- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.615
- Reaction score
- 17.372
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
LIVE IN TOKYO
Μου κάνει εντύπωση που αναφέρει η διαφήμιση 190 άλογα. Τόσα είχε ο ίδιος κινητήρας στη Merak, στην SM επίσημα είχε 180. Μου αρέσει που αναφέρει και τη γωνία του V, 90 μοίρες. Παρέμεινε η γωνία του 5λιτρου V8 από τον οποίο προέρχεται ο κινητήρας, κόβοντας απλώς 2 κυλίνδρους, ενώ θα έπρεπε η γωνία στον 6κύλινδρο κινητήρα κανονικά να είναι 60 μοίρες, όπως λένε οι ειδικοί.
Τις πόσες μοίρες έχει ο κάθε V, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, από το σημείο τοποθέτησης, μέχρι το βάρος.Μου κάνει εντύπωση που αναφέρει η διαφήμιση 190 άλογα. Τόσα είχε ο ίδιος κινητήρας στη Merak, στην SM επίσημα είχε 180. Μου αρέσει που αναφέρει και τη γωνία του V, 90 μοίρες. Παρέμεινε η γωνία του 5λιτρου V8 από τον οποίο προέρχεται ο κινητήρας, κόβοντας απλώς 2 κυλίνδρους, ενώ θα έπρεπε η γωνία στον 6κύλινδρο κινητήρα κανονικά να είναι 60 μοίρες, όπως λένε οι ειδικοί.
Και έχουμε και νέες πληροφορίες από τον @Taskos ότι δεν ήταν τελικά απλώς προϊόν μίας απλής αφαίρεσης 2 κυλίνδρων από τον σχεδόν 5λιτρο V8 της Maserati.Τις πόσες μοίρες έχει ο κάθε V, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, από το σημείο τοποθέτησης, μέχρι το βάρος.
Θυμίζω τις V Lancia, με ελάχιστη περιεχόμενη γωνία.
Στον σχεδιασμό και απόφαση, λαμβάνονται υπόψη και οι απαιτούμενοι σφονδυλοι, για ομαλή περιστροφή, το εύρος στροφών/ απόδοσης, και φυσικά και ο κυβισμός.
Θεωρητικά, η θερμοδυναμικη απόδοση είναι.......καλύτερη σε πολλαπλασια των 500 κε, τριβες κλπ, και ομάδες ροής ισχύος, πχ μικρές γωνίες μεταξύ στροφαλων. Και ζυγούς αριθμους κυλινδρων. Αλλά, όλα ειναι σχετικά.
Και τρικυλινδρα βλέπουμε πλέον, και πεντακυλινδρα είδαμε στο παρελθόν.
Και σε κάποιες μηχανές, πχ ναυτικές diesel, ανάλογα με την απαιτούμενη ισχύ, προστίθενται κυλινδροι, μια και σε δεδομένες διαστάσεις, αποδίδεται συγκεκριμένη ισχύς.
Ο σχεδιασμός κινητήρων, ειναι λιιιιιιγο περίπλοκος, δεν είναι απλός.
Μοιαζει photoshopped από κάποιες αποψεις, μα κυρίως απ' το μέγεθος των ζαντών της xm που παρότι εργοστασιακό σχέδιο ,δείχνουν 16-17 ιντσών...
To atelier του George Regembeau!