Citroën BX ATOUT 06/1986–08/1988

Εγγραφή
20 Νοεμβρίου 2016
Μηνύματα
32
Reaction score
124
Πόντοι
57
Age
31
Περιοχή
Βόλος
Εγώ προσωπικά χαίρομαι που βλέπω έναν νέο άνθρωπο να δημοσιεύει άρθρα και εικόνες όχι για μπέμπες, Καγιέν, "Golf GTI", αεροτομές, turbo, κ.λ.π., αυτοκίνητα δηλαδή "κόντρας", επιδειξιομανίας και επικυριαρχίας στους άλλους οδηγούς... Αλλά για ένα αυτοκίνητο που, ναι μεν προσπαθούσε να "ικανοποιήσει" την Ελληνική, αδυσώπητη οικονομική πραγματικότητα, αλλά ταυτόχρονα είχε και πολλά πλεονεκτήματα της παλιάς, καλής υδροπνευματικής Citroen η οποία υπηρετούσε αυτό που λέμε οικογένεια και ανάγκη για ουσιαστική, ασφαλή και όμορφη μετακίνηση.:citroen:
Προσωπικά θα ήθελα όσο τίποτα άλλο, να έχω στην κατοχή μου και να οδηγώ, ένα Citroen BX ATOUT ολόιδιο με αυτό του πατέρας μου. Τίποτα άλλο.
 
Εγγραφή
20 Νοεμβρίου 2016
Μηνύματα
32
Reaction score
124
Πόντοι
57
Age
31
Περιοχή
Βόλος
Βασίλη να υποθέσω πως την έχεις ακόμα?
Δυστυχώς όχι. Το Citroen BX ATOUT 1986 του πατέρα μου, που σε αυτό με έμαθε να οδηγώ(από 5 ετών μόνο το τιμόνι και όταν πλέον έφτασαν τα πόδια μου κάτω, και στους δρόμους των χωραφιών του χωριού) δυστυχώς το πούλησε το 2004. Όταν το πούλησα έκλαιγα. Μέχρι το φθινόπωρο του 2011 υπήρχε, μέχρι που αυτός που το είχε(παρά το γεγονός ότι έπαθε το αυτοκίνητο μία μικρή βλάβη ρουτίνας), του "έμεινε" στη Λάρισα και επειδή βαριόταν να το φτιάξει, το έδωσε στην πρέσα σε κάτι γύφτους στη Λάρισα. Έτσι έχω ακούσει τουλάχιστον. Αν μπορείτε να ψάξετε όμως να δείτε μήπως(και εάν) υπάρχει, οι πινακίδες του ήταν ΡΙΑ 9331.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.440
Reaction score
16.816
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
τελικα η ΒΧ ΑΤΟUΤ κυκλοφορησε μονο με τον ξαπλωτο ΧΥ κινητηρα του 1.1 λιτρου ή μετα φορεσε και τον μεταγενεστερο ΤU ;;;
απ' 'οσο ξέρο μόνο με τον ξαπλωτό!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.440
Reaction score
16.816
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.614
Reaction score
19.896
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τρελαμενος μπηκε ο φιλος και γουσταρω!
Καλως ηρθες!
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.740
Reaction score
4.022
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
CITROEN BX ATOUT ΑΡΧΙΚΗ τιμη αγορας 2.130.000 δρχ και καθε μηνα επαιρνε και 100.000 αγοραστηκε τον μαιο του 1987 στην τιμη των 2.330.000 δρχ...η τιμη του εφτασε τα 3.000.000 δρχ ενω το ιδιο καταλυτικο ηταν στα 2.300.000 με το πλεονεκτημα αποσυσρσης...apo to 1989 kai meta το ατουτ εξοπλιστηκε με ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος ηλ κλειδαριες αλλη ποιοτητα ταπετσαριας μεσα και μετα απο το 1990 φαναρια πισω ομοια με του καταλυτικου εξκαολουθουσαν οι μλκες ακομα να μην βαζουν εστω δεικτη θερμοκρασιας
τα 1100 ατουτ κωστα μετα το 1989 φορεσε το TU κινητηρα ιδιον με αυτον με το ΑΧ 205 .....ο 1100 κινητηρας καταρηγηθηκε λιγο
μετα την ελευση των πρωτων καταλυτικων....
CITROEN ΒΧ ATOUT,,,,, το ειχαμε απο το 5/1987 εως το 2/2003 συνολικα 600.000+χλμτρα.....απειρα ταξιδια οικογνειακα....απειρα χλμτρα ο πατερας μου με την δουλεια του σε καφε χρωμα μεχρι το 1993 ηταν σε γκαραζ σε αψογη κατασταση μετα αλλαξαν τα δεδομενα και βρεθηκε και στο δρομο να το καιει ο ηλιος....δεν ξερω ποσες φορες αλλαγη σετ ελαστικων σφαιρων κλπ κλπ.....2 φορες ακινητοποιηση στο δρομο μια φορα απο τρυπιο ψυγειο νερου και αλλη μια απο το καρε που ειχε το μπρεζτιρεκ του σασμαν...το αλλαζες και ολα οκ απλα επρεπε να κατεβει σασμαν και επι τι ευκαιρια δισκο πλατο.....
το 1989 μπηκαν στις 2 εμπρος πορτες ηλεκτρικα παραθυρα με γνησιους διακοπτες καI μοτερ παραθυρου απο cx συναγερμος εποχης μαρκας κομπρα αναλλιωτο εμεινε το ραδιοκασσετοφωνο της audiovox.... προβολεις ομιχλης και κατω σποιλερ προφυλακτηρα

