Mercedes W124 E200 1994

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.177
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
Τι θα γίνει ρε φίλε ? Περιμένουμε την συνέχεια.

Και γραφή έχεις, και ένα διαμάντι πήρες. Δεν θα μας πείς άλλα ?

Αντε, να κάνουμε ονειρα και εμείς :dance:
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
Τι άλλο να γράψω; Ήταν ωραία περιπέτεια η αγορά του, από αυτές που τις θυμάσαι για μια ζωή. Το έγραψα όσο πιο γλαφυρά μπορούσα και με χιουμοριστική διάθεση αλλά δεν θέλω να μονοπωλώ την συζήτηση. Ξεκίνησε σαν ταξίδι στο άγνωστο και κατέληξε κωμωδία με πολύ γέλιο. Ειδικά ο παππάς στα ελληνοβουλγαρικά ήταν πολύ καλτ φυσιογνωμία.
Φωτογραφίες υπόσχομαι να ανεβάσω λίγες ακόμα. Ότι απορίες έχετε αν μπορώ να τις λύσω, είμαι στην διάθεσή σας.
Έγραφα συχνά στο νήμα για τις ιστορικές πινακίδες, γιατί το παρακολουθούσα από κοντά το θέμα και καταλάβαινα προς τα που το πάνε για αυτό και το αγόρασα τότε. Αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να δίνω 1300 ευρώ τον χρόνο τέλη κυκλοφορίας για τα δύο αυτοκίνητα + ασφάλειες. Το 124 μου στοιχίζει 100 ευρώ τέλη + 67 ευρώ ασφάλεια σαν ιστορικό + 50 ευρώ το ετήσιο ΚΤΕΟ. Από κει και πέρα είναι πόσο το κινείς, αλλά εγώ έχω το χούι να γράφω πολλά χιλιόμετρα.

Πάντα μου άρεσαν τα παλιά Μερσεντές και τα παλιά Σιτροέν, το έχω ξαναδηλώσει. Μια Αμερικάνα, μια Παγόδα, μια 190 (η roadster αλλά ακόμα και η άλλη), μια 114 ή 123 δίπορτη, μια 126 (όχι δίπορτη είναι εντελώς μαφιόζικη), μια DS, SM, CX, XM, όλα αυτά είναι σχήματα που με κάνουν να γυρνώ το κεφάλι και να τα απολαμβάνω. Άμα με βάλεις σε κανένα σύγχρονο με οθόνες δεν βλέπω την ώρα να κατέβω.

Τέλος πάντων, πολλά είπα πάλι. Υγεία να έχουμε να τα χαιρόμαστε.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.795
Reaction score
18.075
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Vallée de Chevreuse
Εντωμεταξύ την όλη διαφορά σε αυτό το αυτοκίνητο την έκαναν οι χρωματικές επιλογές μεσα-εξω και η συγκεκριμένη είναι ιδιαίτερη και με πολύ ωραίες επιλογές.
ακριβώς το χρωμα του ταιριάζει γάντι κι ωραίος συνδυασμός
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.177
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
Πες για τον παπά. Τέτοια να αναφέρονται.

Πες το πρόγραμμα συντήρησης που έχεις κατα νου. Που θα το χρησιμοποιείς. Ταξίδια που θα κάνεις.

Αν δεν έγραφες καλά, και με χιούμορ, δεν θα ζητάγαμε να ..........συνεχίσεις. :respect:
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
362
Reaction score
1.047
Πόντοι
437
Age
51
Τελικά είναι πολύ μικρός ο κόσμος!
Τον Αλέξανδρο τον είχα γνωρίσει πριν από πολλά χρόνια, είχε ακόμα την 107. Είναι πραγματικά περίπτωση, με την καλή έννοια! Όταν βρισκόμουν Αθήνα και είχα χρόνο, κανονίζαμε και βρισκόμασταν με την αντίστοιχη παρέα. Όταν αυξήθηκαν οι υποχρεώσεις, και κόπηκαν τα παραπανίσια, χαθήκαμε. Να του δώσεις χαιρετίσματα όταν ξαναμιλήσετε!

