Ιεροσυλία!!!

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.677
Reaction score
13.226
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
παντως η σειρα ds αρεσει σε αρκετους που δεν τους αρεσε καθολου η citroen και μου προκαλει εντιποση.
Εμένα προσωπικά δε μου προκαλεί καθόλου εντύπωση, όπως είπα παραπάνω πριν από μερικές ημέρες. H "DS" (σε εισαγωγικά πάντα, διότι η Deesse είναι μία!) είναι ξεκάθαρα το αποκύημα ενός μάρκετινγκ που εναρμονίζεται με το πνεύμα της εποχής και συγκεκριμένα, με τα χειρότερα στοιχεία της εποχής μας, διότι αυτό πουλάει... Σα να προσπαθεί να γίνει Mini... (που φτάσαμε, η Citroen και η "DS" να έχουν σαν πρότυπο τον Γερμανικό ανταγωνισμό... Η Citroen που αγαπήσαμε δεν είχε ανάγκη να ακολουθεί κάποιον άλλο...)
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
Εμένα προσωπικά δε μου προκαλεί καθόλου εντύπωση, όπως είπα παραπάνω πριν από μερικές ημέρες. H "DS" (σε εισαγωγικά πάντα, διότι η Deesse είναι μία!) είναι ξεκάθαρα το αποκύημα ενός μάρκετινγκ που εναρμονίζεται με το πνεύμα της εποχής και συγκεκριμένα, με τα χειρότερα στοιχεία της εποχής μας, διότι αυτό πουλάει... Σα να προσπαθεί να γίνει Mini... (που φτάσαμε, η Citroen και η "DS" να έχουν σαν πρότυπο τον Γερμανικό ανταγωνισμό... Η Citroen που αγαπήσαμε δεν είχε ανάγκη να ακολουθεί κάποιον άλλο...)
οπως τα λες στην εποχη μας πολλα εχουν χαλασει γενικα οχι μονο τα αμαξια οσο αφορα την πραγματικη ποιοτητα. κατα την γνωμη μου η εποχη βαδιζει γενικα σε λαθος προτηπα. αυτη η μιμηση του γερμανικου αμαξιου δεν ειναι μονο απο τη citroen ειναι γενικο το κακο. δεν υπαρχουν πλεον αμαξια που να σε ενθουσιαζουν πραγματικα. η citroen καποτε ηταν διαστιμικη σε σχεση με τις υπολοιπες τωρα ειναι μια σαν τις αλλες
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.318
Πόντοι
947
Age
60
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
οπως τα λες στην εποχη μας πολλα εχουν χαλασει γενικα οχι μονο τα αμαξια οσο αφορα την πραγματικη ποιοτητα. κατα την γνωμη μου η εποχη βαδιζει γενικα σε λαθος προτηπα. αυτη η μιμηση του γερμανικου αμαξιου δεν ειναι μονο απο τη citroen ειναι γενικο το κακο. δεν υπαρχουν πλεον αμαξια που να σε ενθουσιαζουν πραγματικα. η citroen καποτε ηταν διαστιμικη σε σχεση με τις υπολοιπες τωρα ειναι μια σαν τις αλλες
Tha diafoniso...
Me ZX, Xsara, C4 ke C5 sira3 ontos ipirche provlima...
Me to Xsara Picasso ke to Pluriel iche gini i proti prospathia gia idietera avtokinita...me arketi epitichia oson afora to Picasso...
Me to Cactus i Citroen antistrefi, kontra sto trend, genikos ke risikos tin avtokinitobiomichania ke idietera tin germaniki.
Prepi na to meletisi kanis sobara gia na katalabi ti risiki KONTRA pai i Citroën me afto to amaksi
Pio elafri
Pio oikonomoko
Pio evkolochiristo epidi lipoune ta achrista bliblikia
Pio logiko gia tin epochi tou...
Pio praktiko
Pio prosito se timi choris na ine anasfales
san ta Dacia as poume...
Pio konta ston anthropo pou theli na ftasi apo to ena meros sto alo choris na echi fortothi ena karo achristes aidies pou trabane tin prosochi apo ton dromo.
Mono chrisima pragmata iparchoune...as poume rear view camera...
Ine avtokinito pou den theli na ine epithetiko...den theli na ine epidiksiomanis me achristes aidies...anti gia spoiler ke eksongomata se kapo ke ftera echi Airbumps...echi praktiko schedio...kanena cm ine gia show off.
