Ιεροσυλία!!!

tataskit

Reaction score
Πόντοι
εμενα παντως μου προκαλει γελοιο να μην θεωρουν το DS CITROEN. ειναι εντελως γελοιο δεν μπορει να συμβει αυτο:lol:. ρε παιδια μηπως καποιος ανηδεος εφτιαξε τη λιστα και ξεχασε να βαλει το DS και SM και οχι σκοπημα;

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Région parisienne
...afto mou fenete i pio logigi eksigisi tis aporias mou...
Αφού το έχουν αιτιολογήσει γιατί έχει συμβεί... Δεν είναι λάθος...

citrobella

Citroën Guru
Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Ne...opote ine opos ta ipe o Boulanger...soifia...tzombi ke ascheti...
PR karangiosides...

tataskit

Reaction score
Πόντοι
τι να πω αν ειναι ετσι εχει ξεφιγει τελειως η citroen. αρχιζω να κραταω μικρο καλαθι και για την καινουρια αναρτηση μετα απο αυτο. το DS ηταν ο θρυλος της citroen. ξαφνικα μεσα στα καρα βγηκε ενα ufo με ροδες. δεν γινεται να διαγραφεις αυτο που ανεβασε τη citroen στα ηψη. αν και να πω την αληθεια καποια στιγμη θα αναγκαστουν να ανερεσουν αυτη την γκαφα

Nikephoros

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Αθήνα
Απλώς ελπίζουμε να είναι λάθος, διότι ακόμα δεν το πιστεύουμε...

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Région parisienne
Αντιγράφω από το σάητ https://hubnut.org/2016/07/26/citroen-destroys-brand-loyalty/

Citroën destroys brand loyalty

Brand loyalty is a strange thing. I consider myself a Citroen enthusiast, but its products have changed a great deal over the years depending on who was calling the shots. André Citroën himself never got to see the Traction Avant do so well, and never got a whiff of the 2CV and DS (launched during Michelin’s custodianship). Some of my favourite Citroens came out of the Peugeot years, and were better because of it – BX and XM in particular.

Very much a Citroën, whatever marketing numpties think.

But show me a Saxo and I’ll turn my nose up at it. Wave a Xsara in my direction and I will not get excited. Hand me the keys to any of Citroën’s current line up, and I’d probably just give them back – ironically apart from the e-Mehari, which isn’t actually a Citroën at all.

My loyalty to the brand has been diluted by Peugeot’s with chevrons, and by Citroën’s frankly callous regard for its own heritage. For years, the conservatoire was impossible to visit. A hard working team kept some incredible machines in storage, and Citroën will, rather begrudgingly, let you poke around the place today. For now. If you apply for a visit through a club. And only on certain days.

Citroën has also been one of the worst for supporting older models. They cannot wait for the period to expire in which they must make parts available for their old cars. Even before then, they’ll ramp the prices up to quite ridiculous levels, so demand falls away.

But circumstances have taken a far darker turn of late, with the spinning off of the DS ‘brand’ from within Citroën. This triumph of marketing over substance has seen Citroën now airbrush one of its most iconic designs from its history files. You can see it right here. A lovely list of Citroëns from the ages, but the DS (and, oddly, the SM) are nowhere to be seen.

How utterly ridiculous. The DS was one of the most incredible cars of the 20th Century, but because some marketing bod who was born decades later had a blue sky moment, it apparently isn’t a Citroën anymore. Frankly, I’m starting to wish that Peugeot had just killed off the Citroën brand rather than subject it to this. Hydropneumatic suspension has already been killed off, and now history is being altered to make it easier to sell the hideous DS range of cars.

PSA, the group that owns Citroën, really doesn’t seem to get it. It has no understanding that heritage sells. No, not like that. It isn’t something you just dig out once in a while to try and get a sale. Heritage is something manufacturers need to invest in. BMW, Mercedes-Benz and Porsche understand this, and Jaguar Land Rover is fast following suit.

None of these companies are attempting to erase cars from their history. Citroën overlooking the DS is like Jaguar overlooking the E-Type, or Land Rover pretending the Range Rover didn’t happen, BMW ignoring the M3 and Porsche denying it had anything to do with the original 911.

It’s the final straw as far as I’m concerned. The Citroën of today is not worthy of my attention. Instead, I will forever enjoy it’s actual heritage. The one that has the DS firmly at its centre – a car which was very much about substance, not empty promises from a design agency.

