Νέα Citroen C5 X

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.622
Reaction score
19.921
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εχω καταληξει οτι ημουν πολυ μπροστα 5η δημοτικου οταν ζωγραφιζα προφιλ αυτοκινητα σε Α4 με τις ιδιες αναλογιες/προβολους και τα φαναρια να φαινονται απο το πλαι...

Αυτο που βλεπω ειναι ενας αχταρμας χρωματων,λεπτομερειων και γραμμων. Είναι τραγικό να βλεπεις ενά καινούργιο αυτοκίνητων και η διαμόρφωση του εξωτερικού φύλλου της λαμαρινας να παραπέπτει σε χτυπημένη- τρακαρισμένη επιφάνεια, για να μην αναφέρω οτι στο πρώτο ακούμπημα αυτη η επιφανεία δε μπορεί ουσιαστικά να επισκευασθεί απο φανοποιό.
Ειναι απλα τραγικο-γελοιο σχεδιο.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.678
Reaction score
13.243
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Δηλαδή ποιο το πρόβλημα να έβγαζαν αυτό? Όπως η C6 ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με το C6 Lignage...

26685
26686


Άλλες εταιρείες, και Κορεάτικες μάλιστα, τόλμησαν να βγάλουν αντίστοιχο σχέδιο (βλ. EV6).
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.441
Reaction score
16.824
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εχω καταληξει οτι ημουν πολυ μπροστα 5η δημοτικου οταν ζωγραφιζα προφιλ αυτοκινητα σε Α4 με τις ιδιες αναλογιες/προβολους και τα φαναρια να φαινονται απο το πλαι...

Αυτο που βλεπω ειναι ενας αχταρμας χρωματων,λεπτομερειων και γραμμων. Είναι τραγικό να βλεπεις ενά καινούργιο αυτοκίνητων και η διαμόρφωση του εξωτερικού φύλλου της λαμαρινας να παραπέπτει σε χτυπημένη- τρακαρισμένη επιφάνεια, για να μην αναφέρω οτι στο πρώτο ακούμπημα αυτη η επιφανεία δε μπορεί ουσιαστικά να επισκευασθεί απο φανοποιό.
Ειναι απλα τραγικο-γελοιο σχεδιο.
afto akrivos eixa skeftei otan eida to C4. Oti kai na sou to xtipisoun einai adinato nq entopiseis to vathouloma. Einai oti prepei gia Parisi. To agorazeis idi tsalakomeno.
Ki einai toso asximo, pou kai na sou to xtipisoun de ginetai xeirotero. Opote oute stenaxorisai
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.243
Reaction score
23.952
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Δηλαδή ποιο το πρόβλημα να έβγαζαν αυτό? Όπως η C6 ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με το C6 Lignage...

View attachment 26685View attachment 26686

Άλλες εταιρείες, και Κορεάτικες μάλιστα, τόλμησαν να βγάλουν αντίστοιχο σχέδιο (βλ. EV6).
Έλα ντε..
Το καλό πάντως είναι ότι πολλά concept cars η Citroen τα υλοποιεί έστω και όχι ακριβώς στην ίδια μορφή.
Οπότε ας ελπίσουμε γιατί είναι είναι υπέροχο
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.441
Reaction score
16.824
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εχω καταληξει οτι ημουν πολυ μπροστα 5η δημοτικου οταν ζωγραφιζα προφιλ αυτοκινητα σε Α4 με τις ιδιες αναλογιες/προβολους και τα φαναρια να φαινονται απο το πλαι...

Αυτο που βλεπω ειναι ενας αχταρμας χρωματων,λεπτομερειων και γραμμων. Είναι τραγικό να βλεπεις ενά καινούργιο αυτοκίνητων και η διαμόρφωση του εξωτερικού φύλλου της λαμαρινας να παραπέπτει σε χτυπημένη- τρακαρισμένη επιφάνεια, για να μην αναφέρω οτι στο πρώτο ακούμπημα αυτη η επιφανεία δε μπορεί ουσιαστικά να επισκευασθεί απο φανοποιό.
Ειναι απλα τραγικο-γελοιο σχεδιο.
emena mou thimizei aftin tin diafimisi. Kai gia na min eimai adikos, isxyei gia ta perissotera sygxrona aftokinita


Spot - PEUGEOT 206 "Indiano" - 2002 (HQ completo ita.) - YouTube
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.755
Reaction score
3.791
Πόντοι
697
Age
51
Κάποτε, η κάθε εταιρεία, είχες τις γραμμές της. Και τα ανεγνώριζες από μακρυά.

Μετά, άρχισαν οι αεροδυναμικές, και όλα έβγαιναν σχεδόν όμοια.

Μετά, άρχισε η γλυπτική, και πλέον μερικά ΔΕΝ βλέπονται.

Θεωρώ ότι θα έππεπε να έχουν περισσότερα στοιχεία με συνθετικά υλικά ( injection ), που και αντοχή έχουν και δεν οξειδώνονται, και πλάθονται και εύκολα.

Κομψές - καθαρές γραμμές, θα ήταν πιο αρμονικά στο μάτι.

Σχετικά δε με την αεροδυναμική, συντελεστή οπισθέλκουσας, που βελτιώνει την κατανάλωση, είχε διδάξει η Citroen δεκαετίες τώρα.

