- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 9.222
- Reaction score
- 21.824
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Εμενα παντα μου αρεσε αυτη αλλα προτιμω τις ''αθλητικες'' e32-e38..
Για κάποιους στα μερσεντοφόρα, αυτή η facelift με τα άσπρα φλας, που έβγαλε τα "κερατάκια" και έβαλε τους σύγχρονους αισθητήρες παρκαρίσματος είναι το holy grail των S class. Εμένα πάλι η 126 μου αρέσει περισσότερο... Από τις "σύγχρονες" δε, η 221 μου αρέσει, μετά δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω από τις άλλες σειρές....Όταν είχε πρωτοβγει, δε μου άρεσε πολύ. Τώρα όμως, 30 χρόνια μετά, μου αρέσει. Τόσο πολύ μας λείπει εκείνη η δεκαετία στα αυτοκίνητα;
View attachment 31813
Για κάποιους στα μερσεντοφόρα, αυτή η facelift με τα άσπρα φλας, που έβγαλε τα "κερατάκια" και έβαλε τους σύγχρονους αισθητήρες παρκαρίσματος είναι το holy grail των S class. Εμένα πάλι η 126 μου αρέσει περισσότερο... Από τις "σύγχρονες" δε, η 221 μου αρέσει, μετά δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω από τις άλλες σειρές....
Υ.Γ.: Νονέ στο έχω πει τόσες φορές. Να είσαι αριστοκράτης στις επιλογές σου, μην ανακατεύεσαι με τους βλάχους από την Βαυαρία![]()
Προσωπικα παντως τη θεωρω πιο σωστη δουλεια απο τον Sacco σε σχεση με τις w201-w124 αν και τιποτα δε συγκρινεται με την R129Κι εγώ θεωρώ ότι αυτή η δουλειά του Sacco δεν είναι ισάξια με τα προηγούμενα δείγματα γραφής.
Για όποιον ενδιαφέρεται, παραθέτω ένα εξαιρετικό άρθρο για το παρασκήνιο στην εταιρία εκείνα τα χρόνια.
https://auto-didakt.com/random_blog_leser/mercedes-benz-crucification-of-a-hallowed-brand.html
Einai alithia oti xamilosan stin ananeosi to ipsos tou chassis, gia na fainetai to aftokinito ligotero ogkodes?Για κάποιους στα μερσεντοφόρα, αυτή η facelift με τα άσπρα φλας, που έβγαλε τα "κερατάκια" και έβαλε τους σύγχρονους αισθητήρες παρκαρίσματος είναι το holy grail των S class. Εμένα πάλι η 126 μου αρέσει περισσότερο... Από τις "σύγχρονες" δε, η 221 μου αρέσει, μετά δεν μπορώ να τις ξεχωρίσω από τις άλλες σειρές....
Η αληθεια ειναι οτι δε θυμαμαι αναλογη προσπαθεια και αποτελεσμα στο seg.E για 4θεσιο, 4θυρο κουπε γραμμης και οχι coupe με την αυστηρη εννοια του ορου εως τοτε.. Για τον ιδιο λογο η w218 μου φαινεται ειναι ξαναζεσταμμενο ψωμι..Κι όμως Νονέ...... Ωραίο κουπέ η 217 αλλά υπάρχουν κι άλλα ωραία κουπέ και θα σχεδιαστούν και άλλα που θα της μοιάζουν.
Με το ρισκο να μην εχω αντιληφθει κατι δεν μπορω να δεχθω αυτα τα 4-5 αυτοκινητα αισθητικα και ως ''case studies'' στην ιδια προταση.Το σχήμα όμως σε προφίλ των μεγάλων Citroen (από DS μέχρι C6) που αιχμαλωτίζει το μάτι, αυτό το vertical affinity/homogeneity του Sacco (το τόσο συντηρητικό αλήθεια αλλά και ταυτόχρονα τόσο αριστοκρατικό μετά από δεκαετίες), δεν επαναλαμβάνεται εύκολα.