τα 1100 κυβικα δεν σε προδιαθεταν για γρηγορη οδηγηση αλλαμε τηην βοηθεια της υδρο ειχες καλα μπασιματα στις στροφες....οτι εχανες στην ευθεια το κερδιζες στις στροφες
θετικα
χωροι, οικονομια, ανεση, ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισμενου ελαστικου, παμφθηνο σερβις απουσια ιμανατα χρονισμου, πρωτοποριακο συστημα πλυσης εμπρος τζαμιου, δυνατα φωτα, δυνατα φρενα, μεγαλο οπτικο πεδιο
αρνητικα
ελλειψη στροφομετρου και θερμοκρασια νερου (ειχαν γινει μετα το 1990 αναρπαστα τα καντραν αpo gti), πισω καθισμα με οχι βολικη κατασταση φορτωσης οταν επεφτε απουσια πισω καθαριστηρα, βαρδια ελαστικα για τα κυβικα και ιπποδυναμη 165/70/14 βαρυ τιμονι,θορυβος κινητηρα και θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπελξη (το γνωστο στο σασμαν δορυφοροι και πλανητες)...απουσια δεξιου καθρεπτη....
αυτα τα λιγα που θυμαμαι......
δυσκολα θα βρεις με πλαγιαστο κινητηρα.....πιθανα θα βρεις με κινητηρα TU....
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.860
Reaction score
4.254
Πόντοι
777
Age
48
CITROEN BX ATOUT ΑΡΧΙΚΗ τιμη αγορας 2.130.000 δρχ και καθε μηνα επαιρνε και 100.000 αγοραστηκε τον μαιο του 1987 στην τιμη των 2.330.000 δρχ...η τιμη του εφτασε τα 3.000.000 δρχ ενω το ιδιο καταλυτικο ηταν στα 2.300.000 με το πλεονεκτημα αποσυσρσης...apo to 1989 kai meta το ατουτ εξοπλιστηκε με ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος ηλ κλειδαριες αλλη ποιοτητα ταπετσαριας μεσα και μετα απο το 1990 φαναρια πισω ομοια με του καταλυτικου εξκαολουθουσαν οι μλκες ακομα να μην βαζουν εστω δεικτη θερμοκρασιας
τα 1100 ατουτ κωστα μετα το 1989 φορεσε το TU κινητηρα ιδιον με αυτον με το ΑΧ 205 .....ο 1100 κινητηρας καταρηγηθηκε λιγο
μετα την ελευση των πρωτων καταλυτικων....
CITROEN ΒΧ ATOUT,,,,, το ειχαμε απο το 5/1987 εως το 2/2003 συνολικα 600.000+χλμτρα.....απειρα ταξιδια οικογνειακα....απειρα χλμτρα ο πατερας μου με την δουλεια του σε καφε χρωμα μεχρι το 1993 ηταν σε γκαραζ σε αψογη κατασταση μετα αλλαξαν τα δεδομενα και βρεθηκε και στο δρομο να το καιει ο ηλιος....δεν ξερω ποσες φορες αλλαγη σετ ελαστικων σφαιρων κλπ κλπ.....2 φορες ακινητοποιηση στο δρομο μια φορα απο τρυπιο ψυγειο νερου και αλλη μια απο το καρε που ειχε το μπρεζτιρεκ του σασμαν...το αλλαζες και ολα οκ απλα επρεπε να κατεβει σασμαν και επι τι ευκαιρια δισκο πλατο.....
το 1989 μπηκαν στις 2 εμπρος πορτες ηλεκτρικα παραθυρα με γνησιους διακοπτες καI μοτερ παραθυρου απο cx συναγερμος εποχης μαρκας κομπρα αναλλιωτο εμεινε το ραδιοκασσετοφωνο της audiovox.... προβολεις ομιχλης και κατω σποιλερ προφυλακτηρα

