Datsun 120Y 1975

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.684
Reaction score
20.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Μηνά θυμασαι στη Πάτρα που κυκλοφορούσε ενα τέτοιο πορτοκαλοχρυσαφι με αυτοκόλλητα κουνελάκια playboy?! :lol:
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
998
Reaction score
2.908
Πόντοι
587
Age
35
Μηνά θυμασαι στη Πάτρα που κυκλοφορούσε ενα τέτοιο πορτοκαλοχρυσαφι με αυτοκόλλητα κουνελάκια playboy?! :lol:
Eνα σε ψιλοχαλια κατασταση;με πινακιδες ΡΒ-.... και (νομιζω) χρυσαφιες ζαντες;Κατι μου λεει,αλλα δεν μπορω να θυμηθω που ακριβως..

Παντως τετοια αυτοκινητα,σαν αυτο που εβαλα και σαν αυτο που περιγραφεις,ηταν πολυ χαρακτηριστικα μιας εποχης(και μιας περιοχης,αν θελετε).Δηλαδη ως μικρος θυμαμαι να βλεπω τετοιας εμφανισης αμαξια.Το θεμα ειναι οτι εχουν εκλειψει πια,ειτε γιατι πεταχτηκαν(τα περισσοτερα),ειτε γιατι αποκατασταθηκαν στην αρχικη τους μορφη.
Ωστοσο,δεδομενου οτι ενα παλιο αυτοκινητο αποτελει κατα καποιο τροπο κομματι ιστοριας,εξισου αποτελουν κομματι ιστοριας και οι οποιες μετατροπες πανω του(κατα τον ιδιο τροπο που αποτελουν ιστορια οι μεταγενεστερες παρεμβασεις πανω σε αρχαια μνημεια,ας πουμε)Γι αυτο και οποτε συναντω κανενα σαν το παραπανω,φροντιζω να το απαθανατιζω,ασχετα αν συμφωνω αισθητικα με το αποτελεσμα.:)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.684
Reaction score
20.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Mazda Bongo(!) στην Αράχωβα
31004
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.684
Reaction score
20.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κάποιος αν μπορεί να το μεταφέρει στο "Αλλά μη κλασσικά παλιά αυτοκίνητα", συγγνώμη έκανα λάθος!
 
Last edited:

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.298
Reaction score
3.133
Πόντοι
777
Age
54
Καλά, δεν απέχει και πολύ από το Datsun. :devil:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.684
Reaction score
20.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Υπαρχει Μακη.. ειναι το ''Αλλά μη κλασσικά παλιά αυτοκίνητα''
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
998
Reaction score
2.908
Πόντοι
587
Age
35
Αλιευμενη απο το ιντερνετ.Κεφαλλονια.
33680


Εδω να αναφερω,οτι οποτε βλεπω αμαξια παρομοιας καταστασης κανω τον ιδιο συλλογισμο.Οτι δηλαδη,οι οδηγοι αυτων των αυτοκινητων πιθανοτατα δεν εχουν ανεβει ποτε σε οδικη(γιατι δεν νομιζω καν να πληρωνουν για οδικη),και στον αντιποδα υπαρχουν αλλοι οδηγοι(κυριως νεαρης ηλικιας),που καταφερνουν με τον ενα η τον αλλο τροπο να καταστρεφουν ολοκαινουρια αμαξια.Και δεν αναφερομαι στην αξιοπιστια του μοντελου,αναφερομαι ξεκαθαρα στον ιδιο το χρηστη-οδηγο.Ειδικα αν μιλαμε και για αυτοκινητα εταιρικα/leasing,ειναι να τραβας τα μαλλια σου με τις βλαβες που κατορθωνουν να προκαλουν.


Υγ.Εδω και καιρο,το θεμα εχει καταντησει ενα φωτογραφικο λευκωμα των απανταχου 120Υ στην Ελλαδα.Πολυ θα ηθελα να ξαναδω μια αναρτηση απο το θεματοθετη,με καινουριες φωτογραφιες του δικου του..:)
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
...πιστεύει κανείς ότι αυτό το όχημα ( αν είναι εν κυκλοφορία ) έχει περάσει ΚΤΕΟ ?

Η αντοχή αυτού του συγκεκριμένου, είναι παροιμιώδης, μηχανικά εννοώ, γιατί από κράτημα - φρένα, ...............Παναϊαν Μου !