Και με συνθετικά υλικά, μειώνεται και το βάρος, βασική παράμετρος στην οικονομία και κόστος παραγωγής.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.243
Reaction score
23.952
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Σαν να μου αρέσει λίγο περισσότερο από την προηγούμενη φορά.. Πήγα στην Citroen να το δω όπως και την DS4 αλλά δεν τα έχουν φέρει ακόμα ούτε για δείγμα
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.065
Reaction score
26.898
Πόντοι
1.607
Σαν να μου αρέσει λίγο περισσότερο από την προηγούμενη φορά.. Πήγα στην Citroen να το δω όπως και την DS4 αλλά δεν τα έχουν φέρει ακόμα ούτε για δείγμα
ds αγαπημενε μονο στην Κηφησιας στο Ds store ...και σε κανενα μαγαζι citroen ... δεν θα το δεις ( mono eparxia καποια αμαξια θα σταλουν σε αντιπροσωπους citroen )


Tωρα αυτο εαν το φορτωσεις φτανει ανετα πανω απο 50 + ..

Που στην κηφησιας εχουν φερει και το ds9 ...

Νομιζω θα πουληση μονο οσα πινακιδωθουν για τις αντιπροσωπειες .. και μονο ...


Καλη συνεχεια
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.293
Reaction score
3.107
Πόντοι
777
Age
54
Απορώ και εγώ πώς μπερδεύτηκες.
Είπαμε, άλλο Citroen άλλο DS. :mad: Τέλος.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.441
Reaction score
16.824
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Απορώ και εγώ πώς μπερδεύτηκες.
Είπαμε, άλλο Citroen άλλο DS. :mad: Τέλος.
ναι, αλλα η carte grise συνεχιζει και γραφει S.A Automobiles Citroen
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
313
Reaction score
912
Πόντοι
367
Age
50
Αχ Θεέ μου, πως είναι έτσι...
Γενικά έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια ο σχεδιασμός των Citroën πρέπει να τους κοστίζει ελάχιστα. Θες το C5 aircross ( βάλανε C3 aircross σε μεγέθυνση...), θες τούτο εδώ...
Οι άλλες μάρκες της Stellantis όπως η Peugeot φαίνεται ότι έχουν πολύ πιο σοβαρή προσέγγιση, και αυτό φαίνεται στο τελικό προϊόν, και φυσικά στις πωλήσεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την έχουν τόσο στο φτύσιμο, και είναι κρίμα αν μη τι άλλο, για την ιστορία της φίρμας...
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.065
Reaction score
26.898
Πόντοι
1.607
Γενικά έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια ο σχεδιασμός των Citroën πρέπει να τους κοστίζει ελάχιστα. Θες το C5 aircross ( βάλανε C3 aircross σε μεγέθυνση...), θες τούτο εδώ...
Οι άλλες μάρκες της Stellantis όπως η Peugeot φαίνεται ότι έχουν πολύ πιο σοβαρή προσέγγιση, και αυτό φαίνεται στο τελικό προϊόν, και φυσικά στις πωλήσεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την έχουν τόσο στο φτύσιμο, και είναι κρίμα αν μη τι άλλο, για την ιστορία της φίρμας...
Νομιζω βαζουν στο μυαλο στοιχεια απο τα παλια μοντελα της εταιρειας ..χωρις να μπορουν να τα αποτυπωσουν στο σημερα ...
Νεα γενια .. σχεδιαζουν χωρις μολυβι ... και βγαινει αυτο το αποτελεσμα ..

Καποια στιγμη νομιζω πως θα γινει σαν την lancia στην καλυτερη με ενα η δυο χαμηλου κοστους αυτοκινητα
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.863
Reaction score
4.262
Πόντοι
777
Age
48
Νομιζω βαζουν στο μυαλο στοιχεια απο τα παλια μοντελα της εταιρειας ..χωρις να μπορουν να τα αποτυπωσουν στο σημερα ...
Νεα γενια .. σχεδιαζουν χωρις μολυβι ... και βγαινει αυτο το αποτελεσμα ..

Καποια στιγμη νομιζω πως θα γινει σαν την lancia στην καλυτερη με ενα η δυο χαμηλου κοστους αυτοκινητα
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω παρεξηγήσεις, αλλά αυτό που γράφει ο chrono ίσως έχει μια πολύ ρεαλιστική βάση. Δεν αποκλείω και εγώ το γεγονός ότι ως ένα σημείο η εταιρεία έχει παγιδευτεί σε μια "καταναγκαστική" σύνδεση με το ένδοξο παρελθόν, χωρίς τελικά να υπηρετούνται οι βασικές αρχές της εταιρείας.
Εδώ να φέρω ένα παράδειγμα χαρακτηριστικό, που κάποιον θα τον ενθουσιάσει, το zx. Στην πραγματικότητα το zx δεν συνδεόταν σχεδιαστικά με τίποτα από το παρελθόν, χωρίς ύδρο αλλά υπηρετώντας τις αρχές της Citroen.
Αρχίζω να πιστεύω λοιπόν ότι αν κάτι πρέπει να κάνουν είναι να αφήσουν πίσω τους το 1919, το 1947, το 1955, το 1971, το 1974 και φυσικά το 2019 και να κοιτάξουν το 2119. Ας κάνουν το creative technology πραγματικότητα.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.622
Reaction score
19.921
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Α μπραβο και συμφωνω πολυ με τον Γιωργο παραπανω..
Γι αυτο ακριβως μου αρεσε σ ενα βαθμο ως προς τη φιλοσοφια του σε καθε επιπεδο ο πρωτος Κακτος.. Διαφορετικος, πρωτοτυπος, με καποιες ιδεες στο εσωτερικο και ελαφρυς (πολυ σημαντικο). Προσκολλησαν ομως σε ενα αυτοκινητο και ξεσκισαν ολη τη γκαμα..
 
Top Bottom