Citroen Xantia II 1800 16v 7/2000

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
αχα....μάλιστα, τη σωλήνα του αζώτου βιδώνεις πάνω στην βαλβίδα απ'ότι κατάλαβα, και ΠΡΙΝ ανοίξεις τη βάνα από τη μπουκάλα του αζώτου,
για να πάει άζωτο από τη μπουκάλα προς τη σφαίρα, (ΑΝ χρειάζεται ή αν θέλεις),
βλέπεις στο μανόμετρο προς τη μεριά της σφαίρας την πίεση που υπάρχει στη σφαίρα.
Πολύ σωστή δουλειά. Ακριβώς έτσι θα κάνεις και το μανόμετρο με την live μέτρηση.
Ναι, έτσι όπως τα λες είναι, και το'δα και σε άλλο κείμενο, για την DS


στο έγγραφο για την DS, σελίδα 29, πάρ'τα αν δεν τα'χεις.



εγώ έχω την απορία, τι θα γίνει στο GS, αν πάω και βάλω στη γραμμή μεταξύ συσσωρευτή/βαλβίδας, μια δεύτερη σφαίρα,
τύπου συσσωρευτή όμως, όχι ανάρτησης, χωρίς βαλβίδες εισόδου/εξόδου και με πίεση συσσωρευτού, π.χ. 60-70 bar.



θα κρατάει ύψος ή όχι? Ή μήπως θα κάθεται, αλλά θα κρατάει πίεση για περισσότερο χρόνο?
Έτσι όπως το'χω κάνει τώρα, ακόμα και μετά από 3 μέρες που πήγα κι έβαλα μπρος, η πίεση δεν είχε πέσει ώστε να ανάψει το λαμπάκι.
Και συνεχώς κάθε μέρα, ή μέρα παρά μέρα που το βάζω μπρος, σηκώνεται σε καμιά 30-αριά δευτερόλεπτα.
Απορία το'χω. Όχι ότι θα το δοκιμάσω, αλλά θα πάω να ρωτήσω στον τύπο με τα σωληνάκια πόσο θα βγει.
Με το σωληνάκι για το τιμόνι κατάφερες τίποτα?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
για τον φιλο ζαχαρια να παει απλα μια ιδεα σχετικα με το γεμισμα των σφαιρων...συντομα θα αμεβασω βιντεο στο youtube για την στεγανοποιηση αντλιας υψηλης xantia και κατι μετρησεις σφαιρων εν κινηση και σε σταση,,,ετσι να ξερουμε που ειναι η πιεση μας και ειναι ανεβασμενη ειμαστε οκ αν οχι τοτε να θελουμε χαπακι...εεεεε...λαθος αζωτο
 

Attachments

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Άνα γεια σου, αυτό ακριβώς είχα στο μυαλό. Στη δεύτερη φωτο με τη σφαίρα στον πάγκο,
το σωληνάκι σίγουρα είναι υψηλής σαν κι αυτό που έβαλα στο GS, και το μανομετράκι δείχνει την πίεση του "άφορτου" αερίου.
Και σίγουρα η βαλβίδα είναι φτιαγμένη έτσι, ώστε να ανοίγει "αφού" βιδώσουμε το ρακόρ από το σωληνάκι,
ή τέλος πάντων ελάχιστα πριν στεγανοποιήσει, σωστά?
Σωστή ιδέα, μ'αρέσει.
Και αν η μεμβράνη μέσα στις σφαίρες δεν ήταν λάστιχο αλλά πλαστικό, θα μπορούσε να μπει και απλός πεπιεσμένος αέρας.
Κρίμα, τώρα πρέπει να υπάρχει καβάτζα μπουκάλα άζωτο. Δε πειράζει όμως, κι έτσι που έγινε πάλι ωραία είναι.
Και με παρόμοιο σωληνάκι εύκαμπτο θα βάλεις και το οργανάκι.
Κοίτα βάλε κάνα πιασάρικο τίτλο στο βίντεο, να το δει όσο γίνεται περισσότερος κόσμος. μη το θάψει ο αλγόριθμος.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
ζαχαρια ειναι πλαστικος σωληνας υψηλης πιεσης σε διαμετρο περιπου λιγο πιο χοντρος απο το σωληνα που εχουν την μελανι οι στυλοι bic τεσταρισμςνος μεχρι τα 175 μπαρ χωρις θεμα ευκαμπτος αλλα με προσοχη να μην τσακισει καιη προσομειωση στο παγκο ειναι οταν εχεις την σφαιρα βιδωμενη επανω στο αμαξι με σπασμενη πιεση
οταν ετοισω το βινετο θα σου το πω να βοηθησεις στον τιτλο sτο youtube
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Citroen Xantia suspension sphere modification
Βάλε και κάνα πισινό για thumbnail και είσαι εντάξει
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Και μετά από καιρό που έμαθα το μάθημά μου, καταλήγω πως με το σύστημα που έχεις φτιάξει,
έχεις κάνει μια "πρωτόγονη" μορφή υδροενεργητικής.
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
Και μετά από καιρό που έμαθα το μάθημά μου, καταλήγω πως με το σύστημα που έχεις φτιάξει,
έχεις κάνει μια "πρωτόγονη" μορφή υδροενεργητικής.
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
πως το εβγαλες αυτο το συμπερασμα και δε το καταλαβα για εξηγησετο λιγο ρε ζαχα
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Η υδροενεργητική ανάρτηση κάνει αυτό ακριβώς που κάνεις εσύ,
αλλά με την χρήση της μεσαίας σφαίρας.
Η μεσαία σφαίρα, δουλεύει ως επιπλέον αποθήκη αερίου, το οποίο μοιράζεται στις δύο σφαίρες των μπουκαλών.
(στον κάθε άξονα φυσικά, έτσι? μια για πίσω, μία για μπροστά)
Έτσι, όταν η μεσαία σφαίρα είναι συνδεμένη στο σύστημα του κάθε άξονα, έχει ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει η ποσότητα αερίου
που είναι διαθέσιμο για χρήση. Και η πίεση της μεσαίας σφαίρας μοιράζεται στις δυο μπουκάλες αριστερά/δεξιά.

