Citroen XM, γενική συζήτηση

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Πόσο άξιζει εξαρτάται από την κατάσταση. Ακόμα με 3000 βρίσκεται σε πολύ καλτ κατάσταση, αν μιλάμε για δίλιτρο.

Για νέο οδηγό, αυτοκίνητο 30 χρόνων.... Γενικά όχι ο,τι το καλλιτερο. Κατανάλωση διλιτροι, προβληματακια που θα βφαλτ λόγω ηλικίας και να βρεις συνεργείο που να το δέχεται.

Τα ηλεκτρικά. Μέχρι τον Ιούλη 1991 φουλ στα πρόβληματα. Μετά αρκετά αξιόπιστα, και από το 1993 και μετά από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα που έχει βγάλει η Σιτροέν
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Τα τοπ μαουντς είναι πρόβλημα. Όπως και σε ΒΧ και ξανθιά σε μικρότερο βαθμό. Όμως δεν είναι αυτό το κύριο πρόβλημα, όσο η γενικότερη ηλικία του αυτοκινήτου, και η σπανιότητα του πλέον σε καλή κατάσταση.

Αποφεύγεις οπωσδήποτε τον 2.0 τουρμπο λόγω παντελούς έλλειψης ανταλλακτικών. Και αποκλείεται ο 2.5 ντίζελ λόγω αξιοπιστίας.

ο 2.1 ντίζελ είναι αθάνατος, Κί ο 2.0 8s injection εξαιρετικός
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.442
Reaction score
3.340
Πόντοι
777
Age
47
Τα τοπ μαουντς είναι πρόβλημα. Όπως και σε ΒΧ και ξανθιά σε μικρότερο βαθμό. Όμως δεν είναι αυτό το κύριο πρόβλημα, όσο η γενικότερη ηλικία του αυτοκινήτου, και η σπανιότητα του πλέον σε καλή κατάσταση.

Αποφεύγεις οπωσδήποτε τον 2.0 τουρμπο λόγω παντελούς έλλειψης ανταλλακτικών. Και αποκλείεται ο 2.5 ντίζελ λόγω αξιοπιστίας.

ο 2.1 ντίζελ είναι αθάνατος, Κί ο 2.0 8s injection εξαιρετικός
Οι εκδόσεις diesel μόνο για εξωτερικό, εδώ δεν νομίζω να υπάρχουν
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.442
Reaction score
3.340
Πόντοι
777
Age
47
Και βενζίνη το 2022 στην Ελλάδα πολύ δύσκολα θα βρει...
Έτσι όπως το έγραψες εννοείς τον κινητήρα βενζίνης, γιατί έτσι όπως πάει η τιμή της βενζίνης και αυτή δύσκολα θα τη βρίσκεις :lol:
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
94
Reaction score
127
Πόντοι
307
Age
19
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Στην βικιπαιδεια του XM αναφερεται οτι: "Some production models of the XM were not equipped with the Hydractive system, but had a 'conventional' hydropneumatic suspension closer to that of the Citroën BX. These lower specification vehicles were all built for markets in mainland Europe." αυτο σημαινει πως τα XM αυτου του trim level (διχως την hydractive) ειναι πιο αξιοπιστα λογικα ;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Στην βικιπαιδεια του XM αναφερεται οτι: "Some production models of the XM were not equipped with the Hydractive system, but had a 'conventional' hydropneumatic suspension closer to that of the Citroën BX. These lower specification vehicles were all built for markets in mainland Europe." αυτο σημαινει πως τα XM αυτου του trim level (διχως την hydractive) ειναι πιο αξιοπιστα λογικα ;
Εδω , οι περισσοτερες ΧΜ δεν ειχαν hydractive, αλλα μονο την απλη υδροπνευματικη. Ελλαδα νομιζω ειχαν ολες hydractive.

H απλη υδροπνευματικη ειναι πιο μαλακη, και σιγουρα πιο φτηνη στην συντηρηση της (λιγοτερες σφαιρες).

Στην αξιοπιστια παντως το κυριοτερο θεμα ηταν τα ηλεκτρικα για τα ,οντελα κατασκευης μεχρι 06/1991.

Γενικα ολες οι ΧΜ απο το 94 και μετα ειναι εξαιρετικα αξιοπιστες



Αυτη στην αγγελια εχει hydractive, φαινεται απο τον επιλογεα confort/sport στην κονσολα
 
Last edited:

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
94
Reaction score
127
Πόντοι
307
Age
19
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Πως ακριβως καταλαβαινει καποιος αν ενα XM ειναι εφοδιασμενο με hydractive ή απλη υδροπευματικη ; εχει να κανει με το trim level π.χ exclusive classic tecnic ;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Πως ακριβως καταλαβαινει καποιος αν ενα XM ειναι εφοδιασμενο με hydractive ή απλη υδροπευματικη ; εχει να κανει με το trim level π.χ exclusive classic tecnic ;
απο φωτογραφιες; κοιτας την κεντρικη κονσολα.