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Région parisienne
Απλώς ελπίζουμε να είναι λάθος, διότι ακόμα δεν το πιστεύουμε...
η απάντηση που έδωσαν στο Citroen car club UK

"Yes, more than happy to explain why the DS and SM don’t appear in this site at the moment. As you know, DS Automobiles officially became an independent brand on 1 June 2014 and, as a result, the PSA Group now has three separate brands – Citroën, Peugeot and DS Automobiles. Today, the ambition of DS Automobiles is to revive the tradition of French premium vehicles, largely inspired by the original DS from 1955. Citroën, on the other hand, is at the heart of the mainstream. The brand has a ‘be different, feel good’ philosophy at its heart and is focused on a bold, optimistic and creative approach to automotive design. The original DS was part of the then Citroën range and remains a Citroën DS, and both modern-day brands are extremely proud of this shared heritage. Clearly it isn’t logical for two separate brands to pro-actively reference the same heritage models, so DS Automobiles will make primary reference to the history and the DNA of the original DS and its spiritual successor, the SM. This has been decided by mutual agreement between the two brands. However, as I have said, Citroën and DS Automobiles are both very proud of their shared history and it is fully acknowledged that the original DS was and remains a Citroën DS – so, of course, there will always be times when Citroën references the ‘classic’ DS and the SM. The Citroën Origins website will change and develop over time and the Citroën brand is already looking at ways of incorporating these two iconic models into the site in the future. I hope this is all clear?"

Nikephoros

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Αθήνα
η απάντηση που έδωσαν στο Citroen car club UK

"Yes, more than happy to explain why the DS and SM don’t appear in this site at the moment. As you know, DS Automobiles officially became an independent brand on 1 June 2014 and, as a result, the PSA Group now has three separate brands – Citroën, Peugeot and DS Automobiles. Today, the ambition of DS Automobiles is to revive the tradition of French premium vehicles, largely inspired by the original DS from 1955. Citroën, on the other hand, is at the heart of the mainstream. The brand has a ‘be different, feel good’ philosophy at its heart and is focused on a bold, optimistic and creative approach to automotive design. The original DS was part of the then Citroën range and remains a Citroën DS, and both modern-day brands are extremely proud of this shared heritage. Clearly it isn’t logical for two separate brands to pro-actively reference the same heritage models, so DS Automobiles will make primary reference to the history and the DNA of the original DS and its spiritual successor, the SM. This has been decided by mutual agreement between the two brands. However, as I have said, Citroën and DS Automobiles are both very proud of their shared history and it is fully acknowledged that the original DS was and remains a Citroën DS – so, of course, there will always be times when Citroën references the ‘classic’ DS and the SM. The Citroën Origins website will change and develop over time and the Citroën brand is already looking at ways of incorporating these two iconic models into the site in the future. I hope this is all clear?"
Η απάντησή μου και απάντηση πολλών από εμάς στην Πεζωσιτροεντεες: :rocket::shoot::kill:gromrant2warning. Φοβάμαι ότι αυτό που έκαναν θα τους γυρίσει μπούμερανγκ, ούτε η "DS" θα πετύχει, βγάζοντας αυτοκίνητα που, όπως πολύ όμορφα λέει ο αρθρογράφος από το CCC UK, προσφέρουν "...empty promises from a design agency"...

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Région parisienne
Η απάντησή μου και απάντηση πολλών από εμάς στην Πεζωσιτροεντεες: :rocket::shoot::kill:gromrant2warning. Φοβάμαι ότι αυτό που έκαναν θα τους γυρίσει μπούμερανγκ, ούτε η "DS" θα πετύχει, βγάζοντας αυτοκίνητα που, όπως πολύ όμορφα λέει ο αρθρογράφος από το CCC UK, προσφέρουν "...empty promises from a design agency"...
μα η PSA είχε ένα πολύ ισχυρό όνομα. Την Σιτροέν. Δεν χρειαζόταν να φημιουργήσει νέα φίρμα.
Και ένδοξη σελίδα δεν ήταν μόνο η DS. Στην μεγάλη κατηγορία είχε καλλίτερη παράδοση από πολλές άλλες φίρμες 'πολυτελείας'.
ΤΑ15, το ταχύτερο αυτοκίνητο της εποχής της. Με τεράστιους χώρους και την καινοτομία της κίνησης στον μπροστινό άξονα. Την SM, Τις ακριβότερες εκδόσεις των CX. Ak;oma kai thn XM, το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με μια μορφή ενεργητικής ανάρτησης.
η ιστορία της Σιτροέν, μόνο με της Mercedes μπορεί να συγκριθεί. Ποιος ο λόγος να δημιουργήσουν μια 'τεχνητ΄΄η' φίρμα;;