Να τις χαίρεσαι τις κυρίες σου, γέλασα με τις ιστορίες και τα χτυποκάρδια μέχρι να καταλήξεις. Η 124 είναι πολύ πολύ μακριά από τις αηδίες που βγάζει σήμερα η εταιρεία, και πιστεύω κι εγώ πως αξίζει να την κρατήσεις όσο γίνεται.
Για τα κολάρα του ψυγείου μου φάνηκε κι εμένα ότι κάποιος αντικατέστησε τα γνήσια με "του μέτρου", αλλά ψάχνοντας φωτογραφίες φαίνεται ότι έτσι πρέπει να είναι. Στη δικιά σου λείπουν μόνο 2 στηρίγματα για τον μικρό σωλήνα που πηγαίνει στο δοχείο διαστολής,
Σαν κατασκευή πως σου φαίνεται η 210 σε σχέση με την 124; Μπορεί και να είναι η ιδέα μου, αλλά η 210 του πεθερού μου φαίνεται πολύ "φτηνοδουλειά" σε σχέση με τις 123 που έχω κάποια εμπειρία, ακόμα και σε σύγκριση με την C5. Από 124 δεν γνωρίζω καθόλου.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
362
Reaction score
1.047
Πόντοι
437
Age
51
Πες για τον παπά. Τέτοια να αναφέρονται.
Όντας στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα, λογικά κάποιος θα του φόρτωσε τεφαρίκι εκ Βουλγαρίας. Εγγύηση! :vava:
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.035
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Να υποθέσω ότι ο Αλέξανδρος είναι ο "Djet".. ?
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
@nonos
Ναι ο Djet είναι, ξέρω ότι διαφωνούσατε αλλά είναι πολύ καλό παιδί.....

@Demetris
Είχε μια 107 που προσπαθούσε να την φτιάξει παλιά. Πιο παλιά είχε και 114. Τώρα έχει 190. Τα χαιρετίσματα να τα δώσω, αλλά ως ποιόν να σε αναφέρω;

Ο παππάς ήταν ιστορία. Στο τηλέφωνο νόμιζες ότι μιλούσες με κάποιον της πιάτσας, όταν τον ρώτησα πως θα τον γνωρίσω μου λέει: θα φοράω ράσα.
-Που θα βρεθούμε στο χωριό;
-Δεν θα βρεθούμε στο χωριό....Σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό παραέξω....
Σαν να μην ήθελε να μαθευτεί ότι το πουλάει.

Βρισκόμαστε, το βλέπω, τα μισά πράγματα στο αυτοκίνητο πρώτης σειράς, τα μισά facelift, άλλο χρώμα το καπώ, άλλο χρώμα το φτερό.
-Δεν είναι σωστό, έχετε πειράξει πράγματα (πληθυντικός της ευγενείας από μένα, τρομάρα μου)
-Έλα μωρέ, πως κάνεις έτσι, έχω κι ένα άλλο και τραβάω πράγματα όταν χρειάζομαι......
-Ναι αλλά το κάθισμα οδηγού ύφασμα μπλε, του συνοδηγού ύφασμα μαύρο και τα πίσω δέρμα.
-Είναι κι ένα τρίτο, τραβάω κι από κει....

Την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια, ούτε την ευλογία του ζήτησα.....

