Καφενείον "Το δικύλινδρο" (Bar)

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.773
Reaction score
17.952
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Γενικά θυμάμαι απο τις προσωπικές μου εμπειρίες ότι όσο περνούσαν το χρόνια, τόσο πιο "σκληρή" γινόταν η υδροπνευματική, φαντάζομαι με τις αντίστοιχες αλλαγές στις σφαίρες, πιέσεις ανά μοντέλο και βάρος βέβαια, διαμέτρους οπών, κ.λ.π.. Πολύ πιο μαλακές οι DS και η GSX2 που γνώρισα και σταδιακά λιγότερο μαλακές η GSAX3 η δικιά μας (μικρή διαφορά), μετά η CX μου 2ης γενιάς, η C5 και τέλος η C6 (καλά η τελευταία σχεδόν δεν καταλάβαινα ότι έχει υδροπνευματική...).
νίκο δεν υπάρχει διάφορα ανάμέσα στην πρώτη γενιά και δευτερη γενια . Είναι ένα μύθος . οι μόνες αλλαγές στην ανάρτηση εγιναν το 1981 όταν αυξηυηκε το μετατρόχιο . Τώρα οι παράγοντες που αλλάζουν από CX σε CX είναι δύο: οι σφαίρες και το παχόS τησ αντιστρεπτικής . Οι αντιστρεπτικέσ παίζουν από 23 χιλιοστά 24 χιλιοστά και 25 χιλιοστά(gti turbo!!) .

οι σφαίρες αρχικά υπήρχαν πάνω από 40 διαφορετικές σφαιρεσ εργοστασιακη τοποθέτηση ανάλογα ME την έκδοση. με άλλη κεντρική όπή και αλλά κλαπέτα στο πλάι. Τα κλαπέτα είναι ακόμα πιο σημαντικά από την κεντική όπή. Η συζήτηση σημέρα δεν έχει πόλη ενδιαφέρον γιατί μόνο 3 τύποι σφαιρών είναι διαθέσιμοι: (confort, standard, gti turbo).

Οι εργοστασιακές σφαίρες κάποιΩΝ ΉΤΑΝ ΑΚΌΜΑ ΠΙΟ μαλακές κι από τΙ ς κονφόρ .

η επειρία μου είναι ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντεσ . και κυρίως το ipsos chassis.

Έχω δύοCX ,me ακριβώς ίδιες σφαίρες ίδια αντιστρεπτική και το μακρή μεταξόνιο που θεωρητικά βελτιώνει την άνεση. Ο,τι και να έκανα η Limousine παρέμενέ κάπως πιο σκληρή από την Prestige. Όλοι μου έλεγαν ότι οπφείλεται στο πρόσθετο βάρος από τον πετρελεοκινητήρα .

Τελικά βρήκα την πάντηση . το πρόβλημα ήταν το ύψος του σασί . 8 χιλιοστά πιο ψηλά στεκόταν ο πίσω άξονας και μόλις τον διόρθωσα kai i Limousine έγινe μαλακότατη . Μεγαλύτερη διάφορα από καινούρια σφαίρα, καινούριο ΛΉΜ και τα λοιπά . επίσης ΑΛΛΆΖΩ ΛΉΜ κάθε δύο χρόνια και καθαρίζω και τα φίλτρα του . Mia fora aksizei na kathariseis kai to doxeio LHM
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.419
Πόντοι
777
Age
55
νίκο δεν υπάρχει διάφορα ανάμέσα στην πρώτη γενιά και δευτερη γενια . Είναι ένα μύθος . οι μόνες αλλαγές στην ανάρτηση εγιναν το 1981 όταν αυξηυηκε το μετατρόχιο . Τώρα οι παράγοντες που αλλάζουν από CX σε CX είναι δύο: οι σφαίρες και το παχόS τησ αντιστρεπτικής . Οι αντιστρεπτικέσ παίζουν από 23 χιλιοστά 24 χιλιοστά και 25 χιλιοστά(gti turbo!!) .

οι σφαίρες αρχικά υπήρχαν πάνω από 40 διαφορετικές σφαιρεσ εργοστασιακη τοποθέτηση ανάλογα ME την έκδοση. με άλλη κεντρική όπή και αλλά κλαπέτα στο πλάι. Τα κλαπέτα είναι ακόμα πιο σημαντικά από την κεντική όπή. Η συζήτηση σημέρα δεν έχει πόλη ενδιαφέρον γιατί μόνο 3 τύποι σφαιρών είναι διαθέσιμοι: (confort, standard, gti turbo).

Οι εργοστασιακές σφαίρες κάποιΩΝ ΉΤΑΝ ΑΚΌΜΑ ΠΙΟ μαλακές κι από τΙ ς κονφόρ .

