- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.748
- Reaction score
- 17.843
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Μα σας πω ότι όχι μόνο δεν έχω οδηγήσει , αλλά ούτε έχω βρεθεί επιβάτης σε ένα τέτοιο !!
Ευχαριστουμε πολυΕξαιρετική αποκατάσταση. Εχετε ρίξει ΠΟΛΛΗ δουλειά και προφανώς και χρήμα.
Ανασύρω μνήμες από το διπλανό, και βλέπω στηρίγματα στα πούλια ( αντιρίδες ) που λείπουν, το κλαξον στο τιμόνι είχε ημιστεφάνη, φυσικά δεν είχε νίκελ στην εισαγωγή αέρα, και στενό φωτιστικό πινακίδας. Δεν τα απαριθμώ για να υποτιμησω το δικό σας που είναι κούκλα. Φυσικά εκείνο ήταν 1967, μπορεί να είχαν διαφορές.
Εχεις και το κλειδί , λαμαρινάκι, με το το VW διάτρητο στην κεφαλή ?
Οσο πιο κοντα στην εργοστασιακη "κατασταση" τοσο το καλυτερο προσωπικα !Σκαραβαιο εχει ο πατερας ενος φιλου,εδω και σχεδον 50 χρονια.Μεχρι πολυ προσφατα ηταν και το μοναδικο αυτοκινητο της οικογενειας,το χρησιμοποιουσαν καθημερινα τα παιδια αλλα εκαναν και ταξιδια ανα την Ελλαδα.Τα παιδια εν τω μεταξυ καμμια σχεση με κλασσικοφιλους,αλλα κανενα προβλημα.
Εχω μπει επιβατης καποιες φορες και παρα τριχα δεν ετυχε να το οδηγησω.Νομιζω εχω μπει και με βροχη χωρις να θυμαμαι κατι ανησυχητικο.
Να πω επισης οτι μου αρεσει που το εικονιζομενο επανηλθε απο την προτερη ''χιπικη'' κατασταση.Γενικως δεν μου αρεσει να βλεπω τετοια αυτοκινητα,και δυστυχως θυμαμαι να εβλεπα αρκετα 2cv ετσι.Το αποκορυφωμα βεβαια,ειναι οτι παλιοτερα ειχαμε στη γειτονια μια χιπικη 180 ponton...
Ζηλευτός Γιώργο, πραγματικά υπέροχος
Άριστα. Είχα ρωτήσει τι έπαθαν, για να βοηθήσω. Συνήθως, βουλώνουν και ...."κατουρανε" αντί να ψεκαζουν, αλλά με καθαρισμό με υπερηχους και αλλαγή στα τσιμουχακια, επανέρχονται.
Φυσικά παίζει ρόλο και ο τύπος τους, αλλά οι έμπειροι εξειδικευμενοι τα ρυθμίζουν.
Μεγάλη εμπειρία έχουν οι ντηζελαδες.
Χαίρομαι που εοισκευαστηκαν, τώρα πρέπει να ελέγξεις και την κατανάλωση.
Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Η κατανάλωση είναι αρκετά πιο χαμηλή μέσα στην πόλη. Όχι ότι ήταν πολύ υψηλη πάντα, βέβαια. Τουλάχιστον αυτό το λίγο που μπόρεσα να οδηγήσω με σπασμένο χέρι!Άριστα. Είχα ρωτήσει τι έπαθαν, για να βοηθήσω. Συνήθως, βουλώνουν και ...."κατουρανε" αντί να ψεκαζουν, αλλά με καθαρισμό με υπερηχους και αλλαγή στα τσιμουχακια, επανέρχονται.
Φυσικά παίζει ρόλο και ο τύπος τους, αλλά οι έμπειροι εξειδικευμενοι τα ρυθμίζουν.
Μεγάλη εμπειρία έχουν οι ντηζελαδες.
Χαίρομαι που εοισκευαστηκαν, τώρα πρέπει να ελέγξεις και την κατανάλωση.
Bravo NikolaΑναστήθηκε το Picasso! Βρέθηκε ειδικός που καθάρισε τα μπεκ με ανέλπιστα χαμηλό κόστος και έγιναν σα καινούρια! Ο "ειδικός" βρίσκεται στον Ασπρόπυργο, ο μηχανικός μου τον βρήκε και έχει τα στοιχεία του. Μπορώ να τον ρωτήσω, εάν κάποιος ενδιαφέρεται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δημήτρη - visa chrono για τις υπερπολύτιμες συμβουλές του, πληροφορίες για συνεργεία-ανταλλακτικά και την προτροπή του να μην το παρατήσω!
View attachment 34126
Είπαμε, το επόμενο θα είναι αυτόματο......Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο. Η κατανάλωση είναι αρκετά πιο χαμηλή μέσα στην πόλη. Όχι ότι ήταν πολύ υψηλη πάντα, βέβαια. Τουλάχιστον αυτό το λίγο που μπόρεσα να οδηγήσω με σπασμένο χέρι!
NΕΟ stellantis γενικά θα έλεγαΑπλος πουλα το και μην ξαναπαρεις new citroen my opinion ...
Αισθάνομαι μια ανακούφιση με δεδομένο ότι έχω και εγώ Picasso DieselΑναστήθηκε το Picasso! Βρέθηκε ειδικός που καθάρισε τα μπεκ με ανέλπιστα χαμηλό κόστος και έγιναν σα καινούρια! Ο "ειδικός" βρίσκεται στον Ασπρόπυργο, ο μηχανικός μου τον βρήκε και έχει τα στοιχεία του. Μπορώ να τον ρωτήσω, εάν κάποιος ενδιαφέρεται. Θα ήθελα να ευχαριστήσω το Δημήτρη - visa chrono για τις υπερπολύτιμες συμβουλές του, πληροφορίες για συνεργεία-ανταλλακτικά και την προτροπή του να μην το παρατήσω!
View attachment 34126
Το καταλαβαίνω τώρα με το σπασμένο χέρι!Είπαμε, το επόμενο θα είναι αυτόματο......
Μήπως κάνεις κάποιο λάθος Νίκο μου;Μετά τον καθαρισμό των μπεκ βλέπω και βιώνω απίστευτα χαμηλές καταναλώσεις που δεν είχε ποτέ το αυτοκίνητο. Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, συνολική αυτονομία σχεδόν 1400χλμ μέσα στην πόλη! Σημειωτέον, το ντεπόζιτο είναι 55 λίτρα.
View attachment 34208View attachment 34209