- Εγγραφή
- 18 Οκτωβρίου 2014
- Μηνύματα
- 6.038
- Reaction score
- 15.604
- Πόντοι
- 1.287
- Περιοχή
- Région parisienne
η SM ή η CX turbo δεν ειχαν ποτε τετοι προβλημα!Αργότερα ήρθαν τα ηλεκτρονικά που εξημέρωσαν τα προσθιοκίνητα θηρία.
η SM ή η CX turbo δεν ειχαν ποτε τετοι προβλημα!Αργότερα ήρθαν τα ηλεκτρονικά που εξημέρωσαν τα προσθιοκίνητα θηρία.
Βέβαια δεν είχαν και 200+ άλογα!η SM ή η CX turbo δεν ειχαν ποτε τετοι προβλημα!
Γιατί τα αποκαλείς ¨μεσαία¨ - δεν είναι D-segment large cars?Alfa Romeo 164 & 166, Peugeot 605 & 607 και, πάνω από όλα, Citroen XM! O ορισμός των avant garde μεσαίων, σχεδιασμένων από κορυφαίους Ιταλικούς Οίκους, ως απάντηση στο Γερμανικό ανταγωνισμό τις δεκαετίες '80-'90. Τι ωραία χρόνια, πραγματικά!
an metrisoume metaksonia i megenthinsi ton sigxronon einai akoma pio entiposiaki.Το.μεταξονιο ορίζει την κατηγορία όμως Νίκο και όχι ο όγκος, εξωτερικές διαστάσεις κτλπ
Τώρα είδα το ποστ!Όσο για τις ιστορίες από την Αγγλία, πολλές φορές δεν ήταν παρά "old wives' tales, that one should take them with a pinch of salt".
Συγνώμη, μου ξέφυγε, μεγαλομεσαία ήθελα να πω!Γιατί τα αποκαλείς ¨μεσαία¨ - δεν είναι D-segment large cars?
Τα μεγάλα ποιά είναι?
Όντως στις δεκαετίες '80-'90 ήταν απάντηση αλλά μετά το 2000 ήταν αντιγραφή.
Νομίζω ότι τα μεταξόνια στην επόμενη κατηγορία δεν αλλάζουν δραματικά (μπορεί να κάνω λάθος), γιατί τα πλαίσια είναι σχεδόν κοινά για ευνόητους λόγους. Π.χ. το Passat έχει μεταξόνιο πλέον 2,786μ. Απλώς προσθέτουν έναν παραπάνω όγκο, σχεδόν.an metrisoume metaksonia i megenthinsi ton sigxronon einai akoma pio entiposiaki.
palia mono oi Citroen eixan megala metaksonia
Endeiktika
Alfa 164 2660mm
Alfa 90 2510mm
Renault r25 2710mm
VW Passat 1 2470mm
sigxrono polo 2548mm
peugeot 308 2675mm
VW golf 8 2636mm
Ena polo exei kata poli megalitero metaksonio apo to proto passat i tin alfa 90.
Ki ena 308 pio megalo apo tin 164!!
Κάποιες έχουν 3100mm.Νομίζω ότι τα μεταξόνια στην επόμενη κατηγορία δεν αλλάζουν δραματικά (μπορεί να κάνω λάθος), γιατί τα πλαίσια είναι σχεδόν κοινά για ευνόητους λόγους. Π.χ. το Passat έχει μεταξόνιο πλέον 2,786μ. Απλώς προσθέτουν έναν παραπάνω όγκο, σχεδόν.
(Α ρε CXάρα με τα 2,845μ μεταξόνιο! Για αυτό η κόρη μου δε θέλει να βγαίνει από μέσα...)
Το έγραψα μισοαστεία - μισοσοβαρά, προφανώς και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την ιστορία, απλά μου φαίνεται λίγο περίεργη, σε σχέση με αυτά που είναι γνωστά για τα 2 αυτοκίνητα. Μπορεί ο συγχωρεμένος να ήθελε να τους δείξει το μοτέρ, μιας και που ο AJ6, ειδικά σαν 2,9 δεν ήταν και τόσο κοντά στις προσδοκίες όλων, μπορεί απλώς να ήταν άνθρωπος που δεν έπαιρνε και πολύ στα σοβαρά, αυτά που τελικά δεν είναι και τόσο σοβαρά, και να ήθελε να πικάρει τους πρώην συναδέλφους του... Ποιος ξέρει;Τώρα είδα το ποστ!Εντάξει, για να είμαι ειλικρινής, γενικά πιστεύω ότι οι ιστορίες τους δεν έχουν πολύ αλατοπίπερο (η συγκεκριμένη ήταν στο Classic Cars, τεύχος Σεπτεμβρίου του 2019, όταν πέθανε ο Dewis και την είχε διηγηθεί ο ίδιος). Αλλά όπως λες, μερικές φορές εκεί στις pub που μπεκροπίνουν μπύρες συνέχεια, όλο και καμμιά @#%$ μπορεί να διαδοθεί μέσα στην ευθυμία!
Και έχεις δίκιο και σε κάτι άλλο, οι XJ40 είναι από τα πιο υποτιμημένα κλασσικά αυτοκίνητα. Ήταν πάρα πολύ καλές στο στήσιμό τους στο δρόμο! Αυτό το παραδέχομαι ότι σε βάζει σε σκέψεις όσον αφορά την παραπάνω ιστορία. Εγώ απλώς τη μετέφερα για να τονίσω την αξία της 164 περισσότερο!
Ναι, πραγματικά συμβαίνει με πολλά αυτοκίνητα που πάλιωσαν σαν το καλό κρασί και τώρα εκτιμώνται πολύ περισσότερο από ό,τι όταν πρωτοεμφανίστηκαν. Ένα πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα επίσης είναι πάλι από την Jaguar, η XJS. Εμένα προσωπικά όμως μου άρεσε από την αρχή και η XJS και η XJ40, η τελευταία ιδίως με τα διπλά φώτα εμπρός και με τον 12 κύλινδρο κινητήρα, όπου και εξωτερικά, αν και διακριτικά, φαινόταν η διαφορά με τις υπόλοιπες εκδόσεις.Το έγραψα μισοαστεία - μισοσοβαρά, προφανώς και δεν μπορώ να αμφισβητήσω την ιστορία, απλά μου φαίνεται λίγο περίεργη, σε σχέση με αυτά που είναι γνωστά για τα 2 αυτοκίνητα. Μπορεί ο συγχωρεμένος να ήθελε να τους δείξει το μοτέρ, μιας και που ο AJ6, ειδικά σαν 2,9 δεν ήταν και τόσο κοντά στις προσδοκίες όλων, μπορεί απλώς να ήταν άνθρωπος που δεν έπαιρνε και πολύ στα σοβαρά, αυτά που τελικά δεν είναι και τόσο σοβαρά, και να ήθελε να πικάρει τους πρώην συναδέλφους του... Ποιος ξέρει;
Πάντως η XJ40 ήταν και λίγο απογοήτευση στην εποχή της, περισσότερο για το σχήμα της, λιγότερο για το μοτέρ της, αλλά μετά από τόσα χρόνια μου είναι συμπαθής. Όπως και με το Range Rover P38A, είναι από τα σχήματα που ενώ όταν παρουσιάστηκαν δεν μου άρεσαν καθόλου, νομίζω ότι ο χρόνος έχει επιδράσει ευεργετικά πάνω τους.
Γνησιότατο! Νομίζω το έχω ξαναβάλει στο παρελθόν.gnisio??