- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.454
- Reaction score
- 16.869
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
Mια από τις πιο σπάνιες CX. Ειδική έκδοση, βασισμένη στην GTI TURBO (όχι turbo 2!!)
View attachment 7954
το σήμα της ερ φρανς και το αεροπλανάκι πίσω, έχει φάσηΚάτι μάθαμε και σήμερα
Φοβερό.. Ειδικά αυτό με τα καθίσματα που λες.. Ότι ήταν ίδια με αυτά της πρώτης θέσεις
σύμφωνα με το βιβλίο που έχω 'la CX de mon pere' 8 από τις 12Απιθανη! Τελικα εδω μεσα οσο διαβαζεις μαθαινεις!
Ποσες διασωζονται?
Το εσωτερικο δεν ειναι ακριβως του γουστου μου, αλλα σιγουρα πρωτοτυπο.
εμένα με χαλά πιο πολύ η φάσα που δεν έχουν στο πλάι. Για μένα χάνει πολύ σε κομψότητα.Απιθανη! Τελικα εδω μεσα οσο διαβαζεις μαθαινεις!
Ποσες διασωζονται?
Το εσωτερικο δεν ειναι ακριβως του γουστου μου, αλλα σιγουρα πρωτοτυπο.
Ο συμβολισμός της συγκεκριμένης εικόνας είναι απίστευτος! Κοιτάχτε τις ομοιότητες στη σχεδιαστική αντίληψη. Σχεδιάσθηκαν σχεδόν την ίδια εποχή (εντάξει, 5 χρόνια μόνο τα χωρίζουν από την 1η παρουσίαση του καθενός...). Αλλά και η φιλοσοφία τους, ακριβώς η ίδια! Πιο άνετα, ψηλότερα, ταχύτερα...
Μόλις βρω λίγο χρόνο θα ανεβάσω στοιχεία για τη "Maikonics" CX GTI Turbo των 250 ίππων...La Citroën CX Concorde est une des voitures les plus énigmatiques de l'histoire Citroën, et sa naissance est liée à l'avion qui porte le même nom. En 1985 en effet, pour commémorer les 10 ans du premier vol commercial supersonique, Air France prévoit d'organiser une cérémonie le 20 janvier 1986 à Toulouse. La compagnie souhaite que l'équipage soit transporté dans une voiture rappelant le style de l'avion et passe commande à Citroën d'une série de 10 ou 12 exemplaires de CX 25 GTI Turbo, comportant un équipement spécial incluant notamment : peinture spéciale blanc nacré (accessoires compris), sièges rouges dans le même tissus que ceux de l'avion, moquette spéciale, freinage ABS, climatisation, antenne téléphone... La mécanique doit être modifiée par les ateliers Danielson pour que la puissance dépasse celle de la version standard. Mais le projet part à vau-l'eau : Citroën rencontrant des problèmes pour réaliser la peinture spécifique, les voitures ne peuvent pas être livrées à temps et Air France annule sa commande. Malgré tout, six exemplaires ont été terminés : trois qui seront utilisés par des cadres Citroën, puis détruits, et trois cédés ensuite aux concessionnaires de Rennes et de Reims. De ceux-ci, il ne reste probablement que deux exemplaires.
Αυτό πρώτη φορά το διαβάζω... άρα ήταν η γρηγορότερη CX όλων..
Και σώζονται μόλις 2...
και η μία έχει πάρα πάρα πολλά χλμ...
View attachment 11003 View attachment 11004 View attachment 11005
εννοούσα από αυτές που είχαν την σφραγίδα της Σιτροέν!Μόλις βρω λίγο χρόνο θα ανεβάσω στοιχεία για τη "Maikonics" CX GTI Turbo των 250 ίππων...