Ine ena praktiko aksiopisto oikonomiko eksipno avtokinito...an theli na pi kanis...ine to proto amaksi pou antistrefi ton kiklo tou pio bari pio megalo pio dinato ke idika tou pio fortomenou me achristes aidies...
Ine ena megalo bima pros to avtokinito tou melondos pou tha ine prosito gia polous anthropous...gia anthropous pou theloune na echoune ena kalo amaksi na metaferoune tous agapimenous tous me asfalia choris na ksodepsoune mia periousia sois gia ena prama pou oso nane ine kathara ena ergalio metaforas.
Afta.
Gnomi mou ine ke thavmaso to tharos avtis tis neas Citroën!
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.550
Reaction score
19.091
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Tha diafoniso...
Me ZX, Xsara, C4 ke C5 sira3 ontos ipirche provlima...
Me to Xsara Picasso ke to Pluriel iche gini i proti prospathia gia idietera avtokinita...me arketi epitichia oson afora to Picasso...
Me to Cactus i Citroen antistrefi, kontra sto trend, genikos ke risikos tin avtokinitobiomichania ke idietera tin germaniki.
Prepi na to meletisi kanis sobara gia na katalabi ti risiki KONTRA pai i Citroën me afto to amaksi
Pio elafri
Pio oikonomoko
Pio evkolochiristo epidi lipoune ta achrista bliblikia
Pio logiko gia tin epochi tou...
Pio praktiko
Pio prosito se timi choris na ine anasfales
san ta Dacia as poume...
Pio konta ston anthropo pou theli na ftasi apo to ena meros sto alo choris na echi fortothi ena karo achristes aidies pou trabane tin prosochi apo ton dromo.
Mono chrisima pragmata iparchoune...as poume rear view camera...
Ine avtokinito pou den theli na ine epithetiko...den theli na ine epidiksiomanis me achristes aidies...anti gia spoiler ke eksongomata se kapo ke ftera echi Airbumps...echi praktiko schedio...kanena cm ine gia show off.
Ine ena praktiko aksiopisto oikonomiko eksipno avtokinito...an theli na pi kanis...ine to proto amaksi pou antistrefi ton kiklo tou pio bari pio megalo pio dinato ke idika tou pio fortomenou me achristes aidies...
Ine ena megalo bima pros to avtokinito tou melondos pou tha ine prosito gia polous anthropous...gia anthropous pou theloune na echoune ena kalo amaksi na metaferoune tous agapimenous tous me asfalia choris na ksodepsoune mia periousia sois gia ena prama pou oso nane ine kathara ena ergalio metaforas.
Afta.
Gnomi mou ine ke thavmaso to tharos avtis tis neas Citroën!
θα διαφωνησω... μια εταιρεια που δεν αναγνωριζει το θρυλικο ds ειναι x για μενα
το να βαλει air bumps κ καμερες δεν μου λεει απολυτος τπτ... προσωπικα εβγαλε τα ματακια της με τα ιδια τα χερακια της
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.318
Πόντοι
947
Age
60
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
θα διαφωνησω... μια εταιρεια που δεν αναγνωριζει το θρυλικο ds ειναι x για μενα
το να βαλει air bumps κ καμερες δεν μου λεει απολυτος τπτ... προσωπικα εβγαλε τα ματακια της με τα ιδια τα χερακια της
...re...diavases to kimeno?...
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.677
Reaction score
13.226
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Tha diafoniso...
Me ZX, Xsara, C4 ke C5 sira3 ontos ipirche provlima...
Me to Xsara Picasso ke to Pluriel iche gini i proti prospathia gia idietera avtokinita...me arketi epitichia oson afora to Picasso...
Me to Cactus i Citroen antistrefi, kontra sto trend, genikos ke risikos tin avtokinitobiomichania ke idietera tin germaniki.
Prepi na to meletisi kanis sobara gia na katalabi ti risiki KONTRA pai i Citroën me afto to amaksi
