Ανακατασκευή Citroen DS DSUPER 1974

Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
Σε ενα ιστορικο βασικα σε αντιμετωπιζουν σαν κινητο εμποδιο... ενοχλουνται συνηθως (κακως)
Κατα τ αλλα οτιδηποτε ερχεται απο το '70 εχει πολυ χειροτερη παθητικη ασφαλεια απο σημερινα κουβαδακια..
Βρες το video που χτυπαει ενα renault modus μ ενα παλιο "πλοιο" των '80s να σου λυθουν οι αποριες... Η τεχνολογια προχωραει και ο χρονος ειναι αδυσωπητος. Ο ρομαντισμος και η αγαπη για τις απιστευτες αυτες citroen ειναι κατι αλλο απο τα στεγνα νουμερα και τις μεθοδους παραγωγης.
TO exv δει και δε μου λεει κατι δεσ και το ford focus mw 120 γινεται πιτα!! κατι κοζανιτεσ μαζι με τον πατερα μου παλια κανανε κοντρεσ σκαραβαιοσ και ds kai h ds χτυπησε με 150 πανω σε τσιμεντενιο τειχιο ολοι ειπαν οτι σκοτωθηκαν αλλα δεν επαθαν γρατζουνια!! τρακαρα ωσ συνοδηγοσ με ενα φιλο μου παλια με suzuki wagon r κουβασ και με εβγαλε η πυροσβεστικο απο μεσα το αμαξι εγινε πιτα σε δρομο που δεν πασ πανω απο 80 με τιποτα φυσικα εφταιγε ο φιλοσ μου που οδηγουσε 3 χρονια καθημερινα με το 2cv ενιωσα τι θα πει ενεργητικη ασφαλεια στο δρομο με την ds επισησ το ιδιο και το ειπα πολλεσ φορεσ οτι εμπειρογνωμονεσ στη γερμανια εντυπωσιαστηκαν με την παθητικη ασφαλεια και ελεγχομενη παραμορφωση του 2cv η πλατφορμα του δηλαδη το σασι εχει απο τισ καλυτερεσ απορροφησεισ συγκρουσησ... το ξερω οτι ο σκαραβαιοσ δεν τα τηρει ολα αυτα και θα ειμαι πιο προσεκτικοσ.. α και κατι ακομα δεν το fiat to seicento που γινεται λιωμα με μολισ 60 χιλιομετρα επιμενω στην γνωμη μου και απο προωπικη εμπειρια αλλα και πληροφοριεσ αποδεδειγμενεσ
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
Προσπαθησε να βρεις το τελευταιο μοντελο του σκαραβαιου που εβγαινε με δισκοπλακες μπροστα,εαν δεν κανω λαθος...Χαρη εαν θες εχω γνωστ Αθηνα με μαγαζι που φταχνει σκαραβαιους..
βρηκα 2 μεχρι τωρα 1800 ευρω μοντελο 72 1300 κυβικα χωρισ σαπιλεσ πολυ καλη κατασταση και ενα στην πτολεμαιδα 74 1300 η 1302 δεν θυμαμαι καλα πληρωσ ανακατασκευασμενο με καινουργια μηχανη μολισ 100 χιλιομετρα 22οο ευρω το θεμα ειναι οτι ο πρωτοσ θελει 4 λαστιχα ενω ο δευτεροσ τα εχει ολα καινιυργια και τα λαστιχα δεν θα ασχοληθω καθολου σχεδον με αυτον στην πτολεμαιδα ειναι μεν ακριβοτεροσ αλλα αν υπολογισεισ καινουργια μηχανη η οποια θελει στρωσιμο απο οτι μου ειπε καινουργια λαστιχα αψογο μαλλον με συμφερει ο δευτεροσ εσυ τι νομιζεισ?
 

