Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Η ατυχια της πρώτης c5 είναι ότι έπρεπε να αντικαταστήσει την xantia και αποδείχθηκε κατώτερη των περιστάσεων χωρίς να είναι κακό αυτοκίνητο όμως.
Το τρομερό είναι ότι όσο περνάνε τα χρόνια και γίνεται πιο σπάνια σε συνδυασμό με τα νέα εκτρωματα έως και γυρνάω να την κοιτάξω στο δρόμο.
Μάγκα, εγώ μετα τα σημερινά εκτρώματα έχω αρχίσει και καιταω μέχρι και τα μοντεο και τα πασατ
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κανένα νέο Σιτροένακι θα παίξει μάγκες;
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
275
Reaction score
780
Πόντοι
337
Age
56
Περιμένουμε την Εσπερία να δώσει το καλό παράδειγμα.............
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.223
Reaction score
2.904
Πόντοι
697
Age
54
Αχαχαχα, ταιριαστό παραδειγμα !

Πραγματι αυτο σε συγκριση με τα καινουργια ισχυει.
Και όμως "η επιτομή του στυλ και την κομψότητας¨. :blink:
32303
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.199
Reaction score
23.849
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
965
Reaction score
1.258
Πόντοι
437
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Επρεπε να έχει πίσω καμπύλη όπως το c6 και τα παλιά Σιτροέν. Αυτό το σχήμα της βλαχολιμουζίνας πίσω δεν αρμόζει σε γαλλικό.
Και το εσωτερικό είναι χάλια , έπρεπε να έχει ένα διαστημικό πίνακα έστω σαν του Xsara Picasso και η ανάρτηση πολύ σκληρή για υδρο.
Παρόλα αυτά θα μπορούσα να έπαιρνα ένα diesel να κουβαλάω την οικογένεια μου με ανεση.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.405
Reaction score
19.284
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
To xsara picaso δεν εχει διαστημικο πινακα οργανων.. τι να πουν τα bx digit..
Βλαχολιμουζινα δεν ηταν η πρωτη c5.. οι εναλλακτικες ηταν το avensis mk1 fl και το τελευταιο vectra.....μη ξεχνιομαστε...
Επισης:
Ειχε πολυ πιο απροβληματιστο συστημα υδροπνευματικης αν και πιο συμβατικο απο τις xantia
Ειχε ολα τα θετικα της υδροπνευματικης και ανεξαρτηση πισω αναρτησης με υστερουντες και αυτη οπως η xantia
Οι χωροι ηταν κλασσικα απλετοι και το ταξιδι υδροπνευματικο...

Τα μειονεκτηματα της ηταν:
Η χειροτερη σχεδιαση και ποιοτητα του εσωτερικου σε οτι αφορα ταπετσαριες και κολλωδη ουσια απο καποια πλαστικα.
Η χειροτερη εξωτερικη σχεδιαση σε σχεση με την xantia σιγουρα...
Οι κολλημενες δαγκανες εμπρος φρενων απο μια ηλικια και μετα.
Το οτι καταφεραν να σχεδιασουν εντελως νεο μοτερ 1.8 και να βγαζει 5 αλογα παραπανω...ενω μαλιστα αρκετα ειχαν και καταναλωση λαδιου.. το μοτερ βελτιωθηκε με την προσθηκη μεταβλητου και τα 127 αλογα στην mk1,5 (αλλαγη απο ασημι σε μαυρο καπακι εμφανισιακα)
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
θα συμφωνησω απολυτα Χρηστο.
παντως Χρηστο το αυτοκινητο λιγοτερο καλοφταγμενo απο την Ξαντια, oi χωροι ηταν περιπου στα ιδια επιπεδα (αν κα το μηκος αυξηθηκε αρκετα).
stον δρομο ηταν οπως η Ξαντια, αλλα λιγο χειτορερη σε ολα.
Λιγο λιγοτερο ανετη, λιγο χειροτερη στο κρατημα.

και κολλωδη ουσια απο καποια πλαστικα.
Αυτο με τα πλαστικα που βγαζουν μια ουσια σα να κολλανε με τον καιρο ειναι κοινο προβλημα απαρα πολλων αυτοκινητων 2000-2010.

το εχω δει και σε λαντσια Lybra και στην κεντρικη κονσολα της c6.

.. οι εναλλακτικες ηταν το avensis mk1 fl και το τελευταιο vectra.....μη ξεχνιομαστε...
τουλαχιστον δεν ηταν SUV!!
 

