Πιστεύω ότι το Honda S2000 αποτελεί ήδη ένα σύγχρονο κλασσικό και κάποτε θα έχει την αξία που έχει τώρα το Honδa S800 της δεκαετίας του '60. Η συνταγή είναι η ίδια: απίστευτα πολύστροφοι κινητήρες (9-10000 στροφές!) και roadster αμάξωμα (εντάξει, το S800 βγήκε και σε λίγα κουπέ αντίτυπα). Ουσιαστικά το S2000 είναι ο διάδοχος του S800.
Έχει έναν απίστευτα ευχάριστο στη χρήση λεβιέ ταχυτήτων, με πολύ μικρές διαδρομές και απόλυτη, μηχανική αίσθηση στο κούμπωμα. Θέλει, όμως, πάρα πολλή προσοχή: Μου έχουν αφηγηθεί ήδη μία ιστορία για ένα ζευγάρι που σκοτώθηκε στο τέρμα της Συγγρού με ένα τέτοιο...
Το συγκεκριμένο της φωτογραφίας είναι και εντελώς αυθεντικό, χωρίς καμία προσθήκη, ή μετατροπή!
Έχει έναν απίστευτα ευχάριστο στη χρήση λεβιέ ταχυτήτων, με πολύ μικρές διαδρομές και απόλυτη, μηχανική αίσθηση στο κούμπωμα. Θέλει, όμως, πάρα πολλή προσοχή: Μου έχουν αφηγηθεί ήδη μία ιστορία για ένα ζευγάρι που σκοτώθηκε στο τέρμα της Συγγρού με ένα τέτοιο...
Το συγκεκριμένο της φωτογραφίας είναι και εντελώς αυθεντικό, χωρίς καμία προσθήκη, ή μετατροπή!