τα 1100 κυβικα δεν σε προδιαθεταν για γρηγορη οδηγηση αλλαμε τηην βοηθεια της υδρο ειχες καλα μπασιματα στις στροφες....οτι εχανες στην ευθεια το κερδιζες στις στροφες
θετικα
χωροι, οικονομια, ανεση, ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισμενου ελαστικου, παμφθηνο σερβις απουσια ιμανατα χρονισμου, πρωτοποριακο συστημα πλυσης εμπρος τζαμιου, δυνατα φωτα, δυνατα φρενα, μεγαλο οπτικο πεδιο
αρνητικα
ελλειψη στροφομετρου και θερμοκρασια νερου (ειχαν γινει μετα το 1990 αναρπαστα τα καντραν αpo gti), πισω καθισμα με οχι βολικη κατασταση φορτωσης οταν επεφτε απουσια πισω καθαριστηρα, βαρδια ελαστικα για τα κυβικα και ιπποδυναμη 165/70/14 βαρυ τιμονι,θορυβος κινητηρα και θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπελξη (το γνωστο στο σασμαν δορυφοροι και πλανητες)...απουσια δεξιου καθρεπτη....
αυτα τα λιγα που θυμαμαι......
δυσκολα θα βρεις με πλαγιαστο κινητηρα.....πιθανα θα βρεις με κινητηρα TU....
Καλύτερη περιγραφή για την Atout δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά. Πραγματικά ο xantiamanolis έδωσε μια λεπτομερέστατη περιγραφή του μοντέλου.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.243
Reaction score
23.952
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
CITROEN BX ATOUT ΑΡΧΙΚΗ τιμη αγορας 2.130.000 δρχ και καθε μηνα επαιρνε και 100.000 αγοραστηκε τον μαιο του 1987 στην τιμη των 2.330.000 δρχ...η τιμη του εφτασε τα 3.000.000 δρχ ενω το ιδιο καταλυτικο ηταν στα 2.300.000 με το πλεονεκτημα αποσυσρσης...apo to 1989 kai meta το ατουτ εξοπλιστηκε με ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος ηλ κλειδαριες αλλη ποιοτητα ταπετσαριας μεσα και μετα απο το 1990 φαναρια πισω ομοια με του καταλυτικου εξκαολουθουσαν οι μλκες ακομα να μην βαζουν εστω δεικτη θερμοκρασιας
τα 1100 ατουτ κωστα μετα το 1989 φορεσε το TU κινητηρα ιδιον με αυτον με το ΑΧ 205 .....ο 1100 κινητηρας καταρηγηθηκε λιγο
μετα την ελευση των πρωτων καταλυτικων....
CITROEN ΒΧ ATOUT,,,,, το ειχαμε απο το 5/1987 εως το 2/2003 συνολικα 600.000+χλμτρα.....απειρα ταξιδια οικογνειακα....απειρα χλμτρα ο πατερας μου με την δουλεια του σε καφε χρωμα μεχρι το 1993 ηταν σε γκαραζ σε αψογη κατασταση μετα αλλαξαν τα δεδομενα και βρεθηκε και στο δρομο να το καιει ο ηλιος....δεν ξερω ποσες φορες αλλαγη σετ ελαστικων σφαιρων κλπ κλπ.....2 φορες ακινητοποιηση στο δρομο μια φορα απο τρυπιο ψυγειο νερου και αλλη μια απο το καρε που ειχε το μπρεζτιρεκ του σασμαν...το αλλαζες και ολα οκ απλα επρεπε να κατεβει σασμαν και επι τι ευκαιρια δισκο πλατο.....
το 1989 μπηκαν στις 2 εμπρος πορτες ηλεκτρικα παραθυρα με γνησιους διακοπτες καI μοτερ παραθυρου απο cx συναγερμος εποχης μαρκας κομπρα αναλλιωτο εμεινε το ραδιοκασσετοφωνο της audiovox.... προβολεις ομιχλης και κατω σποιλερ προφυλακτηρα