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Région parisienne
. Φοβάμαι ότι αυτό που έκαναν θα τους γυρίσει μπούμερανγκ, ούτε η "DS" θα πετύχει, .
μα νομίζω ήδη τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά... DS4, DS5 σε όλη την ευρώπη πατώνουν... DS5 με ημιάκαμπτο άξονα... (ένα C4 είναι σε πολυτελές περιτύλιγμα) Μέχρι και το Αξέλ, είχε ανεξάρτητη ανάρτηση...

ami8_gs_ds_bx

Reaction score
Πόντοι
μα νομίζω ήδη τα αποτελέσματα είναι απογοητευτικά... DS4, DS5 σε όλη την ευρώπη πατώνουν... DS5 με ημιάκαμπτο άξονα... (ένα C4 είναι σε πολυτελές περιτύλιγμα) Μέχρι και το Αξέλ, είχε ανεξάρτητη ανάρτηση...
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται ( στο βάθος παίζει carmina burana)...το AXEL ανώτερο των, αδιάφορων είναι ή αληθεια, DSN, όπου Ν=3, 4, 5. Πέρα από την πλάκα τώρα, εδώ έχουμε την κλασσική περίπτωση όπου έχουν μία μελέτη αγοράς και έχουν πεισθεί ότι άμα φτάξουν μία φίρμα πολυτελείας θα κατακτήσουν την αγορά... αποτέλεσμα να αδίκουν και την Citroën και την peugeot. Και το λέω αυτό γιατί τα χωνουμε στη peugeot αλλά ξεχνάμε τα 404, 405, 205, 403 κοκ . Λες και οι δύο φίρμες δεν είχαν την εμπειρία να δημιουργήσουν πολυτελή μοντέλα μαζί με μοντέλα για τον common man ( θυμήθηκα τους elp). Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει λόγος για όλους εμάς να χολοσκαμε για τις επιλογές του ΔΣ της PSA. Ευτυχώς σχεδόν το συντριπτικό ποσοστό των club της Citroën είναι ανεξάρτητα και για όλους αυτούς και εμάς ή Θεά θα παραμείνει ή λαμπρότερο στιγμή για τη Citroën και την αυτοκίνηση για πάντα...ή ιστορία είναι ιστορία και δεν αλλάζει. Για τον λόγο αυτό ζητώ να τερματιστεί ή κουβέντα εδώ. Δεν έχει νόημα και θα καταντήσουμε σαν το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ... περί ιδεολογικής καθαρότητας και άλλες μπούρδες...

Nikephoros

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Αθήνα
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται ( στο βάθος παίζει carmina burana)...το AXEL ανώτερο των, αδιάφορων είναι ή αληθεια, DSN, όπου Ν=3, 4, 5. Πέρα από την πλάκα τώρα, εδώ έχουμε την κλασσική περίπτωση όπου έχουν μία μελέτη αγοράς και έχουν πεισθεί ότι άμα φτάξουν μία φίρμα πολυτελείας θα κατακτήσουν την αγορά... αποτέλεσμα να αδίκουν και την Citroën και την peugeot. Και το λέω αυτό γιατί τα χωνουμε στη peugeot αλλά ξεχνάμε τα 404, 405, 205, 403 κοκ . Λες και οι δύο φίρμες δεν είχαν την εμπειρία να δημιουργήσουν πολυτελή μοντέλα μαζί με μοντέλα για τον common man ( θυμήθηκα τους elp). Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει λόγος για όλους εμάς να χολοσκαμε για τις επιλογές του ΔΣ της PSA. Ευτυχώς σχεδόν το συντριπτικό ποσοστό των club της Citroën είναι ανεξάρτητα και για όλους αυτούς και εμάς ή Θεά θα παραμείνει ή λαμπρότερο στιγμή για τη Citroën και την αυτοκίνηση για πάντα...ή ιστορία είναι ιστορία και δεν αλλάζει. Για τον λόγο αυτό ζητώ να τερματιστεί ή κουβέντα εδώ. Δεν έχει νόημα και θα καταντήσουμε σαν το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ... περί ιδεολογικής καθαρότητας και άλλες μπούρδες...
Τα λες πολύ ωραία και πολύ σωστά, αλλά σε ένα θα διαφωνήσω εγώ προσωπικά... Δε θα σταματήσω να μιλώ για αυτόν τον κατάφορο βιασμό της ιστορίας και των αξιών της Citroen με την οποία μεγαλώσαμε και αγαπήσαμε. Διαφορετικά, να τα ισοπεδώσουμε όλα... Να νικήσει η γενιά του facebook, της rihanna (πως την ευχή τις λένε αυτές, δε γνωρίζω ακριβώς...), της σαχλαμάρας, των πανθρησκειών, της κατάργησης της ιστορίας, κ.λ.π., διότι σε κάτι τέτοιου είδους αισθητική και κουλτούρα απευθύνεται το εγχείρημα "DS" και οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτου με τα προϊόντα που προσπαθούν να μας πλασάρουν. Συμβαδίζουν με το πνεύμα της εποχής...

