Μόλις πήρα ενα 2cv

mikevespa

Member
Εγγραφή
6 Αυγούστου 2014
Μηνύματα
119
Reaction score
217
Πόντοι
397
Age
50
Σπύρο και γω κοντοπευκο....και άλλος ένας με το ίδιο μικρόβιο στη δερβενακιων!!!!ειναι πατέρας κ γιος!!!!
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.740
Reaction score
4.022
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
για μενα το πιο σημαντικο είναι τα φρενα....θα παρειμπροστα το αμαξι δεν το φοβαμε....καλοριζικο..τσαμπα2cv
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.316
Πόντοι
947
Age
60
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Apo to 82 ke meta diskofrena embros, ke LHM gia igro frenon!!!!!
Prin to 82 tamboura embros piso ke DOT gia igro frenon!!!!!!!!!!!!
Pote den basume DOT se dikofreno ke LHM se tambourofreno!
Afta.
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
37
Καλορίζικο και από μένα να είσαι καλά να το χαίρεσαι.

Τα φίλτρα λαδιού έχουν διαφορετικό κωδικό ανά εταιρία για παράδειγμα στη MANNείναι w712/9 αλλά και σε μαγαζί με ανταλλακτικά γαλλικών αυτοκινήτων ξέρουν σίγουρα και μάλλον θα σου δώσουν μάρκα purflux
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
37
Όπως είπαν και τα παιδιά ο κινητήρας του 2cv είναι παλικάρι αλλά προτού βάλεις μπρος τον κινητήρα νομίζω πως πρέπει να δεις κάποια πράγματα που ισχύουν σε όλα τα παλιά αυτοκίνητα που έχουν χρόνια να πάρουν μπρος γιατί γίνονται κάτι στραβές που δεν τις πιστεύεις.
Για παράδειγμα δεν ξέρω πως ήταν το 2cv αποθηκευμένο αλλά τα καταραμένα ποντίκια βρίσκονται στα πιο απίθανα μέρη οπότε κοιτάς για φαγωμένα καλώδια, αφρολέξ κτλ και δεν αφήνεις τους πόλους τις μπαταρίας συνδεμένους και φεύγεις τώρα στην αρχή.
Αλλάζεις το φίλτρο αέρος γιατί από τα χρόνια μπορεί να έχει γίνει κομματάκια και να πάνε στο καρμπυρατέρ.
Αν δεις και δεν παίρνει μην το ζορίσεις βεβαιώσου ότι φέρνει ρεύμα (βγάζεις το μπουζί το βάζεις στο μπουζοκαλώδιο το ακουμπάς για σώμα κάπου στον κινητήρα πατάς μίζα και τότε πρέπει να βγάζει σπινθήρα)ή βενζίνη(βγάζεις το σωληνάκι τροφοδοσίας στο καρμπιρατέρ το βάζεις σε ένα μπουκαλάκι πατάς μίζα και βλέπεις αν φέρνει)
Αυτά από μένα συν ότι είπαν τα παιδιά παραπάνω
:chair:καθαρά εμπειρικά διορθώστε με αν κάνω κάπου λάθος:rocket:
 

mikevespa

Member
Εγγραφή
6 Αυγούστου 2014
Μηνύματα
119
Reaction score
217
Πόντοι
397
Age
50
Σπύρο μη μασάς ...απλά ειναι τα πράγματα ,λίγες γνώσεις θέλει κ με την τριβή της κάθε μέρας, θα σου φαίνονται απλουστερα...
Εννοείται πως κάνουμε οτι ειπώθηκε παραπάνω...εγώ στο 2cv που ήταν ακίνητο 6 χρονακια πριν γυρίσω διακόπτη έβαλα μια τρίτη κ το τσουλησα λίγο για να δω αν είχε κολλήσει ...πήρε μπροστά μετά απο 6 χρονακια εγκατάλειψης κ το χειμώνα θα ξεκινήσει ανακατασκευή!
 

mikevespa

Member
Εγγραφή
6 Αυγούστου 2014
Μηνύματα
119
Reaction score
217
Πόντοι
397
Age
50
Κάτι άλλο που μπορείς να κανείς ειναι να πλερωσεις 50 euro σε γερανό να στο φέρει σε ένα συνεργείο της περιοχής και να αφήσεις το μάστορα να κάνει τα υπόλοιπα....έτσι όμως χάνεις τη μουτζούρα στα χέρια...και εκεί ειναι όλη η γλύκα!!!!!!!χεχε...
 

