26η Συνάντηση Αθηνών - ΦΙΛΠΑ

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
310
Reaction score
566
Πόντοι
367
Age
21
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Η μεγαλύτερη συμμετοχή ανά μάρκα ήταν η Citroen, ίσως για πρώτη φορά, με 10 παρουσίες.
4 Ds, 2 2cv, 1 xm, 1 bx, 1 zx και 1 ax. Από κοντά Mercedes, Ford και Alfa Romeo.
Πως και 4 DS ενω καμια CX ; Ειχα την εντυπωση ειναι πιο κοινο/συνηθισμενο απ την DS
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.792
Reaction score
18.062
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Πως και 4 DS ενω καμια CX ; Ειχα την εντυπωση ειναι πιο κοινο/συνηθισμενο απ την DS
I DS einai kathieromeno classico aftokinito. Einai gia ta kala ston cosmo ton sillekton.
I cx oxi akoma kai pithanotata pote den tha exei tin aigli tis DS
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Οι CX ηταν σημαντικα λιγοτερες στην Ελλαδα και καθολου πιο κοινο/ συνηθισμενο ασχετως χωρας. Μιλαμε για ουσιαστικη περιοδο διαθεσης μονο μεταξυ '75-'79 για τη CX. Το '79 διπλασιαστηκαν οι δασμοι / εισφορες για τα επιβατικα και αυτο επηρεασε και τη cx. Πολλες εκδοσεις σειρα ΙΙ ερχονταν μονο κατοπιν παραγγελιας. Γι αυτο και εγινε χαμος τη δεκαετια του '80 σε ολες τις μαρκες με τις μετατροπες στην Ελλαδα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.792
Reaction score
18.062
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Οι CX ηταν σημαντικα λιγοτερες στην Ελλαδα και καθολου πιο κοινο/ συνηθισμενο ασχετως χωρας. Μιλαμε για ουσιαστικη περιοδο διαθεσης μονο μεταξυ '75-'79 για τη CX. Το '79 διπλασιαστηκαν οι δασμοι / εισφορες για τα επιβατικα και αυτο επηρεασε και τη cx. Πολλες εκδοσεις σειρα ΙΙ ερχονταν μονο κατοπιν παραγγελιας. Γι αυτο και εγινε χαμος τη δεκαετια του '80 σε ολες τις μαρκες με τις μετατροπες στην Ελλαδα.
nai apolita sosto
I seira 2 gia paradeigma itan mono kata paraggelia
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν πρόσεξα τι έγραφε πίσω αλλά τα φτερά μπροστά νομίζω είναι της 500αρας, όχι και η υπόλοιπη βέβαια.
33369
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.028
Reaction score
14.330
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Δεν πρόσεξα τι έγραφε πίσω αλλά τα φτερά μπροστά νομίζω είναι της 500αρας, όχι και η υπόλοιπη βέβαια.
View attachment 33369
Θα μπορούσε, αλλά υπάρχει κάτι που με ξενίζει εμένα προσωπικά (και φυσικά μπορεί να κάνω λάθος): το τιμόνι μάλλον παραείναι μεγάλο, τη στιγμή που οι 500άρες είχαν ένα λίγο πιο μικρό τιμόνι, πάντα με 4 ακτίνες βέβαια, αλλά με τις κάτω ακτίνες αν είναι πιο κοντά η μία στην άλλη.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Μπορεί να είναι. Εχει και το κάτω της μάσκας, με τους φαρδείς προφυλακτήρες και τους καθαριστήρες στα φανάρια. Αν έβγαζες το μέσα, θα βλέπαμε τα πίσω, που ήταν χωριστά, όχι καναπές, δηλαδή, 4-θέσιο. Και έχει και τις κανονικές ζάντες. Ενα από τα 10.479 ?