Pio elafri
Pio oikonomoko
Pio evkolochiristo epidi lipoune ta achrista bliblikia
Pio logiko gia tin epochi tou...
Pio praktiko
Pio prosito se timi choris na ine anasfales
san ta Dacia as poume...
Pio konta ston anthropo pou theli na ftasi apo to ena meros sto alo choris na echi fortothi ena karo achristes aidies pou trabane tin prosochi apo ton dromo.
Mono chrisima pragmata iparchoune...as poume rear view camera...
Ine avtokinito pou den theli na ine epithetiko...den theli na ine epidiksiomanis me achristes aidies...anti gia spoiler ke eksongomata se kapo ke ftera echi Airbumps...echi praktiko schedio...kanena cm ine gia show off.
Ine ena praktiko aksiopisto oikonomiko eksipno avtokinito...an theli na pi kanis...ine to proto amaksi pou antistrefi ton kiklo tou pio bari pio megalo pio dinato ke idika tou pio fortomenou me achristes aidies...
Ine ena megalo bima pros to avtokinito tou melondos pou tha ine prosito gia polous anthropous...gia anthropous pou theloune na echoune ena kalo amaksi na metaferoune tous agapimenous tous me asfalia choris na ksodepsoune mia periousia sois gia ena prama pou oso nane ine kathara ena ergalio metaforas.
Afta.
Gnomi mou ine ke thavmaso to tharos avtis tis neas Citroën!
Το περιγράφεις πραγματικά υπέροχα! Είναι ένα 2cv της εποχής μας, με ακόμα περισσότερη ουσία και εναρμονισμένο στο κυκλοφοριακό χάος και ανάγκες της εποχής μας και σχεδόν τίποτα περιττό πάνω του. Γίνομαι και εγώ πολλές φορές "ζηλωτής" και κατακρίνω την κατάντια της Citroen φανατικά, χωρίς να βλέπω και κάποιες, έστω και λίγες, ευχάριστες στιγμές της πρόσφατης ιστορίας της, διότι η "στεναχώρια" για αυτό που έκανε με την απόρριψη της ιστορίας της και κάποιων παραδοσιακών αξιών της με το εγχείρημα "DS" είναι μεγάλη. Στιγμές όπως το Xsara Picasso (του υπέροχου Αντώνη Βολάνη), C5, C4 Cactus και πιστεύω και τα τωρινά, "διαστημικά" Picasso και ίσως και το νέο C3, από ότι φαίνεται. Η DS όμως? Ποιος είναι ο στόχος της, η ουσία της? Μάρκετινγκ και ξανά μάρκετινγκ... Και απόρριψη της τόσο υπέροχης ιστορίας της, η οποία αποτελεί και την αφορμή της ασύγκριτα πιο υπέροχης παρέας μας και γνωριμίας μας σε αυτό το φόρουμ...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.441
Reaction score
16.822
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ξαρά Πικασό. άλλη μια χαμένη ευκαιρία. όπως και το Εβαζιόν. Πολυμορφικά με Υδροπνευματική ή Ιντρακτίβ, θα ήταν απίστευτο συγκριτικό πλεονέκτημα.
Δεν θέλω να μηδενίζω, αλλά το '94 ο Σιτροενάκιας είχε να μιλά ακόμα και με την PSA για την Ακτιβά. Ποιος να του έλεγε ότι τα επόμενα 22 χρόνια η Σιτροέν θα είχε να δείξει σαν καινοτομία τα airbumps. Και δεν υποτιμώ το κάκτους. είναι ένα αυτοκίνητο που ίσως και να αγόραζα
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.318
Πόντοι
947
Age
60
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Ξαρά Πικασό. άλλη μια χαμένη ευκαιρία. όπως και το Εβαζιόν. Πολυμορφικά με Υδροπνευματική ή Ιντρακτίβ, θα ήταν απίστευτο συγκριτικό πλεονέκτημα.
Δεν θέλω να μηδενίζω, αλλά το '94 ο Σιτροενάκιας είχε να μιλά ακόμα και με την PSA για την Ακτιβά. Ποιος να του έλεγε ότι τα επόμενα 22 χρόνια η Σιτροέν θα είχε να δείξει σαν καινοτομία τα airbumps. Και δεν υποτιμώ το κάκτους. είναι ένα αυτοκίνητο που ίσως και να αγόραζα
...den nomiso pos o Cactos ine mono ta Airbumps...ala ke avto ine ena kalo paradigma gia dio pragmata...

