- Εγγραφή
- 10 Μαρτίου 2022
- Μηνύματα
- 2.097
- Reaction score
- 4.326
- Πόντοι
- 747
- Age
- 51
Εδώ, εντυπωση μου προκαλεί η πινακιδα.
Α 60 Σφραγίδα ΙΧ, δηλαδή Αθήνα, "απογραφή υπουργειου του 1960" , ιδιωτική χρήση.
Η απορία είναι, ότι η Cortina, παρουσιάστηκε το 1962. Πως έχει πινακίδα απογραφής 1960 ?
Σχετικά με την "λαμαρίνα", να σημειώσω ότι έχοντας ζήσει στην Αγγλία, με το πιο "βαρύ" κλίμα για τα σίδερα, τα Cortina, και αυτα τα ΜΚ Ι αλλά και τα ΜΚ ΙΙ, που βίωσα σαν μεταχειρισμένα τότε, είχαν σοβαρά προβλήματα στους πύργους ( βάσεις ανάρτησης Mc Ferson εμπρός ), που σάπιζαν, όπως επίσης και στις βάσεις των αναρτήσεων ( ψευτο-σασί ) πίσω. Τα Μκ Ι, είχαν πίσω φύλλα σούστας.
Για να περάσουν ΜοΤ, το τοπικό ΚΤΕΟ, συγκολλούσαν ανταλλακτικές βάσεις ( όλον τον σχηματισμένο κυλινδρο ) , και λάμες πίσω. Γι τα πατώματα δεν λέω κάτι, μια και σε όλα τα αυτοκίνητα ( και σε αυτά ) σάπιζαν, με κυριο αίτιο την υγρασία στα χαλάκια και τον μη αερισμό. Σπάνια εύρισκες αυτοκίνητα με γερά πτώματα.
Α 60 Σφραγίδα ΙΧ, δηλαδή Αθήνα, "απογραφή υπουργειου του 1960" , ιδιωτική χρήση.
Η απορία είναι, ότι η Cortina, παρουσιάστηκε το 1962. Πως έχει πινακίδα απογραφής 1960 ?
Σχετικά με την "λαμαρίνα", να σημειώσω ότι έχοντας ζήσει στην Αγγλία, με το πιο "βαρύ" κλίμα για τα σίδερα, τα Cortina, και αυτα τα ΜΚ Ι αλλά και τα ΜΚ ΙΙ, που βίωσα σαν μεταχειρισμένα τότε, είχαν σοβαρά προβλήματα στους πύργους ( βάσεις ανάρτησης Mc Ferson εμπρός ), που σάπιζαν, όπως επίσης και στις βάσεις των αναρτήσεων ( ψευτο-σασί ) πίσω. Τα Μκ Ι, είχαν πίσω φύλλα σούστας.
Για να περάσουν ΜοΤ, το τοπικό ΚΤΕΟ, συγκολλούσαν ανταλλακτικές βάσεις ( όλον τον σχηματισμένο κυλινδρο ) , και λάμες πίσω. Γι τα πατώματα δεν λέω κάτι, μια και σε όλα τα αυτοκίνητα ( και σε αυτά ) σάπιζαν, με κυριο αίτιο την υγρασία στα χαλάκια και τον μη αερισμό. Σπάνια εύρισκες αυτοκίνητα με γερά πτώματα.