τα 1100 κυβικα δεν σε προδιαθεταν για γρηγορη οδηγηση αλλαμε τηην βοηθεια της υδρο ειχες καλα μπασιματα στις στροφες....οτι εχανες στην ευθεια το κερδιζες στις στροφες
θετικα
χωροι, οικονομια, ανεση, ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισμενου ελαστικου, παμφθηνο σερβις απουσια ιμανατα χρονισμου, πρωτοποριακο συστημα πλυσης εμπρος τζαμιου, δυνατα φωτα, δυνατα φρενα, μεγαλο οπτικο πεδιο
αρνητικα
ελλειψη στροφομετρου και θερμοκρασια νερου (ειχαν γινει μετα το 1990 αναρπαστα τα καντραν αpo gti), πισω καθισμα με οχι βολικη κατασταση φορτωσης οταν επεφτε απουσια πισω καθαριστηρα, βαρδια ελαστικα για τα κυβικα και ιπποδυναμη 165/70/14 βαρυ τιμονι,θορυβος κινητηρα και θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπελξη (το γνωστο στο σασμαν δορυφοροι και πλανητες)...απουσια δεξιου καθρεπτη....
αυτα τα λιγα που θυμαμαι......
δυσκολα θα βρεις με πλαγιαστο κινητηρα.....πιθανα θα βρεις με κινητηρα TU....
Προσκυνώ :helllo:
 
Εγγραφή
20 Νοεμβρίου 2016
Μηνύματα
32
Reaction score
124
Πόντοι
57
Age
31
Περιοχή
Βόλος
CITROEN BX ATOUT ΑΡΧΙΚΗ τιμη αγορας 2.130.000 δρχ και καθε μηνα επαιρνε και 100.000 αγοραστηκε τον μαιο του 1987 στην τιμη των 2.330.000 δρχ...η τιμη του εφτασε τα 3.000.000 δρχ ενω το ιδιο καταλυτικο ηταν στα 2.300.000 με το πλεονεκτημα αποσυσρσης...apo to 1989 kai meta το ατουτ εξοπλιστηκε με ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος ηλ κλειδαριες αλλη ποιοτητα ταπετσαριας μεσα και μετα απο το 1990 φαναρια πισω ομοια με του καταλυτικου εξκαολουθουσαν οι μλκες ακομα να μην βαζουν εστω δεικτη θερμοκρασιας
τα 1100 ατουτ κωστα μετα το 1989 φορεσε το TU κινητηρα ιδιον με αυτον με το ΑΧ 205 .....ο 1100 κινητηρας καταρηγηθηκε λιγο
μετα την ελευση των πρωτων καταλυτικων....
CITROEN ΒΧ ATOUT,,,,, το ειχαμε απο το 5/1987 εως το 2/2003 συνολικα 600.000+χλμτρα.....απειρα ταξιδια οικογνειακα....απειρα χλμτρα ο πατερας μου με την δουλεια του σε καφε χρωμα μεχρι το 1993 ηταν σε γκαραζ σε αψογη κατασταση μετα αλλαξαν τα δεδομενα και βρεθηκε και στο δρομο να το καιει ο ηλιος....δεν ξερω ποσες φορες αλλαγη σετ ελαστικων σφαιρων κλπ κλπ.....2 φορες ακινητοποιηση στο δρομο μια φορα απο τρυπιο ψυγειο νερου και αλλη μια απο το καρε που ειχε το μπρεζτιρεκ του σασμαν...το αλλαζες και ολα οκ απλα επρεπε να κατεβει σασμαν και επι τι ευκαιρια δισκο πλατο.....
το 1989 μπηκαν στις 2 εμπρος πορτες ηλεκτρικα παραθυρα με γνησιους διακοπτες καI μοτερ παραθυρου απο cx συναγερμος εποχης μαρκας κομπρα αναλλιωτο εμεινε το ραδιοκασσετοφωνο της audiovox.... προβολεις ομιχλης και κατω σποιλερ προφυλακτηρα

