- Εγγραφή
- 31 Δεκεμβρίου 2020
- Μηνύματα
- 303
- Reaction score
- 889
- Πόντοι
- 367
- Age
- 50
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Το όνομά μου είναι Δημήτρης και μέχρι τώρα παρακολουθούσα το φόρουμ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης. Με τον καιρό διαπίστωσα ότι αν και δεν έχω κάποιο ιστορικό Citroën αυτή τη στιγμή, έχω αρκετά κοινά με πολλούς από τους ενεργούς χρήστες εδώ, αν θέλετε συμβατό τρόπο σκέψης επομένως θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον για 'μένα να συμμετέχω στις συζητήσεις. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι η καρδιά μου είναι από παλιά δοσμένη στην απέναντι πλευρά της Μάγχης, σε ότι έχει να κάνει με τα ιστορικά αυτοκίνητα. Από νεαρή ηλικία είμαι κάτοχος και έχω κυκλοφορήσει ( μάλλον λιώσει στα χιλιόμετρα...) 2 από τα πιο χαρακτηριστικά μοντέλα της δεκαετίας του 1960 τα οποία εξακολουθώ να έχω στην κατοχή μου. Για να ξαναγυρίσουμε όμως στα Citroën, θυμάμαι ότι από μικρός τα πρόσεχα. Ήξερα να ξεχωρίζω τους ήχους των κινητήρων, θυμάμαι τον τρόπο που κινείται η DS, και αν και κατανοώ απόλυτα τη γοητεία ενός 2CV για παράδειγμα, θα έλεγα ότι αυτό που με έλκυε διαχρονικά, ήταν αυτό που λέμε ... "μεγάλη Citroën". DS, CX, XM, C5, C6, πάντοτε τις είχα στην άκρη του μυαλού μου και ήταν πάντα από τα αυτοκίνητα που θα γύριζα να κοιτάξω και 2η φορά, και που θα έψαχνα να διαβάσω 2-3 πράγματα παραπάνω. Όταν κάποια στιγμή αποφάσισα να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο, ήταν το τραγικό καλοκαίρι του 2015, οπότε χωρίς να βασανιστώ ιδιαίτερα πήρα μία από τις 4 τελευταίες C5 που είχαν εισαχθεί στη χώρα. Αυτό σήμαινε δυστυχώς ότι δεν είχα την επιλογή της υδροπνευματικής, αλλά παρόλα αυτά δεν το μετάνιωσα. Ίσα, ίσα, άρχισα να συμπαθώ ιδιαίτερα τις CX, και να σκέφτομαι ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα ήθελα να έχω μία. Θα δείξει!
Το όνομά μου είναι Δημήτρης και μέχρι τώρα παρακολουθούσα το φόρουμ αρκετό καιρό σαν επισκέπτης. Με τον καιρό διαπίστωσα ότι αν και δεν έχω κάποιο ιστορικό Citroën αυτή τη στιγμή, έχω αρκετά κοινά με πολλούς από τους ενεργούς χρήστες εδώ, αν θέλετε συμβατό τρόπο σκέψης επομένως θα είχε περισσότερο ενδιαφέρον για 'μένα να συμμετέχω στις συζητήσεις. Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι η καρδιά μου είναι από παλιά δοσμένη στην απέναντι πλευρά της Μάγχης, σε ότι έχει να κάνει με τα ιστορικά αυτοκίνητα. Από νεαρή ηλικία είμαι κάτοχος και έχω κυκλοφορήσει ( μάλλον λιώσει στα χιλιόμετρα...) 2 από τα πιο χαρακτηριστικά μοντέλα της δεκαετίας του 1960 τα οποία εξακολουθώ να έχω στην κατοχή μου. Για να ξαναγυρίσουμε όμως στα Citroën, θυμάμαι ότι από μικρός τα πρόσεχα. Ήξερα να ξεχωρίζω τους ήχους των κινητήρων, θυμάμαι τον τρόπο που κινείται η DS, και αν και κατανοώ απόλυτα τη γοητεία ενός 2CV για παράδειγμα, θα έλεγα ότι αυτό που με έλκυε διαχρονικά, ήταν αυτό που λέμε ... "μεγάλη Citroën". DS, CX, XM, C5, C6, πάντοτε τις είχα στην άκρη του μυαλού μου και ήταν πάντα από τα αυτοκίνητα που θα γύριζα να κοιτάξω και 2η φορά, και που θα έψαχνα να διαβάσω 2-3 πράγματα παραπάνω. Όταν κάποια στιγμή αποφάσισα να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο, ήταν το τραγικό καλοκαίρι του 2015, οπότε χωρίς να βασανιστώ ιδιαίτερα πήρα μία από τις 4 τελευταίες C5 που είχαν εισαχθεί στη χώρα. Αυτό σήμαινε δυστυχώς ότι δεν είχα την επιλογή της υδροπνευματικής, αλλά παρόλα αυτά δεν το μετάνιωσα. Ίσα, ίσα, άρχισα να συμπαθώ ιδιαίτερα τις CX, και να σκέφτομαι ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα ήθελα να έχω μία. Θα δείξει!