Το 210 facelift τέλος του 2001 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, καλύτερο από το 124 και πολύ καλύτερα εξοπλισμένο. Είναι λογικό όλα τα μεταγενέστερα μοντέλα να είναι καλύτερα από όλα τα προγενέστερα. Δεν είναι όμως τόσο ανθεκτικό στον χρόνο όσο το 124. Αυτό το καταλαβαίνεις κυρίως σε πράγματα μη εμφανή με την πρώτη ματιά, π.χ. ο μοχλός απασφάλισης χειρόφρενου στο 210 είναι ένα ανάποδο Τ λεπτό στην ένωση και τον έχω αλλάξει ήδη δις γιατί κόβεται το μαλακό και λεπτό πλαστικό στην ένωση. Ο ίδιος μοχλός στο 124 είναι ένα ανάποδο Π που είναι μονοκόμματο σκληρό πλαστικό και δεν υπάρχει περίπτωση να κοπεί. Τα δέρματα είναι εξίσου καλά (πάντα έβαζαν καλά δέρματα αυτοί) αλλά το σαλόνι της 210 είναι πολύ μεγαλύτερο. Τα χειριστήρια όλα στο 124 θέλουν δύναμη για να γυρίσουν ή να πατηθούν, στο 210 είναι σχεδόν αφής. Ο κινητήρας είναι πιο καλός στο 210 γιατί έχει τον υπερσυμπιεστή και σου δίνει δύναμη και από χαμηλά αν ζητήσεις. Υπερτερεί επίσης στους καθρέφτες: μεγαλύτεροι, μαυρίζουν στο έντονο φως, ο δεξιός κατεβαίνει με την όπισθεν στο παρκάρισμα. Γενικά μιλώντας στο 124 όλα φαίνονται και λειτουργούν λίγο πιο πρωτόγονα και αυτό μου αρέσει πολύ. Το τιμόνι του 210 ήδη βάφτηκε μια φορά, του 124 όχι. Πάντως είναι πλεονέκτημα ότι και τα δύο παραγγέλθηκαν για Ελλάδα και έζησαν όλη τους την ζωή εδώ μακριά από τα αλάτια της Κεντρικής Ευρώπης.

@Giorgos_81
Η συντήρησή του θα είναι αυτή που κάνω στο 210. Λάδια 10-40 κάθε 7.000 χιλιόμετρα, σέρβις κάθε 20.000 χιλιόμετρα. Ξέρω ότι ξενίζει η απόσταση των σέρβις, αλλά έχω πεισθεί ότι δεν χρειάζεται νωρίτερα. Όλα τα φίλτρα μόνο ΜΑΝΝ, τακάκια Textar, δίσκοι όταν χρειάζονται Zimmerman ή ATE. Αμορτισέρ μόνο Bilstein B4 (μαύρα), ούτε Sachs που προτιμούν κάποιοι άλλοι, ούτε κίτρινα, γιατί δεν θέλω να χάσω σε άνεση. Όταν χρειάστηκα κομπρεσέρ Α/C πήγα σε Denso, βάσεις σε Lemforder, αντλία βενζίνης σε Meyle. Η συντήρησή του είναι ευλαβική και έτσι σκοπεύω και στο 124. Γενικά προσπαθώ να βάζω καλά ανταλλακτικά και επειδή εργάζομαι σε εταιρεία που έχει σχέση με την αυτοκίνηση, κρατάω κάποιες άκρες και ρωτάω πάντοτε για τιμές. Ψυγείο ΒΕΗR μονάχα δεν βρήκα και πήγα σε Nissens. Εκεί που ποτέ δεν έψαξα και δεν θα το κάνω, είναι τα λάδια αυτόματου κιβωτίου και διαφορικού, βάζω μόνο της Mercedes με εντολή του μηχανικού κάθε 60.000 χιλιόμετρα.

Ελπίζω να μακροημερεύσουν αμφότερα και μαζί τους κι εγώ.

Με τις Μερσεντές τελείωσα. Το τρίτο και τελευταίο θα είναι υδροπνευματικό.....
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.177
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
Υπέροχα. Θα επανέλθω με πληροφορίες/ σχόλια. Από το laptop, γιατί από το τηλέφωνο, ....δυσκολεύομαι.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.035
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
@nonos
Ναι ο Djet είναι, ξέρω ότι διαφωνούσατε αλλά είναι πολύ καλό παιδί.....
Με ''αναγκαζεις'' να επεκταθω :O
Διαφωνουσα μαζι του σε συγκεκριμενο επιπεδο... Και φυσικα εχει γνωσεις.
Το οτι θεωρουσε τις Mercedes το ιερο δισκοποτηρο της αυτοκινησης χωρις να διαπραγματευεται ιδιαιτερα τις θεσεις του ειναι βασικος λογος να μην υπαρχει πεδιο επαφης ωστοσο. Οταν μαλιστα μιλουσα με συγκεκριμενα τεκμηρια αναμφισβητητα τα οποια δεν αναγνωριζε.
Γενικα μια νοοτροπια που βγαζουν κατοχοι mercedes ''ελα με τα σιτροενάκια και τα υπολοιπα εμεις μιλαμε για MERCEDES'' ειναι απο τους βασικους λογους που με πιανει αλλεργια με τους κατοχους τους ορισμενες φορες...
Σπουδασα για να ειμαι (και) ανοιχτομυαλος και στις παραπανω νοοτροπιες δεν εχω καν υπομονη.
Και φυσικα ο ανθρωπος μπορει να ειναι ο καλυτερος ανθρωπος του κοσμου, ισχυει οτι απο κοντα δεν εχουμε γνωριστει. Επισης οι ηλικιες και οι εποχες αλλαξαν. Δε σημαινει οτι απαραιτητα ισχυει το ιδιο και σημερα. Κι εγω ειμαι πιο ηρεμος.. :lol: Ειλικρινα παντως εχωντας μακρα πορεια σ εκεινο τον χωρο τοτε, μου ηταν εως και συμπαθης συνολικα!!!

Ο παππάς ήταν ιστορία. Στο τηλέφωνο νόμιζες ότι μιλούσες με κάποιον της πιάτσας, όταν τον ρώτησα πως θα τον γνωρίσω μου λέει: θα φοράω ράσα.
-Που θα βρεθούμε στο χωριό;
-Δεν θα βρεθούμε στο χωριό....Σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό παραέξω....
Σαν να μην ήθελε να μαθευτεί ότι το πουλάει.

Βρισκόμαστε, το βλέπω, τα μισά πράγματα στο αυτοκίνητο πρώτης σειράς, τα μισά facelift, άλλο χρώμα το καπώ, άλλο χρώμα το φτερό.
-Δεν είναι σωστό, έχετε πειράξει πράγματα (πληθυντικός της ευγενείας από μένα, τρομάρα μου)
-Έλα μωρέ, πως κάνεις έτσι, έχω κι ένα άλλο και τραβάω πράγματα όταν χρειάζομαι......
-Ναι αλλά το κάθισμα οδηγού ύφασμα μπλε, του συνοδηγού ύφασμα μαύρο και τα πίσω δέρμα.
-Είναι κι ένα τρίτο, τραβάω κι από κει....

Την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια, ούτε την ευλογία του ζήτησα.....
ΕΠΟΣ :lol:

Η συντήρησή του θα είναι αυτή που κάνω στο 210. Λάδια 10-40 κάθε 7.000 χιλιόμετρα, σέρβις κάθε 20.000 χιλιόμετρα. Ξέρω ότι ξενίζει η απόσταση των σέρβις, αλλά έχω πεισθεί ότι δεν χρειάζεται νωρίτερα. Όλα τα φίλτρα μόνο ΜΑΝΝ, τακάκια Textar, δίσκοι όταν χρειάζονται Zimmerman ή ATE. Αμορτισέρ μόνο Bilstein B4 (μαύρα), ούτε Sachs που προτιμούν κάποιοι άλλοι, ούτε κίτρινα, γιατί δεν θέλω να χάσω σε άνεση. Όταν χρειάστηκα κομπρεσέρ Α/C πήγα σε Denso, βάσεις σε Lemforder, αντλία βενζίνης σε Meyle. Η συντήρησή του είναι ευλαβική και έτσι σκοπεύω και στο 124. Γενικά προσπαθώ να βάζω καλά ανταλλακτικά και επειδή εργάζομαι σε εταιρεία που έχει σχέση με την αυτοκίνηση, κρατάω κάποιες άκρες και ρωτάω πάντοτε για τιμές. Ψυγείο ΒΕΗR μονάχα δεν βρήκα και πήγα σε Nissens. Εκεί που ποτέ δεν έψαξα και δεν θα το κάνω, είναι τα λάδια αυτόματου κιβωτίου και διαφορικού, βάζω μόνο της Mercedes με εντολή του μηχανικού κάθε 60.000 χιλιόμετρα.
Γενικα προσοχη πλεον στις μαρκες γιατι τα πραγματα εχουν αγριεψει εκει εξω.. πχ. οι zimmerman οντως ειχαν κορυφαιο ονομα αλλα πλεον ειναι απειρα τα παραπονα. Επισης η valeo εχει ριξει κατακορυφα την ποιοτητα της αναλογως και το εργοστασιο παραγωγης. Ιδιως στα δισκοπλατω υπαρχει σοβαρο θεμα με παρτιδες. Στις A156 υπαρχει μηχανικος που προσφατα εκτεθηκε ασχημα με πελατες που εφερναν πισω τα αυτοκινητα μεσα σε 500-1000km με δυσλειτουργια του δισκοπλατω. Σοβαρο προβλημα υπαρχει και με τα σωληνακια βενζινης και με αισθητηρες, μοτερακια ρελαντι κ.α
Αν μου επιτρεπεις ενα σχολιο παντως, η παραπανω ειλικρινης περιγραφη απεχει παρασαγγας απο την θεωρεια της αλεξισφαιρης mercedes και τα πραγματα χειροτερεψαν και αλλο με τις w211. Δοθεντος και του αισθητικου κομματιου, w124 δαγκωτο για εμενα.

Με τις Μερσεντές τελείωσα. Το τρίτο και τελευταίο θα είναι υδροπνευματικό.....
Δε σου κρυβω οτι με εχεις προβληματισει οσο σε γνωριζω και απο τις συζητησεις μας. Για καποιο λογο πολυ φοβαμαι οτι ιδιως οι cx, xm δεν ειναι για εσενα και περισσοτερο θα ταλαιπωρηθεις παρα θα ευχαριστηθεις λογω των ιδιαιτεροτητων , συντηρησης, ανταλλακτικων, λειτουργιας των αυτοματων (η υπαρξη του οποιου ειναι κοκκινη γραμμη για εσενα) + της αναγκης μηχανικου με αγαπη και γνωσεις για αυτα τ αυτοκινητα (ο Βαρσαμης ναι προκρινεται). Βγαζωντας εξω και την SM και επειδη μετα απο 405 το να δεις και bx δε λεει και πολλα... και τη GS που δεν ειναι στα ''κυβικα'' σου.. μονο μια ρεαλιστικη λυση μενει που δεν ειναι ακριβως κλασσικο ομως... Η αλλη ειναι ''all in'' -> Βατραχος. (παραδοξως το ''βατραχος'' αντι ''DS" παντα μου καθοταν πιο ευκολα/καλυτερα :O )
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.035
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Νομιζω πως ναι θα σου ταιριαζε καλυτερα απ ολα.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
362
Reaction score
1.047
Πόντοι
437
Age
51
@Demetris
Είχε μια 107 που προσπαθούσε να την φτιάξει παλιά. Πιο παλιά είχε και 114. Τώρα έχει 190. Τα χαιρετίσματα να τα δώσω, αλλά ως ποιόν να σε αναφέρω;
Από τον Δημήτρη με το Rover. Επίσης πες του ότι το manual για Λαντρόβερ που μου είχε δώσει δεν κατάφερα να το αξιοποιήσω ακόμα. Μάλλον για τα γεράματα το βλέπω, αλλά αν στο μεταξύ αυτός θελήσει να ακολουθήσει τα βήματα του μπάρμπα του, του το στέλνω πίσω!


