Classic Remise, Βερολίνο

Το έφερε η τύχη να βρίσκομαι για 2 ημέρες στο Βερολίνο και φυσικά, δεν παρέλειψα να επισκεφθώ το υπέροχο Classic Remise, με τα συνεργεία μέσα του (όπως το γνωστό μας Atelier) να δουλεύουν συνεχώς στα υπέροχα κλασσικά των κατόχων τους.

Είδα πάρα πολλά αυτοκίνητα, πολλά από τα οποία απομυθοποιήθηκαν σχεδιαστικά μπροστά στα μάτια μου. Τα σύγχρονα "hypercars" (LaFerrari, Bugatti Veyron, Ferrari Enzo) από κοντά μου φάνηκαν άθλια σχεδιαστικά. Η μαύρη Aventador SVJ που θα δείτε παρακάτω είναι απλώς ό,τι πιο εξωφρενικό υπάρχει... Επίσης άσχημη εντύπωση μου έκανε και η Gullwing. Δεν πλησιάζει ούτε στο ελάχιστο τη λεπτότητα των γραμμών μίας E-type.

Πολλά αυτοκίνητα τα συνοδεύει περισσότερο μίας φήμη, ένας μύθος (σαν κάτι "μαϊμού", μεγάλους επιστήμονες που βραβεύονται και προβάλλονται για χρόνια και απαχόλησαν πρόσφατα την επικαιρότητα...). Για άλλη μια φορά κατάλαβα τη μοναδικότητα των αγαπημένων μας Citroen.

Τα δικά μου "highlights": H GS Birotor βέβαια που έχει πάρει σειρά για αναπαλαίωση στο Atelier (δεν είχε ούτε μία CX), η μονοφάναρη DS του '57 (με 155000 ευρώ δική σας!), η υπέροχη BMW 507 (αυτή ήταν πραγματικά ευχάριστη έκπληξη για εμένα), η Ferrari 575M (ακολουθεί σχεδιαστικά την παλιά σχολή με τη μακριά μούρη - υπέροχη!), η Aston Martin Vantage που δε φαίνεται και η άσπρη Countach QV! (δεν είχα ξαναδεί στη ζωή μου - ποιος έβαλε κόκκινο φανάρι φρένου στην αεροτομή της, τη οποίας η μπογιά επίσης έχει σκάσει. Γενικά φαινόταν ότι είναι ποιοτικά σαν ένα πολυτελές Φίατ... αλλά υπέροχη!). Και η εκπληκτικής ομορφιάς απλότητα του σχεδίου της Diablo (η ευφυΐα του Gandini).

Ζητώ συγνώμη για κάποιες φωτογραφίες, τα αυτοκίνητα ήταν πίσω από τζαμαρίες και δεν φαίνονταν σχεδόν καθόλου.
16946
16947
16948
16949
16950
16951
16952
16953
16954
16955
 

Comments

Με μια λεξη, υπεροχες φωτογραφιες!
Ποσες και ποσες φορες δεν εχω χαζεψει φωτογραφιες απο αυτον το χωρο στο διαδικτυο!
Τα βλεπεις ολα μαζι και σκεφτεσαι τι υπεροχα αισθητικα ηταν τα αυτοκινητα τοτε!
 
H πρωτη ειναι 6C 2500 SS pininfarina cabrio.
Η δευτερη 6C 2500 gt touring villa d este ΝΟΜΙΖΩ. Κατι δε παει καλα με το θυρεο της. Επρεπε να ειναι νικελ οχι μαυρος. Τα φωτα σας.
Κάπου πέτυχα μία εικόνα στο ίντερνετ με τέτοια μάσκα. Γενικά ναι, ήταν από νίκελ με χαρακτηριστικές οριζόντιες γραμμές, κάτι που προσπάθησαν να αντιγράψουν στη μάσκα τους και οι νεώτερες Alfa. Ίσως πάλι να έγινε σε μια ανακατασκευή μία μικρή παρέκκλιση από το αυθεντικό.
 
Απολαυστικό ποστ και υπέροχες φωτογραφίες Νικόλα. Σε ευχαριστούμε πολύ για τον κόπο που έκανες να τις ανεβάσεις και να τις μοιραστείς μαζί μας
Είναι ένα μέρος που πάντα ήθελα να πάω αλλά ακόμα δεν αξιώθηκα..
 
Ξέχασα να αναφέρω βέβαια και κάποια άλλα αυτοκίνητα που εμένα προσωπικά μου έκαναν τη μεγαλύτερη εντύπωση και φυσικά, τα είδατε και μόνοι σας. Το φοβερό γαλάζιο Monteverdi 375S High Speed του Frua, η μαύρη, βασική Esprit S3 (χωρίς το turbo δηλαδή), η οποία αποτελεί σχεδιαστικό πρότυπο του "wedge design" από τον Giugiaro, η Bora βέβαια, η ΒΒ512 και η εξαιρετικά σπάνια Vanquish Zagato. Η Ferrari 250 GT SWB που φαίνεται σε εκείνο το συνεργείο, η οποία πωλείται σε πλειστηριασμούς δεκάδες(!) εκατομμύρια ευρώ, δε μου αρέσει καθόλου. Η Porsche 928 1ης γενιάς επίσης μου αρέσει πολύ, αλλά τόσο αυτή, όσο και κάτι μεταγενέστερες S4 και GTS, δε φαίνονταν καλά μέσα στις τζαμαρίες. Και αφήνω για το τέλος τις R129 SL, πάντα πανέμορφες με τον πιο λιτό σχεδιαστικά τρόπο!

Εάν μου ζητούσαν να φύγω με ένα αυτοκίνητο από το Remise, θα έπαιρνα την Birotor! Μετά, την 507.
 
Εντωμεταξυ σημερα στο Δουβλινο πετυχα και μια Vanquish Zagato και μια SL R129 :lol:

Απ οτι φαινεται στις φωτογραφιες soft spots για εμενα (εκτος απο citroen και alfa romeo που ειναι συνολικα ως εταιριες για εμενα...) αποτελουν οι lamborghini countach, ferrari testarossa, 308, 512bb και η (μετρια ως αυτοκινητο αλλα πανεμορφη) 348 , renault 16 gtx, mercedes R129, porsche 928 (που ειχα μια συντομη επαφη πριν χρονια μετα απο τυχαια συναντηση με κατοχο στη Πεντελη προς τα ρανταρ) , porsche 918 και η bmw 8.
Τις ferrarι ειχα τη τυχη να τις θαυμασω απο κοντα στο αφιερωμα για τα 70 χρονια στο Hellenic motor museum (ομολογουμενως απιστευτο μουσειο για τα ελληνικα δεδομενα) το Δεκεμβρη του '17.
 
Last edited:
Top Bottom