- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.773
- Reaction score
- 17.952
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Vallée de Chevreuse
νίκο δεν υπάρχει διάφορα ανάμέσα στην πρώτη γενιά και δευτερη γενια . Είναι ένα μύθος . οι μόνες αλλαγές στην ανάρτηση εγιναν το 1981 όταν αυξηυηκε το μετατρόχιο . Τώρα οι παράγοντες που αλλάζουν από CX σε CX είναι δύο: οι σφαίρες και το παχόS τησ αντιστρεπτικής . Οι αντιστρεπτικέσ παίζουν από 23 χιλιοστά 24 χιλιοστά και 25 χιλιοστά(gti turbo!!) .Γενικά θυμάμαι απο τις προσωπικές μου εμπειρίες ότι όσο περνούσαν το χρόνια, τόσο πιο "σκληρή" γινόταν η υδροπνευματική, φαντάζομαι με τις αντίστοιχες αλλαγές στις σφαίρες, πιέσεις ανά μοντέλο και βάρος βέβαια, διαμέτρους οπών, κ.λ.π.. Πολύ πιο μαλακές οι DS και η GSX2 που γνώρισα και σταδιακά λιγότερο μαλακές η GSAX3 η δικιά μας (μικρή διαφορά), μετά η CX μου 2ης γενιάς, η C5 και τέλος η C6 (καλά η τελευταία σχεδόν δεν καταλάβαινα ότι έχει υδροπνευματική...).
οι σφαίρες αρχικά υπήρχαν πάνω από 40 διαφορετικές σφαιρεσ εργοστασιακη τοποθέτηση ανάλογα ME την έκδοση. με άλλη κεντρική όπή και αλλά κλαπέτα στο πλάι. Τα κλαπέτα είναι ακόμα πιο σημαντικά από την κεντική όπή. Η συζήτηση σημέρα δεν έχει πόλη ενδιαφέρον γιατί μόνο 3 τύποι σφαιρών είναι διαθέσιμοι: (confort, standard, gti turbo).
Οι εργοστασιακές σφαίρες κάποιΩΝ ΉΤΑΝ ΑΚΌΜΑ ΠΙΟ μαλακές κι από τΙ ς κονφόρ .
η επειρία μου είναι ότι υπάρχουν και άλλοι παράγοντεσ . και κυρίως το ipsos chassis.
Έχω δύοCX ,me ακριβώς ίδιες σφαίρες ίδια αντιστρεπτική και το μακρή μεταξόνιο που θεωρητικά βελτιώνει την άνεση. Ο,τι και να έκανα η Limousine παρέμενέ κάπως πιο σκληρή από την Prestige. Όλοι μου έλεγαν ότι οπφείλεται στο πρόσθετο βάρος από τον πετρελεοκινητήρα .
Τελικά βρήκα την πάντηση . το πρόβλημα ήταν το ύψος του σασί . 8 χιλιοστά πιο ψηλά στεκόταν ο πίσω άξονας και μόλις τον διόρθωσα kai i Limousine έγινe μαλακότατη . Μεγαλύτερη διάφορα από καινούρια σφαίρα, καινούριο ΛΉΜ και τα λοιπά . επίσης ΑΛΛΆΖΩ ΛΉΜ κάθε δύο χρόνια και καθαρίζω και τα φίλτρα του . Mia fora aksizei na kathariseis kai to doxeio LHM