Στα δεξια του λεβιε, εχιυν ολες τον ρυθμιστη υψους της αναρτησης.
Στα αριστερα, οι hydractive εχουν και τον επιλογεα confort/sport .


μπορει ακολα και οι πιο φτηνες εκδοσεις να εχουν hydractive, γιατι το επαιρνες σαν επιλογη.



με το καπο ανοιχτο, μετρας σφαιρες...
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
94
Reaction score
127
Πόντοι
307
Age
19
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Φαινεται τελικα αρκετα προφανης διαφορα, απουσιαζει τελειως ο επιλογεας στα αριστερα του λεβιε ταχυτητων
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
94
Reaction score
127
Πόντοι
307
Age
19
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
27140

Πως καταλαβαινουμε εδω απ τις σφαιρες εαν το αμαξι διαθετει hydractive ή ειναι σκετη υδροπνευματικη ;
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
κοιτας αν υπαρχει η τριτη σφαιρα σε καθε αξονα.
απο την φωτο δεν μπορω να σου πω. απο κοντα ειναι ευκολο να το διαπιστωσεις
27141





σε καθε περιπτωση νομιζω ολες οι ελληνικες ΧΜ ειχαν hydractive.


An ψαχνεις σοβαρα για ΧΜ, δεν θα πρεπει να ειναι αυτο το κριτηριο αγορας σου κατα την γνωμη μου.

Αφου μίλαμέ για αυτοκινητα 22 με 33 χρονων, κυριο μελημα ειναι να βρεθει αυτοκινητο σε καλη κατασταση και να αποφυγεις τις προβληματικες εκδοσεις
 
Last edited:

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.679
Reaction score
3.925
Πόντοι
827
Age
49
Περιοχή
Πρεβεζα
ποσο αξιζει αυτο το xm ; ειναι καλο σαν πρωτο αμαξι για νεο οδηγο ; εχω διαβασει οτι παρουσιαζουν αρκετα ηλεκτρικα προβληματα και ιστοριες τρομου για top strut mounts που σχεδον διαπερνανε το καπο ...
για να μπλεξεις με υδροπνευματικο γενικα πρεπει να εχεις διαθεση να μαθεις πολλα πραγματα και να διαθετεις ενα ποσο παραπανω για συντηρηση απο ενα συμβατικο προσωπικα δε θα εμπλεκα με ΧΜ καθως εχει πολλα ηλεκτρικα θεματα...θα εμπλεκα αν ηθελα με υδρπνευματικο σαν πιο νεο μοντελο μια ξανθια και αν ηθελα πιο περα c5 ...sjecoy ti soy egraca....εχουν περσει απο τα χετρια μου 2 ξανθια και εχω ασχοληθει με αναρτηα σε πανω απο 10 αμαξια...και συνεχως μαθαινουμε ακομα και στα 50 κοντα....δε θα εμπλεκα ομως με ΧΜ ισως με ΒΧ αν και φοβαμαι τα ανταλακτικα του
 

GiwrgosTer

Member
Εγγραφή
18 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
94
Reaction score
127
Πόντοι
307
Age
19
Περιοχή
Χανιά, Κρήτη
Εχουμε ηδη κλασικο στην οικογενεια, εναν σκαραβαιο του '64, επομενως εχω καποια ιδεα απο βασικη συντηρηση και μικροεπισκευες. Εχουμε και ενα C5 πρωτης γενιας, του 2003 θαρρω, το οποιο με εχει πραγματικα μαγεψει με την ανεση του και καθως συντομα θα βγαλω διπλωμα, εχω αρχισει να σκεφτομαι σοβαρα την αγορα μιας υδροπνευματικης σιτροεν. Το xm μου φαινεται το πιο ελκυστικο βεβαια καθως ειναι σχετικα προσφατο οποτε ποσο ασχημη μπορει να ναι η κατασταση με τα ανταλακτικα
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Εχουμε ηδη κλασικο στην οικογενεια, εναν σκαραβαιο του '64, επομενως εχω καποια ιδεα απο βασικη συντηρηση και μικροεπισκευες. Εχουμε και ενα C5 πρωτης γενιας, του 2003 θαρρω, το οποιο με εχει πραγματικα μαγεψει με την ανεση του και καθως συντομα θα βγαλω διπλωμα, εχω αρχισει να σκεφτομαι σοβαρα την αγορα μιας υδροπνευματικης σιτροεν. Το xm μου φαινεται το πιο ελκυστικο βεβαια καθως ειναι σχετικα προσφατο οποτε ποσο ασχημη μπορει να ναι η κατασταση με τα ανταλακτικα

Ακόμα κι εδώ εχουν αρχίσει να λείπουν ανταλλακτικά για την C6.
Οπότε για ΧΜ στην Ελλάδα, η κατάσταση είναι πολύ άσχημη. Πρέπει να βρεις κάποιον μάστορα που να την ακουμπάει και να μην κάνει βλακείες.

