Χα χα χα.
Τα ελαφρωμένα βολάν, απαιτούν ροπές. Και το 602, 652, ή ότι παρόμοιο, ΔΕΝ έχει. Οπότε, παραμύθια κλπ, κλπ. Δεν θα έχει ομαλή λειτουργία, θα έχει πιθανόν κραδασμούς, και θα θέλει πολλέεεεεεες στροφές για να απορροφά τις ταλαντώσεις. Το "ελαφρύ" βολάν, βοηθά στο "άρπαγμα", αλλά, θέλει και κυβικά αλλά και στροφές.
Για τους μη σχετικούς, το βολάν, είναι αποθήκη ενέργειας, και όσο πιο "βαρύ", με την έννοια της αδράνειας, τόσο καλύτερο. Το βολάν, με την αδράνειά του, υποβοηθά και εξομαλύνει την ενέργεια στην φάση της ανάφλεξης ---> εκτόνωσης, απορροφώντας την "κλωτσιά", και ομαλοποιώντας την περιστροφή, δίνοντας την ενέργεια που απαιτείται για την συμπίεση στον άλλο κύλινδρο, και την υπερνίκηση των τριβών. Αλλά εδώ, έχουμε ...........................2-κύλινδρο.
Αν ήταν V-8, θα είχε μικρό βολάν, και αν ήταν μονοκύλινδρο, θα είχε μεγαλύτερο.