Άλλα κλασσικά!

2cv01

Member
Εγγραφή
18 Αυγούστου 2015
Μηνύματα
1.447
Reaction score
3.279
Πόντοι
777
Περιοχή
ioannina, Greece
Και τα 2 αυτοκίνητα έχουν τεράστια ιστορία αλλα ο σκαραβαίος δεν μπορεί να συγκριθεί με το 2cv :)
Το 2cv έχει σώσει ζωές σε στρόφες ( κυριολεκτικά ) ο σκαράβαιος όχι μονο δεν έχει καλο κράτημα αλλά μπόρει να πετάξει και κ@@ο σε επικίνδυνες στροφές
Το μοτεράκι του ντεσεβο δικύλινδρο και αθάνατο ( το κοκκινο εχει γινει καινούργιο 3 φορες:up::up: οι ντεσεβάκιδες θα καταλάβουν:whistle::whistle: )
Επισής η ανάρτηση στα 2cv akia δεν παίζετε ( καβαλάς πεζοδρόμια και δεν το καταλαβαίνεις:exclamation::exclamation:) Σε καμία περίπτωση δεν υποτιμάω τον σκαραβαίο γιατι κουβαλάει στην πλάτη του τεράστια ιστορία :)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.189
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Λοιπόν, να σας πω κάτι για τον Σκαραβαίο. Όλοι νομίζουμε ότι είναι ένα αυθεντικό σχέδιο του Ferdinand Porsche. Και μέχρι πρότινος εγώ νόμιζα ότι ο Porsche ουσιαστικά "έκλεψε" το σχέδιο από το Tatra T87 του Hans Ledwinka. Όμως, πόσο παράξενη και άδικη είναι μερικές φορές η ιστορία, είτε του αυτοκινήτου, είτε γενικά, όπου την ¨επιβράβευση" και την υστεροφημία την παίρνουν οι λάθος άνθρωποι...

To αυθεντικό σχέδιο ανήκει στον John Tjaarda, πατέρα του επίσης φοβερού σχεδιαστή Tom Tjaarda (βλ. De Tomaso Pantera, Fiat 124 Spider, Ghia, Pininfarina, κ.λ.π.), ο οποίος έφτιαξε to 1934 (2 χρόνια πριν το Tatra kai 4 πριν τον σκαραβαίο) ένα φοβερό πρωτότυπο με κινητήρα πίσω για την εταιρεία Briggs Manufacturing Company, το οποίο είδε σε μία επίσκεψή του στις ΗΠΑ ως προσκεκλημένος ο Ferdinand Porsche, ο οποίος διάβασα ότι γενικά ήταν γνωστός για τις ιδέες που αποκόμιζε από άλλα σχέδια... Δε θα πω έκλεβε, όλοι πατάμε σε προηγούμενη γνώση για να προχωρήσουμε, δεν είμαστε αυτόφωτοι, αλλά καλό είναι να αναγνωρίζεται και η προσφορά των "πρώτων", των δασκάλων...

Το πρωτότυπο "Briggs" κατέληξε με αρκετές αλλαγές και τον κινητήρα μπροστά στο Lincoln Zephyr V12...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.240
Reaction score
23.942
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Λοιπόν, να σας πω κάτι για τον Σκαραβαίο. Όλοι νομίζουμε ότι είναι ένα αυθεντικό σχέδιο του Ferdinand Porsche. Και μέχρι πρότινος εγώ νόμιζα ότι ο Porsche ουσιαστικά "έκλεψε" το σχέδιο από το Tatra T87 του Hans Ledwinka. Όμως, πόσο παράξενη και άδικη είναι μερικές φορές η ιστορία, είτε του αυτοκινήτου, είτε γενικά, όπου την ¨επιβράβευση" και την υστεροφημία την παίρνουν οι λάθος άνθρωποι...

To αυθεντικό σχέδιο ανήκει στον John Tjaarda, πατέρα του επίσης φοβερού σχεδιαστή Tom Tjaarda (βλ. De Tomaso Pantera, Fiat 124 Spider, Ghia, Pininfarina, κ.λ.π.), ο οποίος έφτιαξε to 1934 (2 χρόνια πριν το Tatra kai 4 πριν τον σκαραβαίο) ένα φοβερό πρωτότυπο με κινητήρα πίσω για την εταιρεία Briggs Manufacturing Company, το οποίο είδε σε μία επίσκεψή του στις ΗΠΑ ως προσκεκλημένος ο Ferdinand Porsche, ο οποίος διάβασα ότι γενικά ήταν γνωστός για τις ιδέες που αποκόμιζε από άλλα σχέδια... Δε θα πω έκλεβε, όλοι πατάμε σε προηγούμενη γνώση για να προχωρήσουμε, δεν είμαστε αυτόφωτοι, αλλά καλό είναι να αναγνωρίζεται και η προσφορά των "πρώτων", των δασκάλων...

