Όπως είπαν και τα παιδιά ο κινητήρας του 2cv είναι παλικάρι αλλά προτού βάλεις μπρος τον κινητήρα νομίζω πως πρέπει να δεις κάποια πράγματα που ισχύουν σε όλα τα παλιά αυτοκίνητα που έχουν χρόνια να πάρουν μπρος γιατί γίνονται κάτι στραβές που δεν τις πιστεύεις.
Για παράδειγμα δεν ξέρω πως ήταν το 2cv αποθηκευμένο αλλά τα καταραμένα ποντίκια βρίσκονται στα πιο απίθανα μέρη οπότε κοιτάς για φαγωμένα καλώδια, αφρολέξ κτλ και δεν αφήνεις τους πόλους τις μπαταρίας συνδεμένους και φεύγεις τώρα στην αρχή.
Αλλάζεις το φίλτρο αέρος γιατί από τα χρόνια μπορεί να έχει γίνει κομματάκια και να πάνε στο καρμπυρατέρ.
Αν δεις και δεν παίρνει μην το ζορίσεις βεβαιώσου ότι φέρνει ρεύμα (βγάζεις το μπουζί το βάζεις στο μπουζοκαλώδιο το ακουμπάς για σώμα κάπου στον κινητήρα πατάς μίζα και τότε πρέπει να βγάζει σπινθήρα)ή βενζίνη(βγάζεις το σωληνάκι τροφοδοσίας στο καρμπιρατέρ το βάζεις σε ένα μπουκαλάκι πατάς μίζα και βλέπεις αν φέρνει)
Αυτά από μένα συν ότι είπαν τα παιδιά παραπάνω
καθαρά εμπειρικά διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος