αχα....μάλιστα, τη σωλήνα του αζώτου βιδώνεις πάνω στην βαλβίδα απ'ότι κατάλαβα, και ΠΡΙΝ ανοίξεις τη βάνα από τη μπουκάλα του αζώτου,
για να πάει άζωτο από τη μπουκάλα προς τη σφαίρα, (ΑΝ χρειάζεται ή αν θέλεις),
βλέπεις στο μανόμετρο προς τη μεριά της σφαίρας την πίεση που υπάρχει στη σφαίρα.
Πολύ σωστή δουλειά. Ακριβώς έτσι θα κάνεις και το μανόμετρο με την live μέτρηση.
Ναι, έτσι όπως τα λες είναι, και το'δα και σε άλλο κείμενο, για την DS
στο έγγραφο για την DS, σελίδα 29, πάρ'τα αν δεν τα'χεις.
εγώ έχω την απορία, τι θα γίνει στο GS, αν πάω και βάλω στη γραμμή μεταξύ συσσωρευτή/βαλβίδας, μια δεύτερη σφαίρα,
τύπου συσσωρευτή όμως, όχι ανάρτησης, χωρίς βαλβίδες εισόδου/εξόδου και με πίεση συσσωρευτού, π.χ. 60-70 bar.
θα κρατάει ύψος ή όχι? Ή μήπως θα κάθεται, αλλά θα κρατάει πίεση για περισσότερο χρόνο?
Έτσι όπως το'χω κάνει τώρα, ακόμα και μετά από 3 μέρες που πήγα κι έβαλα μπρος, η πίεση δεν είχε πέσει ώστε να ανάψει το λαμπάκι.
Και συνεχώς κάθε μέρα, ή μέρα παρά μέρα που το βάζω μπρος, σηκώνεται σε καμιά 30-αριά δευτερόλεπτα.
Απορία το'χω. Όχι ότι θα το δοκιμάσω, αλλά θα πάω να ρωτήσω στον τύπο με τα σωληνάκια πόσο θα βγει.
Με το σωληνάκι για το τιμόνι κατάφερες τίποτα?
για να πάει άζωτο από τη μπουκάλα προς τη σφαίρα, (ΑΝ χρειάζεται ή αν θέλεις),
βλέπεις στο μανόμετρο προς τη μεριά της σφαίρας την πίεση που υπάρχει στη σφαίρα.
Πολύ σωστή δουλειά. Ακριβώς έτσι θα κάνεις και το μανόμετρο με την live μέτρηση.
Ναι, έτσι όπως τα λες είναι, και το'δα και σε άλλο κείμενο, για την DS
DS-GS Hydraulic system - Google Drive
drive.google.com
στο έγγραφο για την DS, σελίδα 29, πάρ'τα αν δεν τα'χεις.
εγώ έχω την απορία, τι θα γίνει στο GS, αν πάω και βάλω στη γραμμή μεταξύ συσσωρευτή/βαλβίδας, μια δεύτερη σφαίρα,
τύπου συσσωρευτή όμως, όχι ανάρτησης, χωρίς βαλβίδες εισόδου/εξόδου και με πίεση συσσωρευτού, π.χ. 60-70 bar.
θα κρατάει ύψος ή όχι? Ή μήπως θα κάθεται, αλλά θα κρατάει πίεση για περισσότερο χρόνο?
Έτσι όπως το'χω κάνει τώρα, ακόμα και μετά από 3 μέρες που πήγα κι έβαλα μπρος, η πίεση δεν είχε πέσει ώστε να ανάψει το λαμπάκι.
Και συνεχώς κάθε μέρα, ή μέρα παρά μέρα που το βάζω μπρος, σηκώνεται σε καμιά 30-αριά δευτερόλεπτα.
Απορία το'χω. Όχι ότι θα το δοκιμάσω, αλλά θα πάω να ρωτήσω στον τύπο με τα σωληνάκια πόσο θα βγει.
Με το σωληνάκι για το τιμόνι κατάφερες τίποτα?