tataskit

Reaction score
Πόντοι
τι αλλο θα ακουσουμε, τελικα υπαρχει και αυτη η γκαμα που θεωρει τη συχρονη citroen καλητερη απο την παλια

Taskos

Reaction score
Πόντοι
<This has been decided by mutual agreement between the two brands.>

Αφού τα είπανε και τα συμφωνήσανε σ'εμάς λόγος δεν πέφτει.

Συνεχίζουμε λοιπόν να αγοράζουμε Citroen και να υποστηρίζουμε
την Citroen Racing αφού κάναμε την πιο συμφέρουσα αγορά.

xantiamanolis

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Πρεβεζα
απο οτι εχω καταλαβει απλα θελουν να δημοργησουν μια κλαση=ποιοτητα ανωτερη απο την citroen με την κιανουργια εταιρια ds...κατι το οποιο θα αυξησει τις τιμες στα ds κατι που δεν θα εχει αντικρυσμα στην αγορα ειδικα των μτχνων....πιστευω δεν θα εχει ευτυχη καταληξη....

Reaction score
Πόντοι
Περιοχή
Région parisienne
απο οτι εχω καταλαβει απλα θελουν να δημοργησουν μια κλαση=ποιοτητα ανωτερη απο την citroen με την κιανουργια εταιρια ds...κατι το οποιο θα αυξησει τις τιμες στα ds κατι που δεν θα εχει αντικρυσμα στην αγορα ειδικα των μτχνων....πιστευω δεν θα εχει ευτυχη καταληξη....
κι εγώ βλέπω τρελή αποτυχία. Εξάλλου σουπερμίνι πωλούν πάλι μόνο (DS3). Το DS5 πάει χειρότερα από C5. και ανάλογο του C6 δεν έχουν ακόμα...

tataskit

Reaction score
Πόντοι
...prosopika, DS ke Citroen gia mena ine i idia eteria...gaiti to mono DS pou ksero ine tis Citroën...!
μα η καινουρια σειρα ds ειναι citroen, στα πρωτα μοντελα ειχε και το σημα της citroen. δεν εχω μπει αλλα νομιζω πως ειναι ακριβως ιδια με τα υπολοιπα citroen με μονη διαφορα καποια εξτρα και ποιοτητα υλικων για να δικαιολογιθει η ακριβοτερη τιμη

tataskit

Reaction score
Πόντοι
κι εγώ βλέπω τρελή αποτυχία. Εξάλλου σουπερμίνι πωλούν πάλι μόνο (DS3). Το DS5 πάει χειρότερα από C5. και ανάλογο του C6 δεν έχουν ακόμα...
παντως η σειρα ds αρεσει σε αρκετους που δεν τους αρεσε καθολου η citroen και μου προκαλει εντιποση. η προσωπικη μου γνωμη ειναι γνωστη δεν θα αγωραζα ποτε κανενα νεο citroen η τη νεα σειρα ds. με μονη επιφυλαξη μηπως και ειναι αξιολογη η καινουρια αναρτηση που θα κυκλοφωρισει

Top Bottom