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.466
Reaction score
6.101
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
ΚΑΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.....

 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.598
Reaction score
12.984
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
ΚΑΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ.....

Παρόλο που έχει πει κάποια καλά πράγματα για κάποιες Citroen στο παρελθόν, δε νομίζω ότι γενικά χαρακτηρίζεται από σοβαρότητα ο συγκεκριμένος. Είναι απίστευτο το τι κάνει η τηλεόραση και ένα δήθεν νεωτεριστικό, ειρωνικό, σαχλο-παιχνιδιάρικο στυλάκι με ένα σωρό από κρύα αστεία και μπόλικη Αγγλική σαχλαμάρα (η σαχλή πλευρά της Αγγλίας, να εξηγούμαι, έζησα 10 χρόνια εκεί και οφείλω πολλά στο εκπαιδευτικό της σύστημα και πολλούς ανθρώπους από εκεί). Γίνεσαι πάμπλουτος πραγματικός σταρ με αυτά τα συστατικά! Αυτή είναι η εποχή μας.

Έφτασε στο σημείο να καταστρέψει επίτηδες μία A610, βρίζοντάς την πόσο άχρηστο αυτοκίνητο είναι. Μία Α610, μία από τις μόλις 850 περίπου που παρήχθησαν. Τόσο, δυστυχώς, γελοίος είναι...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.598
Reaction score
12.984
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Όσον αφορά τη C5, είχε την Hydractive III που προσάρμοζε αυτόματα και το ύψος του αυτοκινήτου, χαμηλώνοντάς το μετά τα 120χλμ/ώρα. Μου άρεσε το εσωτερικό της και το γεγονός ότι καθόσουν χαμηλά, με πολύ καλή θέση οδήγησης, αλλά τα υλικά ήταν μέτριας ποιότητας.

Έχω αναφέρει πολλές φορές για τις φοβερές εμπειρίες που είχα μαζί της σε δύσκολές, ορεινές διαδρομές με υψηλές ταχύτητες. Ήταν, όμως, όντως, ένα κλικ κατώτερη στην υδροπνευματική σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις. Θυμάμαι συγκεκριμένα ότι σε πολύ κλειστές στροφές με ταχύτητα, εάν υπήρχαν νερά και λάσπες στην κορυφή της στροφής, κινδύνευε να γυρίσει σαν πισωκίνητο! Η CX είναι εντελώς ακλόνητη, για παράδειγμα, δεν πάει να έχει λάσπες, νερά, σαπουνάδες....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Όσον αφορά τη C5, είχε την Hydractive III που προσάρμοζε αυτόματα και το ύψος του αυτοκινήτου, χαμηλώνοντάς το μετά τα 120χλμ/ώρα. Μου άρεσε το εσωτερικό της και το γεγονός ότι καθόσουν χαμηλά, με πολύ καλή θέση οδήγησης, αλλά τα υλικά ήταν μέτριας ποιότητας.

Έχω αναφέρει πολλές φορές για τις φοβερές εμπειρίες που είχα μαζί της σε δύσκολές, ορεινές διαδρομές με υψηλές ταχύτητες. Ήταν, όμως, όντως, ένα κλικ κατώτερη στην υδροπνευματική σε κάποιες δύσκολες καταστάσεις. Θυμάμαι συγκεκριμένα ότι σε πολύ κλειστές στροφές με ταχύτητα, εάν υπήρχαν νερά και λάσπες στην κορυφή της στροφής, κινδύνευε να γυρίσει σαν πισωκίνητο! Η CX είναι εντελώς ακλόνητη, για παράδειγμα, δεν πάει να έχει λάσπες, νερά, σαπουνάδες....
Η CX δεν υπερστρεφει ποτέ και χάρη στην κατανομή βάρους. 72-28. Πρακτικά το αυτοκίνητο στηρίζεται στον μπροστινό άξονα.
Ο κινητήρας κρέμεται κυριολεκτικά μπροστά από τον άξονα.
Για αυτό είναι έντονα υποστροφικο, αλλά δεν υπερστρεφει ποτέ.

Κκαι η c6 με την πρωινή υγρασία έχει πιο ευαίσθητο πισινό.

Η C5 έχει μπροστά γόνατα, και όχι διπλα τρίγωνα. Άλλη ακρίβεια, άλλη ποιότητα.