Το 210 facelift τέλος του 2001 είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο, καλύτερο από το 124 και πολύ καλύτερα εξοπλισμένο. Είναι λογικό όλα τα μεταγενέστερα μοντέλα να είναι καλύτερα από όλα τα προγενέστερα. Δεν είναι όμως τόσο ανθεκτικό στον χρόνο όσο το 124. Αυτό το καταλαβαίνεις κυρίως σε πράγματα μη εμφανή με την πρώτη ματιά, π.χ. ο μοχλός απασφάλισης χειρόφρενου στο 210 είναι ένα ανάποδο Τ λεπτό στην ένωση και τον έχω αλλάξει ήδη δις γιατί κόβεται το μαλακό και λεπτό πλαστικό στην ένωση. Ο ίδιος μοχλός στο 124 είναι ένα ανάποδο Π που είναι μονοκόμματο σκληρό πλαστικό και δεν υπάρχει περίπτωση να κοπεί. Τα δέρματα είναι εξίσου καλά (πάντα έβαζαν καλά δέρματα αυτοί) αλλά το σαλόνι της 210 είναι πολύ μεγαλύτερο. Τα χειριστήρια όλα στο 124 θέλουν δύναμη για να γυρίσουν ή να πατηθούν, στο 210 είναι σχεδόν αφής. Ο κινητήρας είναι πιο καλός στο 210 γιατί έχει τον υπερσυμπιεστή και σου δίνει δύναμη και από χαμηλά αν ζητήσεις. Υπερτερεί επίσης στους καθρέφτες: μεγαλύτεροι, μαυρίζουν στο έντονο φως, ο δεξιός κατεβαίνει με την όπισθεν στο παρκάρισμα. Γενικά μιλώντας στο 124 όλα φαίνονται και λειτουργούν λίγο πιο πρωτόγονα και αυτό μου αρέσει πολύ. Το τιμόνι του 210 ήδη βάφτηκε μια φορά, του 124 όχι. Πάντως είναι πλεονέκτημα ότι και τα δύο παραγγέλθηκαν για Ελλάδα και έζησαν όλη τους την ζωή εδώ μακριά από τα αλάτια της Κεντρικής Ευρώπης.
Αυτή είναι και η δικιά μου εμπειρία, αν και δεν θα χαρακτήριζα καλύτερο ένα αυτοκίνητο λόγω εξοπλισμού. Από το "βάρος" στην αίσθηση των χειριστηρίων, μέχρι την αίσθηση που σου αφήνουν οι πόρτες (ξέρω, τετριμμένο, αλλά σε Μερσέντες μετράει!) προτιμώ την εμπειρία από 124 και πίσω, άσχετα αν η 210 είναι πιο εύκολη στην καθημερινότητα.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
2.177
Reaction score
4.468
Πόντοι
747
Age
51
Τα Mercedes, παλαιότερα, τα σχεδίαζαν / καθόριζαν οι μηχανικοί. Δεν υπηρχαν λογιστές ( cost cuts ) και μαρκετίστες. Τα έφτιαχναν όπως έπρεπε να είναι κατα την άποψή τους, και .........πούλαγαν. Δείτε καμμια 114 / 115, την εμπρόσθια αναρτηση. Οπως και του φορτηγού 814.

Και η αντίληψη του κόσμου ήταν τέτοια, που με απλή ανακοίνωση ενός νεου μοντέλου, κάποιοι έδιναν 50-60.000 DEM, λέγοντας, Οταν το βγάλετε, κρατήστε μου ένα. Ηξεραν ότι θα είναι ποιοτικό.

Κάποια καταραμενη στιγμή, το 1998, έκαναν μια συμφωνία με ένα άλλο αστέρι, πεντάκτινο, που οι χιουμορίστες έλεγαν ότι τα δύο κάτω άκρα ήταν τα ............ποδια για να τρέχει γρήγορα να αποφύγει τους θυμωμένους πελάτες.

Η συμφωνία έγινε για να αποκτήσει πρόσβαση στις ΗΠΑ , αλλά προέβλεπε και άλλες εφαρμογές. Και μπήκαν οι λογιστάδες, και σχεδίαζαν αυτοκίνητα. Από το 2000 μέχρι το 2003 που συνεργάστηκαν, ένα αυτοκίνητο σωστό ΔΕΝ βγήκε. Και όταν πλέον κατέληξαν να μην τα αγοράζουν ούτε οι εταιρίες ΤΑΧΙ στην Γερμανία, οι διοικούντες θορυβήθηκαν, άλλαξαν διευθύνοντα, κόψανε την συνεργασία και ...........ξανάρχισαν τον διαφορετικό σχεδιασμό.

Και έκαναν το πρώτο βήμα με το W 204, που έβγαινε στην διαφήμιση ίδιος ο Τσέος ( !!! ), και έλεγε See for yourself, δίνοντάς σου από την οθόνη το κλειδί. Με το λογοπαίγνιο, see, μια και αναφερότσν σε μοντέλο σειράς C.

Οι γνωρίζοντες, δεν αγοράζουν αυτοκίνητα παραγωγής 2000-2003. Οπως μου είχε πεί και ο Εμπορικός Δ/ντης τότε, όλο στους γρύλλους είναι και δεν μπορούμε να τα μαζέψουμε..

Αλλά, η ψώρα τους είχε πιάσει, και πλέον, ΔΕΝ ξανασχεδίασαν αυτοκίνητο ποιότητας όπως τα προ συνεργασίας.

