- Εγγραφή
- 13 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 13.228
- Reaction score
- 23.918
- Πόντοι
- 1.667
- Age
- 51
- Περιοχή
- Paris in the sixties
Υπεροχη πραγματικά.
Όντως το λευκό δεν παίζεται.
Όντως το λευκό δεν παίζεται.
pou einai? 13ares i 14ares exei to ZX?
to αυτοκινητο αγοραστηκε 800ε.Το 406 είναι από καλύτερα μεσαία της εποχής. Συνδυασμός sportiveness και άνεσης. Πραγματικά πολύ καλή αγορά και καλό το γεγονός ότι θα ξεκουραστούν οι cx!
Νίκο καλορίζικο! Πολύ ωραίο. Και επειδή έχω μία πολύ μεγάλη αγάπη (ίσως αμέσως μετά τις αγαπημένες μας Σιτροέν...) στο 406 κουπέ, θα ήθελα να εκφράσω μία προσωπική άποψη για το εσωτερικό του: Λένε συνέχεια, κυρίως οι ξένοι δημοσιογράφοι, ότι ένα μειονέκτημα του κουπέ είναι ότι έχει το ίδιο ταμπλό με το σεντάν. Και ποια κουπέ έκδοση δεν έχει το ίδιο ταμπλό με τη σεντάν? Και μετά το παρατραβάνε λέγοντας ότι μοιάζει με ταμπλό ταξί, επειδή υπάρχουν/υπήρχαν πολλά 406 ταξί στο εξωτερικό. Δηλαδή σε Mercedes E-class, Audi A6, BMW 5 που συναντάς επίσης ως ταξί στο εξωτερικό, εκεί δεν ισχύει?View attachment 23861View attachment 23862View attachment 23863
Tha mou peis giati...
Itan scedon tsaba, iksera apo filo oti itan poli sintirimeno, kostizei elaxista i asfalia... Kallitera na itan break, gia na kanei ton xamali pio apotelesmatika gia kamia metakomisi, alla toulaxiston peftoun ta kathismata...
Variemai na to vgalo o idios fotografies pantos...
Xtes to fortosa.
Einai svelto pantos... 137ch...
Εξακύλινδρο, ήταν ελάχιστα, και τα ανταλλακτικά σπανίζουν. Ο δίλιτρος είναι περισσότερο από αρκετός. Το ταμπλό είναι άριστο. Δεν τρίζει δεν έχει ξεφλουδίσει. Τα υφάσματα στις πόρτες είναι όμως πολύ ταλαιπωρημένα. Κι η μπερλινα 406 είναι καλουτσικη αισθητικά πάντως, σε αντίθεση με το 407 και το 408.Νίκο καλορίζικο! Πολύ ωραίο. Και επειδή έχω μία πολύ μεγάλη αγάπη (ίσως αμέσως μετά τις αγαπημένες μας Σιτροέν...) στο 406 κουπέ, θα ήθελα να εκφράσω μία προσωπική άποψη για το εσωτερικό του: Λένε συνέχεια, κυρίως οι ξένοι δημοσιογράφοι, ότι ένα μειονέκτημα του κουπέ είναι ότι έχει το ίδιο ταμπλό με το σεντάν. Και ποια κουπέ έκδοση δεν έχει το ίδιο ταμπλό με τη σεντάν? Και μετά το παρατραβάνε λέγοντας ότι μοιάζει με ταμπλό ταξί, επειδή υπάρχουν/υπήρχαν πολλά 406 ταξί στο εξωτερικό. Δηλαδή σε Mercedes E-class, Audi A6, BMW 5 που συναντάς επίσης ως ταξί στο εξωτερικό, εκεί δεν ισχύει?
Θεωρώ και το ταμπλό του εγώ προσωπικά πολύ ωραίο. Έχω μια πολύ μεγάλη αδυναμία στα πολύ μεγάλα και στρογγυλά ταχύμετρα και στροφόμετρα και νομίζω ότι στο 406 τα συγκεκριμένα όργανα είναι ένα πραγματικό σχεδιαστικό κόσμημα, ιδίως στο κουπέ με τη χρωμιομένη στεφάνη στα όργανα αυτά.
Ιδίως με τον 6κύλινδρο κινητήρα τα 406-407/C5-Xantia πιστεύω ότι μπορούν να χαρίσουν πολλά χαμόγελα!
Μανωλη το πατημα της Ξαντια ειναι αλλου, πολυ μπροστα, και η Ξαντια εχει το πλεονεκτημα της 5ης πορτας,δεν εχω χειροπιαστο τεκμηριο για αυτο που θα πω αλλα θεωρω οτι το 406 ειναι πολυ καλυτερο της ξανθια σαν ποιοτητα σε ολα τα μεγεθη ενταξει ιδια μοτερ αλλα το θεωρω και πολυ πιο ωραιο σχεδιο βεβαια παρουσιαστηκε σχεδον 5 χρονια μετα την ξανθια....
σαν αναρτηση δε το συγκρινω καθοτι η υδροπνευματικη δεν πιανετε πουθενα.....απο την μια η ξανθια χανει ελαφρα δυναμη απο την αντλια υψηλης που δουλευει μονιμα και απο την αλλη το πεζω λογω βαρους.....
επισης η εκδοση στεσιον ειναι για μενα πιο ασχημη στο πεζω ενω αντθετα στην ξανθια δενει πολυ καλυτερα σαν συνολο
σαν αναρτηση δε το συχητω καν η ξανθια εκει εχε την πρωτη θεση....αλλα σαν θορυβο και ποιοτητα θεωρω το πεζω ανωτερο ενα κλικ ετσι και αλλιως και η ιδιαα η psa ετσι το αντιμετοποιζειΜανωλη το πατημα της Ξαντια ειναι αλλου, πολυ μπροστα, και η Ξαντια εχει το πλεονεκτημα της 5ης πορτας,
Το τιμονι για καποιο λογο ειναι πολυ πιο ζωντ;νο στο 406.
Δεν πηρα Ξαντιαμ γιατι δεν εχω χωρο στο γκαρας και την Ξαντια δεν θα αντεχα να την αφηνω εξω, ενω έ το Πεςο δεν εχω τετοιες ευαισθησιες!
Καλώς ήλθες! Να υποθέσω ότι είσαι ο υπερήφανος κάτοχος μίας Xantia?ΚΑΛΗΣΠΈΡΑ ΝΈΟΙ ΜΟΥ ΦΊΛΟΙ ΧΑΊΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΉΡΘΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΈΑ ΣΑΣ... CITROEN ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!