macgyver2180

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2013
Μηνύματα
194
Reaction score
307
Πόντοι
397
Χαρη οι σκαραβαιοι σαπιζουν στους θολους στις ροδες στο σημειο που μπαινει η μπαταρια,δηλαδη κατω απο το πισω καθισμα και στους αεραγωγους που φερνουν ζεστο αερα απο το μοτερ πισω μεχρι μπροστα στα ποδια οδηγου ,συνοδηγου.οι αεραγωγοι αυτοι διατρεχουν ολο το καβουκι και λογω διαφορας θερμοκρασιας δημιουγουνταν υγρασια ....πρεπει να δεις το σασι με καποιον που ξερει.Μπορω να σου στειλω φωτο απο το δικο μου που ειχε πολλες σαπιλες..μοτερ λειτουργικο βρισκεις ευκολα και φθηνα.εχω ακουσει οτι τα δινουν μεχρι 200ευρω...προσωπικα θα κοιτουσα για τις σαπιλες πιο πολυ γιατι θα σε βασανιζουν διαρκως με επισκευες
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.530
Reaction score
3.623
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
προσωπικα θα κοιταγα κατι πιο συγχρονο γιατι δεν κοιτας κανα 205 σε εκδοση καμπριο δεν ξεπερνανε τα 2500.....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.669
Reaction score
11.749
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
Σε ενα ιστορικο βασικα σε αντιμετωπιζουν σαν κινητο εμποδιο... ενοχλουνται συνηθως (κακως)
Κατα τ αλλα οτιδηποτε ερχεται απο το '70 εχει πολυ χειροτερη παθητικη ασφαλεια απο σημερινα κουβαδακια..
Βρες το video που χτυπαει ενα renault modus μ ενα παλιο "πλοιο" των '80s να σου λυθουν οι αποριες... Η τεχνολογια προχωραει και ο χρονος ειναι αδυσωπητος. Ο ρομαντισμος και η αγαπη για τις απιστευτες αυτες citroen ειναι κατι αλλο απο τα στεγνα νουμερα και τις μεθοδους παραγωγης.

ναι κai είναι με volvo δεκαετίας ΄90


ή σύγχρονο polo απέναντι σε golf πρώτης γενιάς

 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
4.669
Reaction score
11.749
Πόντοι
1.077
Περιοχή
Région parisienne
προσωπικα θα κοιταγα κατι πιο συγχρονο γιατι δεν κοιτας κανα 205 σε εκδοση καμπριο δεν ξεπερνανε τα 2500.....

έχει πολλές καλές επιλογες απο δεκαετία 90. 306 ή 309, έχουνε εξαιρετική οδ. συμπεριφορά και χώρους. ή ένα ΒΧ 1.4 ή ένα Ξαντιά 1.6. κι ένα ΖΧ ακόμα θα έλεγα.

Πάντως σε σχέση με δεκαετία '90, η οδηγική συμπεριφορά πολλών σύγχρονων δεν είναι καλλίτερη. με το ΑΧ έπεφτα σε εγκάρσια λακούβα πάνω στην στροφή, κι η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση το κρατούσε σε πορεία. με το c4, o πίσω ημιάκαμπτος αφήνει την ουρά ανεξέλεγκτη. κι είναι φοβερό να σκεφτείς ότι το ΑΧ και το Βιζά, ειχαν ανεξάρτητη πισω ανάρτηση και η DS5 έχει ημιάκαμπτο.

βέβαια η πρόοδος είναι πρόοδος. Η CX μου μπορεί να ΄ταν απίστευτα σταθερή στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους, με πολλά πολλά χιλιόμετρα, αλλά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απίστευτα ενοχλητικοί, ακόμα και σε σχέση μ' ένα σύγχρονο κουβά. το σύστημα εξαερισμού άθλιο, αν δεν ενεργοποιούσες τον κλιματισμό.

