CITROEN BX ATOUT ΑΡΧΙΚΗ τιμη αγορας 2.130.000 δρχ και καθε μηνα επαιρνε και 100.000 αγοραστηκε τον μαιο του 1987 στην τιμη των 2.330.000 δρχ...η τιμη του εφτασε τα 3.000.000 δρχ ενω το ιδιο καταλυτικο ηταν στα 2.300.000 με το πλεονεκτημα αποσυσρσης...apo to 1989 kai meta το ατουτ εξοπλιστηκε με ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος ηλ κλειδαριες αλλη ποιοτητα ταπετσαριας μεσα και μετα απο το 1990 φαναρια πισω ομοια με του καταλυτικου εξκαολουθουσαν οι μλκες ακομα να μην βαζουν εστω δεικτη θερμοκρασιας
τα 1100 ατουτ κωστα μετα το 1989 φορεσε το TU κινητηρα ιδιον με αυτον με το ΑΧ 205 .....ο 1100 κινητηρας καταρηγηθηκε λιγο
μετα την ελευση των πρωτων καταλυτικων....
CITROEN ΒΧ ATOUT,,,,, το ειχαμε απο το 5/1987 εως το 2/2003 συνολικα 600.000+χλμτρα.....απειρα ταξιδια οικογνειακα....απειρα χλμτρα ο πατερας μου με την δουλεια του σε καφε χρωμα μεχρι το 1993 ηταν σε γκαραζ σε αψογη κατασταση μετα αλλαξαν τα δεδομενα και βρεθηκε και στο δρομο να το καιει ο ηλιος....δεν ξερω ποσες φορες αλλαγη σετ ελαστικων σφαιρων κλπ κλπ.....2 φορες ακινητοποιηση στο δρομο μια φορα απο τρυπιο ψυγειο νερου και αλλη μια απο το καρε που ειχε το μπρεζτιρεκ του σασμαν...το αλλαζες και ολα οκ απλα επρεπε να κατεβει σασμαν και επι τι ευκαιρια δισκο πλατο.....
το 1989 μπηκαν στις 2 εμπρος πορτες ηλεκτρικα παραθυρα με γνησιους διακοπτες καI μοτερ παραθυρου απο cx συναγερμος εποχης μαρκας κομπρα αναλλιωτο εμεινε το ραδιοκασσετοφωνο της audiovox.... προβολεις ομιχλης και κατω σποιλερ προφυλακτηρα
τα 1100 κυβικα δεν σε προδιαθεταν για γρηγορη οδηγηση αλλαμε τηην βοηθεια της υδρο ειχες καλα μπασιματα στις στροφες....οτι εχανες στην ευθεια το κερδιζες στις στροφες
θετικα
χωροι, οικονομια, ανεση, ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισμενου ελαστικου, παμφθηνο σερβις απουσια ιμανατα χρονισμου, πρωτοποριακο συστημα πλυσης εμπρος τζαμιου, δυνατα φωτα, δυνατα φρενα, μεγαλο οπτικο πεδιο
αρνητικα
ελλειψη στροφομετρου και θερμοκρασια νερου (ειχαν γινει μετα το 1990 αναρπαστα τα καντραν αpo gti), πισω καθισμα με οχι βολικη κατασταση φορτωσης οταν επεφτε απουσια πισω καθαριστηρα, βαρδια ελαστικα για τα κυβικα και ιπποδυναμη 165/70/14 βαρυ τιμονι,θορυβος κινητηρα και θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπελξη (το γνωστο στο σασμαν δορυφοροι και πλανητες)...απουσια δεξιου καθρεπτη....
αυτα τα λιγα που θυμαμαι......
δυσκολα θα βρεις με πλαγιαστο κινητηρα.....πιθανα θα βρεις με κινητηρα TU....