Το είχε φίλος, ( της μαμάς του ), και δεν μπορούσε να το σπάσει. Την Mercedes 220 ( W 111 ) του πατέρα του, την είχε διαλύσει. Μιλάμε για 1973-74.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.298
Reaction score
3.133
Πόντοι
777
Age
54
Τι νόημα έχει η αντοχή στα μηχανικά μέρη όταν αυτά στηρίζονται σε σκουριασμένες-σάπιες βάσεις?
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.457
Reaction score
16.883
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
και στον αντιποδα υπαρχουν αλλοι οδηγοι(κυριως νεαρης ηλικιας),που καταφερνουν με τον ενα η τον αλλο τροπο να καταστρεφουν ολοκαινουρια αμαξια.Και δεν αναφερομαι στην αξιοπιστια του μοντελου,αναφερομαι ξεκαθαρα στον ιδιο το χρηστη-οδηγο.Ειδικα αν μιλαμε και για αυτοκινητα εταιρικα/leasing,ειναι να τραβας τα μαλλια σου με τις βλαβες που κατορθωνουν να προκαλουν.

Τελειως από περιεργεια,
Τι βλάβες μπορεί να προκαλέσει ένας οδηγός από καθημερινή χρήση;

εκτός προφανώς από το να αμελήσει την συντήρηση η να κυκλοφορεί χωρίς λάδι/αντιψυκτικο;
Να πιέσει το μοτερ όσο είναι κρύο; Να σβήσει κατευθειαν ένα Τούρμπο και να αφήσει την τουρμπίνα χωρίς λίπανση;
Να ταλαιπωρηθεί η ανάρτηση στα σαμαράκια και στο καβαλημα πεζοδρομίου;
Να χαλάσει η αντλία βενζίνης επειδή το κινει σχεδόν άδειο συνέχεια;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.457
Reaction score
16.883
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Άσχετο, αυτό το κινητό μιας εποχής που υπήρχαν ακόμα επικίνδυνα αυτοκίνητα…

η συγκεκριμένη εταιρία έκανε ταχύτατη πρόοδο στην γεωμετρία της ανάρτησης. Αλμερα και πριμερα απο τα μέσα της δεκαετίας του 90 ήταν από τα πιο ενδιαφέροντα οικογενειακά οδηγικά με τους πίσω άξονες πολλαπλών συνδέσμων
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
998
Reaction score
2.908
Πόντοι
587
Age
35
Τελειως από περιεργεια,
Τι βλάβες μπορεί να προκαλέσει ένας οδηγός από καθημερινή χρήση;

εκτός προφανώς από το να αμελήσει την συντήρηση η να κυκλοφορεί χωρίς λάδι/αντιψυκτικο;
Να πιέσει το μοτερ όσο είναι κρύο; Να σβήσει κατευθειαν ένα Τούρμπο και να αφήσει την τουρμπίνα χωρίς λίπανση;
Να ταλαιπωρηθεί η ανάρτηση στα σαμαράκια και στο καβαλημα πεζοδρομίου;
Να χαλάσει η αντλία βενζίνης επειδή το κινει σχεδόν άδειο συνέχεια;
Πραγματικα απιστευτες βλαβες,αρκει να μιλαμε για τον λαθος ανθρωπο.
Συζυγος γειτονα,καταφερε να σπασει τη γεφυρα του αυτοκινητου(alfa 146),στο σημειο που πιανει το ψαλιδι.Χωρις να το τρακαρει περεταιρω.
Ατομο με range rover καταφερε να το ακινητοποιησει,επειδη απο τα νευρα του εριξε σφαλιαρα στον (ηλεκτρικο)λεβιε.
Αλλη γνωστη μας,καταφερε να καψει φλατζα στο αυτοκινητο,επειδη προφανως απο ατσαλο παρκαρισμα ειχε σπασει το ψυγειο απο κατω,και φυσικα δεν αντεληφθη κατι μεχρι που κολλησαν τα παντα.
Αλλα ατομα που γνωριζω εχουν κοπανησει καρτερ,ρεζερβουαρ και παει λεγοντας.
Μιλαμε για βλαβες που ακομα και ο πραγματικα σιδεροφαγος ιδιοκτητης αυτου του 120Υ,δεν τις εχει καταφερει.

