Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.343
Reaction score
4.719
Πόντοι
747
Age
52
Κατά την ταπεινή γνώμη μου οτιδήποτε 1ης γενιάς είναι προβληματικό.
Συμφωνώ ! Ακόμα, έχουμε τις γυναίκες 1ης γενιας ( Ευα ). Δεν έχουν αναβαθμιστεί καθόλου ! :blink:
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.343
Reaction score
4.719
Πόντοι
747
Age
52
Συμφωνω απολυτως Δημητρη, εχω τις ιδιες σκεψεις χωρις αυτο να αναιρει την ουσια της τοποθετησης του Νικου. Ισως εχει να κανει αυτο με τη γενικοτερη κριτικη διαθεση που εχω απεναντι σε οτιδηποτε νεο χωρις να ξεκιναω αρνητικα προκατηλειμμενος ωστοσο. Δε μπορω ωστοσο να φανταστω τον εαυτο μου να αναζητα απαντησεις σε πραγματα που δε γνωριζω για να γλιτωσω χρονο και να τα αναπαραγω χωρις να κατσω να ΜΑΘΩ ακομα και αν (προφανως) η διαδικασια μαθησης-αποκτησης γνωσης ειναι εως και ψυχοφθορα. Μονο ετσι ομως κατεχεις, κρινεις και δεν αναπαραγεις .

Αν μπορω να το συνοψισω παντως, καθε "εργαλειο" μπορεις να το χρησιμοποιεις υπο διαφορετικα πρισματα και με διαφορετικο τροπο. Αλλοτε δυστυχως καταστρεπτικα και αλλοτε επικουρικα. Και φυσικα τα "εργαλεια" στα λαθος χερια ειναι επικινδυνα...
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ! Και όποιος κατεχει την γνώση και την πληροφορία, είναι ο ισχυρός / κυρίαρχος.

Από την άλλη, το "... ακομα και αν (προφανως) η διαδικασια μαθησης-αποκτησης γνωσης ειναι εως και ψυχοφθορα ", δεν το κατάλαβα.

Αν μπορείς να το εξηγήσεις, μήπως και το "διάβασα" λάθος.

Κρίνω από εμένα, που ακόμα και τώρα, διαβάζω συνεχώς και επεκτείνω την γνώση μου ( ...άχρηστη πλέον μάλλον ), σε διάφορα θέματα, και της ειδικότητάς μου αλλά και σε άλλα θέματα.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.491
Reaction score
2.001
Πόντοι
557
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Κατά την ταπεινή γνώμη μου οτιδήποτε 1ης γενιάς είναι προβληματικό.
Έχει θέματα κινητήρα και σασμάν ή με τα ηλεκτρονικά;
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.491
Reaction score
2.001
Πόντοι
557
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ ! Και όποιος κατεχει την γνώση και την πληροφορία, είναι ο ισχυρός / κυρίαρχος.

Από την άλλη, το "... ακομα και αν (προφανως) η διαδικασια μαθησης-αποκτησης γνωσης ειναι εως και ψυχοφθορα ", δεν το κατάλαβα.

Αν μπορείς να το εξηγήσεις, μήπως και το "διάβασα" λάθος.

Κρίνω από εμένα, που ακόμα και τώρα, διαβάζω συνεχώς και επεκτείνω την γνώση μου ( ...άχρηστη πλέον μάλλον ), σε διάφορα θέματα, και της ειδικότητάς μου αλλά και σε άλλα θέματα.
Εγώ όταν σπούδαζα λόγο του ότι όλοι ήταν του φυσικού και ελάχιστοι της ειδικότητας (2-3) είχα κουραστεί πολύ με τις εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που όμως έκριναν τον αν περάσεις το μάθημα. Δεν είναι τυχαία η τεράστια έλλειψη σε ηλεκτρονικούς.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.529
Reaction score
22.769
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Από την άλλη, το "... ακομα και αν (προφανως) η διαδικασια μαθησης-αποκτησης γνωσης ειναι εως και ψυχοφθορα ", δεν το κατάλαβα.

