- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.441
- Reaction score
- 16.824
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
afto akrivos eixa skeftei otan eida to C4. Oti kai na sou to xtipisoun einai adinato nq entopiseis to vathouloma. Einai oti prepei gia Parisi. To agorazeis idi tsalakomeno.Εχω καταληξει οτι ημουν πολυ μπροστα 5η δημοτικου οταν ζωγραφιζα προφιλ αυτοκινητα σε Α4 με τις ιδιες αναλογιες/προβολους και τα φαναρια να φαινονται απο το πλαι...
Αυτο που βλεπω ειναι ενας αχταρμας χρωματων,λεπτομερειων και γραμμων. Είναι τραγικό να βλεπεις ενά καινούργιο αυτοκίνητων και η διαμόρφωση του εξωτερικού φύλλου της λαμαρινας να παραπέπτει σε χτυπημένη- τρακαρισμένη επιφάνεια, για να μην αναφέρω οτι στο πρώτο ακούμπημα αυτη η επιφανεία δε μπορεί ουσιαστικά να επισκευασθεί απο φανοποιό.
Ειναι απλα τραγικο-γελοιο σχεδιο.
Έλα ντε..Δηλαδή ποιο το πρόβλημα να έβγαζαν αυτό? Όπως η C6 ήταν σχεδόν πανομοιότυπη με το C6 Lignage...
View attachment 26685View attachment 26686
Άλλες εταιρείες, και Κορεάτικες μάλιστα, τόλμησαν να βγάλουν αντίστοιχο σχέδιο (βλ. EV6).
emena mou thimizei aftin tin diafimisi. Kai gia na min eimai adikos, isxyei gia ta perissotera sygxrona aftokinitaΕχω καταληξει οτι ημουν πολυ μπροστα 5η δημοτικου οταν ζωγραφιζα προφιλ αυτοκινητα σε Α4 με τις ιδιες αναλογιες/προβολους και τα φαναρια να φαινονται απο το πλαι...
Αυτο που βλεπω ειναι ενας αχταρμας χρωματων,λεπτομερειων και γραμμων. Είναι τραγικό να βλεπεις ενά καινούργιο αυτοκίνητων και η διαμόρφωση του εξωτερικού φύλλου της λαμαρινας να παραπέπτει σε χτυπημένη- τρακαρισμένη επιφάνεια, για να μην αναφέρω οτι στο πρώτο ακούμπημα αυτη η επιφανεία δε μπορεί ουσιαστικά να επισκευασθεί απο φανοποιό.
Ειναι απλα τραγικο-γελοιο σχεδιο.
Σαν να μου αρέσει λίγο περισσότερο από την προηγούμενη φορά.. Πήγα στην Citroen να το δω όπως και την DS4 αλλά δεν τα έχουν φέρει ακόμα ούτε για δείγμα
ds αγαπημενε μονο στην Κηφησιας στο Ds store ...και σε κανενα μαγαζι citroen ... δεν θα το δεις ( mono eparxia καποια αμαξια θα σταλουν σε αντιπροσωπους citroen )Σαν να μου αρέσει λίγο περισσότερο από την προηγούμενη φορά.. Πήγα στην Citroen να το δω όπως και την DS4 αλλά δεν τα έχουν φέρει ακόμα ούτε για δείγμα
ναι, αλλα η carte grise συνεχιζει και γραφει S.A Automobiles CitroenΑπορώ και εγώ πώς μπερδεύτηκες.
Είπαμε, άλλο Citroen άλλο DS. Τέλος.
Αυτό!ναι, αλλα η carte grise συνεχιζει και γραφει S.A Automobiles Citroen
Αχ Θεέ μου, πως είναι έτσι...
Γενικά έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια ο σχεδιασμός των Citroën πρέπει να τους κοστίζει ελάχιστα. Θες το C5 aircross ( βάλανε C3 aircross σε μεγέθυνση...), θες τούτο εδώ...Αχ Θεέ μου, πως είναι έτσι...
Νομιζω βαζουν στο μυαλο στοιχεια απο τα παλια μοντελα της εταιρειας ..χωρις να μπορουν να τα αποτυπωσουν στο σημερα ...Γενικά έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια ο σχεδιασμός των Citroën πρέπει να τους κοστίζει ελάχιστα. Θες το C5 aircross ( βάλανε C3 aircross σε μεγέθυνση...), θες τούτο εδώ...
Οι άλλες μάρκες της Stellantis όπως η Peugeot φαίνεται ότι έχουν πολύ πιο σοβαρή προσέγγιση, και αυτό φαίνεται στο τελικό προϊόν, και φυσικά στις πωλήσεις.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί την έχουν τόσο στο φτύσιμο, και είναι κρίμα αν μη τι άλλο, για την ιστορία της φίρμας...
Χωρίς να θέλω να προκαλέσω παρεξηγήσεις, αλλά αυτό που γράφει ο chrono ίσως έχει μια πολύ ρεαλιστική βάση. Δεν αποκλείω και εγώ το γεγονός ότι ως ένα σημείο η εταιρεία έχει παγιδευτεί σε μια "καταναγκαστική" σύνδεση με το ένδοξο παρελθόν, χωρίς τελικά να υπηρετούνται οι βασικές αρχές της εταιρείας.Νομιζω βαζουν στο μυαλο στοιχεια απο τα παλια μοντελα της εταιρειας ..χωρις να μπορουν να τα αποτυπωσουν στο σημερα ...
Νεα γενια .. σχεδιαζουν χωρις μολυβι ... και βγαινει αυτο το αποτελεσμα ..
Καποια στιγμη νομιζω πως θα γινει σαν την lancia στην καλυτερη με ενα η δυο χαμηλου κοστους αυτοκινητα