Citroen XM, γενική συζήτηση

ΜΙΛΤΟΣ

Member
Εγγραφή
21 Φεβρουαρίου 2014
Μηνύματα
294
Reaction score
652
Πόντοι
447
Age
64
Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........

Για την ΖΧ υπάρχουν δυο πλευρές (από την πλευρά ενός Σιτροενάκια)...

Η πρώτη είναι ότι δεν υπάρχει καν θέμα σύγκρισης με την την τοπ πεντάδα (2cv, DS, CX, GS(A), SM). Άλλες εποχές, άλλα σχέδια, άλλες συγκινήσεις.
Αυτοκίνητα μοναδικά αυτά, πανέμορφα, πρωτοπόρα το καθένα στον δικό του βαθμό. Επίσης Η ΖΧ είναι πολύ πιο συμβατική από πιο μοντέρνες Σιτροέν (ΒΧ, Ξαντιά, ΧΜ) και σε αυτό απογοητεύει.

όμως, αντιπροσωπεύει μια εποχή που ενώ η Σιτροέν δεν έμοιαζε καθόλου στην Σιτροέν της παλιάς καλής εποχής, παρ'όλα αυτά συνέχιζε να κατασκευάζει αυτοκίνητα κορυφαία στην κατηγορία τους στους πιο κρίσιμους τομείς. Η ΖΧ είχε μπανάλ, σχεδίαση, δεν είχε υδροπνευματική, δεν είχε 4 δισκόφρενα, είχε γόνατα μακφέρσον. αλλά έίχε την καλλίτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία, την καλλίτερη άνεση, ικανοποιητική ποιότητα κατασκευής και πολύ ευρύχωρο σαλόνι.

Και αυτά δεν ίσχυαν πια για τα Σιτροέν από την γενιά των πρώτων C2, C3, C4 και μετά (με εξαίρεση τις μεγάλες υδροενεργητικές)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.632
Reaction score
13.101
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Νικο η αληθεια ειναι οτι δεν εχω οδηγησει το ZX και δεν το ξερω ...........Εμφανισιακα ομως ειναι αδυνατον να συγκρηνεις το ZX με ΤΗΝ GS ....Εαν αφαιρεσεις το σημα θα μπορουσες ανετα να το περασεις για κορεατικο......ξερω οτι καποιοι θα διαφωνησουν ( νονος) αλλα ........
Από όλες τις απόψεις, σχεδιαστικά, μηχανολογικά (ακόμα και ο boxer για έμενα ήταν φανταστικός, με απίστευτη καμπύλη ροπής, ο 1.3 ιδίως. ..), αναρτήσεις. .. Και ο πιο αντικειμενικός θα πρέπει να παραδεχθεί ότι δεν υπήρξε μικρομεσαίο σαν τη GS. Το είπε και ο μοναδικός LJK Setright και αυτό από μόνο του αρκεί! Νομίζω πρέπει να αναγνωριστεί η αξία της ως εφαμιλλη της αξίας της DS στη μεγάλη κατηγορία!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.457
Reaction score
19.472
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Για κορεατικο δε θα τη περναγα με τιποτα θεωρω κατα τ αλλα συμφωνω Μιλτο! Οπως και με τους Νικους!
Η GS συγκρινομενη με τις ταπεινες εκδοσεις της zx εχει απλα ανωτερο μπροστινο συστημα, ησυχια και απουσια κραδασμων στο ρελαντι και φρενα εχωντας zx και εχωντας οδηγησει και Gs. Απλα η zx σε προκαλει να τη ζοριζεις σε στροφιλικια πολυ!
 

ΜΙΛΤΟΣ

Member
Εγγραφή
21 Φεβρουαρίου 2014
Μηνύματα
294
Reaction score
652
Πόντοι
447
Age
64
Ευτυχως που εχεις και το xantia αλλιως θα ησουν εκτος citroenoπαρεας με το zx...χα χα
Και εγω συμφωνω με τους Νικους.....
Και μπορει να ειχε για την εποχη της κρατηματα ανεση και ποιοτητα αλλα οπτικα ΔΕΝ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟ και αυτο για μενα ειναι βασικο.......
 

ΜΙΛΤΟΣ

Member
Εγγραφή
21 Φεβρουαρίου 2014
Μηνύματα
294
Reaction score
652
Πόντοι
447
Age
64
Αλλα εχουμε φυγει απο το θεμα μας παιδια sorry...............
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
IMG_1125.jpg
IMG_1126.jpg


o εφιάλτης των πρώτων ΧΜ.