Αν μπορείς να το εξηγήσεις, μήπως και το "διάβασα" λάθος.
Εννοω Γιωργο οτι το να μαθεις κατι ιδιως πιο μεγαλος θελει επενδυση χρονου, που δεν υπαρχει απο τη στιγμη που μπορει να προηγειται πχ μια οικογενεια ή ο τροπος μαθησης/διδασκαλιας ειναι απαραδεκτος ή υπαρχει πιεση χρονου εργασιακη να φτασεις να το κατεχεις κατι ή πχ πνευματικη κουραση πολυ μεγαλη κατα εποχες απο πολλα ζητηματα που εχει η ζωη. Υπαρχουν πολλα θεματα που συχνα στερουν την οποια απολαυση στο να φτασεις να εισαι καλος ή γνωστης (θεωρητικος ή πρακτικος) σε κατι.
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.529
Reaction score
22.769
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κατά την ταπεινή γνώμη μου οτιδήποτε 1ης γενιάς είναι προβληματικό.
Αυτο ισχυει συνηθως στις διαφορες προfacelift με facelift.
Εδω ο διαχωρισμος (πρωτης γενιας) τεθηκε ,για να καταλαβουμε οτι μιλαει για τα c4 εποχης '04-'11. Εκει μεσα ( το '09) βγηκε και το facelift, το οποιο ανα εκδοση ηταν πολυ διαφορετικο αυτοκινητο μηχανικα απο τα προfl.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.529
Reaction score
22.769
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Συγγνωμη για τις επαναλαμβανομενες δημοσιευσεις αλλα προτιμω να απαντω ξεχωριστα γιατι ειναι και δισφορετικα τα θεματα καθοτι και στο Καφενειο.

Θα ήθελα την γνώμη σας για C4 πρώτη γενιά 1.6 βενζίνη από άποψη αξιοπιστίας ειδικά και αν έχετε εμπειρία στο συγκεκριμένο με αέριο
Θα σου γραψω οσα εχω μαθει μετα απο επαφη με παρα πολλους κατοχους και αυτοκινητα οταν ακομα ηταν το πολυ 5ετιας οχηματα και ημουν ενας απο τους υπευθυνους Αχαιας του παλαι ποτε κραταιου GreekCitroenClub, αλλα και εχωντας μουτζωρουθει πολυ με δυο διαφορετικα. Επισης το 1.6 vts με τον NFU κινητηρα το εχει εδω και 1,5 χρονο ο αδελφος μου καθημερινο οχημα.
ΣΗΜΕΙΩΝΩ εδω οτι δε θα πας για το facelift 1.6 ατμοσφαιρικο '09-'11 με τον κινητηρα της BMW και τα 120 αλογα καθως εχει θεματα στα σωθικα του κινητηρα του με κακης σχεδιασης και αντοχης ελατηρια πιστονιων και με πολυ μεγαλες καταναλωσεις λαδιου. Θα δεις για καποιο με τον NFU της citroen στα αυτοκινητα μεταξυ '04-'08. Πολυ δεκτικος στο υγραεριο και αλεξισφαιρος. Για εμενα επισης ξεχνα δειγματα με 1500-2500e. Ή ναι αλλα θα το μαζεψεις γερα καινθα βαλεις προσωπικο χρονο. Ενα καλο αυτοκινητο και ιδιως vts που εχει παρανοϊκο εξοπλισμο ειναι στα 4+.