Proton tin ilithia politiki diavimisis tis PSA pou ebgale ta Airbumps san TO kaliteeo komati pano ston cacto...pou opos analisa ine mono i korifi tou pagobouno...se schesi me to pragmatiko katorthoma...tin antistrofi tis trellas pou mas barai afton ton kero...

Ke devteron

Tin epipoleotita pou soume kathemerina.
Den kathomaste na bgaloume diki mas gnomi. Akoume ti lene ke ti kanoune oi ali ke akoulouthume stereotipika...

Pios apo sas pistevi sobara tora pos mia DS i CX i BX i 2CV tha iche elpida na pouliotane simera...san kenourgio me antipalous ta thiria tis simeron imeras?

Lipon sas leo...kamia elpida tha ichane!

Apodiksi to C6 pou ousiastika iche ta gonidia olon ton megalon Citroën...

...katelikse katastrofi...

Ke tora mou lete gia Airbumps...
I epifaniaki opsi ton pragmaton ke i animboria mas na doume sto bathos ftei...

To 55 oi anthropi mallon itane diavoretiki...pio philosofoi mallo ke pio tolmiroi... ke afti pou ftiaksane tin DS ke afti pou tin agorasane...

Gia na min gini pareksigisi...
Ke ego nomiso pos ine terastio lathos na chorisonde Citroën ke DS...
Ke akoma pio megalo ine i katargisi tis thrilikis Hydropneumatikis...
Ala etzi imaste oi anthropoi tou simera

Epifaniakoi

Ekserounte bebeos OLLA ta meli tou forum...
 
Last edited:

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
αγαπητε citrobela θα διαφωνισω αν εβγενε σημερα μια DS, CX, BX κτλ πιστευω οτι θα εκανε πωλησεις. ειδικα κατηγορια BX με ενα ωραιο σχεδιασμο, γιατι απο σχεδιασμο τα παει πολυ καλα και τωρα η citroen. σιγουρα θα υπηρχαν πολλοι που θα το αγωραζαν γιατι με αυτα τα αμαξια παθενεις εξαρτηση οταν μπενεις. οι αγωραστες των γαλικων που δεν ειναι και λιγοι θα στρεφοντουσαν σε αυτο το μοντελο. αλλα τωρα μη μιλαμε γιατι απετυχε το c5, απετυχε γιατι ουδεμια σχεση εχει με BX. και το c6 και αυτο ουδεμια σχεση εχει με DS. γιατι να δωσει καποιος τοσα λευτα για το c6 που ειναι ενα μεγαλο c5 και ποιος τα εχει αυτα τα λευτα για να τα δωσει; μονο οι πλουσιοι οι οποιοι εχουν κολημα με τη mercedes λογο της φημης της γιαυτο πατωσε το c6
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.862
Reaction score
4.256
Πόντοι
777
Age
48
αγαπητε citrobela θα διαφωνισω αν εβγενε σημερα μια DS, CX, BX κτλ πιστευω οτι θα εκανε πωλησεις. ειδικα κατηγορια BX με ενα ωραιο σχεδιασμο, γιατι απο σχεδιασμο τα παει πολυ καλα και τωρα η citroen. σιγουρα θα υπηρχαν πολλοι που θα το αγωραζαν γιατι με αυτα τα αμαξια παθενεις εξαρτηση οταν μπενεις. οι αγωραστες των γαλικων που δεν ειναι και λιγοι θα στρεφοντουσαν σε αυτο το μοντελο. αλλα τωρα μη μιλαμε γιατι απετυχε το c5, απετυχε γιατι ουδεμια σχεση εχει με BX. και το c6 και αυτο ουδεμια σχεση εχει με DS. γιατι να δωσει καποιος τοσα λευτα για το c6 που ειναι ενα μεγαλο c5 και ποιος τα εχει αυτα τα λευτα για να τα δωσει; μονο οι πλουσιοι οι οποιοι εχουν κολημα με τη mercedes λογο της φημης της γιαυτο πατωσε το c6
Ο citronella έχει απόλυτα δίκιο. Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά. Ποιοί από την παρέα του forum χρησιμοποιούν ή χρησιμοποιούσαν στην καθημερινότητά τους αυτοκίνητο με υδροπνευματικη ανάρτηση; Από όσους ξέρω ο citrobella και ο billaras. Γιατί όχι και οι υπόλοιποι; Και προφανώς η c5 δεν είχε καμια σχέση με την bx, ήταν καλύτερη σε θέμα ποιότητας κατασκευής.
Η c6 για μένα παραμένει ένα απο τα ομορφότερα αυτοκίνητα της Citroën, και προς το παρόν το τελευταίο κανονικό Citroën...Προσωπική άποψη.
Το θέμα είναι ότι αν η εταιρία έφτιαχνε όπως λες DS, BX CX, ένα είναι σίγουρο λίγοι άνθρωποι θα μπορούσαν σήμερα να τα αγοράσουν. Οι τιμές τους αναγκαστικά θα ήταν πάνω απο τον ανταγωνισμό. Εδώ η c5 με υδροπνευματικη ήταν τουλάχιστον 4000-5000 ευρώ ακριβότερη απο την συμβατική.
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.318
Πόντοι
947
Age
60
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Ο citronella έχει απόλυτα δίκιο. Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά. Ποιοί από την παρέα του forum χρησιμοποιούν ή χρησιμοποιούσαν στην καθημερινότητά τους αυτοκίνητο με υδροπνευματικη ανάρτηση; Από όσους ξέρω ο citrobella και ο billaras. Γιατί όχι και οι υπόλοιποι; Και προφανώς η c5 δεν είχε καμια σχέση με την bx, ήταν καλύτερη σε θέμα ποιότητας κατασκευής.
Η c6 για μένα παραμένει ένα απο τα ομορφότερα αυτοκίνητα της Citroën, και προς το παρόν το τελευταίο κανονικό Citroën...Προσωπική άποψη.
Το θέμα είναι ότι αν η εταιρία έφτιαχνε όπως λες DS, BX CX, ένα είναι σίγουρο λίγοι άνθρωποι θα μπορούσαν σήμερα να τα αγοράσουν. Οι τιμές τους αναγκαστικά θα ήταν πάνω απο τον ανταγωνισμό. Εδώ η c5 με υδροπνευματικη ήταν τουλάχιστον 4000-5000 ευρώ ακριβότερη απο την συμβατική.
