- Εγγραφή
- 10 Μαρτίου 2022
- Μηνύματα
- 2.201
- Reaction score
- 4.513
- Πόντοι
- 747
- Age
- 51
Από αρχές 1981- μέχρι σχεδόν τελος του 1983 που δούλευα για Γερμανική εταιρία, ο Εμπορικός Δ/ντης είχε ένα XJ 5,3 με 360 ίππους. Και κάποια άλλα σπόρ.Ναι, είναι πολύ καιρό εκεί. Και όπως φαίνεται από τις γρίλλιες στο καπώ και τις ζάντες, είναι μία XKR X100 με τoν 4λιτρο V8 και 363 άλογα (420 άλογα, 6τάχυτο κιβώτιο και 4.2 λίτρα από το 2002, μαζί με ένα εμφανισιακό facelift). Μεγάλη η ιστορία τους με τα προβλήματα που είχαν αρχικά οι κινητήρες τους με τα χιτώνια από Nikasil, τα οποία αντικαταστάθηκαν γρήγορα από ατσάλινα. Διορθώθηκαν όλα μετά και έγινε ένα εξαιρετικό και αξιόπιστο GT.
Ψάχνω να βρω τα στοιχεία του συγκεκριμένου 5,3 ( καινούργιου τότε ) , και δεν βρίσκω την έκδοση αυτή. Αλλά, ήταν δεδομένα με αυτήν την ιπποδύναμη.
Πήγαινα σχεδόν κάθε δεύτερο μήνα για 5-7-10 ημέρες, ανάλογα με τις υποχρεώσεις, και ταξιδεύαμε από πόλη σε πόλη, όπως και Γαλλία - Βέλγιο - Ολλανδία, at no time, που λένε και στο χωριό μου, και στην autobahn δεν μας "πάταγε" κανένας Ο τύπος ήταν και φανατικός αλλά και οδηγάρα.

Απλως, αυτά τα αυτοκίνητα είχαν πολλά τεχνικά προβλήματα. Από κρατήματα και φρένα όμως, ήταν άριστα.
Ο συγκεκριμένος είχε στα νιάτα του 3 ( τρία ) 2CV, τα Felicita I, II, & III, και αναλωνόμασταν σε αυτοκινητιστικές συζητήσεις και είχαμε γίνει κολλητοί. Από μπύρες δε, πρώτοι !!!!!
Τα Felicita ήταν 3, γιατί τα 2 πρώτα στα φοιτητικά του χρόνια, του τα είχαν κλέψει

@Nikephoros