Θεματα που χρηζουν προσοχης:
  1. Εβγαζαν ασφαλειοθηκη μηχανοστασιου (BSM) με διαφορα συμπτωματα απο ολικη αδυναμια εκκινησης εως προβληματα με το clima. Με λιγο ψαξιμο αν ερθει η ωρα επισκευαζεται. Επισης ειναι πλεον σχετικα δυσευρετη και εχει γινει εδω και 5ετια σχεδον , παυση παραγωγης της. Ειναι ο μονος βασικος αποτρεπτικος παραγοντας για εμενα.
  2. Κακης ποιοτητας ,αντοχης και σχεδιασης νεροχυτης εμπρος παρμπριζ. Βουλιαζει προς τα κατω, κοβεται το λαστιχακι και δε στεγανοποιει τα νερα στο τελειωμα του εμπρος παρμπριζ. Θελει παντενταρισμα γιατι ΑΝ βρεθει καινουργιος ειναι πανακριβος.
  3. Κοβεται η πλεξουδα αριστερα που περναει μεσα απο την οροφη στο πορτμπαγκαζ. Κοβεις το λαστιχο με κοπιδι ,βλεπεις ποια καλωδια εχουν κοπει και κολλας. Εχει παρατηρηθει να δουλευει μονος του ο πισω υαλοκαθαριστηρας επειδη ξεγυμνωνεται το καλωδιο του και ακουμπαει :lol:
  4. Αρχιζει να μην αναβει καθολου, να αναβει μολις ανεβει η θερμοκρασια της καμπινας ή να μισοαναβει η οθονη υγρων κρυσταλλων του στροφομετρου. Αλλαζεται με εμποριου φτηνες ή κοιτας τις ψυχρες κολλησεις και πιθανα επισκευαζεται.
  5. Σπανε τα πλαστικα καπακια, στα κουμπωματα στη λαμαρινα, του πορτμπαγκαζ που εχουν τα "κεφαλακια" που πιανουν πανω τα κορδονακια της εταζερας
  6. Μπουτόν ή κλειδαρια πορτμπαγκαζ ειναι κοινη βλαβη.
  7. Κολλημενη βαλβιδα στοπ πενταλ φρενου
  8. Σπασμενα γραναζια στην εβαπορετα του κλιματισμου ( δεν ανταποκρινεται στις αλλαγες θερμοκρασιας ή στο διζωνικο βγαζει η μια μερια κρυο και η αλλη ζεστο).Υπαρχει φτηνο κιτ επισκευης.
  9. Ελεγχος στη βαση της ρεζερβας κατω απο τη μοκετα του πορτμπαγκαζ μηπως περναει βροχινο νερο απο πισω φαναρι που δεν εφαρμοζει καλα ή το λαστιχο του πορτμπγκαζ
  10. Πετσικαρει με τα χρονια η πλαστικη ποδια του εμπρος προφυλακτηρα και κρεμεται απο μια απο τις δυο πλευρες.
  11. Ο πολυδιακοπτης παραθυρων πορτας οδηγου να δεις οτι δινει εντολη σε καθε παραθυρο.
  12. Ανεβαινουν ή κατεβαινουν 2-3 εκατοστα σε καθε πατημα του κουμπιου τα εμπρος ηλεκτρικα παραθυρα. Θελουν απλα ενα reset κατεβαζωντας τα τερμα κατω και συνεχιζοντας να πατας το κουμπι για 7-10 sec και μετα τερμα πανω αφου κλεισουν κανεις το ιδιο. Αν δε το ξερεις το cheat σπαει νευρα η κατασταση....
  13. Θεωρω δεδομενο οτι θα εχει κομμένους κωνους αν ειναι εργοστασιακα τα ηχεια.
  14. Εν γενει και δε διορθωνεται, αλλα ειναι λιγοτερο εντονο αν φοραει μεχρι 16αρες, "χτυπαει" ξερα στις εγκαρσιες ανωναλιες ο ημιακαμπτος αξονας πισω. Αλλαζαν bump stop στην εγγυηση χωρις καμια αλλαγη στη συμπεριφορα. Γκρινιαζε ο κοσμος τοτε με καινουργια αυτοκινητα.
Μηχανικα το θεωρω εξαιρετικά αξιοπιστο αρκει ,ξαναλεω, να ειναι 1.6 NFU 110 αλογα. Και σιγουρα μη ξεχναμε ειναι αυτοκινητο κοντα 20ετιας πια. Εντωμεταξυ εχει και απο τα πιο "γλυκά" και ακριβή σασμαν που εχω οδηγησει και οχι μονο σε citroen. Επισης εχει πολυ καλο σασσι και παθητικη ασφαλεια για την εποχη του. Γνωριζω 4 περιπτωσεις σοβαρου ατυχηματος και το αυτοκινητο εκανε τη δουλεια του.
 
Last edited:

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.495
Reaction score
3.612
Πόντοι
777
Age
55
Εννοω Γιωργο οτι το να μαθεις κατι ιδιως πιο μεγαλος θελει επενδυση χρονου, που δεν υπαρχει απο τη στιγμη που μπορει να προηγειται πχ μια οικογενεια ή ο τροπος μαθησης/διδασκαλιας ειναι απαραδεκτος ή υπαρχει πιεση χρονου εργασιακη να φτασεις να το κατεχεις κατι ή πχ πνευματικη κουραση πολυ μεγαλη κατα εποχες απο πολλα ζητηματα που εχει η ζωη. Υπαρχουν πολλα θεματα που συχνα στερουν την οποια απολαυση στο να φτασεις να εισαι καλος ή γνωστης (θεωρητικος ή πρακτικος) σε κατι.
"Υπαρχουν πολλα θεματα που συχνα στερουν την οποια απολαυση στο να φτασεις να εισαι καλος ή γνωστης "
Περίεργο που το αναφέρεις έτσι, αλλά πράγματι στην εποχή μας, νομίζω, δεν εκτιμάται η βαθιά γνώση αλλά η ταχύτητα απόκρισης και η απόδοση. Δεν είναι πρόβλημα μόνο των μεγαλύτερων ηλικιών, αλλά και νέοι επαγγελματίες δεν προλαβαίνουν να επενδύσουν χρόνο και κόπο για να μάθουν σωστά κάτι.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.491
Reaction score
2.001
Πόντοι
557
Age
39
Περιοχή
Καλαμαριά
Νονέ καλύτερη ανάλυση δεν μπορούσα να έχω

Έχω αποκτήσει ήδη ένα C4 του '05 με λίγα χλμ αλλά παρατημένο 15 χρόνια. Θα ανοίξω χωριστό θέμα για την αναστήλωση του.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.529
Reaction score
22.769
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Επισης σε αυτο που σου εγραψα για την εβαπορετα, το κυριο χαρακτηριστικο ειναι οτι δεν ανταποκρινεται στις αλλαγες θεσεις (ποδια-βαση ταμπλω-αεραγωγοι). Και κατι ακομα, με τα χρονια κρεμαει η ταπετσαρια της οροφης οπως σε παμπολλα αυτοκινητα της εποχης.
 
