Τελειως από περιεργεια,
Τι βλάβες μπορεί να προκαλέσει ένας οδηγός από καθημερινή χρήση;
εκτός προφανώς από το να αμελήσει την συντήρηση η να κυκλοφορεί χωρίς λάδι/αντιψυκτικο;
Να πιέσει το μοτερ όσο είναι κρύο; Να σβήσει κατευθειαν ένα Τούρμπο και να αφήσει την τουρμπίνα χωρίς λίπανση;
Να ταλαιπωρηθεί η ανάρτηση στα σαμαράκια και στο καβαλημα πεζοδρομίου;
Να χαλάσει η αντλία βενζίνης επειδή το κινει σχεδόν άδειο συνέχεια;
Πραγματικα απιστευτες βλαβες,αρκει να μιλαμε για τον λαθος ανθρωπο.
Συζυγος γειτονα,καταφερε να σπασει τη γεφυρα του αυτοκινητου(alfa 146),στο σημειο που πιανει το ψαλιδι.Χωρις να το τρακαρει περεταιρω.
Ατομο με range rover καταφερε να το ακινητοποιησει,επειδη απο τα νευρα του εριξε σφαλιαρα στον (ηλεκτρικο)λεβιε.
Αλλη γνωστη μας,καταφερε να καψει φλατζα στο αυτοκινητο,επειδη προφανως απο ατσαλο παρκαρισμα ειχε σπασει το ψυγειο απο κατω,και φυσικα δεν αντεληφθη κατι μεχρι που κολλησαν τα παντα.
Αλλα ατομα που γνωριζω εχουν κοπανησει καρτερ,ρεζερβουαρ και παει λεγοντας.
Μιλαμε για βλαβες που ακομα και ο πραγματικα σιδεροφαγος ιδιοκτητης αυτου του 120Υ,δεν τις εχει καταφερει.
Οσο για το ''επικινδυνο'' 120Υ,νομιζω οτι καπου αγγιζει και τα ορια του αστικου μυθου.Οχι οτι ηταν καλο δηλαδη,αλλα την ιδια εποχη κυκλοφορουσαν και πιο επωνυμα,με την ιδια η χειροτερη συμπεριφορα.Εδω καποιοι αποθεωνουν τις Ε30,τι να λεμε τωρα..
Και φυσικα εννοειται οτι τα 90ς nissan ηταν πολυ μπροστα και σε οδικη συμπεριφορα και σε επιδοσεις,σε σημειο μαλιστα που οταν οδηγησα καποιο μου φανηκε απιστευτο που ολοι το θεωρουσαν ως ακομα ενα αδιαφορο οικογενειακο.Κλασεις ανωτερο απο κατι tigra πχ,που το επαιζαν και σπορ..