Οσο για το ''επικινδυνο'' 120Υ,νομιζω οτι καπου αγγιζει και τα ορια του αστικου μυθου.Οχι οτι ηταν καλο δηλαδη,αλλα την ιδια εποχη κυκλοφορουσαν και πιο επωνυμα,με την ιδια η χειροτερη συμπεριφορα.Εδω καποιοι αποθεωνουν τις Ε30,τι να λεμε τωρα..
Και φυσικα εννοειται οτι τα 90ς nissan ηταν πολυ μπροστα και σε οδικη συμπεριφορα και σε επιδοσεις,σε σημειο μαλιστα που οταν οδηγησα καποιο μου φανηκε απιστευτο που ολοι το θεωρουσαν ως ακομα ενα αδιαφορο οικογενειακο.Κλασεις ανωτερο απο κατι tigra πχ,που το επαιζαν και σπορ..
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.457
Reaction score
16.883
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Η έμπειρια μου από πισωκίνητα περιορίζεται στο 505, όποτε δεν έχω άποψη…

για ε30 και 911(με βάση από πασχαλίτσες ) )αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι το μάρκετιγκ μετέτρεψε το μειονέκτημα τους σε πλεονέκτημα εως και σε θρύλο…

πείτε με ξενέρωτο , αλλά όταν μιλάμε για δημόσιους δρόμους, το να υμνούμε αυτοκίνητα με ασταθές πίσω μέρος γιατι ‘απευθύνονται μόνο σε γνωστεσ και αληθινούς αντρεσ’ το θεωρώ ανόητο. Εξάλλου οι γνωστες μπορούν να πάνε και σε μια πίστα…
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.684
Reaction score
20.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δεν θα γράψω τίποτα περαιτέρω για το όχημα αυτο από σεβασμό στον θεματοθετη.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
.................
Οσο για το ''επικινδυνο'' 120Υ,νομιζω οτι καπου αγγιζει και τα ορια του αστικου μυθου.Οχι οτι ηταν καλο δηλαδη,αλλα την ιδια εποχη κυκλοφορουσαν και πιο επωνυμα,με την ιδια η χειροτερη συμπεριφορα.Εδω καποιοι αποθεωνουν τις Ε30,τι να λεμε τωρα..
Και φυσικα εννοειται οτι τα 90ς nissan ηταν πολυ μπροστα και σε οδικη συμπεριφορα και σε επιδοσεις,σε σημειο μαλιστα που οταν οδηγησα καποιο μου φανηκε απιστευτο που ολοι το θεωρουσαν ως ακομα ενα αδιαφορο οικογενειακο.Κλασεις ανωτερο απο κατι tigra πχ,που το επαιζαν και σπορ..
Το έζησα το 120. Δεν τα λέω για να το μειώσω. Δεν κρατιόταν, ειδικά σε βρεγμένο, ακρως επικίνδυνο. Φυσικά μιλάμε για Ελληνικούς δρόμους. Την γλύτωνε λόγω μικρής ιπποδύναμης. Και με αέρα στο πλάϊ, πχ ευθεία Θήβας, πόλεμος με το τιμόνι.

Για τα άλλα, μην θεωρηθεί ότι τα κατηγορώ, απέκτησα 2 NISSAN, κατασκευές του Βόλου, για να ενισχύσω την Ελληνική παραγωγή, εργαζόμενο. Ενα 1.000 -άρι το 1989, εκπληκτος από την ποιότητα, οπότε και ένα 1400 το 1990. CHERRY & SUNNY. Το μικρό, μοναδικό στα κυβικά του, με καρότσα που άντεχε μέχρι 2.000 cc. Και το μεγάλο, με A/C που πάγωνε το τζάμι. Αλλά, στα 120-130, "χανανε το μπροστινό". Απαιτούσαν αλλαγή αμορτισερ, με Kayaba. Και τα λάστιχα τα Γιοκοχάμα στην βάρκα μην κτυπάει στον μώλο. Τα αυτοκίνητα τα άλλαξα το 1994, που ξαναγύρισα σε Golf III ( ειχαμε ήδη το Golf Ι mark II ). Το Cherry, έπρεπε να το είχα κρατήσει, αλλά τότε έβαλαν τα τεκμήρια, και ακόμα και μοτοσυκλέτα πήρα κάτω από 500 cc γιατί με ..........έσκιζαν.
 
Top Bottom