Ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία (άλλα Citroen)

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ίσως κάποιοι τη θυμούνται να πωλείται στο Μοσχάτο στο car.gr πριν 1-2 χρόνια. Κατέληξε στα Γιαννιτσά και φτιάχνεται!
32013
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Βρέθηκα να κάνω +10km πορείας πηγαίνοντας για κούρεμα για να την ακολουθήσω. Όπως συζητούσατε σε άλλο θέμα είναι μαγικός ο τρόπος που κινείται μια υδροπνευματικη Citroen πάνω στο οδόστρωμα. Μάλιστα ο κύριος πήγαινε κάτι παραπάνω από σβέλτα.. Είναι ένα αυτοκίνητο που προσωπικά δε το είχα ξαναδεί ποτέ.
32098
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Βρέθηκα να κάνω +10km πορείας πηγαίνοντας για κούρεμα για να την ακολουθήσω. Όπως συζητούσατε σε άλλο θέμα είναι μαγικός ο τρόπος που κινείται μια υδροπνευματικη Citroen πάνω στο οδόστρωμα. Μάλιστα ο κύριος πήγαινε κάτι παραπάνω από σβέλτα.. Είναι ένα αυτοκίνητο που προσωπικά δε το είχα ξαναδεί ποτέ.
View attachment 32098
Χρήστο, αν κάποιος δεν έχει βιώσει την αίσθηση αυτού του αυτοκινήτου, και ειδικά σε κακοτραχαλο δρόμο, ότι και να περιγράψει κανείς, δεν είναι δυνατόν κάποιος να το αντιληφθεί.

Είχα την ευτυχία να βιώσω 3 διαφορετικά και η αίσθηση του ride, ειναι μοναδική.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Αν σε μαγεύει ακουνητη και τέρμα καθισμένη, εν κινήσει μοιάζει όντως με διαστημόπλοιο. Άκουγονται σχεδόν τετριμμένα αυτά που γράφω και έχει χυθεί ήδη πολύ μελάνι 68 χρόνια τώρα αλλά δε γίνεται να μη νιώθεις " να ξυπνάει κάτι μέσα σου" όταν τη βλέπεις να κινείται ανάμεσα στους υπόλοιπους κουβάδες.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.356
Reaction score
12.358
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Κατά σύμπτωση, πριν από αρκετές ημέρες τράβηξα αυτή τη φωτογραφία για τον ίδιο λόγο.

32106


Ακόμα και η λιγότερο αγαπητή για πολλούς (όχι για εμένα!) C5 1ης σειράς, ήταν ένα θαύμα να την παρακολουθείς να κινείται και επίτηδες πήγαινα δίπλα της για αρκετά χιλιόμετρα, για να χαζέψω την πλεύση της, Διότι δεν είναι υπέροχο μόνο να τη νοιώθεις, όταν την οδηγείς, αλλά και να τη βλέπεις! Και εκεί είναι η διαφορά, κατά τη γνώμη μου, που πολλοί, η εταιρεία, οι δημοσιογράφοι, κ.λ.π., πάνε να μας πείσουν ότι τα υδραυλικά μαξιλαράκια είναι εφάμιλλα της υδροπνευματικής. Άλλο το να έχεις ένα σύστημα (την υδροπνευματική) μέσα στον "οργανισμό" του αυτοκινήτου (όπως είναι το σώμα μας) και άλλο είναι να έχεις 4 ανεξάρτητα τμήματα, ένα σε κάθε τροχό. Δεν είναι μόνο η άνεση, πιστεύω, αλλά η όλη οδική συμπεριφορά πάνω από όλα, που αποτυπώνεται στην πλεύση. Έχω δει πολλές Citroen με "υδραυλικά μαξιλάρια". Εντελώς αδιάφορες και, από ό,τι μαθαίνω, και στην οδική τους συμπεριφορά.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Στη διασταυρωση για την είσοδο στο Μαυροβούνι Λακωνίας.
3ετης ακινησία. Καλό εσωτερικό, χαμηλά χιλιομετρα (κάτω από 150.000km αλλά δε θυμάμαι ακριβώς). Θέλει μίζα και φανοποιϊα πίσω πορτα-πισω φτερό συνοδηγού, βάψιμο πίσω προφυλακτηρα καθώς και καπώ επειδή κάποτε τίναξε top mount.
1000e συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς στην Αθήνα. Μεταβιβαση-τελη κυκλοφορίας δεν συμπεριλαμβάνονται. Τηλέφωνο επικοινωνίας διατίθεται.

32118


32119


32120
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
172
Reaction score
263
Πόντοι
337
Age
20
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Κατά σύμπτωση, πριν από αρκετές ημέρες τράβηξα αυτή τη φωτογραφία για τον ίδιο λόγο.

View attachment 32106
Προσωπικα δεν εχω ταξιδεψει με πιο ανετο αυτοκινητο απο το C5 mk1, αν και η δικια μας βεβαια ειναι η 1.8 δυστυχως οχι η διλιτρη οπως της φωτογραφιας
 
Top Bottom