τα 1100 κυβικα δεν σε προδιαθεταν για γρηγορη οδηγηση αλλαμε τηην βοηθεια της υδρο ειχες καλα μπασιματα στις στροφες....οτι εχανες στην ευθεια το κερδιζες στις στροφες
θετικα
χωροι, οικονομια, ανεση, ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισμενου ελαστικου, παμφθηνο σερβις απουσια ιμανατα χρονισμου, πρωτοποριακο συστημα πλυσης εμπρος τζαμιου, δυνατα φωτα, δυνατα φρενα, μεγαλο οπτικο πεδιο
αρνητικα
ελλειψη στροφομετρου και θερμοκρασια νερου (ειχαν γινει μετα το 1990 αναρπαστα τα καντραν αpo gti), πισω καθισμα με οχι βολικη κατασταση φορτωσης οταν επεφτε απουσια πισω καθαριστηρα, βαρδια ελαστικα για τα κυβικα και ιπποδυναμη 165/70/14 βαρυ τιμονι,θορυβος κινητηρα και θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπελξη (το γνωστο στο σασμαν δορυφοροι και πλανητες)...απουσια δεξιου καθρεπτη....
αυτα τα λιγα που θυμαμαι......
δυσκολα θα βρεις με πλαγιαστο κινητηρα.....πιθανα θα βρεις με κινητηρα TU....
Εξαιρετική πληροφόρηση και προσωπικά ευχαριστώ πάρα πολύ. Θα μπορούσες να μου δώσεις αναλυτικότατες πληροφορίες και για το CITROEN BX ATOUT μετά το 1988 επειδή τα ξέρω μπερδεμένα(ακόμα και τις ημερομηνίες);
 
Εγγραφή
20 Νοεμβρίου 2016
Μηνύματα
32
Reaction score
124
Πόντοι
57
Age
31
Περιοχή
Βόλος
Καλύτερη περιγραφή για την Atout δεν νομίζω να υπάρχει πουθενά. Πραγματικά ο xantiamanolis έδωσε μια λεπτομερέστατη περιγραφή του μοντέλου.
Συμφωνώ απόλυτα.
 

1000Pistes

Member
Εγγραφή
1 Σεπτεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.513
Reaction score
2.104
Πόντοι
697
CITROEN BX ATOUT ΑΡΧΙΚΗ τιμη αγορας 2.130.000 δρχ και καθε μηνα επαιρνε και 100.000 αγοραστηκε τον μαιο του 1987 στην τιμη των 2.330.000 δρχ...η τιμη του εφτασε τα 3.000.000 δρχ ενω το ιδιο καταλυτικο ηταν στα 2.300.000 με το πλεονεκτημα αποσυσρσης...apo to 1989 kai meta το ατουτ εξοπλιστηκε με ηλεκτρικα παραθυρα εμπρος ηλ κλειδαριες αλλη ποιοτητα ταπετσαριας μεσα και μετα απο το 1990 φαναρια πισω ομοια με του καταλυτικου εξκαολουθουσαν οι μλκες ακομα να μην βαζουν εστω δεικτη θερμοκρασιας
τα 1100 ατουτ κωστα μετα το 1989 φορεσε το TU κινητηρα ιδιον με αυτον με το ΑΧ 205 .....ο 1100 κινητηρας καταρηγηθηκε λιγο
μετα την ελευση των πρωτων καταλυτικων....
CITROEN ΒΧ ATOUT,,,,, το ειχαμε απο το 5/1987 εως το 2/2003 συνολικα 600.000+χλμτρα.....απειρα ταξιδια οικογνειακα....απειρα χλμτρα ο πατερας μου με την δουλεια του σε καφε χρωμα μεχρι το 1993 ηταν σε γκαραζ σε αψογη κατασταση μετα αλλαξαν τα δεδομενα και βρεθηκε και στο δρομο να το καιει ο ηλιος....δεν ξερω ποσες φορες αλλαγη σετ ελαστικων σφαιρων κλπ κλπ.....2 φορες ακινητοποιηση στο δρομο μια φορα απο τρυπιο ψυγειο νερου και αλλη μια απο το καρε που ειχε το μπρεζτιρεκ του σασμαν...το αλλαζες και ολα οκ απλα επρεπε να κατεβει σασμαν και επι τι ευκαιρια δισκο πλατο.....
το 1989 μπηκαν στις 2 εμπρος πορτες ηλεκτρικα παραθυρα με γνησιους διακοπτες καI μοτερ παραθυρου απο cx συναγερμος εποχης μαρκας κομπρα αναλλιωτο εμεινε το ραδιοκασσετοφωνο της audiovox.... προβολεις ομιχλης και κατω σποιλερ προφυλακτηρα