Spiros 2cv

Member
Εγγραφή
16 Αυγούστου 2014
Μηνύματα
39
Reaction score
37
Πόντοι
42
Age
50
Περιοχή
Alíartos, Voiotia, Greece
Καλημέρα παιδιά προσπάθησα σήμερα να το βάλω μπροστα μόλις το κέρασα πήρε κ μετά στοπ αυτο που είδα ενώ γύριζα την μίζα έβγαλα το σωληνακι τις βενζίνης που παει στο καρμπυλατερ αλλα δεν έφερνε τίποτα (είχα βάλει κ βενζίνη στο ρεζερβουάρ ) πιθανών να ειναι η αντλία βενζίνης εσείς τι λέτε ;;;
 

Attachments

CostasV

Member
Εγγραφή
17 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
61
Reaction score
122
Πόντοι
307
Age
53
Περιοχή
Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Καλημέρα παιδιά προσπάθησα σήμερα να το βάλω μπροστα μόλις το κέρασα πήρε κ μετά στοπ αυτο που είδα ενώ γύριζα την μίζα έβγαλα το σωληνακι τις βενζίνης που παει στο καρμπυλατερ αλλα δεν έφερνε τίποτα (είχα βάλει κ βενζίνη στο ρεζερβουάρ ) πιθανών να ειναι η αντλία βενζίνης εσείς τι λέτε ;;;
Άρα ρεύμα έχεις στα μπουζί, δεν έχεις όμως καύσιμο. Όπως σωστά δοκίμασες, δεν έχεις ροή βενζίνης στο σωληνάκι της τροφοδοσίας. Αυτά είναι γενικές διαπιστώσεις. Ας μιλήσουν οι πιο ειδικοί στα 2cv. Μπορεί να είναι αντλία βενζίνης; Βούλωσε κάτι στη ροή του κυκλώματος της βενζίνης; Είναι κάτι άλλο; Αλήθεια έλεγξες λάδια; Άλλαξες φίλτρο λαδιού; Εγώ π.χ. πριν την πρώτη μιζιά θα έβγαζα μπουζί και θα έριχνα λίγο λαδάκι για δίχρονα στους κυλίνδρους (να γλυστρίσουν τα στεγνά πιστόνια πιο εύκολα...). Και τα φρένα; λειτουργούν;
Καλή επιτυχία πανευτυχή κάτοχε ενός 2cv...:clap:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.740
Reaction score
4.022
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
εγω θα εκανα το εξης θα επαιρνα το καρμπυρατέρ στο χερι θα το καθαριζα θα το εβαζα επανω θα εβαζα ένα σωληνακι με ένα μονο κιλο δοχειο από λαδι γεματο με βενζινα θα το κερναγα και θα συνδεα το δοχειο με το καρμπυρατέρ με ενα σωληνα στο σημειο που δινει τροδοφοδοσια θα το εβαζα μπροστα..... θα δουλευε λιγο 1-2 λεπτα θα το εσβηνα και μετα θα συνδεα τον σωληνα της βενζίνας του αυτοκινητου...αν δεν εφερνε βενζινα θα κοιταζα την τρομπα αν είναι χαλασμενη....
αληθεια το καρμπυρατέρ του 2cv εχει εκεινο το ζιγκλερ για το ρελαντί που παιρνει 12 βολτ που εινα σαν βαρελακι βιδωνει επανω στο καρμπυρατέρ που είναι υπευθυνο για το ρελαντί όπως εχει το βιζα?
 

mikevespa

Member
Εγγραφή
6 Αυγούστου 2014
Μηνύματα
119
Reaction score
217
Πόντοι
397
Age
50
Συμφωνώ με το Μανώλη !!!Μη βιαστεις να καταδικασεις την τρόμπα βενζίνης ....
Μπορεί να έχει βουλώσει κανά σωλήνα κι η ζιγκλερακι στο καρμπυρατερ...πράξε όπως λέει ο Μανώλης .Δια της ατοπου απαγωγής...
 

gerovas

Member
Εγγραφή
18 Μαϊου 2014
Μηνύματα
203
Reaction score
472
Πόντοι
417
Age
37
Συμφωνώ για την τροφοδοσία δια βαρύτητας με το μπουκάλι (έχω κάνει 100kmέτσι με ένα Mazdaκρατώντας ο συνοδηγός ψηλά το μπουκάλι 1,5Litαπό νερό)
Είμαι της άποψης πόντος ότι με τίποτα δεν ακουμπάς το καρμπυρατέρ εκτός εάν είσαι απόλυτα σίγουρος για τη βλάβη εξάλλου η τροφοδοσία στην συγκεκριμένη περίπτωση σταματά πριν το καρμπυρατέρ.
Για μένα μην είσαι τόσο σίγουρος για το ρεύμα γιατί μπορεί μεν να πήρε μπρος αλλά αν την ώρα που έσβησε έκανε μπαμ μπαμ μπορεί να έκαψε πυκνωτάκι ή πλατίνες για αυτό εάν το κεράσεις και δεν πάρει κοίτα το ρεύμα με τον τρόπο που είπαμε. Και κάτι ακόμα αν είδα καλά έχεις καλώδια στην μπαταρία καλύτερα βάλε απευθείας μια δυνατή μπαταρία γιατί η μίζα τους είναι γενικώς λίγο αδύναμη. Για αυτό συνήθως τα περισσότερα παίρνουν μπρος την ώρα που αφήνεις το κλειδί.
 
Top Bottom