Why Peugeot Citroen no longer exists from today

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.899
Reaction score
20.515
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Ενδιαφέρον άρθρο.
Αυτό μάλλον σημαίνει επιπλέον μπαστάρδεμα δυστυχώς :(

 
Εγγραφή
16 Ιανουαρίου 2021
Μηνύματα
25
Reaction score
45
Πόντοι
262
Age
21
Περιοχή
Aθήνα
Website
www.motordiction.com
Ας ελπίσουμε ότι περισσότερη θα είναι η επιρροή της PSA στο νέο γκρουπ απ'οτι της FCA... Πάντως αν κρίνουμε απ'τη δουλειά που έχει γίνει με την Opel η οποία κατά την άποψη μου βρήκε λίγο το δρόμο της με το νέο Corsa, Grandland κλπ. τότε και η Fiat θα δει λίγο πρόοδο... Ας ελπίσουμε
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
586
Reaction score
2.309
Πόντοι
677
Age
51
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Πλάκα έχει το γεγονός -συμφωνα με τη Βικιπεδια- οτι αυτη η Δανο-Ολλανδική εταιρία, πριν από τη PSA προσπάθησε να αγοράσει τη Renault, αλλά δεν το ενέκρινε η Γαλλική κυβέρνηση.


Επίσης πλάκα έχει που Citroen & Maserati είναι πάλι μαζι !!
 
Εγγραφή
16 Ιανουαρίου 2021
Μηνύματα
25
Reaction score
45
Πόντοι
262
Age
21
Περιοχή
Aθήνα
Website
www.motordiction.com
Πλάκα έχει το γεγονός -συμφωνα με τη Βικιπεδια- οτι αυτη η Δανο-Ολλανδική εταιρία, πριν από τη PSA προσπάθησε να αγοράσει τη Renault, αλλά δεν το ενέκρινε η Γαλλική κυβέρνηση.


Επίσης πλάκα έχει που Citroen & Maserati είναι πάλι μαζι !!
Είχε γίνει επαφή της FCA και του Renault Group κάποια στιγμή το '18-'19 απ'οσο θυμάμαι αλλά τελικά δεν τα είχανε βρει. Πάντως αν αληθεύει ότι οι υπεύθυνοι της Nissan ήθελαν να διαλύσουν το Group γιατί πλέον ούτε οι ίδιοι δεν αντέχουν την Renault τότε πάλι καλά που δεν προχώρησε...

Όσο για τη Maserati... Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας γίναν :cool:
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
734
Reaction score
1.678
Πόντοι
517
Age
51
Όταν το 1994 η BMW εξαγόρασε την Rover, oι 4Τροχοί δημοσίευσαν μία μικρή ανακοίνωση, στις τελευταίες σελίδες του περιοδικού μεταξύ άλλων εμπορικών διαφημίσεων, όπου καλούνταν οι κάτοχοι αυτοκινήτων Rover, να ανταλλάξουν προαιρετικά τα εμβλήματα στο καπώ και αλλού με τα αντίστοιχα τηςBMW.
Φυσικά ήταν μια πρωταπριλιάτικη φάρσα αλλά ήταν εκπληκτικό, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, πόσοι ήταν αυτοί που πήγαν στις αντιπροσωπείες της BMW ζητώντας τα νέα τους σήματα.

23341
23342
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.899
Reaction score
20.515
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Όταν το 1994 η BMW εξαγόρασε την Rover, oι 4Τροχοί δημοσίευσαν μία μικρή ανακοίνωση, στις τελευταίες σελίδες του περιοδικού μεταξύ άλλων εμπορικών διαφημίσεων, όπου καλούνταν οι κάτοχοι αυτοκινήτων Rover, να ανταλλάξουν προαιρετικά τα εμβλήματα στο καπώ και αλλού με τα αντίστοιχα τηςBMW.
Φυσικά ήταν μια πρωταπριλιάτικη φάρσα αλλά ήταν εκπληκτικό, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, πόσοι ήταν αυτοί που πήγαν στις αντιπροσωπείες της BMW ζητώντας τα νέα τους σήματα.

View attachment 23341 View attachment 23342
:lol:
Φοβερή τρολιά
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
71
Reaction score
204
Πόντοι
307
Age
48
Όταν το 1994 η BMW εξαγόρασε την Rover, oι 4Τροχοί δημοσίευσαν μία μικρή ανακοίνωση, στις τελευταίες σελίδες του περιοδικού μεταξύ άλλων εμπορικών διαφημίσεων, όπου καλούνταν οι κάτοχοι αυτοκινήτων Rover, να ανταλλάξουν προαιρετικά τα εμβλήματα στο καπώ και αλλού με τα αντίστοιχα τηςBMW.
Φυσικά ήταν μια πρωταπριλιάτικη φάρσα αλλά ήταν εκπληκτικό, σύμφωνα με τους 4Τροχούς, πόσοι ήταν αυτοί που πήγαν στις αντιπροσωπείες της BMW ζητώντας τα νέα τους σήματα.
Αν κάποιος (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε...) είχε καταφέρει να πάρει το πτυχίο του στην Αγγλία, θα έκανε μετά χιουμοράκι με σήματα Punto σε Ferrari.
 
Εγγραφή
16 Ιανουαρίου 2021
Μηνύματα
25
Reaction score
45
Πόντοι
262
Age
21
Περιοχή
Aθήνα
Website
www.motordiction.com
Αν κάποιος (ονόματα δεν λέμε, υπολήψεις δεν θίγουμε...) είχε καταφέρει να πάρει το πτυχίο του στην Αγγλία, θα έκανε μετά χιουμοράκι με σήματα Punto σε Ferrari.
Μπορεί όχι και χιουμορακι... ο κόσμος έχει περίεργα γουστα
23349
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.899
Πόντοι
697
Age
45
Είχε γίνει επαφή της FCA και του Renault Group κάποια στιγμή το '18-'19 απ'οσο θυμάμαι αλλά τελικά δεν τα είχανε βρει. Πάντως αν αληθεύει ότι οι υπεύθυνοι της Nissan ήθελαν να διαλύσουν το Group γιατί πλέον ούτε οι ίδιοι δεν αντέχουν την Renault τότε πάλι καλά που δεν προχώρησε...

Όσο για τη Maserati... Πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικά μας γίναν :cool:
Οι άνθρωποι της Nissan ξέχασαν ότι η Renault τους έσωσε από τον αφανισμό. Ξέχασαν επίσης ότι αυτοί συμφώνησαν την ανταλλαγή μετοχών μεταξύ Nissan και Renault με την πρώτη να παίρνει μετοχές της δεύτερης χωρίς δικαίωμα ψήφου, και η δεύτερη της πρώτης με δικαίωμα ψήφου.
 
Εγγραφή
16 Ιανουαρίου 2021
Μηνύματα
25
Reaction score
45
Πόντοι
262
Age
21
Περιοχή
Aθήνα
Website
www.motordiction.com
Οι άνθρωποι της Nissan ξέχασαν ότι η Renault τους έσωσε από τον αφανισμό. Ξέχασαν επίσης ότι αυτοί συμφώνησαν την ανταλλαγή μετοχών μεταξύ Nissan και Renault με την πρώτη να παίρνει μετοχές της δεύτερης χωρίς δικαίωμα ψήφου, και η δεύτερη της πρώτης με δικαίωμα ψήφου.
Με την ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ότι η Renault έχει το 51% της Nissan και η Nissan το 49% της Renault. Ότι την έσωσε την έσωσε αλλά με ποιο κόστος? Η Nissan από εκεί που ήταν μια από τις εταιρίες που αποτελούσαν υποδειγμα αξιοπιστίας κατέληξε να βγάζει αυτοκίνητα τα οποία χαρακτηρίζονται ως μέτρια στην καλύτερη των περιπτώσεων.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.247
Reaction score
2.899
Πόντοι
697
Age
45
Με την ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια ότι η Renault έχει το 51% της Nissan και η Nissan το 49% της Renault. Ότι την έσωσε την έσωσε αλλά με ποιο κόστος? Η Nissan από εκεί που ήταν μια από τις εταιρίες που αποτελούσαν υποδειγμα αξιοπιστίας κατέληξε να βγάζει αυτοκίνητα τα οποία χαρακτηρίζονται ως μέτρια στην καλύτερη των περιπτώσεων.
Με το κόστος μιας σωτηρίας. Οι επιλογές είναι δύο:
  1. Δεν γίνεται η εξαγορά και η Nissan θα κατέληγε στην καλύτερη ένα περιφερόμενο "πτώμα"
  2. Να δεχόταν την συμφωνία με την Renault με όποιο κόστος, όπως αναφέρεις.
Σε τελική ανάλυση την απόφαση την πήρε η Nissan από την θέση του αδύναμου εκ των δύο στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης, με τους όρους που επιβάλει ο ισχυρός στο τραπέζι, στην προκειμένη περίπτωση η Renualt.
Με απλά λόγια ήξεραν τι υπέγραφαν και ήξεραν τι απέφευγαν (την πλήρη απαξίωση του brand, πολύ περισσότερες απολύσεις εργαζομένων κλπ)
 
Εγγραφή
16 Ιανουαρίου 2021
Μηνύματα
25
Reaction score
45
Πόντοι
262
Age
21
Περιοχή
Aθήνα
Website
www.motordiction.com
Με το κόστος μιας σωτηρίας. Οι επιλογές είναι δύο:
  1. Δεν γίνεται η εξαγορά και η Nissan θα κατέληγε στην καλύτερη ένα περιφερόμενο "πτώμα"
  2. Να δεχόταν την συμφωνία με την Renault με όποιο κόστος, όπως αναφέρεις.
Σε τελική ανάλυση την απόφαση την πήρε η Nissan από την θέση του αδύναμου εκ των δύο στο τραπέζι της διαπραγμάτευσης, με τους όρους που επιβάλει ο ισχυρός στο τραπέζι, στην προκειμένη περίπτωση η Renualt.
Με απλά λόγια ήξεραν τι υπέγραφαν και ήξεραν τι απέφευγαν (την πλήρη απαξίωση του brand, πολύ περισσότερες απολύσεις εργαζομένων κλπ)
Δεν έχεις άδικο δυστυχώς... Και το αστείο της υπόθεσης είναι ότι όλο αυτό το deal έγινε για να σωθεί η Nissan την ίδια ώρα που η Renault έβγαζε τα Avantime και τα Vel Satis που ενώ ήταν πάρα πολύ ενδιαφέροντα κυριολεκτικά πάτωσαν σε πωλήσεις!!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.684
Reaction score
14.241
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Το μονο που μ' ενδιαφερει αφού για εμένα μέσα μου έχει πεθάνει η citroen εδώ και κάποια χρόνια είναι να μην ακολουθήσει το δρόμο της lancia και η αγαπημένη μου alfa romeo. Ας καταφέρουν τουλάχιστον να σώσουν την Alfa πριν να είναι αργά.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.899
Reaction score
20.515
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Το μονο που μ' ενδιαφερει αφού για εμένα μέσα μου έχει πεθάνει η citroen εδώ και κάποια χρόνια είναι να μην ακολουθήσει το δρόμο της lancia και η αγαπημένη μου alfa romeo. Ας καταφέρουν τουλάχιστον να σώσουν την Alfa πριν να είναι αργά.
Δεν θέλω να σε σταναχωρήσω αλλά μόνο από τα λογότυπα θα καταλαβαίνουμε την διαφορά. Δες απλά πως είναι τα Peugeot Citroen. Ακόμα και οι διακόπτες είναι ίδιοι. Δεν μιλάω για μοτέρ σασμάν.. :(
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
71
Reaction score
204
Πόντοι
307
Age
48
Έτσι είναι, φαίνεται ότι έχουμε περισσότερες επιλογές τώρα, αλλά δεν ισχύει. Η τεχνολογία και η συμπεριφορά όσο πάει γίνεται και πιο ομοιόμορφη. Το περιτύλιγμα θα αλλάζει κάπως, σε κάποιες περιπτώσεις.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.684
Reaction score
14.241
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Δε νομίζω μια πισωκίνητη alfa να έχει κάποια σχέση με ένα 2008 για παράδειγμα. Δε τα συγκρίνω απλά εννοώ ότι δεν είναι όλα μόνο διακοπτες.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.899
Reaction score
20.515
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Δε νομίζω μια πισωκίνητη alfa να έχει κάποια σχέση με ένα 2008 για παράδειγμα. Δε τα συγκρίνω απλά εννοώ ότι δεν είναι όλα μόνο διακοπτες.
Ίδιοι κινητήρες φίλε μου. Σου θυμίζω επίσης και τις bmw που πλέον δε έχουν πίσω κίνηση με πρώτη την σειρά 1
Μην σου κάνει εντύπωση αν το αλλάξουν και στις άλφα
 
Εγγραφή
16 Ιανουαρίου 2021
Μηνύματα
25
Reaction score
45
Πόντοι
262
Age
21
Περιοχή
Aθήνα
Website
www.motordiction.com
Ίδιοι κινητήρες φίλε μου. Σου θυμίζω επίσης και τις bmw που πλέον δε έχουν πίσω κίνηση με πρώτη την σειρά 1
Μην σου κάνει εντύπωση αν το αλλάξουν και στις άλφα
Να πούμε την αλήθεια... Δεν ήταν και η πιο έξυπνη κίνηση για την Άλφα να βγάλει πισωκίνητο σεντάν (όσο ωραίο και να είναι το άτιμο) σε μια εποχή που και τα σεντάν δεν πουλάνε τόσο καλά αλλά και που τα οικονομικά της δεν είναι και τα ιδανικά...

Όσο για τη BMW?? Αν η απογοήτευση είχε ρόδες θα ήταν BMW των τελευταίων χρόνων άνετα :lol:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.684
Reaction score
14.241
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Διαφωνώ τελείως. Έβγαλε το καλύτερο sport sedan στη κατηγορία στο οποίο υποκλίθηκε όλος ο τύπος ενώ στην κορυφαία του εκδοση επίσης συμφώνησαν ότι ήταν ανώτερο από amg,m3. Τέτοια αυτοκίνητα μέσα στον ωρυμαγδο ίδιων κουτιών τα έχει ανάγκη η αυτοκίνηση, οι αλφιστι και οι πραγματικοί αυτοκινητοφιλοι εκτός από απλοί χρήστες.
 
Last edited:
Top Bottom