- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 9.264
- Reaction score
- 21.962
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Liokis bros


Πως και 4 DS ενω καμια CX ; Ειχα την εντυπωση ειναι πιο κοινο/συνηθισμενο απ την DSΗ μεγαλύτερη συμμετοχή ανά μάρκα ήταν η Citroen, ίσως για πρώτη φορά, με 10 παρουσίες.
4 Ds, 2 2cv, 1 xm, 1 bx, 1 zx και 1 ax. Από κοντά Mercedes, Ford και Alfa Romeo.
I DS einai kathieromeno classico aftokinito. Einai gia ta kala ston cosmo ton sillekton.Πως και 4 DS ενω καμια CX ; Ειχα την εντυπωση ειναι πιο κοινο/συνηθισμενο απ την DS
nai apolita sostoΟι CX ηταν σημαντικα λιγοτερες στην Ελλαδα και καθολου πιο κοινο/ συνηθισμενο ασχετως χωρας. Μιλαμε για ουσιαστικη περιοδο διαθεσης μονο μεταξυ '75-'79 για τη CX. Το '79 διπλασιαστηκαν οι δασμοι / εισφορες για τα επιβατικα και αυτο επηρεασε και τη cx. Πολλες εκδοσεις σειρα ΙΙ ερχονταν μονο κατοπιν παραγγελιας. Γι αυτο και εγινε χαμος τη δεκαετια του '80 σε ολες τις μαρκες με τις μετατροπες στην Ελλαδα.
Θα μπορούσε, αλλά υπάρχει κάτι που με ξενίζει εμένα προσωπικά (και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος): το τιμόνι μάλλον παραείναι μεγάλο, τη στιγμή που οι 500άρες είχαν ένα λίγο πιο μικρό τιμόνι, πάντα με 4 ακτίνες βέβαια, αλλά με τις κάτω ακτίνες αν είναι πιο κοντά η μία στην άλλη.Δεν πρόσεξα τι έγραφε πίσω αλλά τα φτερά μπροστά νομίζω είναι της 500αρας, όχι και η υπόλοιπη βέβαια.
View attachment 33369
Σωστός ! Αλλά, προς το τέλος της παραγωγής της 500 Ε, κυκλοφόρησαν και με διαφανή. Το πρόσεξα και εγώ, αλλά βρήκα φωτος με την ολόκληρη μάσκα ( 500 Ε ) και με λευκά φλάς της Ε 500.Ντρέπομαι που θα το πω, αλλά ούτε εγώ τις ξεχωρίζω εύκολα. Ηθελημένα δεν την έκαναν να φωνάζει ότι είναι διαφορετική από τις άλλες. Αν είναι, μπράβο του είναι σπάνιο μοντέλο. Μια ανακολουθία που βρίσκω πάντως είναι τα φλας. Πριν το facelift ήταν πορτοκαλί.
Ε,οχι και στην ιδια θεση..ανα 6μηνο αλλαζει πεζοδρομιο,ειπαμε..View attachment 33370
Υ.Γ. Μηνά άραγε το πατρινό το μαύρο με τις 4ψηφιες(?) πινακίδες είναι ακόμα στα ίδια χέρια ,στην ίδια θέση?![]()
Και μια και έχουμε 2 παλαιά οχήματα δίπλα - δίπλα, σαν εκπαιδευμένος στο θέμα ( βιομηχανικη παραγωγή ) θα επιστήσω την προσοχή σας στην καμπυλότητα των οροφών. Ο λόγος κατασκευαστικός των τότε εποχών.
Υπάρχει thread για το συγκεκριμένο ή το μπερδεύω με κάποιο άλλο;