- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 7.525
- Reaction score
- 16.600
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πραγματικα παραξενο που ο Αμερικανος δεν εβαλε ηλεκτρικο παραθυρο και στο καθετο πισω.. για τετοια ζουσαν και ζουν..

Χρήστο, την εποχή του, δεν ήταν ακόμα πολύ της μοδός τα ηλεκτρικά. Μανιβέλες είχαν, αλλά κατέβαινε με ελάχιστες στροφές. Τα έζησα στον Καναδά.. Απλώς, η μανιβέλα από ότι θυμάμαι, έμπαινε εσωτερικά ( αναδιπλούμενη ), δεν έμενε έξω. Δεν θυμάμαι πως όμως.Πραγματικα παραξενο που ο Αμερικανος δεν εβαλε ηλεκτρικο παραθυρο και στο καθετο πισω.. για τετοια ζουσαν και ζουν..![]()
Τι μου θύμησες τώρα. Το 1995 μου έβαλε όχι ο πατέρας που ήταν αν θυμάσαι στο γραφείο πάνω, αλλά ο γιός του, τις ενισχύσεις στο σασί. Θυμάμαι πήγαινα και πίσω από το συνεργείο που είχε ακάλυπτο με πολλά 2cv αλλά και άλλα Citroen της οικογενείας.συνεργείο Σιτροεν απέναντι στην ΕΡΤ, Αγ. Παρασκευή την δεκαετία '80.
Τι μου θύμησες τώρα. Το 1995 μου έβαλε όχι ο πατέρας που ήταν αν θυμάσαι στο γραφείο πάνω, αλλά ο γιός του, τις ενισχύσεις στο σασί. Θυμάμαι πήγαινα και πίσω από το συνεργείο που είχε ακάλυπτο με πολλά 2cv αλλά και άλλα Citroen της οικογενείας.
Άκουσα πριν από μερικά χρόνια ότι ο γιος ακόμα κάνει κάποιες ιδιωτικές δουλειές μιας και πλέον συνεργείο δεν υπάρχει..
Αναμνήσεις..![]()
Καλα που ειναι το λατρεμενο σου ...γιατι θατο βαφτιζες ...500...
+to pare-brise poy einai entona koilo opos kqi stis CXΧωρίς καμιά διάθεση ειρωνείας τα παρακάτω, απλές διαπιστώσεις:
Αυτό το 900άκι ή 600άρακι (ότι είναι τέλος πάντων) Saab, το my precious του κ.Flaminio Bertoni, είναι ένα απαύγασμα σχεδιαστικού οίστρου.....Προσέξτε στην προφίλ εικόνα με τι χάρη κατεβαίνει η πίσω γραμμή. Πήραν έναν χάρακα και ένωσαν την οροφή με τον προφυλακτήρα.... Ο αεραγωγός να σπάει την μονοτονία της ατελείωτης λαμαρίνας...... Να σου χτυπηθεί το πίσω φτερό, αλλάζεις το μισό αυτοκίνητο σε λαμαρίνα..... Η πλαϊνή γραμμή ξεκινά από το πίσω φλας και πάει μέχρι το μπροστά. Αν μιλάμε για γραμμή όμως, όλη ευθεία, με τον χάρακα, απλά μετά την μπροστά πόρτα (την μοναδική πόρτα δηλαδή) "αναδύεται" και χωρίζει το καπώ από το εμπρός φτερό. Αν σας έλειψε το λίιιιιγο πλαστικό του εμπρός και πίσω προφυλακτήρα, πάρτε και ένα μαύρο διαχωριστικό να τρέχει κατά μήκος του αυτοκινήτου. Αλλά και ανφάς τι ωραίο σχέδιο!!!! Η χαρά της γεωμετρίας... Τετράγωνα, παραλληλόγραμμα, τραπέζια. Κι εδώ ένας αεραγωγός να σπάσει την μονοτονία. Για τις ζάντες απλά δεν περιγράφω άλλο....
Πήγες στο εργοστάσιο της replicar στην Κατερίνη?Γύρω γυρω από την Ελλάδα, ότι πρόλαβα να τραβήξω.
View attachment 27748
View attachment 27749
View attachment 27750
View attachment 27751
View attachment 27752
Ναι, το είχα σαν τάμα.Πήγες στο εργοστάσιο της replicar στην Κατερίνη?