Last edited:

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
462
Reaction score
1.430
Πόντοι
407
Age
58
Χρήστο άσχετο, αλλά μιας και είσαι συνδεδεμένος να σου πω ότι το fb στην σελίδα Ιστορικά αυτοκίνητα ανέβηκε μια λευκή Ε34 520 με ιστορικές πινακίδες. Επειδή ξέρω την συμπάθειά σου για την συγκεκριμένη, αν θέλεις κοίτα το....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.529
Reaction score
22.769
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν υπαρχει γιατι, δεν επιδεχονται ολα αναλυσης σ αυτη τη ζωη.. :lol:
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
1.152
Reaction score
4.480
Πόντοι
777
Age
55
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Δυστυχώς....

 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.457
Reaction score
5.164
Πόντοι
847
Age
37
Περιοχή
Γρεβενα
Δυστυχώς....

Αιωνία του η μνήμη !! Άφησε τεράστια παρακαταθήκη.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.343
Reaction score
4.719
Πόντοι
747
Age
52
Τον διάβαζα από νιάτα μου. Ειχαμε πετάξει μαζί το 1979. Συναντιόμασταν στην Πάρο. Τελευταία, δεν απαντούσε στα mail, δηλώνοντας ότι ετοιμάζεται για το μεγάλο ταξίδι. Εχω ακόμα mail του. Πρόσφερε πολλά, αλλά πολεμήθηκε άγρια.


Στις Παρ., 31/10/08, ο/η Kavathas Kostas <pilot@technicalpress.gr> έγραψε:
Από: Kavathas Kostas <pilot@technicalpress.gr>
Θέμα: RE: Οκτώβρης 2008
Προς: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxgio@yahoo.gr
Ημερομηνία: Παρασκευή, 31 Οκτώβριος 2008, 20:00
Ο καιρός τελαιώνει Γιώργο…

Επικοινώνησα τελευταία φορά, τον Νοέμβριο του 2024 μετά από ένα βίντεο - συνέντευξη στον Ιωσήφ Παπαδόπουλο.

Απάντησε με ένα απλό "Ευχαριστώ"

RIP δάσκαλε.

Από: ............gio@yahoo.gr
Προς:Pilot

Δευ 4 Νοε 2024 στις 1:54 μ.μ.


"Ξεφυλλίζοντας απόψε τα όνειρά μου" που λέει το τραγούδι.

Σου ξαναέστειλα μήνυμα βλέποντας το βίντεο του Ιωσήφ, και απάντησες. Σε ευχαριστώ πολύ.

Σε έχω πάντα στην σκέψη μου ( ....όπως και όλοι που ΜΑΘΑΜΕ από εσένα ).

Ευχομαι πάντα τα καλύτερα, για έναν άνθρωπο που μας έδωσε αξίες.

Με απέραντη αγάπη και εκτίμηση.




Οταν επικοινωνούσαμε που ερχόταν στην Πάρο με την BMW.



Στις Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009 στις 10:50:48 μ.μ. EEST, ο χρήστης Pilot <pilot@technicalpress.gr> έγραψε:

Φτάνω στις 26. Θα μείνω ένα μήνα. Θα τα πούμε
ΚΚ
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.172
Reaction score
14.861
Πόντοι
1.137
Age
52
Περιοχή
Αθήνα
Αιωνία του η μνήμη !! Άφησε τεράστια παρακαταθήκη.
Μου κάνει εντύπωση που η ιστοσελίδα των 4Τ δεν κάνει καμμία αναφορά.... Ό,τι και να έχει γίνει, ό,τι και να έχει συμβεί (δε γνωρίζω τι), είναι κρίμα.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.343
Reaction score
4.719
Πόντοι
747
Age
52
Μου κάνει εντύπωση που η ιστοσελίδα των 4Τ δεν κάνει καμμία αναφορά.... Ό,τι και να έχει γίνει, ό,τι και να έχει συμβεί (δε γνωρίζω τι), είναι κρίμα.
Μόλις το τσέκαρα. Εχουν δικαιολογία !!!! Οποιος δεν θέλει να ζυμώσει, 10 μέρες κοσκινιζει. ΙΜΟ, ασεβείς και αγνώμονες, σε έναν πρωτοπόρο του είδους, που ακόμα "τρώνε ψωμί" από την δημιουργία του.

Οτι και να κάνουν οι επίγονοι, το "εμπορικό σήμα 4Τ", ΠΑΝΤΑ τον ΚΚ θα θυμίζει. Ανεξίτηλη η σφραγίδα του στις ψυχές μας. RIP Δάσκαλε.
 
Top Bottom