Σε κλειστές στροφές κρατούσε σαν τρένο, αλλά οι κλίσεις ζάλιζαν.
θεωρούσα ότι η Ξαντιά ή το ΑΧ έγερναν. με τη CX ήμουν σαν ιστιοπλόος
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.171
Reaction score
13.129
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
TO exv δει και δε μου λεει κατι δεσ και το ford focus mw 120 γινεται πιτα!! κατι κοζανιτεσ μαζι με τον πατερα μου παλια κανανε κοντρεσ σκαραβαιοσ και ds kai h ds χτυπησε με 150 πανω σε τσιμεντενιο τειχιο ολοι ειπαν οτι σκοτωθηκαν αλλα δεν επαθαν γρατζουνια!! τρακαρα ωσ συνοδηγοσ με ενα φιλο μου παλια με suzuki wagon r κουβασ και με εβγαλε η πυροσβεστικο απο μεσα το αμαξι εγινε πιτα σε δρομο που δεν πασ πανω απο 80 με τιποτα φυσικα εφταιγε ο φιλοσ μου που οδηγουσε 3 χρονια καθημερινα με το 2cv ενιωσα τι θα πει ενεργητικη ασφαλεια στο δρομο με την ds επισησ το ιδιο και το ειπα πολλεσ φορεσ οτι εμπειρογνωμονεσ στη γερμανια εντυπωσιαστηκαν με την παθητικη ασφαλεια και ελεγχομενη παραμορφωση του 2cv η πλατφορμα του δηλαδη το σασι εχει απο τισ καλυτερεσ απορροφησεισ συγκρουσησ... το ξερω οτι ο σκαραβαιοσ δεν τα τηρει ολα αυτα και θα ειμαι πιο προσεκτικοσ.. α και κατι ακομα δεν το fiat to seicento που γινεται λιωμα με μολισ 60 χιλιομετρα επιμενω στην γνωμη μου και απο προωπικη εμπειρια αλλα και πληροφοριεσ αποδεδειγμενεσ
Αντιμετωπιζεις τα πραγματα εμπειρικα σε θεματα στα οποια δε χωρα "μπακαλικη"......Το video που παρατεθηκε τα λεει ολα αφου μιλας για πληροφοριες.. Τωρα αν μιλαμε για τον Χ κωλοφαρδο που δε φοραγε ζωνη και εξφενδονιστηκε σε οργωμενο χωραφι και δεν επαθε τιποτα ενω το αμαξι κατεληξε σε δεντρο και τυλιχθηκε γυρω του, τοτε να μη φοραμε και ζωνες επειδη αυτο λενε οι εμπειριες του κυκλου μας!!!! Σε ενα τροχαιο το πως θα αντιδρασει ενα σασσι εχει να κανει με απειρα πραγματα και με γωνιες προσκρουσης και επιταχυνσεις.
Με 120km/h σε οτιδηποτε και να βρισκεσαι δεν εχεις ελπιδες. Η κινητικη ενεργεια ειναι αναλογη του ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ της ταχυτητας αρα μειωνονται εκθετικα οι ελπιδες επιβιωσης μετα απο ενα σημειο..Την ενεργεια αυτη θα την απορροφησει η μαζα και μεσα στη μαζα ειναι και οι επιβαινοντες. Το θεμα ειναι να εξετασεις τη συμπεριφορα μεχρι τα 60-70 km/h ,μεχρι μια ταχυτητα που το ανθρωπινο σωμα μπορει να την "παλεψει" θεωρητικα σε ακαριαιες επιταχυνσεις. Θα βαλεις τα κλαμματα αν δεις πως γινεται ενα 2cv με 40km/h εγω σου λεω.. το τι μελετη ειχε γινει τοτε εχει σημασια για ΤΟΤΕ.. τοτε ηταν αυτοκινητα πολυ μπροστα, ΠΟΛΥ ομως.. ειναι γνωστο.. Αλλα αποψεις του στυλ, "δε τα φτιαχνουν οπως σημερα" και "ειχαν αλλη λαμαρινα τοτε" ειναι καταδικαστεες απο εμενα. Στη τελικη τα εχω σπουδασει αυτα.
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
Αντιμετωπιζεις τα πραγματα εμπειρικα σε θεματα στα οποια δε χωρα "μπακαλικη"......Το video που παρατεθηκε τα λεει ολα αφου μιλας για πληροφοριες.. Τωρα αν μιλαμε για τον Χ κωλοφαρδο που δε φοραγε ζωνη και εξφενδονιστηκε σε οργωμενο χωραφι και δεν επαθε τιποτα ενω το αμαξι κατεληξε σε δεντρο και τυλιχθηκε γυρω του, τοτε να μη φοραμε και ζωνες επειδη αυτο λενε οι εμπειριες του κυκλου μας!!!! Σε ενα τροχαιο το πως θα αντιδρασει ενα σασσι εχει να κανει με απειρα πραγματα και με γωνιες προσκρουσης και επιταχυνσεις.
Με 120km/h σε οτιδηποτε και να βρισκεσαι δεν εχεις ελπιδες. Η κινητικη ενεργεια ειναι αναλογη του ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ της ταχυτητας αρα μειωνονται εκθετικα οι ελπιδες επιβιωσης μετα απο ενα σημειο..Την ενεργεια αυτη θα την απορροφησει η μαζα και μεσα στη μαζα ειναι και οι επιβαινοντες. Το θεμα ειναι να εξετασεις τη συμπεριφορα μεχρι τα 60-70 km/h ,μεχρι μια ταχυτητα που το ανθρωπινο σωμα μπορει να την "παλεψει" θεωρητικα σε ακαριαιες επιταχυνσεις. Θα βαλεις τα κλαμματα αν δεις πως γινεται ενα 2cv με 40km/h εγω σου λεω.. το τι μελετη ειχε γινει τοτε εχει σημασια για ΤΟΤΕ.. τοτε ηταν αυτοκινητα πολυ μπροστα, ΠΟΛΥ ομως.. ειναι γνωστο.. Αλλα αποψεις του στυλ, "δε τα φτιαχνουν οπως σημερα" και "ειχαν αλλη λαμαρινα τοτε" ειναι καταδικαστεες απο εμενα. Στη τελικη τα εχω σπουδασει αυτα.
me thn ds φοραγανε ζωνεσ και για αυτο σωθηκανε φυγαν ολα ουρανοσ φτερα καπω αλλα βλεπω οτι διαφωνουμε και αs κρατησει ο καθενασ την αποψη του φιλικα παντα
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
Χαρη οι σκαραβαιοι σαπιζουν στους θολους στις ροδες στο σημειο που μπαινει η μπαταρια,δηλαδη κατω απο το πισω καθισμα και στους αεραγωγους που φερνουν ζεστο αερα απο το μοτερ πισω μεχρι μπροστα στα ποδια οδηγου ,συνοδηγου.οι αεραγωγοι αυτοι διατρεχουν ολο το καβουκι και λογω διαφορας θερμοκρασιας δημιουγουνταν υγρασια ....πρεπει να δεις το σασι με καποιον που ξερει.Μπορω να σου στειλω φωτο απο το δικο μου που ειχε πολλες σαπιλες..μοτερ λειτουργικο βρισκεις ευκολα και φθηνα.εχω ακουσει οτι τα δινουν μεχρι 200ευρω...προσωπικα θα κοιτουσα για τις σαπιλες πιο πολυ γιατι θα σε βασανιζουν διαρκως με επισκευες
ευχαριστω για τισ πληροφοριεσ!
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
προσωπικα θα κοιταγα κατι πιο συγχρονο γιατι δεν κοιτας κανα 205 σε εκδοση καμπριο δεν ξεπερνανε τα 2500.....
den θελω συχρονο ειχα 2 το ενα το πουλησα και το αλλο το εδωσα στον αδερφο μου...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.513
Reaction score
19.551
Πόντοι
1.547
Age
47
Περιοχή
Paris in the sixties
Έστειλε ο φίλος μας ο Χάρης κάποιες φωτογραφίες από το πρώτο του ταξίδι με την Citroen DS του :)