Το ξέρεις καλά πως ένα , GS και μια CX, έχουν μπροστινό σύστημα απίστευτα πιο ακριβές.
Και το GS τολμώ να πω είναι ένα κλικ μπροστά!!!

Από όλες τις Ύδρο που έχω οδηγήσει (οι μόνες που μου έχουν ξεφύγει είναι η sm και η ΤΑ) ,το GS/gsa είναι το πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση, οι ας του λείπει η δύναμη!

Ο εγγλέζος, δεν αξίζει καν να γραφτεί κάτι
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
275
Reaction score
780
Πόντοι
337
Age
56
Η CX είναι εντελώς ακλόνητη, για παράδειγμα, δεν πάει να έχει λάσπες, νερά, σαπουνάδες....
Κανόνισε να μην είναι έτσι τελικά. Δεν σε ξεπλένει τίποτα......rant2
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κανόνισε να μην είναι έτσι τελικά. Δεν σε ξεπλένει τίποτα......rant2
Πάντως οι τροχοί μπλοκάρουν στο βίαιο φρενάρισμα!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.598
Reaction score
12.984
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Και το GS τολμώ να πω είναι ένα κλικ μπροστά!!!
Όσο θυμάμαι τη δική μας GS με την οποία μεγάλωσα για 15 χρόνια, τη GSX2 ενός φίλου μου, μία GS 1015 1ης γενιάς με την οποία πήγα πριν από 7 χρόνια μία βόλτα και τώρα τη CX, συγνώμη Νίκο αλλά εγώ προσωπικά δεν είδα κάπου η GS να είναι καλύτερη στις στροφές. Το αντίθετο μάλλον, αλλά η GS έχει πολύ χαμηλότερη αδράνεια βέβαια, κάπου 400+ κιλά ελαφρύτερη! Και αυτό ίσως την κάνει πιο "διασκεδαστική"!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.371
Reaction score
16.592
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Όσο θυμάμαι τη δική μας GS με την οποία μεγάλωσα για 15 χρόνια, τη GSX2 ενός φίλου μου, μία GS 1015 1ης γενιάς με την οποία πήγα πριν από 7 χρόνια μία βόλτα και τώρα τη CX, συγνώμη Νίκο αλλά εγώ προσωπικά δεν είδα κάπου η GS να είναι καλύτερη στις στροφές. Το αντίθετο μάλλον, αλλά η GS έχει πολύ χαμηλότερη αδράνεια βέβαια, κάπου 400+ κιλά ελαφρύτερη! Και αυτό ίσως την κάνει πιο "διασκεδαστική"!
μπορει να φταει οτι μου ειναι απωθημενο!!
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.598
Reaction score
12.984
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
μπορει να φταει οτι μου ειναι απωθημενο!!
Και εμένα! Ίσως οι παιδικές αναμνήσεις, αλλά πόσο θα ήθελα και εγώ να έχω μία (GSX2 ή 3 παρακαλώ! Άντε, όμως, να βρεις μία...), Θυμάμαι ότι η GS έπαιρνε πολύ μεγαλύτερες κλίσεις στις στροφές από ό,τι η CX που οδηγώ τώρα. Ίσως οι CX 1ης γενιάς να είναι αντίστοιχα "ενδοτικές" στη ανάρτησή τους όπως οι GS.

Γενικά θυμάμαι απο τις προσωπικές μου εμπειρίες ότι όσο περνούσαν το χρόνια, τόσο πιο "σκληρή" γινόταν η υδροπνευματική, φαντάζομαι με τις αντίστοιχες αλλαγές στις σφαίρες, πιέσεις ανά μοντέλο και βάρος βέβαια, διαμέτρους οπών, κ.λ.π.. Πολύ πιο μαλακές οι DS και η GSX2 που γνώρισα και σταδιακά λιγότερο μαλακές η GSAX3 η δικιά μας (μικρή διαφορά), μετά η CX μου 2ης γενιάς, η C5 και τέλος η C6 (καλά η τελευταία σχεδόν δεν καταλάβαινα ότι έχει υδροπνευματική...).
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
965
Reaction score
1.258
Πόντοι
437
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Αφού ο μέσος άνθρωπος δεν θέλει μαλακή ανάρτηση, δλδ όπως το βλέπω δεν θέλει καθόλου ανάρτηση αλλά τέλος πάντων λάθος εποχή γεννήθηκα
 
Top Bottom