Σπασμένες βάσεις στην μπροστινη ανάρτηση. Ειδικά στις λακούβες των ελληνικών δρόμων...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
ακριβώς
Εφιάλτης όχι μόνο των ΧΜ... Αλλά και των ΒΧ και Xantia!
Το πρόβλημα δεν υπήρχε σε όλες τις ΧΜ;;; Μόνο στις πρώτες;;;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
απ
Εφιάλτης όχι μόνο των ΧΜ... Αλλά και των ΒΧ και Xantia!
Το πρόβλημα δεν υπήρχε σε όλες τις ΧΜ;;; Μόνο στις πρώτες;;;
Απ' όσο γνωρίζω στις πρώτες 89-92 ήταν πολύ συχνό φαινόμενο.

Στις μεταγενέστερες ΧΜ, Ξαντιά και ΒΧ υπάρχει σαν πρόβλημα, αλλά είναι πιο σπάνιο.
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.530
Reaction score
19.032
Πόντοι
1.287
Age
51
Περιοχή
Italy Milan
Εφιάλτης όχι μόνο των ΧΜ... Αλλά και των ΒΧ και Xantia!
Το πρόβλημα δεν υπήρχε σε όλες τις ΧΜ;;; Μόνο στις πρώτες;;;
Εχω συμβει κ σε c6 δυστυχώς...κ κάποιος τωρα θα πει απο κακή συντήρηση...κ μετα αναρωτιομστε γιατι η citroen πηγε κατα διαολου
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Εχω συμβει κ σε c6 δυστυχώς...κ κάποιος τωρα θα πει απο κακή συντήρηση...κ μετα αναρωτιομστε γιατι η citroen πηγε κατα διαολου
μου κάνει εντύπωση αυτό. Γιατί η C6 έχει διπλά ψαλίδια μπροστά και άρα λογικά η στήριξη θα γίνεται με τελείως διαφορετικό τρόπο...
 

nikos_xm

Member
Εγγραφή
31 Ιανουαρίου 2016
Μηνύματα
215
Reaction score
681
Πόντοι
507
Το top mount είχε πριν μια δεκαετία 450 ευρώ το ένα λογικό να μην το άλλαζαν και να πεταγόταν η μπουκάλα, τώρα ειδικά είναι και nfp για κάποια.
σε όσους είχαν xm και τους έλεγες αλλαγή top mount και μάθαιναν την τιμή έτρεχαν!
Στο Χανιαδάκη όταν τα είχα αλλάξει μου έλεγαν μήπως να πάρετε καινούργιο αμάξι δείτε τα c5 που έχουμε γιατί να δώσετε τόσα λεφτά για ένα αμάξι 18 ετών ... που να ήξεραν :love:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.394
Reaction score
16.660
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το top mount είχε πριν μια δεκαετία 450 ευρώ το ένα λογικό να μην το άλλαζαν και να πεταγόταν η μπουκάλα, τώρα ειδικά είναι και nfp για κάποια.
σε όσους είχαν xm και τους έλεγες αλλαγή top mount και μάθαιναν την τιμή έτρεχαν!
Στο Χανιαδάκη όταν τα είχα αλλάξει μου έλεγαν μήπως να πάρετε καινούργιο αμάξι δείτε τα c5 που έχουμε γιατί να δώσετε τόσα λεφτά για ένα αμάξι 18 ετών ... που να ήξεραν :love:

καλά, στα επίσημα της Σιτροέν είναι μόνιμη φάση αυτό. Γνωστός μου στο Βέλγιο με μια C6, όποτε την παέι για σέρβις θέλουν να του σπρώξουν ds4-5...
 

PapatasosCX77

Member
Εγγραφή
28 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
2.141
Reaction score
2.404
Πόντοι
747
Περιοχή
Ιωάννινα, Ελλάς
καλά, στα επίσημα της Σιτροέν είναι μόνιμη φάση αυτό. Γνωστός μου στο Βέλγιο με μια C6, όποτε την παέι για σέρβις θέλουν να του σπρώξουν ds4-5...
Μιά φορά που είχαμε πάει να παραγγείλουμε σφαίρες από την αντιπροσωπεία, μας κοιτούσαν σα χάνοι! Δεν είχαν ξαναδεί CX!!! Τελικά σφαίρες είχαν πάντως...
 

citrobella

Citroën Guru
Εγγραφή
23 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
3.937
Reaction score
8.315
Πόντοι
947
Age
59
Περιοχή
Zwettl Niederösterreich Austria
Website
www.citrobella.com
Ta top mount tis XM itane sta 150.- to ena otan ta alaksa stin XM to 2007!
Meta ta pigane sta ipsi ke telika den ipirchane katholou...pos ine tora i agora den gnoriso.
Ke den ine mono sta Citroen problimatika ta Top Mounts, edo dialithike sto Fiat 500 modell tou 2008 sta 130.000km!
Ke se ala diafora spane elatiria ke basikes kataskeves anartiseos...
 
Top Bottom