Αναμένουμε εντυπώσεις..








Παρουσίασε κάποιο θέμα μετά την ολική ανακατασκευή?
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
Έστειλε ο φίλος μας ο Χάρης κάποιες φωτογραφίες από το πρώτο του ταξίδι με την Citroen DS του :)
Αναμένουμε εντυπώσεις..








Παρουσίασε κάποιο θέμα μετά την ολική ανακατασκευή?
Εκανα μεγάλο ταξίδι κοζανη-λειβαδια-θεσσαλονικη-κοζανη. αξεχαστη εμπειρια ειναι μοναδικrο! με εβγαλε παλικαρι κανενα απολυτωσ προβλημα!!! ασε που χαζευουνε οι περισσοτεροι στο δρομο!!! χαχαχα! και πολυ οικονμικο στη βενζινη στο ταξιδι!!! μονο τα διοδια μου κακοφανηκανε!!! ατελειωτα διοδια!!!:heat:
 
Last edited by a moderator:
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
έχει πολλές καλές επιλογες απο δεκαετία 90. 306 ή 309, έχουνε εξαιρετική οδ. συμπεριφορά και χώρους. ή ένα ΒΧ 1.4 ή ένα Ξαντιά 1.6. κι ένα ΖΧ ακόμα θα έλεγα.

Πάντως σε σχέση με δεκαετία '90, η οδηγική συμπεριφορά πολλών σύγχρονων δεν είναι καλλίτερη. με το ΑΧ έπεφτα σε εγκάρσια λακούβα πάνω στην στροφή, κι η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση το κρατούσε σε πορεία. με το c4, o πίσω ημιάκαμπτος αφήνει την ουρά ανεξέλεγκτη. κι είναι φοβερό να σκεφτείς ότι το ΑΧ και το Βιζά, ειχαν ανεξάρτητη πισω ανάρτηση και η DS5 έχει ημιάκαμπτο.

βέβαια η πρόοδος είναι πρόοδος. Η CX μου μπορεί να ΄ταν απίστευτα σταθερή στους γερμανικούς αυτοκινητοδρόμους, με πολλά πολλά χιλιόμετρα, αλλά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι απίστευτα ενοχλητικοί, ακόμα και σε σχέση μ' ένα σύγχρονο κουβά. το σύστημα εξαερισμού άθλιο, αν δεν ενεργοποιούσες τον κλιματισμό.

