Άλλα κλασσικά!

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.075
Reaction score
20.925
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Λενε πως η κουκουλα σε ακινητοποιημενα αμαξια,περισσοτερο κακο κανει παρα καλο.
Πολύ σωστά. Φυλακίζει την υγρασία με τα γνωστά αποτελέσματα. Έχω ιδία πείρα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.259
Reaction score
13.281
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Λενε πως η κουκουλα σε ακινητοποιημενα αμαξια,περισσοτερο κακο κανει παρα καλο.Τωρα ομως που σκιστηκε απο τα χρονια...φαινεται πως αυτο το datsun παρενεβη τους νομους της φυσικης..


Θα ηταν ωραια αν ξαναβγαινε στο δρομο.Θυμαμαι πριν πολλα χρονια που κυκλοφορουσε κανονικα,με 6ψηφιες πινακιδες...:love:
Κάτσε να το δεις κι απο κάτω...
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
779
Reaction score
1.779
Πόντοι
517
Age
52
16/8/2021
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.682
Reaction score
10.104
Πόντοι
1.017
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Που πήγε η Rover... Εξαφανίστηκε στη λήθη της ιστορίας.. Τι ωραίο αυτοκίνητο, όπως και ο διάδοχός του, το SD1, ιδίως στην έκδοση V8.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.908
Reaction score
23.592
Πόντοι
1.487
Είναι στο ίδιο σημείο πριν από το 2005. Τότε ακόμα σκεπασμένο.


20/4/2010:

View attachment 26008
Προφανως ακολουθει την ιστορια και μελλοντικη τυχη της εμπρος ενδιαφερουσας πορτας και σπιτιου ...

Ωραιο αμαξι ... Οι Αγγλουρες στα καλυτερα τους ..
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
84
Reaction score
236
Πόντοι
307
Age
48
Που πήγε η Rover... Εξαφανίστηκε στη λήθη της ιστορίας.. Τι ωραίο αυτοκίνητο, όπως και ο διάδοχός του, το SD1, ιδίως στην έκδοση V8.
Μικρή και φιλόδοξη (με την καλή έννοια...) εταιρία, επομένως η πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Το SD1 δεν ήταν προϊόν της παλιάς ανεξάρτητης Rover, αλλά της Leyland. Ήταν όμορφο και ευχάριστο ακόμα και με τους εξακύλινδρους, αλλά η πολύ απλή και πρόχειρη κατασκευή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το Ρ6, ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Όπως το τελευταίο αυτοκίνητο από την ανεξάρτητη Citroën ήταν η CX, έτσι και για τη Rover το τελευταίο της αυτοκίνητο ήταν το Range Rover του 1970.
Ίσως αυτό να είναι ένα από τα πράγματα που με τραβάνε στην CX. Την βλέπω κατά κάποιο τρόπο σαν συνέχεια του P6 για τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
 
Last edited:

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
84
Reaction score
236
Πόντοι
307
Age
48
Προφανως ακολουθει την ιστορια και μελλοντικη τυχη της εμπρος ενδιαφερουσας πορτας και σπιτιου ...

Ωραιο αμαξι ... Οι Αγγλουρες στα καλυτερα τους ..
Όντως και από κοντά έτσι είναι. Κι εγώ το σκεφτόμουν με αυτό τον τρόπο. Αυτοκίνητο και σπίτι παλιώνουν ερειπωμένα μαζί.
Περασμένα μεγαλεία.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.259
Reaction score
13.281
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Μικρή και φιλόδοξη (με την καλή έννοια...) εταιρία, επομένως η πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Το SD1 δεν ήταν προϊόν της παλιάς ανεξάρτητης Rover, αλλά της Leyland. Ήταν όμορφο και ευχάριστο ακόμα και με τους εξακύλινδρους, αλλά η πολύ απλή και πρόχειρη κατασκευή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το Ρ6, ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Όπως το τελευταίο αυτοκίνητο από την ανεξάρτητη Citroën ήταν η CX, έτσι και για τη Rover το τελευταίο της αυτοκίνητο ήταν το Range Rover του 1970.
Ίσως αυτό να είναι ένα από τα πράγματα που με τραβάνε στην CX. Την βλέπω κατά κάποιο τρόπο σαν συνέχεια του P6 για τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
Το Αξελ θεωρητικά είναι το τελευταίο της προ Μισελεν, εποχής, έστω κι αν άργησε να κυκλοφορήσει.

Στην ουσία, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Τα 'τελευταία', κάθε εποχής έχουν μια γοητεία.
Το πρώτο σααμπ 900, η 164 (που αντίθετα με ο,τι νομίζουν αρκετοί, είναι η τελευταία της προ Φίατ εποχής, κι ας είναι προσθιοκινητη)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.682
Reaction score
10.104
Πόντοι
1.017
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Μικρή και φιλόδοξη (με την καλή έννοια...) εταιρία, επομένως η πορεία της ήταν προδιαγεγραμμένη. Το SD1 δεν ήταν προϊόν της παλιάς ανεξάρτητης Rover, αλλά της Leyland. Ήταν όμορφο και ευχάριστο ακόμα και με τους εξακύλινδρους, αλλά η πολύ απλή και πρόχειρη κατασκευή, ειδικά αν το συγκρίνεις με το Ρ6, ήταν μεγάλη απογοήτευση.

Όπως το τελευταίο αυτοκίνητο από την ανεξάρτητη Citroën ήταν η CX, έτσι και για τη Rover το τελευταίο της αυτοκίνητο ήταν το Range Rover του 1970.
Ίσως αυτό να είναι ένα από τα πράγματα που με τραβάνε στην CX. Την βλέπω κατά κάποιο τρόπο σαν συνέχεια του P6 για τις δεκαετίες του 1970 και 1980.
Bέβαια το μυαλό μου εμένα πήγαινε κυρίως στο V8 Vitesse, με τον παλιό 8κύλινδρο της Buick που έφτασε να κινεί τα Range και Land Rover. Ιδίως το SD1 στη σπάνια έκδοση V8 vitesse twin plenum, που είχε περισσότερα από τα 190 άλογα της βασικής έκδοσης. Ένα από τα πρώτα "autobahn stormer".
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
593
Reaction score
1.809
Πόντοι
487
Age
33
Μια και το εφερε η κουβεντα...
 
Top Bottom