Ε τωρα νομιζω με βαζεις σε τρυπάκια 4tforum...Στο άρθρο που παρέθεσε ο Demetris o Hans Scherenberg Διευθυντής Έρευνας & Ανάπτυξης της Mercedes-Benz από το 1965 έως το 1977 λέει: «Αληθινή κομψότητα σημαίνει να μένεις σε απόσταση αναπνοής από τη μόδα». Η μόδα έρχεται και παρέρχεται, κάποια σχέδια μένουν για πάντα. Μεγαλώνοντας ηλικιακά θα με καταλαβαίνεις περισσότερο.
Συμφωνουμε 100%Πάμε προς το κιτς, όχι προς νέα επαναστατικά σχέδια, όπως ήταν η DS.
Κατέβασαν τον προφυλακτήρα εμπρός και στα πλαϊνά, για να μην δείχνει τόσο ογκώδες, αυτό διάβασα. Προφανώς έκαναν κάτι για να ξεγελάσουν το μάτι, δεν επενέβησαν στο σασσί.Y.Γ: CX II_Prestige, δεν το ξέρω αυτό για το σασσί, ευχαρίστως να το ψάξω. Ο όγκος της 140 με ενοχλεί και εμένα...
Μία τέτοια ιστορία θα ήταν πραγματικά υπέροχη Δημήτρη, μια που τα αυτοκίνητα είναι στοιχεία του ανθρώπινου πολιτισμού και όχι μόνο βίδες και λαμαρίνες, όπως έλεγε πάντα ο Κ.Κ., μια που τον αναφέραμε πριν από λίγες ημέρες (και μακάρι να ξεπεράσει τα προβλήματα υγείας του και να μείνει αρκετά χρόνια ακόμα μαζί μας, παρά τα 84 χρόνια του...). Και εσύ Δημήτρη είσαι ο πλέον ειδικός σε θέματα ιστορίας! (δεν ξέρω εάν υπάρχει και άλλος ιστορικός στο φόρουμ!).Οφ-τόπικ ποστάρισμα αλλά αναγκαίο....
Νονέ δεν παρεξηγούμαι, μην στεναχωριέσαι. Να ξεκαθαρίσω όμως τα των "βλάχων" και των "αριστοκρατών", για να μην μένουν λάθος εντυπώσεις στα μέλη του φόρουμ.
Οι Βαυαροί είναι υπέρμαχοι της παράδοσης και περήφανοι γι αυτήν. Φορούν τις κλασσικές βερμούδες τους, τα καπέλα με το φτερό και τα χαίρονται. Στα μάτια των υπολοίπων Γερμανών (ειδικά των βόρειων) είναι λίγο γραφικοί. Το παρατσούκλι τους είναι οι βλάχοι της Γερμανίας. Να διευκρινίσω ότι εμένα μου αρέσει η παράδοση αυτή και ειδικότερα την Βαυαρία την λατρεύω σαν φύση, απλά το λέω χιουμοριστικά για να σε πειράξω που σου αρέσουν οι ΒMW. Οι κάτοικοι πάλι της Βάδης - Βυρτεμβέργης λέγονται Schwabish (Σουηβοί ελληνιστί) και θεωρούνται από τους άλλους Γερμανούς λίγο χαζούληδες και πολύ τσιγκούνηδες, άρα όταν σου λέω για τους βλάχους της ΒΜW, μπορείς να μου απαντάς για τους χαζούληδες της Mercedes.
Τώρα ως προς το είδος ανθρώπων που οδηγούσαν Μercedes, έχεις δίκιο απλά δεν είναι κανόνας και δεν είναι η μόνη εταιρεία που χαρακτηρίζονται αρνητικά οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους. Θυμάμαι για παράδειγμα αρνητικούς χαρακτηρισμούς για οδηγούς BMW σειράς 3, τις δεκαετίες του 90 και 2000, ειδικά κάτι "φτιαγμένων" σε βαθμό καγκουρέματος. Δεν είναι όμως ούτε όλοι οι οδηγοί Mercedes ψηλομύτηδες, ούτε όλοι οι οδηγοί BMW "κάγκουρες".
Προς διαχειριστές: Το φόρουμ έχει πολύπλευρες ανησυχίες. Θα μπορούσα άραγε να ανοίξω ένα νήμα για την ιστορία της Ευρώπης (προσπαθώντας να αφήσω όσο το δυνατόν από έξω την πολιτική), σε συνδυασμό πάντοτε με την πορεία της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Γηραιά Ήπειρο;
Καλά δε το συζητώ ,ιδιαίτερη "περίπτωση" και αυτοί! Έχει χυθεί μελάνι για τους bimmer drivers. Και σαφώς δε γενικεύουμε.Τώρα ως προς το είδος ανθρώπων που οδηγούσαν Μercedes, έχεις δίκιο απλά δεν είναι κανόνας και δεν είναι η μόνη εταιρεία που χαρακτηρίζονται αρνητικά οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους. Θυμάμαι για παράδειγμα αρνητικούς χαρακτηρισμούς για οδηγούς BMW σειράς 3, τις δεκαετίες του 90 και 2000, ειδικά κάτι "φτιαγμένων" σε βαθμό καγκουρέματος. Δεν είναι όμως ούτε όλοι οι οδηγοί Mercedes ψηλομύτηδες, ούτε όλοι οι οδηγοί BMW "κάγκουρες".
Φίλος που μεγάλωσε κοντά στη Στουτγκάρδη πάντα μου περιέγραφε τους κατοίκους της περιοχής σαν εξαιρετικά στρυφνούς, εκτός από τσιγκούνηδες, σε αντίθεση με τους Βαυαρούς που ήταν πιο ανοιχτόκαρδοι και χαλαροί.Οφ-τόπικ ποστάρισμα αλλά αναγκαίο....
Οι Βαυαροί είναι υπέρμαχοι της παράδοσης και περήφανοι γι αυτήν. Φορούν τις κλασσικές βερμούδες τους, τα καπέλα με το φτερό και τα χαίρονται. Στα μάτια των υπολοίπων Γερμανών (ειδικά των βόρειων) είναι λίγο γραφικοί. Το παρατσούκλι τους είναι οι βλάχοι της Γερμανίας. Να διευκρινίσω ότι εμένα μου αρέσει η παράδοση αυτή και ειδικότερα την Βαυαρία την λατρεύω σαν φύση, απλά το λέω χιουμοριστικά για να σε πειράξω που σου αρέσουν οι ΒMW. Οι κάτοικοι πάλι της Βάδης - Βυρτεμβέργης λέγονται Schwabish (Σουηβοί ελληνιστί) και θεωρούνται από τους άλλους Γερμανούς λίγο χαζούληδες και πολύ τσιγκούνηδες, άρα όταν σου λέω για τους βλάχους της ΒΜW, μπορείς να μου απαντάς για τους χαζούληδες της Mercedes.
Πες τίποτα και για αυτούς με τα Audi. Δεν παλεύονται!Καλά δε το συζητώ ,ιδιαίτερη "περίπτωση" και αυτοί! Έχει χυθεί μελάνι για τους bimmer drivers. Και σαφώς δε γενικεύουμε.
Απλά στην Ελλάδα ήταν αδύνατον να μην παρατηρήσεις κάποια πράγματα. Για να μη μιλήσω για συμπεριφορές "σαξοραλλου" πριν 15 χρονια, golf II gti αλλά και κάτι ανιωθους τύπους να σέρνονται στο συννεφάκι τους οπουδήποτε στο δρόμο με υδροπνευματικα Citroen..![]()
Διπολική διαταραχή λέγεται. Στην περίπτωση του αγαπητού μας Χρήστου βέβαια είναι τριπολική γιατί γουστάρει και CitroenΟ Αποστολης ειναι ετοιμος να σε διαγραψει .......οδηγας alfa romeo και κατεχεις κορεατικο![]()
Πολλαπλή είναι. Γουστάρει και BMWΔιπολική διαταραχή λέγεται. Στην περίπτωση του αγαπητού μας Χρήστου βέβαια είναι τριπολική γιατί γουστάρει και Citroen![]()