Καλημέρα στην ομάδα! 
Σε συνέχεια λοιπόν των εργασιών ( λίγα χθες λίγα σήμερα)
Άνοιγμα οπής και σπείρωματος στον αποστάτη τού εξαερωτή για την τοποθέτηση συνδέσμου ώστε να μπορεί η ηλεκτρονική να διαβάσει την υποπίεση. Η 123 Bluetooth υποστηρίζει καμπύλες αλλαγής τής προπορειας της αναφλεξης ανάλογα με την υποπίεση του κινητήρα. Με λίγα καί απλά λόγια η ηλεκτρονική θα ρυθμίζει το αβανς στις χαμηλές στροφές σύμφωνα και με την υποπίεση του κινητήρα. Αυτό το θέλουμε για καλύτερη απόδοση
του κινητήρα στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών καί συνεπώς οικονομία....Δεν θέλω να μακρηγορησω διότι θα χαθεί τό νόημα γράφοντας θεωρίες ..
Επί τής πράξης κάνουμε μια τρύπα καί ένα σπείρωμα στην πλευρά τού primary chamber και με κόλα στεγανοποίησης βιδωνουμε το Nipple όπου μετά με ένα σωληνάκι θα το συνδέσουμε στην ηλεκτρονική.
Σταύρωμα....... Ελατηρίων
Πρίν την τοποθέτηση τών εμβόλων στον κύλινδρο προέχει τα ελατήρια τών εμβόλων να έχουν την κατάλληλη γωνία μεταξύ τούς.
Έχω δεί από Μαστορια λάθη στο σταύρωμα των ελατηρίων που έχουν σαν αποτέλεσμα κινητήρες να μην μπορούν να αποδώσουν σωστά η μετά από κάποια χλμ να καίνε λάδι.
Ακολουθουμε πίστα ότι λέει ο κατασκευαστής τών εμβόλων καί προχωράμε ( Δεν είναι καί καμία πυρηνική φυσική)
Στην περίπτωση μόυ ο κατασκευαστής ήθελε 120 μοίρες..( Το πιο σύνηθες)
Μετά με ενα σπρέι ψύχους
κρυώνουμε τον πείρο ώστε να περάσει άνετα από τον διωστηρα καί βάζουμε τις ασφάλειες όπως πρότεινει ο κατασκευαστής.
(Τα σωληνάκια πού έβαλα στους κυλίνδρους είναι για να μην μετακινούνται οι κύλινδροι καθώς περιστρεφω την μηχανή. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να έρθουν σε επαφή με το άνω τμήμα στεγανοποίησης τού κυλίνδρου διότι μετά θα υπάρχουν διαρροές!)

Σε συνέχεια λοιπόν των εργασιών ( λίγα χθες λίγα σήμερα)
Άνοιγμα οπής και σπείρωματος στον αποστάτη τού εξαερωτή για την τοποθέτηση συνδέσμου ώστε να μπορεί η ηλεκτρονική να διαβάσει την υποπίεση. Η 123 Bluetooth υποστηρίζει καμπύλες αλλαγής τής προπορειας της αναφλεξης ανάλογα με την υποπίεση του κινητήρα. Με λίγα καί απλά λόγια η ηλεκτρονική θα ρυθμίζει το αβανς στις χαμηλές στροφές σύμφωνα και με την υποπίεση του κινητήρα. Αυτό το θέλουμε για καλύτερη απόδοση

Επί τής πράξης κάνουμε μια τρύπα καί ένα σπείρωμα στην πλευρά τού primary chamber και με κόλα στεγανοποίησης βιδωνουμε το Nipple όπου μετά με ένα σωληνάκι θα το συνδέσουμε στην ηλεκτρονική.
Σταύρωμα....... Ελατηρίων

Πρίν την τοποθέτηση τών εμβόλων στον κύλινδρο προέχει τα ελατήρια τών εμβόλων να έχουν την κατάλληλη γωνία μεταξύ τούς.
Έχω δεί από Μαστορια λάθη στο σταύρωμα των ελατηρίων που έχουν σαν αποτέλεσμα κινητήρες να μην μπορούν να αποδώσουν σωστά η μετά από κάποια χλμ να καίνε λάδι.
Ακολουθουμε πίστα ότι λέει ο κατασκευαστής τών εμβόλων καί προχωράμε ( Δεν είναι καί καμία πυρηνική φυσική)
Στην περίπτωση μόυ ο κατασκευαστής ήθελε 120 μοίρες..( Το πιο σύνηθες)
Μετά με ενα σπρέι ψύχους

(Τα σωληνάκια πού έβαλα στους κυλίνδρους είναι για να μην μετακινούνται οι κύλινδροι καθώς περιστρεφω την μηχανή. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να έρθουν σε επαφή με το άνω τμήμα στεγανοποίησης τού κυλίνδρου διότι μετά θα υπάρχουν διαρροές!)