τα 1100 κυβικα δεν σε προδιαθεταν για γρηγορη οδηγηση αλλαμε τηην βοηθεια της υδρο ειχες καλα μπασιματα στις στροφες....οτι εχανες στην ευθεια το κερδιζες στις στροφες
θετικα
χωροι, οικονομια, ανεση, ασφαλεια σε περιπτωση κλαταρισμενου ελαστικου, παμφθηνο σερβις απουσια ιμανατα χρονισμου, πρωτοποριακο συστημα πλυσης εμπρος τζαμιου, δυνατα φωτα, δυνατα φρενα, μεγαλο οπτικο πεδιο
αρνητικα
ελλειψη στροφομετρου και θερμοκρασια νερου (ειχαν γινει μετα το 1990 αναρπαστα τα καντραν αpo gti), πισω καθισμα με οχι βολικη κατασταση φορτωσης οταν επεφτε απουσια πισω καθαριστηρα, βαρδια ελαστικα για τα κυβικα και ιπποδυναμη 165/70/14 βαρυ τιμονι,θορυβος κινητηρα και θορυβος κατα την συμπλεξη αποσυμπελξη (το γνωστο στο σασμαν δορυφοροι και πλανητες)...απουσια δεξιου καθρεπτη....
αυτα τα λιγα που θυμαμαι......
δυσκολα θα βρεις με πλαγιαστο κινητηρα.....πιθανα θα βρεις με κινητηρα TU....
δηλαδη υπηρχε και ΑΤΟUT με κινητηρα TU 1.1 ;;;;;
ο κινητηρας ΧΥ 1.4 πότε αντικατασταθηκε απ τον TU 1.4 ;;;
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.740
Reaction score
4.022
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ναι κωστα υπηρχε μεχρι το 1992 οπου δεν ξερω αν σταματησε πλεον η παραγωγη του αφενος διοτι ηταν μη καταλυτικο αφετερου η εταιρια ηθελε να προωθησει το καταλυτικο μοντελο με τα 1400 κυβικα και η νομοθεσια απαογορευεσε την εισαγωγη μη καταλυτικων οχηματων...
ο κινητηρας ο 1400 αντικατασταθηκε καπου στα 1989 οπου και εβαλαν το TU μοτερ...οπως και αναφερα παραπανω δυσκολα μα πολυ δυσκολα θα βρεις ΒΧ με πλαγιαστο κινητηρα σειρα 2 και ακομα πιο σπανια σειρα 1 στο ελλαδισταν....
αυτο ηταν και το μοντελο να με κανει να ξαναπαρω υδρο....
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.440
Reaction score
16.816
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
δηλαδη υπηρχε και ΑΤΟUT με κινητηρα TU 1.1 ;;;;;
ο κινητηρας ΧΥ 1.4 πότε αντικατασταθηκε απ τον TU 1.4 ;;;
ούτε εγω το ήξερα!!
 
Top Bottom