Σε κλειστές στροφές κρατούσε σαν τρένο, αλλά οι κλίσεις ζάλιζαν.
θεωρούσα ότι η Ξαντιά ή το ΑΧ έγερναν. με τη CX ήμουν σαν ιστιοπλόος
εγερναν αλλα κρατουσαν σταθερα στο δρομο και αυτο μετραει!!! εγω παλι ειμαι τρελλαμενοσ με τα παλια αυτοκινητα και μου αρκει η ενεργητικη ασφαλεια του 2cv μου και η ενεργητικη ασφαλεια και παθητικη τηs ds μου.. οσοσ για τουs αεροδυναμικουσ θορυβουν συμφωνω κατα ενα μεροσ αλλα πιστευω οτι με αυτο τον τροπο καταλαβαινεισ οτι οδηγασ αυτοκινητο και νιωθεισ την ταχυτητα που τρεχεισ σε σχεση με τα καινουργια αθορυβα αδιαφορα αυτοκινητα!!!....
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
ευχαριστω για τισ πληροφοριεσ!
ειδα αρκετουs σκαραβαιουσ και βλεπω διαφορεσ οσον αφορα ταμπλω και μπαμριζ στα μοντελα απο το 70 και μετα τα προηγουμενα μοντελα με ραβδουσ στρεψεωσ στην αναρτηση ειχαν την χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα η οποια βελτιωθηκε αισθητα οταν φορεσε γονατα mac ferson !! το πλαστικο ταμπλω με χαλαει που εβαλαν στα τελευται μοντελα αλλα εχει μεγαλυτερα βελτιωμενα παραθυρα και μπαμπριζ... τα πολυ μεγαλα φανναρια πισω στα τελευται μοντελα με χαλαει..... τελικα θα ψαξω να βρω το μοντελο 70-72 με το σιδερενιο ταμπλω και τα μεσαια φαναρια πισω και αναρτηση mac ferson!!! τετοιο μοντελο που ειχαμε οταν ημουν παιδι.. παντωσ σε συγκριση με το 2cv o skarabaios δεν εχει καλουσ ανετουσ χωρουs στην καμπινα αλλα οπωσ ειπαμε θα παρω εναν!!
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
5.492
Reaction score
14.820
Πόντοι
1.137
Age
47
Περιοχή
Italy Milan
ειδα αρκετουs σκαραβαιουσ και βλεπω διαφορεσ οσον αφορα ταμπλω και μπαμριζ στα μοντελα απο το 70 και μετα τα προηγουμενα μοντελα με ραβδουσ στρεψεωσ στην αναρτηση ειχαν την χειροτερη οδηγικη συμπεριφορα η οποια βελτιωθηκε αισθητα οταν φορεσε γονατα mac ferson !! το πλαστικο ταμπλω με χαλαει που εβαλαν στα τελευται μοντελα αλλα εχει μεγαλυτερα βελτιωμενα παραθυρα και μπαμπριζ... τα πολυ μεγαλα φανναρια πισω στα τελευται μοντελα με χαλαει..... τελικα θα ψαξω να βρω το μοντελο 70-72 με το σιδερενιο ταμπλω και τα μεσαια φαναρια πισω και αναρτηση mac ferson!!! τετοιο μοντελο που ειχαμε οταν ημουν παιδι.. παντωσ σε συγκριση με το 2cv o skarabaios δεν εχει καλουσ ανετουσ χωρουs στην καμπινα αλλα οπωσ ειπαμε θα παρω εναν!!
κατα βαθος νομιζω τον γουσταρεις αρκετα το σκαραβαιο... ''κράζεις? θαυμάζεις!!!:D:D:D
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
κατα βαθος νομιζω τον γουσταρεις αρκετα το σκαραβαιο... ''κράζεις? θαυμάζεις!!!:D:D:D
EXONTAS κατακτησει τα καλυτερα αυτοκινητα που βγηκανε ποτε 2cv kai ds μου λειπει κατι υποδιαιστερο θα ελεγα κατι να για να παιζω που λενε....χαχα ο σκαραβαιοσ θα ειναι το παιχνιδακι....:devil:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.530
Reaction score
3.623
Πόντοι
827
Age
47
Περιοχή
Πρεβεζα
πολύ ωραιο το βατραχι...σου παει φιλε μου!!!! να το χαρεις παντα με υγεια...
 
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2014
Μηνύματα
524
Reaction score
474
Πόντοι
107
Age
40
Περιοχή
κοζανη
πολύ ωραιο το βατραχι...σου παει φιλε μου!!!! να το χαρεις παντα με υγεια...
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!! ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ!!:citrolove::ds:
 
Top Bottom