- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 8.457
- Reaction score
- 19.472
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Αυτο αντικειμενικα γνωριζεις και ο ιδιος οτι δε μπορει να ισχυει οταν αυτα τα αυτοκινητα ηταν καινουργια. Ενα νεφρο ηθελες ειτε για προπελα ειτε για αστερι για συντηρηση σε επισημο οσο δε ηταν καθημερινα οχηματα στη γειτονα χωρα ή σε πιο υποβαθμισμενα προαστεια...να εχουν παλιωσει δηλαδη.. Τα υπολοιπα ειναι υπο συζητηση ή ειναι θεμα γουστου. Πχ οπως ο GiwrgosTer εβρισκε πιο θελκτικες αισθητικα τις αντιστοιχες mercedes της εποχης ετσι εγω δεν εβρισκα συγκριση σε μια βαρια αισθητικα κατασκευη απεναντι σε μια πιο ''αθλητικη'' και επιθετικη φορμα.. Και φυσικα υπηρχαν και εξαιρεσεις πχ. R129 ή μου αρεσε πολυ η w140 αλλα και παλι προτιμω τις e32-e38.. Απο εκει και περα οτιδηποτε πχ χρησιμοποιει σα λυση στο τιμονι τα επανακυκλοφορουντα σφαιριδια δεν ειναι δυνατον ειναι ειναι πιο ενδιαφερων ή καλυτερο στον τομεα.. οπως, κατ αναλογια και ασχετα απο τα αυτοκινητα που συζηταμε, δυσκολα ενα Μακ Φερσον σε θεμα αισθησης μπορει να κοντραει τα διπλα ψαλιδια εμπρος.. απο τα πρωτα μετρα οδηγησης το καταλαβαινεις.. και παντα θα υπαρχουν και εξαιρεσεις.. προχειρα 306 race/gti με μακ φερσον εμπρος..και σε κόστος συντήρησης.
Συνάδελφοι, περίμεναν το δώρο Χριστουγέννων για να πάνε για το σέρβις. Πανάκριβα φρένα και λοιπά ανταλλακτικά. Ατυχώς.
124 Και σέρβις, από τα φτηνότερα.
Κουβεντα να γινεται τωρα βεβαια.. η w124 ειναι γνωστη για τις αρετες της οπως πχ η bullet proof ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια απο την αλλη οπως λες και φυσικα συμφωνω.