...bravo! Avto akribos ine to thema...panta.
Gia tin C5...ta modella me Hydro itane panta ta kala eksoplismena me megalous kinitires...opote ena meros ton 4-5.000.- tha iche ke o megaliteros eksoplismos ke merikos i Hydro...
I SAAB evtiachne poli kala ke aksiopista avtokinita ta opia itane ke arketa idiotropa...molis chreokopise oli klegane...idika avti pou pote den tha thelane na echoune mia...
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.621
Reaction score
19.911
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κι εγω υδροπνευματικο χρησιμοποιω ως καθημερινο. Ιδιως την τελευταια 3ετια.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.862
Reaction score
4.256
Πόντοι
777
Age
48
...bravo! Avto akribos ine to thema...panta.
Gia tin C5...ta modella me Hydro itane panta ta kala eksoplismena me megalous kinitires...opote ena meros ton 4-5.000.- tha iche ke o megaliteros eksoplismos ke merikos i Hydro...
I SAAB evtiachne poli kala ke aksiopista avtokinita ta opia itane ke arketa idiotropa...molis chreokopise oli klegane...idika avti pou pote den tha thelane na echoune mia...
Έτσι ο πώς τα λες είναι το μακαρίτη τον θυμούνται στην κηδεία...πριν ούτε μήνυμα με ταχυδρομικό περιστέρι. Επομένως οι επιλογές δεν είναι πολλές...και όπως έχω επισημάνει εγώ και έχει αναλύσει πάρα πολύ καλά ο citrobella ακόμα και αν κάποια μοντέλα είναι copy-paste του Μ.Ο. της αγοράς, υπάρχουν και εξαιρέσεις που δείχνουν ότι ψαχνονται με το dna της εταιρείας. Όλα δεν είναι άσπρο - μαύρο.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.862
Reaction score
4.256
Πόντοι
777
Age
48
Κι εγω υδροπνευματικο χρησιμοποιω ως καθημερινο. Ιδιως την τελευταια 3ετια.
Συγνώμη ρε νονέ δεν το έκανα επίτηδες... Τρεις λοιπόν της παρέας.
Μήπως και στο Δουβλινο κυκλοφορεις με υδρο; :rolleyes:
Άσχετο τώρα αλλά ο billaras πού είναι; Και μη μου πείτε στο νησί της Αφροδιτης...Διαδικτυακά λέω
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.740
Reaction score
4.022
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ειναι και αλλοι με υδρο....δυστυχως και καλα αυτοκινητα απο ολες τι εταιριες εχουν χαθει στο βωμο του μαρκετινγκ.....τα παλια μοντελα δεν θα επιβιωναν σημερα λογω μαρκετινγκ και παλαιων αμαρτιων....τωρα η αναβιωση ενος θρυλου με νεο σχεδιο και παλιο ονομα δεν με βρισκει συμφωνο....
τωρα αν το σημερινο 500αρακι που λεγετε θεωρουν οτι αναβιωνει θρυλο ..προσωπικα για μενα κανουν λαθος....το καθε αμαξι εχει την δικη του ιστορια το δικο του ονομα την δικη του δοξα...και κανενα σημερα δεν θα φτασει την αιγλη του παλαιου...
δειτε σημερα η ds και καλα ειναι καινουργια μαρκα θυγατρικη σιτροεν...τι να μας δεξει?στο πατο θα παει....και δεν υπαρχει κανενας συσχετισμος με την παλια ds....αυτο το τεχνολογικο θαυμα...αν ομως η νεα εταιρια ds ειχε να δειξει καινουργια αναρτηση εκει το συζηταω....
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.621
Reaction score
19.911
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Συγνώμη ρε νονέ δεν το έκανα επίτηδες... Τρεις λοιπόν της παρέας.
Μήπως και στο Δουβλινο κυκλοφορεις με υδρο; :rolleyes:
Άσχετο τώρα αλλά ο billaras πού είναι; Και μη μου πείτε στο νησί της Αφροδιτης...Διαδικτυακά λέω
Εννοειται δε το κανες επιτηδες και φυσικα μιλαω για οσο ειμαι και ημουν Ελλαδα. Εδω ειμαι με πεζο 2 και Carrera Crossfire, εχω κανει κατι τετρακεφαλα βοδια με 70km το μηνα :lol:
 

