XM, όπως την ήθελε η Σιτροέν...

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Από τις αρχες τις δεκαετίας του '80, το γραφείο σχεδιασμού της Σιτροέν, που συνέχιζε να ειναι αρκετά ανεξάρτητο σχεδίαζε τον αντικαταστάτη της CX.
olsen-1.jpg
xmpro05.jpg
xmprodash1.jpg

Οι μελέτες είχαν προχωρήσει τόσο πολύ ώστε να κατασκευαστολυν και 1:1 μοντέλα.
Αρκετά τολμηρή σχεδίαση και στο εσωτερικό (δορυφόροι, ομοιότητες με το β' σειράς εσωτερικό της CX, και πάνω δεξιά head-up display!).

Λέγεται ότι όταν η PSA 'ανακάλυψε' την ύπαρξη των πρωτοτύπων, έκλεισε οριστικά το bureau d' études το 1985 και κατέστρεψε τα πρωτότυπα.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.596
Reaction score
3.766
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
πολυ μπροστα για την εποχη του σχεδιαστικα οποτε θα εμενε σαν αμαξι στο ραφι σαν απουλητα
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.728
Reaction score
14.331
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Προσωπικα δε μου αρεσει καθολου σε κανενα επιπεδο αυτο που βλεπω και θεωρω το υπαρχων μοντελο κλασεις ανωτερο.
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.140
Reaction score
2.385
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
Προσωπικα δε μου αρεσει καθολου σε κανενα επιπεδο αυτο που βλεπω και θεωρω το υπαρχων μοντελο κλασεις ανωτερο.
Σαν πρωτότυπα, όντως ήταν λίγο υπερβολικά. Ειδικά το αμάξωμα του Eole είναι σαν πατημένο δεν ξέρω κι εγώ τι.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Προσωπικα δε μου αρεσει καθολου σε κανενα επιπεδο αυτο που βλεπω και θεωρω το υπαρχων μοντελο κλασεις ανωτερο.

στο εσωτερικο αναφέρεσαι; γιατι φψτογραφιες μονο από το εσωτερικο έχει.

Το eole είναι κατι τελειως διαφορετικό απο αυτο που ηθελα να δειξω
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.728
Reaction score
14.331
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Και στο σκιτσο.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
750
Reaction score
1.713
Πόντοι
517
Age
51
Για τη σχεδίαση και το styling της ΧΜ, κλήθηκαν τρία ¨κέντρα σχεδιασμού" από τη μεριά της διοίκησης της PSA.
Tα δικά της Velizy και Carrieres-sous-Poissy αλλά και το γνωστό Bertone.

Μετά από έξι μήνες οι πρόεδροι της PSA και Citroen αποφάσισαν υπέρ του σχεδίου του Bertone.
Για το εσωτερικό όμως προτιμήθηκε η λύση της Carrieres διότι ήταν πιο σοβαρό και νηφάλιο!
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
750
Reaction score
1.713
Πόντοι
517
Age
51
Πιστεύω πως ενώ πολλά ταλέντα και πόροι εμπλέχθηκαν σε όλες αυτές τις εκπληκτικές δημιουργίες,
σε καμία φάση δεν αναλογίσθηκαν ποιοί και κυρίως πόσοι θα θέλγονταν τόσο από την σχεδίαση ώστε να τις αγοράσουν.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.728
Reaction score
14.331
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Απ οτι πρωτοτυπο εχω δει να κυκλοφορει σε φωτογραφια προτιμω την XM ετσι οπως ακριβως βγηκε στη παραγωγη!
 
Top Bottom