Λοιπόν, το ΧΜοπλοιο αγοράστηκε με 107000 χλμ
Το καλύτερο στοιχείο ήταν ότι χρησιμοποιούταν χωρίς διακοπή όλα τα χρόνια. Μάλιστα ήταν το το μοναδικό αυτοκίνητο του ιδιοκτήτη. Δεν είχε κάτσει ποτέ σε ακινησία.
Είναι έκδοση séduction, διλιτρη με καρμπιρατέρ και 115 άλογα.
Κατασκευασμένη 25 Ιούλη του 1989 με πρώτη κυκλοφορία τέλη Αυγούστου.
Ιστορικό υπερπλήρες, μεχρι πρόσφατα.
Αισθητικά είναι ξαναβαμμενη πριν 3 χρόνια. Μικροατελειες αισθητικά ξεκίνησα να τις διορθώνω. (Με τον λεβιέ πρώτη πρώτη. Το ταμπλό δεν έχει ραγίσει ούτε ξεθωριάσει πουθενά.
Οδηγικά ηδη του έκανα ένα καλό ταξίδι Μπορντώ & Παρίσι που είναι περίπου 600χλμ.
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά μα εξαιρετικά άνετο. Και στην οδήγηση είναι σαν μεγάλο GTI της δεκαετίας του 90. Δεν έχει την αδράνεια της CX στις στροφές, και δείχνει πολύ ευέλικτο. Αντιδρά αμεσως , δεν μετατοπίζει κέντρο βάρους και υποστρεφει πιο λίγο από την CX.
Τι κιβώτιο μοιάζει με τα άλλα πεζό Σιτροέν τις δεκαετίας του 90
Επειδή είναι 5ταχυτι και πολύ πολύ κοντό, σε ξεγελά με το πόσο γρήγορα επιταχύνει και νομίζεις ότι έχεις πολύ οι πιο δυνατό αυτοκινήτο. Ήδη βάζεις 5η από τα 60!!
Όμως στα 100-110 θέλεις πάλι να αλλάξεις ταχύτητα , αλλά δεν έχεις άλλη να βάλεις!! Σου δίνει την αίσθηση ότι θα ήθελες 6η ίσως και 7η!!
Το ότι είναι αδύναμος ο κινητήρας φαίνεται πάνω από τα 120-130.
Χαμηλά βοηθά ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1280κιλα και το ότι οι κινητήρες νε καρμπιρατέρ έχουν απίστευτη απόκριση στο γκάζι. Το είχα ξεχάσει!! Μου θύμισε το ΒΧ!!
Το πρωί είναι λίγο βάσανο να πάρει μπρος (αν κι έχει αυτόματο τσοκ), αλλά η μυρωδιά της βενζίνης σε γεμίζει νοσταλγία και σε αποζημιώνει+τα ενζεκσιον ποτέ δεν έχουν αυτήν την χάρη).
Η άνεση από ανάρτηση ειν;ι φοβερή, τα φρένα αν και υψηλής πιεσηςδεμ μοιάζουν καθόλου με της CX. Είναι πολύ πιο προοδευτικά, μου έκανε πάρα πολύ εντύπωση. Πολύ λιγότερο Σιτροέν. Αν δεν ήξερα θα έλεγα ότι είναι συμβατικά.
Το αυτοκίνητο το ερωτεύεσαι στο δρόμο , και θες να το οδηγήσεις και άλλο κι ας έχει φτάσει στο προορισμό σου. Συνολικά καλύτερο από την CX στον δρόμο, με μοναδική εξαίρεση το τιμόνι,.που αν έχεις μάθει στα Diravi, τι βρίσκεις πολύ ελαφρύ στις ψηλές ταχύτητες.
-το ρεζερβουάρ είναι τεράστιο:80 λίτρα επίσημα, αλλά του χώρεσα 86!!
-ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβαλε Τασία από harmonie και την αεροτομή. Τσεκαρα ότι υπήρχαν σαν οψιόν και στην séduction και άρα τα κρατάω χώρους τύψεις .
-οταν ήμουν παιδί οι ΧΜ ήταν σαν γίγαντες ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα στον δρόμο. Όχι πια... Με τα σημερινά δεδομένα το αυτοκίνητο δεν έχει όγκο. Και τσεκαρα τα νούμερα : τo αυτοκίνητο έχει σχεδόν τι ίδιο μήκος με ένα c4x. Πλάτος 1.79την στιγμή που τα άστρα/308 παίζουν στο 1.86.
Ερώτηση: το ύφασμα στα καθίσματα χωρίς να έχει λεκε δείχνει βρόμικο. Σαν παλιός καναπές που έχει ρουφήξει σκονη. Πώς μπορώ να απαλλαγώ από αυτό. Οι τύποι με τους βιολογικούς καθαρισμούς κτλ, αξίζουν;;