Βλέπεις ένα σημερινό, και δεν διαφέρει σε τίποτα από τα υπόλοιπα του κόσμου, να μην πως είναι υποδεέστερο.

Τα λέω όλα αυτά, για να εξηγήσω και να πιστοποιήσω ότι τα αυτοκίνητα του Δημήτρη, έχουν ακριβώς την ποιότητα που αντίστοιχης ημερομηνίας παραγωγής αυτοκίνητα, δεν είχαν. Ακόμα και τα των 4 κυκλων, ή της γαλάζιας προπέλας.

Κανένας δεν είχε την κουλτούρα της ποιότητας όπως αυτοί. Και αν χάλασε μια πετούγια, ή ένα λαμπάκι, δεν σημαίνει ότι είχαν πρόβλημα.

Και άλλη εποχή είναι η 124, που μόνον για τον σχεδιασμό της ανοιγόμενης οροφής, είχαν επενδυθεί τότε 25 εκατομμυρια DEM. Αλλά, πάς 160, με την οροφή ανοικτή, και μιλάς με τον συνεπιβάτη χωρίς να φωνάζεις, ούτε να παίρνει το τσουλούφι της κας. Και τα μετέπειτα, ακολουθησαν την εξέλιξη, με διακόπτες αφής, οθόνες LCD, και άλλα κόλπα. Αλλά πλέον, είτε S class , είτε A class , κάτι οθόνες παίρνεις, ίδιες, και η διαφορά είναι στα καθισματα, αν θα είναι ύφασμα, ή δέρμα.

Μέχρι και την 124, έβαζαν ένα βινυλιο δικό τους, το MB-tex, που δεν τρύπαγε ούτε με μαχαίρι. Και δέρματα, από ζώα του βορά, που έχουν πιο χοντρό πάχος και δεν είναι τρυπημένα από κουνούπια. Δείτε δέρματα Mercedes 10-20-30 ετών, και αντίστοιχα άλλων Γερμανικών ή Σουηδικών. Και θα δείτε τις διαφορές.

Ειχα την τύχη και ήμουν επίσημος προσκεκλημένος στην εταιρία, για 15 ημέρες. Γυρίσαμε πολλά τμήματα, και πολλά εργοστάσια. Πραγματικά έβλεπα και άκουγα και δεν χόρταινα. Ποιότητα. Αναμφισβήτητη. Η Crysler ήταν η κατάρα. Αλλαξε πρόωρα την μεταστροφή προς το "οικονομικό" και τις επιταγές του μαρκετινγκ. Εμαθα και είδα πολλά. Ειδικά όταν είδαν ότι και ήξερα μηχανικά αλλά και καταλάβαινα ανοίξαν τις καρδιές τους. Και κάναμε και το επιπλέον βήμα. Και είδα και μυστικά, σκεψεις, προοπτικές. Και η μαρκετίστικη προσέγγιση άλλαξε και έγινε πιο ζεστή, και αληθινή. Και κέρδισα πολλά.

Επειδή θα αγόραζα επαγγελματικά οχήματα, είχα την διαβεβαίωση ότι μέχρι και 10 χρόνια ΜΕΤΑ από το επίσημο σταμάτημα του μοντέλου, η εταιρία θα παρείχε εγγυημένα όλα τα απαιτούμενα ανταλλακτικά. Και μας έδειξαν σε αποθήκη, καρότσες και καπώ - φτερά, ΙΧ και φορτηγων που κυκλοφορούσαν όταν ήμουνα παιδί !

Και όπως είπε ο ταξιτζής, βρίσκεις ανταλλακτικά εύκολα. Και το σερβις, είναι φτηνό. Οταν πήρα το δικό μου, μοντέλο 1999, έκανα σέρβις με 300 Ε όταν για το άλλο Γερμανικό, πιο λαϊκό VW, πλήρωνα 500 Ε. Ουτε εγώ δεν το πίστευα.

