XM carburateur

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.222
Reaction score
21.824
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Έχει ελαφρωσει η υπογραφή...
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
1.087
Reaction score
4.245
Πόντοι
777
Age
54
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
ε ναι!!
Τα συγχαρητήριά μου, ειναι πανέμορφη! Μετά τις ανεπανάληπτες Prestige και Limousine, τώρα και η ΧΜ, έχεις γίνει το ίνδαλμά μου....Καλοτάξιδη. Πες μας και λίγα για αυτήν, τη κατάστασή της, που τη βρήκες και οτι άλλο θελήσεις.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.473
Reaction score
24.571
Πόντοι
1.667
Age
52
Περιοχή
Paris in the sixties
Πόσα χλμ; Και το logo στο τιμόνι άλλαξε. Αυτά τα μαγικά τάσια σε τι κατάσταση είναι;
Θα τα αγόραζα καινούργια όσο και αν κόστιζαν.. Υπάρχουν άραγε;
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
355
Reaction score
1.030
Πόντοι
437
Age
51
Καλορίζικη!
Συμφωνώ ότι και η λιτή έκδοση έχει τη γοητεία της, αλλά η έλλειψη στροφόμετρου είναι παραφωνία, κυρίως γιατί ο πίνακας οργάνων σχεδιάστηκε να το περιλαμβάνει.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.773
Reaction score
17.956
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Πόσα χλμ; Και το logo στο τιμόνι άλλαξε. Αυτά τα μαγικά τάσια σε τι κατάσταση είναι;
Θα τα αγόραζα καινούργια όσο και αν κόστιζαν.. Υπάρχουν άραγε;
Τα Τασία είναι σε άριστη κατάσταση , αν και κανονικά η έκδοση αυτή έχει αλλα τασια.

Υπάρχουν καινούργια. Τα είχα βρει σε αγγελία. Στα παραγγέλνω;;

Καλορίζικη!
Συμφωνώ ότι και η λιτή έκδοση έχει τη γοητεία της, αλλά η έλλειψη στροφόμετρου είναι παραφωνία, κυρίως γιατί ο πίνακας οργάνων σχεδιάστηκε να το περιλαμβάνει.
Τι στροφόμετρο δεν πειράζει. Στην θέση του έχεις ένα πανέμορφο αναλογικό ρολόι.

Ενοχλεί στο ταμπλό το μαύρο εκεί που στις ακριβές εκδόσεις είναι οι ενδείξεις του υπολογιστή και το κενό ανάμεσα στα καθίσματα (ούτε χειρόφρενο ούτε υποβραχιονιο)
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
414
Reaction score
1.279
Πόντοι
407
Age
57
Πόσα χλμ; Και το logo στο τιμόνι άλλαξε. Αυτά τα μαγικά τάσια σε τι κατάσταση είναι;
Θα τα αγόραζα καινούργια όσο και αν κόστιζαν.. Υπάρχουν άραγε;
Βάλε Citroen code 95292734. Είναι τα τάσια που ζητάς..... Τα κανονικά τάσια της έκδοσης είναι με κωδικό 90292083, αλλά αυτά που φοράει τώρα είναι ασύγκριτα πιο όμορφα......
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.773
Reaction score
17.956
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Λοιπόν, το ΧΜοπλοιο αγοράστηκε με 107000 χλμ

Το καλύτερο στοιχείο ήταν ότι χρησιμοποιούταν χωρίς διακοπή όλα τα χρόνια. Μάλιστα ήταν το το μοναδικό αυτοκίνητο του ιδιοκτήτη. Δεν είχε κάτσει ποτέ σε ακινησία.

Είναι έκδοση séduction, διλιτρη με καρμπιρατέρ και 115 άλογα.
Κατασκευασμένη 25 Ιούλη του 1989 με πρώτη κυκλοφορία τέλη Αυγούστου.

Ιστορικό υπερπλήρες, μεχρι πρόσφατα.

Αισθητικά είναι ξαναβαμμενη πριν 3 χρόνια. Μικροατελειες αισθητικά ξεκίνησα να τις διορθώνω. (Με τον λεβιέ πρώτη πρώτη. Το ταμπλό δεν έχει ραγίσει ούτε ξεθωριάσει πουθενά.



Οδηγικά ηδη του έκανα ένα καλό ταξίδι Μπορντώ & Παρίσι που είναι περίπου 600χλμ.

Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά μα εξαιρετικά άνετο. Και στην οδήγηση είναι σαν μεγάλο GTI της δεκαετίας του 90. Δεν έχει την αδράνεια της CX στις στροφές, και δείχνει πολύ ευέλικτο. Αντιδρά αμεσως , δεν μετατοπίζει κέντρο βάρους και υποστρεφει πιο λίγο από την CX.

Τι κιβώτιο μοιάζει με τα άλλα πεζό Σιτροέν τις δεκαετίας του 90
Επειδή είναι 5ταχυτι και πολύ πολύ κοντό, σε ξεγελά με το πόσο γρήγορα επιταχύνει και νομίζεις ότι έχεις πολύ οι πιο δυνατό αυτοκινήτο. Ήδη βάζεις 5η από τα 60!!

Όμως στα 100-110 θέλεις πάλι να αλλάξεις ταχύτητα , αλλά δεν έχεις άλλη να βάλεις!! Σου δίνει την αίσθηση ότι θα ήθελες 6η ίσως και 7η!!

Το ότι είναι αδύναμος ο κινητήρας φαίνεται πάνω από τα 120-130.

Χαμηλά βοηθά ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 1280κιλα και το ότι οι κινητήρες νε καρμπιρατέρ έχουν απίστευτη απόκριση στο γκάζι. Το είχα ξεχάσει!! Μου θύμισε το ΒΧ!!
Το πρωί είναι λίγο βάσανο να πάρει μπρος (αν κι έχει αυτόματο τσοκ), αλλά η μυρωδιά της βενζίνης σε γεμίζει νοσταλγία και σε αποζημιώνει+τα ενζεκσιον ποτέ δεν έχουν αυτήν την χάρη).




Η άνεση από ανάρτηση ειν;ι φοβερή, τα φρένα αν και υψηλής πιεσηςδεμ μοιάζουν καθόλου με της CX. Είναι πολύ πιο προοδευτικά, μου έκανε πάρα πολύ εντύπωση. Πολύ λιγότερο Σιτροέν. Αν δεν ήξερα θα έλεγα ότι είναι συμβατικά.

Το αυτοκίνητο το ερωτεύεσαι στο δρόμο , και θες να το οδηγήσεις και άλλο κι ας έχει φτάσει στο προορισμό σου. Συνολικά καλύτερο από την CX στον δρόμο, με μοναδική εξαίρεση το τιμόνι,.που αν έχεις μάθει στα Diravi, τι βρίσκεις πολύ ελαφρύ στις ψηλές ταχύτητες.


-το ρεζερβουάρ είναι τεράστιο:80 λίτρα επίσημα, αλλά του χώρεσα 86!!

-ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έβαλε Τασία από harmonie και την αεροτομή. Τσεκαρα ότι υπήρχαν σαν οψιόν και στην séduction και άρα τα κρατάω χώρους τύψεις .

-οταν ήμουν παιδί οι ΧΜ ήταν σαν γίγαντες ανάμεσα στα άλλα αυτοκίνητα στον δρόμο. Όχι πια... Με τα σημερινά δεδομένα το αυτοκίνητο δεν έχει όγκο. Και τσεκαρα τα νούμερα : τo αυτοκίνητο έχει σχεδόν τι ίδιο μήκος με ένα c4x. Πλάτος 1.79την στιγμή που τα άστρα/308 παίζουν στο 1.86.


Ερώτηση: το ύφασμα στα καθίσματα χωρίς να έχει λεκε δείχνει βρόμικο. Σαν παλιός καναπές που έχει ρουφήξει σκονη. Πώς μπορώ να απαλλαγώ από αυτό. Οι τύποι με τους βιολογικούς καθαρισμούς κτλ, αξίζουν;;
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.413
Reaction score
3.419
Πόντοι
777
Age
55
Για το ύφασμα στα καθίσματα προτείνω πέρασμα με ατμό και χτένισμα με βούρτσα σε μία κατεύθυνση.
Δημιουργούνται σκιές λόγω του προσανατολισμό των νημάτων.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.222
Reaction score
21.824
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Καταπληκτικό το πρώτο εκτενές review.. :love:
Βρες ενεργό αφρο σε σπρεϊ και κάνε δύο περάσματα. Εφαρμόζεις, αφήνεις μέχρι να αρχίσει να εξαφανίζεται ο αφρός και πέρα περνάς με στεγνό πανί, vetex.. θα πάθεις πλάκα με το τι ρουφάει και φέρνει προς τα έξω. Το ίδιο και όλη μοκέτα της καμπίνας. Απλά το κάθισμα του οδηγού θα το κάνεις όταν έχεις μέρες μπροστά να μην οδηγηθεί γιατί αφήνει νωποτητα.
 
Top Bottom