Eριξα μια προσεκτικοτερη ματια στα σχολια κατω απο το βιντεο,οπως και ασχοληθηκα να ψαξω λιγο τη σελιδα της Namco στο ιντερνετ.Εχω να δηλωσω τα εξης:
1)Ολοι λενε οτι ''δε θα πιασει γιατι δεν ειναι μοντερνο''.Παρατηρω οτι εχουν καποια μοντελα οπως αυτο
https://www.namco.gr/el/paragwgh/pony®/pony®-713
που τουλαχιστον αισθητικα ειναι αξιοπρεπεστατα-κατ ουσιαν ειναι μια pickup εκδοση του kia pride.Και θελω πραγματικα να μαθω,εαν κατορθωσαν να το κατασκευασουν με τα μεσα που βλέπουμε στο βιντεο.

Φυσικα δεν συζηταμε οτι το αμαξι δεν περναει τεστ προσκρουσης,δεν εχει esp κλπ,αλλα στην πραξη δε νομιζω οτι αυτο θα απετρεπε ανθρωπους απο το να το αγορασουν ως εργαλειο.
2)Ολοι λενε οτι ''με τα λεφτα αυτα,παιρνεις ενα μεταχειρισμενο μεγαλης εταιρειας''.Εκεινο που δεν ανεφερε κανεις,ειναι οτι σε αυτη την τιμη...σου δινεται ουσιαστικα η ευκαιρια να αγορασεις ενα pickup με αδεια ιχ,και οχι επαγγελματικου.Κατι τετοιο σιγουρα θα ελυνε τα χερια πολλων μικρων επιχειρηματιων(νομιζω ολοι μας γνωριζουμε τετοιους,που προτιμουν να χρησιμοποιουν το ιχ τους αντι να δηλωνουν καποιο επαγγελματικο,ο νοων νοειτω).Οποτε μαλλον υπαρχει κοινο.
3)Τελος,και απο οτι καταλαβα απο τα λεγομενα των υπευθυνων,κατ ουσιαν σχεδον υπαρχει η δυνατοτητα για τον πελατη να κανει ειδικη παραγγελια το οχημα του.Αρκετα ενδιαφερον.
Τουτεστιν,ακομα και με τα τωρινα μεσα ενα τετοιο προτζεκτ δυναται να ειναι βιωσιμο.Φυσικα σκονταψε στη γραφειοκρατεια.
Για τις ανακατασκευες δεν εχω να δηλωσω κατι.Ουσιαστικα μπορεις να κατασκευασεις πλεον ενα pony εξαρχης,εαν εχεις τα χαρτια του..