Το πρωτότυπο "Briggs" κατέληξε με αρκετές αλλαγές και τον κινητήρα μπροστά στο Lincoln Zephyr V12...
cigara
Είσαι απολαυστικός perfect10
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.189
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
cigara
Είσαι απολαυστικός perfect10
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Απόστολε! Αλλά απλώς ένας θεωρητικός είμαι... Η πραγματική ομορφιά και τα πραγματικά συγχαρητήρια ανήκουν σε όσους ασχολούνται στην πράξη με τη συντήρηση και την αναπαλαίωση αυτών των αυτοκινήτων και μέσα από αυτό το "ταξίδι", αποκομίζουν γνώσεις πραγματικά σπάνιες, ωφέλιμες και χρήσιμες και όχι απλώς εγκυκλοπαιδικές γνώσεις διαβάζοντας το Classic Cars (ο Tom Tjaarda είναι αθρογράφος εκεί και από εκεί είχα μάθει για το σκαραβαίο), το Classic and Sportscars, το Οctane και το Autoretro, όπως εγώ.
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.189
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Χθες το πρωΐ, στην Αττική οδό, αντίκρυσα αυτό το θέαμα και πήγε να μου φύγει το τιμόνι από τα χέρια! Δε βλέπεις κάθε μέρα μαζί, φορτωμένες σε 1 φορτηγό, μία Corvette Stingray C2, ένα Ford Thunderbird δεκαετίας του '50, 2 911 αρχών δεκαετίας του '70 (και οι 2 targa παρακαλώ), μία Jaguar E-type V12, μία Jaguar XK140 και 2 Pagoda! Είχαν ξένες πινακίδες, μάλλον Ισπανικές και πήγαιναν προς το αεροδρόμιο...
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.908
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Χθες το πρωΐ, στην Αττική οδό, αντίκρυσα αυτό το θέαμα και πήγε να μου φύγει το τιμόνι από τα χέρια! Δε βλέπεις κάθε μέρα μαζί, φορτωμένες σε 1 φορτηγό, μία Corvette Stingray C2, ένα Ford Thunderbird δεκαετίας του '50, 2 911 αρχών δεκαετίας του '70 (και οι 2 targa παρακαλώ), μία Jaguar E-type V12, μία Jaguar XK140 και 2 Pagoda! Είχαν ξένες πινακίδες, μάλλον Ισπανικές και πήγαιναν προς το αεροδρόμιο...
View attachment 8675 View attachment 8676 View attachment 8677 View attachment 8678 View attachment 8679
:dizzy::dash:
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.240
Reaction score
23.942
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Χθες το πρωΐ, στην Αττική οδό, αντίκρυσα αυτό το θέαμα και πήγε να μου φύγει το τιμόνι από τα χέρια! Δε βλέπεις κάθε μέρα μαζί, φορτωμένες σε 1 φορτηγό, μία Corvette Stingray C2, ένα Ford Thunderbird δεκαετίας του '50, 2 911 αρχών δεκαετίας του '70 (και οι 2 targa παρακαλώ), μία Jaguar E-type V12, μία Jaguar XK140 και 2 Pagoda! Είχαν ξένες πινακίδες, μάλλον Ισπανικές και πήγαιναν προς το αεροδρόμιο...
View attachment 8675 View attachment 8676 View attachment 8677 View attachment 8678 View attachment 8679
Πωωωωωωωωωωω θέλω το κίτρινο πορσικό.. Απίστευτο θέαμα :dizzy:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.189
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Πωωωωωωωωωωω θέλω το κίτρινο πορσικό.. Απίστευτο θέαμα :dizzy:
Εάν ήταν να διαλέξω κάποιο από όλα αυτά, αυτό θα ήταν η Pagoda... Εάν η E-type ήταν 1ης σειράς 3.8 ή 4.2, θα διάλεγα την E-type!
 

GiAnniS

Member
Εγγραφή
24 Ιουνίου 2014
Μηνύματα
2.869
Reaction score
7.908
Πόντοι
957
Age
52
Περιοχή
Lion France
Εάν ήταν να διαλέξω κάποιο από όλα αυτά, αυτό θα ήταν η Pagoda... Εάν η E-type ήταν 1ης σειράς 3.8 ή 4.2, θα διάλεγα την E-type!
Δεν είναι ούτε 1 ούτε 1.5 σειρά. Είναι σειρά 2 γιατί τα πίσω φανάρια είναι κάτω από τον προφυλακτήρα .
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.665
Reaction score
13.189
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Δεν είναι ούτε 1 ούτε 1.5 σειρά. Είναι σειρά 2 γιατί τα πίσω φανάρια είναι κάτω από τον προφυλακτήρα .
Χρησιμοποίησα υποθετικό λόγο παρελθόντος χρόνου στο μήνυμά μου, δηλαδή ΕΑΝ ήταν (που δεν είναι) σειρά 1 ή "1.5" (όπως τη λένε οι "οπαδοί" της Jaguar, διότι επίσημα τέτοιος προσδιορισμός δεν υπήρξε ποτέ), θα την προτιμούσα. Αλλά δεν ήταν! Για την ακρίβεια, ήταν V12, όπως αναφέρω στο αρχικό μου μήνυμα, δηλαδή MkIII. Το ανέφερα έτσι για να πω πως λατρεύω τις E-type, αλλά κυρίως της 1ης-"1.5" σειράς...
 
Top Bottom