Και αυτό που είπε στον Δημήτρη ο κοινος φίλος ( όπως απεδείχθη ) ότι πήρε το καλο, έχει δίκιο.
Η φίρμα, κάνει βήμα βήμα τις αλλαγές, σε καινούργια καρότσα, βάζει μια παλιά δοκιμασμένη μηχανή, και με την πρώτη αναβάθμιση καρότσας, βάζει την καινουργια μηχανή, φυσικά δοκιμασμένη σε εργαστήρια και "μουλάρια" για μερικά εκατομμύρια χιλιόμετρα στην Αφρική και τον πολικό κύκλο.

Πήγαινα Ολλανδία σχεδόν κάθε μήνα. Φτάνω μια φορά, και έρχεται να με πάρει ο οδηγός, με το 211, μόλις είχε κυκλοφορήσει. Αντι να πάμε αμέσως στο εργοστάσιο, κάναμε γύρες στην περιοχή, να το δώ, να το χαρώ. Μετά από 4-5 μήνες, έπιασαν τα χιόνια, και ............ράϊσαν τα παρμπρίζ στην βάση, και στα 10 αυτοκίνητα που είχε πάρει η εταιρία. Ερχόταν να με πάρει, και μου έλεγε τα προβλήματα που αντιμετωπιζαν.

Να τα λέμε και αυτά. Στην 124, κάνανε 600-700 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ειναι μετά το 123, old school, ενα από τα καλυτερα αυτοκίνητα που έφτιαξαν , και ήδη είναι classic σε πολλές αγορές. Οι τιμές ακόμα είναι χαμηλές. Οποιος ενδιαφέρεται, ας ορμήσει.
 

dap

Member
Εγγραφή
26 Οκτωβρίου 2020
Μηνύματα
424
Reaction score
1.302
Πόντοι
407
Age
57
Και μένα μου αρέσουν Γιώργο, αλλά εσύ ούτε μετοχές στην εταιρεία να είχες....... :lol:

Θερμή παράκληση να μην μετατραπεί το νήμα σε διαμάχη φίλων και εχθρών της Μερσεντές.......... Σε φόρουμ κλασσικών Σιτροέν είμαστε.

Εγώ την γριούλα μου ήθελα να κάνω παρουσίαση. Ευχαριστώ για τις ευχές

Bonus μια τελευταία φωτο. Όπως βλέπετε έβαλα και το παππουδίστικο καπελάκι που έλεγε ο συνάδελφος Γιώργος..... :up:
33996
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Και μένα μου αρέσουν Γιώργο, αλλά εσύ ούτε μετοχές στην εταιρεία να είχες....... :lol:

Θερμή παράκληση να μην μετατραπεί το νήμα σε διαμάχη φίλων και εχθρών της Μερσεντές.......... Σε φόρουμ κλασσικών Σιτροέν είμαστε.

Εγώ την γριούλα μου ήθελα να κάνω παρουσίαση. Ευχαριστώ για τις ευχές

Bonus μια τελευταία φωτο. Όπως βλέπετε έβαλα και το παππουδίστικο καπελάκι που έλεγε ο συνάδελφος Γιώργος..... :up:
View attachment 33996
Ένας Παναμάς δεν είναι παππουδίστικος... Είναι άποψη :respect:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
5.035
Reaction score
14.352
Πόντοι
1.137
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Ένας Παναμάς δεν είναι παππουδίστικος... Είναι άποψη :respect:
Και ξέρετε ποιος είχε απαράμιλλο στυλ και έκανε ειδική παραγγελία τα καπέλα του στη Βραζιλία; Ο σχεδιαστής της, ο Bruno Sacco!
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
2.017
Reaction score
4.597
Πόντοι
827
Age
49
Για δες πως κυλά μια συζήτηση. Ξεκινάς με την παρουσίαση μιας Mercedes w124, φανείς στους παναμάδες και κλείνεις με Bruno Sacco... Αν κλείνεις...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
9.282
Reaction score
22.035
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κλεινεις κλεινεις...

Και μένα μου αρέσουν Γιώργο, αλλά εσύ ούτε μετοχές στην εταιρεία να είχες....... :lol:
Θερμή παράκληση να μην μετατραπεί το νήμα σε διαμάχη φίλων και εχθρών της Μερσεντές.......... Σε φόρουμ κλασσικών Σιτροέν είμαστε.
...
:thumbs:
 
Last edited:
Top Bottom