η επειρία μου είναι ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντεσ . και κυρίως το ipsos chassis.

Έχω δύοCX ,me ακριβώς ίδιες σφαίρες ίδια αντιστρεπτική και το μακρή μεταξόνιο που θεωρητικά βελτιώνει την άνεση. Ο,τι και να έκανα η Limousine παρέμενέ κάπως πιο σκληρή από την Prestige. Όλοι μου έλεγαν ότι οπφείλεται στο πρόσθετο βάρος από τον πετρελεοκινητήρα .

Τελικά βρήκα την πάντηση . το πρόβλημα ήταν το ύψος του σασί . 8 χιλιοστά πιο ψηλά στεκόταν ο πίσω άξονας και μόλις τον διόρθωσα kai i Limousine έγινe μαλακότατη . Μεγαλύτερη διάφορα από καινούρια σφαίρα, καινούριο ΛΉΜ και τα λοιπά . επίσης ΑΛΛΆΖΩ ΛΉΜ κάθε δύο χρόνια και καθαρίζω και τα φίλτρα του . Mia fora aksizei na kathariseis kai to doxeio LHM
Έχεις δώσει κάποια εξήγηση για τη διαφορά που έφεραν τα 8 χιλιοστά?
Και αντίστοιχα γιατί στη ψηλότερη θέση service η ανάρτηση γίνεται πολύ σκληρή? (Εφαρμογή σε Xantia).
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.773
Reaction score
17.952
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
oso pio psila to aftokinito =>perissotero LHM sto kikloma=>perissotero LHM stin sfaira=>to azoto katalamvanei ligotero ogko

kai ta igra einai praktika asibiesta

episis an itan disanaloga psilotera to piso meros, allazei oli i geometria tiz anartisis: 'to aftokinito exei tin mouri me klisi pros ta kato'
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.419
Πόντοι
777
Age
55
oso pio psila to aftokinito =>perissotero LHM sto kikloma=>perissotero LHM stin sfaira=>to azoto katalamvanei ligotero ogko

kai ta igra einai praktika asibiesta

episis an itan disanaloga psilotera to piso meros, allazei oli i geometria tiz anartisis: 'to aftokinito exei tin mouri me klisi pros ta kato'
Δε συμφωνώ με το πρώτο.
Για δεδομένο βάρος ο όγκος του υγρού και η αναλογία του με το αέριο είναι αμετάβλητα, όπου και να τεθεί το ύψος και μείνει σταθερό. Απλώς αλλάζει το μήκος του κυλίνδρου-και η ποσότητα του υγρού- σε κάθε σφαίρας.
Όσο για το δεύτερο, ναι η γεωμετρία επηρεάζει την άνεση αλλά όχι δραστικά.
Οπότε? :what:
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.773
Reaction score
17.952
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Για δεδομένο βάρος ο όγκος του υγρού και η αναλογία του με το αέριο είναι αμετάβλητα, όπου και να τεθεί το ύψος και μείνει σταθερό. Απλώς αλλάζει το μήκος του κυλίνδρου-και η ποσότητα του υγρού- σε κάθε σφαίρας.
nai akrivos omos epidi allazei o ogkos tou LHM mesa stin sfaira kai to LHM einai praktika asibiesto, afto metatopizei tin memvrani kai to azoto katalamvanei ligotero xoro.


32442


Όσο για το δεύτερο, ναι η γεωμετρία επηρεάζει την άνεση αλλά όχι δραστικά.
Οπότε? :what:
pantos pezontasnme to ipsos stous dio aksones, eida oti i parametros pou allazei pio poli tin anesi, den einai to ipsos to se apoliti timi, alla i sxesi metaksi tou ipsous tou brostinou kai tou piso aksona.

kato i mouri, kai psila o pisinos, to aftkinito sklirenei
psila i mouri kai xamila o pisinos to aftokinito ypervolika malako.

kai einai poli evesthito se aftes tis allages! Apla afti einai teleios ebeiriki paratirisi
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.419
Πόντοι
777
Age
55
nai akrivos omos epidi allazei o ogkos tou LHM mesa stin sfaira kai to LHM einai praktika asibiesto, afto metatopizei tin memvrani kai to azoto katalamvanei ligotero xoro.