tataskit

Member
Εγγραφή
15 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
391
Reaction score
529
Πόντοι
137
Age
43
...bravo! Avto akribos ine to thema...panta.
Gia tin C5...ta modella me Hydro itane panta ta kala eksoplismena me megalous kinitires...opote ena meros ton 4-5.000.- tha iche ke o megaliteros eksoplismos ke merikos i Hydro...
I SAAB evtiachne poli kala ke aksiopista avtokinita ta opia itane ke arketa idiotropa...molis chreokopise oli klegane...idika avti pou pote den tha thelane na echoune mia...
δεν λεω η εποχη μας ειναι περιεργη λογο και της κρισης. ισως τελικα να μην πουλαγε και οσο θα επρεπε αν αναλογιστουμε οτι εχει πιξει ο τοπος απο μικρα αμαξια. πολλες εταιριες εχουν μονο μικρα αμαξια πλεον τουλαχιστον στην ελλαδα γιατι αυτο πουλαει. και να μην βγαλω και την ουρα μου απεξω γιατι και εγω μικρο αμαξι εχω παρολο που θα ηθελα μεγαλο. αν η citroen ηταν οπως παλια ειχα υποσχεθει στον εαυτο μου οτι το επομενο αμαξι μου θα ηταν με υδροπνευματικη ομως το μετανιωσα γιατι κατα τη γνωμη μου η c5 δεν με καληπτει. βεβαια ετσι και αλλιως ακομα και η υδροενεργητικη καταργηθηκε. και υπαρχει και το αλλο ερωτημα, μηπως ολοι απο το φορουμ θα ειχαν ενα μοντελο με υδροπνευματικη αντι να αγωραζουν αντικες αν η c5 ηταν σαν να μπενεις σε παλιο DS η GS; μηπως η στροφη μας στις αντικες ειναι καθαρα και μονο επειδη εχουμε απογοητευτει απο τα καινουρια μοντελα; για πιο λογο να παρει καποιος σαν καθημερινο τη c5 οταν εχει ας πουμε μια DS; επεισης οπως λεει ο citrobela η τιμη ανεβαινει πολυ λογο μεγαλων κινητηρων και εξοπλισμους. το GS ειχε τοση μεγαλη διαφορα τιμης στην εποχη του απο τα υπολοιπα; η citroen θα μπορουσε να αλαξει και να βαζει υδροπνευματικη και στα μικρα της μοντελα. αν δεν εξελιζε την υδροπνευματικη σε υδροενεργητικη που το κοστος ανεβηκε λογο ηλεκτρονικων και ειχε κρατησει την υδροπνευματικη οπως ηταν παλια και την εβαζε ακομα και στο c2 τι θα γινοταν; ποσο ακριβο θα μπορουσε να ειναι ενα c2 χωρις εξτρα με την παλια υδροπνευματικη και ποσοι θα το αγωραζανε τοτε; φανταστητε ενα μικρο citroen με αναρτηση GS. θα το ειχαμε ολοι στο φορουμ για καθημερινο ναι η οχι; εγω θα το ειχα σιγουρα. αυτο κατα την γνωμη μου θα επρεπε να ειχε κανει η citroen σημερα και οχι να μεταλαχτει σε κατι αλλο
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.441
Reaction score
16.822
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Ο citronella έχει απόλυτα δίκιο. Δεν χρειάζεται να πάμε μακριά. Ποιοί από την παρέα του forum χρησιμοποιούν ή χρησιμοποιούσαν στην καθημερινότητά τους αυτοκίνητο με υδροπνευματικη ανάρτηση; Από όσους ξέρω ο citrobella και ο billaras. Γιατί όχι και οι υπόλοιποι; Και προφανώς η c5 δεν είχε καμια σχέση με την bx, ήταν καλύτερη σε θέμα ποιότητας κατασκευής.
Η c6 για μένα παραμένει ένα απο τα ομορφότερα αυτοκίνητα της Citroën, και προς το παρόν το τελευταίο κανονικό Citroën...Προσωπική άποψη.
Το θέμα είναι ότι αν η εταιρία έφτιαχνε όπως λες DS, BX CX, ένα είναι σίγουρο λίγοι άνθρωποι θα μπορούσαν σήμερα να τα αγοράσουν. Οι τιμές τους αναγκαστικά θα ήταν πάνω απο τον ανταγωνισμό. Εδώ η c5 με υδροπνευματικη ήταν τουλάχιστον 4000-5000 ευρώ ακριβότερη απο την συμβατική.
Στο θέμα του κόστους, λέγεται η μισή αλήθεια. Αν θυμάστε το Ξαντιά, ήταν από τα πιο προσιτά μεσαία(εκτός των τότε κορεατικων). Με ίδιο εξοπλισμό, ίδιο κινητήρα, και παρόμοια πολλά μηχανικά μέρη, ήταν φτηνότερο από το 406. Κι ας είχε στάνταρ την υδροπνευματική. Το ίδιο και το ΒΧ, ήταν αρκετά πιο προσιτό από το 405. Δε νομίζω πως το κόστος της υδροπνευματικής ειναι απαγορευτικό. Εξάλλου και στην συντήρησή της, είναι φτηνότερη ίσως από μια συμβατική ανάρτηση.
Και σε κάθε περίπτωση το θέμα τουθ κόστους δεν υφίσταται σε αυτοκίνητα σαν την σειρά DS, που έτσι και αλλιώς έχουν τσιμπημένες τιμές.