Επίσης καύσιμα/ασφάλιση/συντήρηση είναι προϋπολογισμός. Δεν είναι μόνο η αγορά .

Από εκεί και πέρα εξαρτάται από το πορτοφόλι του καθενός...
 

maxtsif

Member
Εγγραφή
31 Μαϊου 2018
Μηνύματα
701
Reaction score
2.719
Πόντοι
677
Age
52
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Εχουμε ηδη κλασικο στην οικογενεια, εναν σκαραβαιο του '64, επομενως εχω καποια ιδεα απο βασικη συντηρηση και μικροεπισκευες. Εχουμε και ενα C5 πρωτης γενιας, του 2003 θαρρω, το οποιο με εχει πραγματικα μαγεψει με την ανεση του και καθως συντομα θα βγαλω διπλωμα, εχω αρχισει να σκεφτομαι σοβαρα την αγορα μιας υδροπνευματικης σιτροεν. Το xm μου φαινεται το πιο ελκυστικο βεβαια καθως ειναι σχετικα προσφατο οποτε ποσο ασχημη μπορει να ναι η κατασταση με τα ανταλακτικα
Εγώ πάντως ευχομαι να το πάρεις, αυτό ή οποιοδήποτε κλασικό Σιτροέν σου αρέσει. Το οτι θα "μπλέξεις" ειναι σίγουρο, αλλά έχει και τη γλύκα του, Ολα τα 30-35 χρονων αυτοκίνητα έχουν δυσκολίες αλλά η γνώμη μου είναι οτι αυτό που κάνει τη διαφορά στις Σιτροέν, δηλαδή η ανάρτηση, είναι μια χαρά αξιόπιστη.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Εχουμε ηδη κλασικο στην οικογενεια, εναν σκαραβαιο του '64, επομενως εχω καποια ιδεα απο βασικη συντηρηση και μικροεπισκευες. Εχουμε και ενα C5 πρωτης γενιας, του 2003 θαρρω, το οποιο με εχει πραγματικα μαγεψει με την ανεση του και καθως συντομα θα βγαλω διπλωμα, εχω αρχισει να σκεφτομαι σοβαρα την αγορα μιας υδροπνευματικης σιτροεν. Το xm μου φαινεται το πιο ελκυστικο βεβαια καθως ειναι σχετικα προσφατο οποτε ποσο ασχημη μπορει να ναι η κατασταση με τα ανταλακτικα
Υπάρχει όμως διαφορά μεταξύ του έχουμε ένα σκαραβαίο στην οικογένεια και κάνουμε λίγα χιλιόμετρα το μήνα σαν κλασικό, και θα πάρω ένα δίλιτρο αυτοκίνητο 30 ετών, στα 18 μου για καθημερινό...

+Τεκμήρια, τέλη, ασφάλιστρα...



Αν κάποιος θέλει με κάθε τρόπο υδροπνευματικη Σιτροέν, με διαφορά το πιο ρεαλιστικό πλάνο, από άποψης συντήρησγς, διαθεσιμότητας ανταλλακτικών, αυτοκινήτων προς πώληση, κατανάλωσης, είναι η Ξαντια. Και ίσως κάποιο ΒΧ, που όμως πλέον λίγα είναι διαθέσιμα.
Δες πόσα Ξαντια πωλήθηκαν Ελλάδα και πόσα ΧΜ, να καταλάβεις για την διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.

Όλα τα άλλα είναι για δυνατα πορτοφόλια, από κόστος χρήσης.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.819
Reaction score
14.964
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne

Εγώ, αν υπάρχει αληθινό ενδιαφέρον, μπορώ να ψάξω να σου βρω αυτοκίνητο εδώ που υπάρχουν ακόμα πολλά. Και να βοηθήσω και στην μεταφορά προς Ελλάδα.

Τα διαδικαστικά για την εισαγωγή σε Ελλάδα δεν γνωρίζω τις τελευταίες αλλαγές, που ήταν κι αρκετές.
 
Top Bottom