View attachment 32442



pantos pezontasnme to ipsos stous dio aksones, eida oti i parametros pou allazei pio poli tin anesi, den einai to ipsos to se apoliti timi, alla i sxesi metaksi tou ipsous tou brostinou kai tou piso aksona.

kato i mouri, kai psila o pisinos, to aftkinito sklirenei
psila i mouri kai xamila o pisinos to aftokinito ypervolika malako.

kai einai poli evesthito se aftes tis allages! Apla afti einai teleios ebeiriki paratirisi
Από την εικόνα λείπουν η πρώτη και η τέταρτη φάση της κίνησης όπου η ανάρτηση είναι σε ηρεμία όντας σε διαφορετικά ύψη.
Εκεί θα φαίνεται ότι άλλαξε μόνο ο όγκος του υγρού στον κύλινδρο και όχι η ποσότητα στην ίδια την σφαίρα και κατά συνέπεια η αναλογία με το αέριο μέσα στη σφαίρα.
Δηλαδή ο μοχλός αλλαγής του ύψους αυτό που κάνει είναι να ανοίγει/κλείνει την βαλβίδα-ρομποτάκι ώστε να προσθέτει/αφαιρεί υγρό από τον κύλινδρο αυξάνοντας/μειώνοντας το μήκος του και όχι από την σφαίρα.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.773
Reaction score
17.952
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Από την εικόνα λείπουν η πρώτη και η τέταρτη φάση της κίνησης όπου η ανάρτηση είναι σε ηρεμία όντας σε διαφορετικά ύψη.
Εκεί θα φαίνεται ότι άλλαξε μόνο ο όγκος του υγρού στον κύλινδρο και όχι η ποσότητα στην ίδια την σφαίρα και κατά συνέπεια η αναλογία με το αέριο μέσα στη σφαίρα.
Δηλαδή ο μοχλός αλλαγής του ύψους αυτό που κάνει είναι να ανοίγει/κλείνει την βαλβίδα-ρομποτάκι ώστε να προσθέτει/αφαιρεί υγρό από τον κύλινδρο αυξάνοντας/μειώνοντας το μήκος του και όχι από την σφαίρα.
Δεν μπορούσα να βρω καμία εικόνα που να δείχνει τις διάφορες καταστάσεις ανάλογα με την σκάλα της ανάρτησης. Οι εικόνες είναι όταν το αυτοκίνητο περνάει πάνω από ανωμαλίες.

Αν η ποσότητα του υγρού στην σφαίρα παραμένει ο ίδιος το μόνο που μπορώ να φανταστώ εινάι ότι στην ψηλή σκάλα περιορίζεται η διαδρομή της ανάρτησης. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι αλλο
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.419
Πόντοι
777
Age
55
Στην ψηλή σκάλα-σέρβις μάλλον τερματίζει σε ελαστικά στοπ, αλλά στην ενδιάμεση σκάλα γιατί σκληραίνει?
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.997
Reaction score
14.211
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Πριν από μερικές ημέρες, μια νύχτα έκανα ένα διάλειμμα βλέποντας την εκπομπή Car SOS (τη βλέπω μόνο για τα αυτοκίνητα, για τίποτε άλλο). Και κατά την παρουσίαση και αναπαλαίωση ενός Mazda MX5 1ης γενιάς σε ένα παλιό στρατιωτικό αεροδρόμιο της Αγγλιας, είδα αυτήν την εικόνα!

32457
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.222
Reaction score
21.824
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Το SX-OAD Olympic Flame πρέπει να είναι αυτό..:love: Σ ένα αεροδρόμιο κοντά στο Λέστερ ξεκουράζεται. Δεν είμαι και σίγουρος αν υπάρχει πια..
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.997
Reaction score
14.211
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Όποια πέτρα και αν σηκώσεις...
Πάντως το σόου καταφέρνει να μεταφέρει διασκέδαση και συναίσθημα με χαλαρό τρόπο.
View attachment 32458
Τον Fuzz Townsend στο Car SOS τον γνωρίζω από το Practical Classics. Προτιμώ, από αυτοκινητικής άποψης, το Wheeler Dealers διότι είναι πολύ καλύτεροι οι μηχανικοί εκεί και μαθαίνεις πολλά πράγματα. Και ο Edd China πριν, μετά o γνωστός Ant Anstead που έχει φτιάξει και δικά του σπορ αυτοκίνητα, πρόσφατα σε συνεργασία με τον Jenson Button και τώρα, ο μηχανικός Formula 1 Mike Priestley είναι φοβεροί.

Ένα πρόβλημα του Car SOS είναι ότι δεν έχει τόσες πληροφορίες για την ανακατασκευή των αυτοκινήτων και ίσως (μπορεί να κάνω λάθος...) πέφτει πολύ περισσότερος "στόκος" στις επισκευές από όσο πρέπει... Επίσης ποτέ δε συμφωνούσα με τη φιλανθρωπία που γίνεται τηλεοπτικό show. Παύει να είναι φιλανθρωπία.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.354
Reaction score
27.926
Πόντοι
1.607
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.997
Reaction score
14.211
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Top Bottom