Νομίζω ότι το θέμα είναι αλλου. Πως έτσι και αλλιώς, δεν υφίσταται σήμερα κρίσιμη μάζα αγοραστές που να τους ενδιαφέρει η τεχνολογία που κουβαλά το πιθανό αυτοκίνητό τους. Και μειοψηφίες σαν και αυτή του φόρουμ, δε μπορουν να κάνουν μοντέλα βιώσιμα. Υπάρχουν άτομα που οδηγούν Ξαντιά ή C5 και δεν ξέρουν καν την λέξη υδροπνευματική ανάρτηση. Είναι και ο ίδιος λόγος που η Πεζό σταμ'ατησε να δίνει προσόχή στο πόσο καλά στήνει τα αυτοκίνητά της. γιατί πια κανέναν δεν τον ενδιέφερε. Η γενιά 106, 205, 309, 306, 405, 406 ήταν αυτοκίνητα με εξαιρετική οδική συμπεριφορά που ακόμα και στις σπορτίφ εκδόσεις εξακολουθούσαν να είναι πολύ άνετα. Το 306 GTi, ή οι δίλιτρες ΖΧ, είχαν συμπεριφορά τραίνου στις στροφές, και παρέμεναν πιο άνετες από ένα βασικό 307 ή 308 1.4 να σέρνεται και να κοπανα με το ημιάκαμπτό του (σαν DS5... ). Aπλά και η Πεζό κατάλαβε πως καλλίτερα να σπαταλά τους πόρους της αλλού, παρά σε μια μελετημενη ανάρτηση που κανείς πια δε νοιάζεται. Πόσοι πάνε σε έκθεση αυτοκινήτου, και ρωτούν αν έχει υστερούντες βραχίονες πίσω ή πολλαπλών συνδέσμων. Πιο πολύ θα κολήσουν στο "touch screen" και στα δερμάτινα καθίσματα.

Και το C6 δεν απέτυχε επειδή ήταν ακριβό. Ούτε επειδή είχε υδροπνευματική. Απέτυχε για τον ίδιο λόγο που απέτυχε το 605, το 607, το Σαφράν, το τελευταίο Ομέγκα, οι τελευταίες μεγάλες Λάντσια. ότι πια σχεδόν κανεις στην κατηγορία δεν ήθελε να αγοράσει κάτι εκτός από Μerc, BMW, Audi (η προπαγάνδα την έκανε 'ευγενή φίρμα και την χρέωσε με ένα σωρό ψεύτικες πρωτοπορίες, όπως την τετρακίνηση- αλλά Πόρσε και turbo. Τα ψέμματα κάποιων κατασκευαστών δεν έχουν όρια).
Απετυχε, γιατί καλλίτερα ένα προσθιοκίνητο βασικό Audi, που σέρνεται , αλλά έχει 'επιθετική' μάσκα, τεράστιες άβολες ζάντες, και μάρκετιγκ, κληρονομιάς από τα ράλι, παρά ένα ξεχωριστo και εξαιρετικό μηχανολογικά Subaru Legacy. Βέβαια το Άουντι είναι 'αξιόπιστο'. όχι σαν τα Subaru, honda, toyota...
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.318
Πόντοι
947
Age
60
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
...ke oli tou forum na ichame mia C2 hydro...posa tha poulage?
Ta palea amaksia ta perni kanis na thimate ta niata tou...i...epidi ine toso diaforetika apo ta torina.
Epita oso ke an agapo ta CX BX DS...
To pio kalo Hydro pou echo ine to C5 break...
Ine to amaksi tou tora...
Greetings
 
Top Bottom