Και είναι ( αν είναι γνήσιο ) 500 Ε, πριν την αναβάθμιση, με άλλη μάσκα και ονομασία Ε 500.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δυστυχώς δεν κοίταξα τίποτα μέσα, ούτε φωτογραφίες τράβηξα.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
423
Reaction score
1.299
Πόντοι
407
Age
57
Ντρέπομαι που θα το πω, αλλά ούτε εγώ τις ξεχωρίζω εύκολα. Ηθελημένα δεν την έκαναν να φωνάζει ότι είναι διαφορετική από τις άλλες. Αν είναι, μπράβο του είναι σπάνιο μοντέλο. Μια ανακολουθία που βρίσκω πάντως είναι τα φλας. Πριν το facelift ήταν πορτοκαλί.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Ντρέπομαι που θα το πω, αλλά ούτε εγώ τις ξεχωρίζω εύκολα. Ηθελημένα δεν την έκαναν να φωνάζει ότι είναι διαφορετική από τις άλλες. Αν είναι, μπράβο του είναι σπάνιο μοντέλο. Μια ανακολουθία που βρίσκω πάντως είναι τα φλας. Πριν το facelift ήταν πορτοκαλί.
Σωστός ! Αλλά, προς το τέλος της παραγωγής της 500 Ε, κυκλοφόρησαν και με διαφανή. Το πρόσεξα και εγώ, αλλά βρήκα φωτος με την ολόκληρη μάσκα ( 500 Ε ) και με λευκά φλάς της Ε 500.

Αλλά, τα φτερά είναι χαρακτηριστικά, φαίνεται όταν ξερεις. Αρκεί να μην είναι ..........δανεικά. :cry:
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
33370


Υ.Γ. Μηνά άραγε το πατρινό το μαύρο με τις 4ψηφιες(?) πινακίδες είναι ακόμα στα ίδια χέρια ,στην ίδια θέση? :love:
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
1.020
Reaction score
2.967
Πόντοι
667
Age
36
View attachment 33370

Υ.Γ. Μηνά άραγε το πατρινό το μαύρο με τις 4ψηφιες(?) πινακίδες είναι ακόμα στα ίδια χέρια ,στην ίδια θέση? :love:
Ε,οχι και στην ιδια θεση..ανα 6μηνο αλλαζει πεζοδρομιο,ειπαμε..:sleep:και εχει 5ψηφιες,οχι 4ψηφιες..αλλα ναι,ζει και βασιλευει,μολις χτες περασα και το ειδα.
Και ειναι και απο τα αυτοκινητα που μου αρεσουν ως ειναι..οκ,λιγη φροντιδα τη θελει,αλλα δεν θα μου αρεσε να το δω σε κατασταση βιτρινας..εχουμε κι εμεις τα φετιχ μας..

Παντως υπαρχει και στην Αθηνα ενα,και μαλιστα κοντα σε γνωστο συνεργειο σιτροεν..αν το δινουν δεν ξερω βεβαια.
.:ninja:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.264
Reaction score
21.962
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το ξέρω αυτό που λες στο Χαλάνδρι αν κατάλαβα καλά.. το είχα εντοπίσει και δημοσιεύσει επί καραντίνας που έκανα 4κεφαλα καθημερινά.. :lol:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.169
Reaction score
4.452
Πόντοι
747
Age
51
Και μια και έχουμε 2 παλαιά οχήματα δίπλα - δίπλα, σαν εκπαιδευμένος στο θέμα ( βιομηχανικη παραγωγή ) θα επιστήσω την προσοχή σας στην καμπυλότητα των οροφών. Ο λόγος κατασκευαστικός των τότε εποχών.

Οι παραγωγές αυτές εκτελούνταν με ένα μονοκόματο φύλλο λαμαρίνας, πάτημα στην πρέσα και κοπές των ανοιγμάτων οπισθίου παραθύρου.

Το πάτημα εν ψυχρώ, και το πάχος της λαμαρίνας σημαντικό, γιατί στο πάτημα και με την διαρροή υλικού στις καμπυλότητες, σκιζόταν.

Αργότερα, οι οροφές έχασαν τις καμπύλες τους, εγιναν πιο επίπεδες, αλλά τερμάτιζαν νωριτερα και συνδέοντο με τα υπόλοιπα μέρη στους νεροχύτες με ηλεκτροπόντες.
 
Top Bottom