Συγγνωμη για τις επαναλαμβανομενες δημοσιευσεις αλλα προτιμω να απαντω ξεχωριστα γιατι ειναι και δισφορετικα τα θεματα καθοτι και στο Καφενειο.
Θα ήθελα την γνώμη σας για C4 πρώτη γενιά 1.6 βενζίνη από άποψη αξιοπιστίας ειδικά και αν έχετε εμπειρία στο συγκεκριμένο με αέριο
Θα σου γραψω οσα εχω μαθει μετα απο επαφη με παρα πολλους κατοχους και αυτοκινητα οταν ακομα ηταν το πολυ 5ετιας οχηματα και ημουν ενας απο τους υπευθυνους Αχαιας του παλαι ποτε κραταιου GreekCitroenClub, αλλα και εχωντας μουτζωρουθει πολυ με δυο διαφορετικα. Επισης το 1.6 vts με τον NFU κινητηρα το εχει εδω και 1,5 χρονο ο αδελφος μου καθημερινο οχημα.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ εδω οτι δε θα πας για το facelift 1.6 ατμοσφαιρικο '09-'11 με τον κινητηρα της BMW και τα 120 αλογα καθως εχει θεματα στα σωθικα του κινητηρα του με κακης σχεδιασης και αντοχης ελατηρια πιστονιων και με πολυ μεγαλες καταναλωσεις λαδιου. Θα δεις για καποιο με τον NFU της citroen στα αυτοκινητα μεταξυ '04-'08. Πολυ δεκτικος στο υγραεριο και αλεξισφαιρος. Για εμενα επισης ξεχνα δειγματα με 1500-2500e. Ή ναι αλλα θα το μαζεψεις γερα καινθα βαλεις προσωπικο χρονο. Ενα καλο αυτοκινητο και ιδιως vts που εχει παρανοϊκο εξοπλισμο ειναι στα 4+.
Θεματα που χρηζουν προσοχης:
- Εβγαζαν ασφαλειοθηκη μηχανοστασιου (BSM) με διαφορα συμπτωματα απο ολικη αδυναμια εκκινησης εως προβληματα με το clima. Με λιγο ψαξιμο αν ερθει η ωρα επισκευαζεται. Επισης ειναι πλεον σχετικα δυσευρετη και εχει γινει εδω και 5ετια σχεδον , παυση παραγωγης της. Ειναι ο μονος βασικος αποτρεπτικος παραγοντας για εμενα.
- Κακης ποιοτητας ,αντοχης και σχεδιασης νεροχυτης εμπρος παρμπριζ. Βουλιαζει προς τα κατω, κοβεται το λαστιχακι και δε στεγανοποιει τα νερα στο τελειωμα του εμπρος παρμπριζ. Θελει παντενταρισμα γιατι ΑΝ βρεθει καινουργιος ειναι πανακριβος.
- Κοβεται η πλεξουδα αριστερα που περναει μεσα απο την οροφη στο πορτμπαγκαζ. Κοβεις το λαστιχο με κοπιδι ,βλεπεις ποια καλωδια εχουν κοπει και κολλας. Εχει παρατηρηθει να δουλευει μονος του ο πισω υαλοκαθαριστηρας επειδη ξεγυμνωνεται το καλωδιο του και ακουμπαει

- Αρχιζει να μην αναβει καθολου, να αναβει μολις ανεβει η θερμοκρασια της καμπινας ή να μισοαναβει η οθονη υγρων κρυσταλλων του στροφομετρου. Αλλαζεται με εμποριου φτηνες ή κοιτας τις ψυχρες κολλησεις και πιθανα επισκευαζεται.
- Σπανε τα πλαστικα καπακια, στα κουμπωματα στη λαμαρινα, του πορτμπαγκαζ που εχουν τα "κεφαλακια" που πιανουν πανω τα κορδονακια της εταζερας
- Μπουτόν ή κλειδαρια πορτμπαγκαζ ειναι κοινη βλαβη.
- Κολλημενη βαλβιδα στοπ πενταλ φρενου
- Σπασμενα γραναζια στην εβαπορετα του κλιματισμου ( δεν ανταποκρινεται στις αλλαγες θερμοκρασιας ή στο διζωνικο βγαζει η μια μερια κρυο και η αλλη ζεστο).Υπαρχει φτηνο κιτ επισκευης.
- Ελεγχος στη βαση της ρεζερβας κατω απο τη μοκετα του πορτμπαγκαζ μηπως περναει βροχινο νερο απο πισω φαναρι που δεν εφαρμοζει καλα ή το λαστιχο του πορτμπγκαζ
- Πετσικαρει με τα χρονια η πλαστικη ποδια του εμπρος προφυλακτηρα και κρεμεται απο μια απο τις δυο πλευρες.
- Ο πολυδιακοπτης παραθυρων πορτας οδηγου να δεις οτι δινει εντολη σε καθε παραθυρο.
- Ανεβαινουν ή κατεβαινουν 2-3 εκατοστα σε καθε πατημα του κουμπιου τα εμπρος ηλεκτρικα παραθυρα. Θελουν απλα ενα reset κατεβαζωντας τα τερμα κατω και συνεχιζοντας να πατας το κουμπι για 7-10 sec και μετα τερμα πανω αφου κλεισουν κανεις το ιδιο. Αν δε το ξερεις το cheat σπαει νευρα η κατασταση....
- Θεωρω δεδομενο οτι θα εχει κομμένους κωνους αν ειναι εργοστασιακα τα ηχεια.
- Εν γενει και δε διορθωνεται, αλλα ειναι λιγοτερο εντονο αν φοραει μεχρι 16αρες, "χτυπαει" ξερα στις εγκαρσιες ανωναλιες ο ημιακαμπτος αξονας πισω. Αλλαζαν bump stop στην εγγυηση χωρις καμια αλλαγη στη συμπεριφορα. Γκρινιαζε ο κοσμος τοτε με καινουργια αυτοκινητα.
Μηχανικα το θεωρω εξαιρετικά αξιοπιστο αρκει ,ξαναλεω, να ειναι 1.6 NFU 110 αλογα. Και σιγουρα μη ξεχναμε ειναι αυτοκινητο κοντα 20ετιας πια. Εντωμεταξυ εχει και απο τα πιο "γλυκά" και ακριβή σασμαν που εχω οδηγησει και οχι μονο σε citroen. Επισης εχει πολυ καλο σασσι και παθητικη ασφαλεια για την εποχη του. Γνωριζω 4 περιπτωσεις σοβαρου ατυχηματος και το αυτοκινητο εκανε τη δουλεια του.