Παράδειγμα:
Αν στον εμπρός άξονα έχουμε τις σφαίρες στις μπουκάλες να έχουν πίεση π.χ. 40bar, (και άρα μια Χ ποσότητα αερίου, δηλαδή Χ ποσότητα μορίων αερίου)
και η μεσαία σφαίρα έχει πίεση π.χ. 60bar (και μια Ψ ποσότητα αερίου και άρα Ψ ποσότητα μορίων),
και η μεσαία σφαίρα είναι συνδεμένη στο κύκλωμα της εμπρός ανάρτησης,
τότε τα 60bar της μεσαίας μοιράζονται ως 30 και 30 αριστερά/δεξιά, με αποτέλεσμα να έχουμε την ανάρτηση να συμπεριφέρεται
σαν να έχει η κάθε μπουκάλα 70bar.
Με την μεσαία σφαίρα εκτός, δεν είναι πλέον διαθέσιμο το επιπλέον αέριο, κι έτσι η κάθε σφαίρα δουλεύει μόνο με την πίεση που έχει
δηλαδή μόνο τα 40bar.
Υπόψη, οι πιέσεις που γράφω είναι παράδειγμα, έτσι? Οι κανονικές πιέσεις στο αυτοκίνητο φυσικά είναι διαφορετικές,
αλλά η αρχή λειτουργίας είναι αυτή.
Βάζουμε και βγάζουμε απ'το σύστημα τη μεσαία σφαίρα, ώστε να εκμεταλλευτούμε την επιπλέον ποσότητα αερίου,
και να έχουμε είτε μαλακότερη είτε σκληρότερη ανάρτηση.
Στην υδροενεργητική επίσης, για να υπάρχει πιο γρήγορη κίνηση του υγρού, και πιο άμεσο αποτέλεσμα,
τα σωληνάκια μεγάλωσαν σε διάμετρο και από 3,5 χιλ. που ήταν, έγιναν 10χιλ. και είναι κατανοητό,
γιατί θέλουμε όσο το δυνατόν πιο άμεση ανταπόκριση και κίνηση του υγρού απ'τη μια μπουκάλα στην άλλη,
και άμεσο μαλάκωμα ή σκλήρηνση της ανάρτησης.
Η σύνδεση και αποσύνδεση της μεσαίας σφαίρας γίνεται με ηλεκτροβάνες και βαλβίδες ολίσθησης.
Και φυσικά τις ηλεκτροβάνες της χειρίζεται η ηλεκτρονική μονάδα που βάλαν, ώστε να μπαίνει και να βγαίνει η μεσαία σφαίρα
στο σύστημα γρήγορα, και να'χουμε καλό κράτημα στις στροφές ή όπου χρειάζεται, αλλά και να'χουμε και άμεσο μαλάκωμα.
Βεβαίως το ίδιο θα μπορούσε να γίνει και με έναν απλό διακόπτη από τον χειριστή....αλλά εκεί θα ήταν πιο απλή η κατασκευή.
Πιστεύω πως γίνεται όμως.

Γι' αυτό και όταν βάζεις το σετ με την περισσότερη πίεση, τ'αυτοκίνητο γίνεται "βαμβάκι",
ενώ το δεύτερο σετ με τις μανίσιες πιέσεις, κάνει τ'αυτοκίνητο λίγο πιο σκληρό.
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.454
Reaction score
13.859
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Ναι αλλά στην υδροενεργητικη ποιοτική διαφορά είναι οι αισθητήρες.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Βεβαίως....εμμμμμ.....ποιοι αισθητήρες?....οι διάφοροι που δίνουν σήμα στην ηλεκτρονική μονάδα?
Ναι, ΟΚ, δεν ισχύει κάτι άλλο. Οι αισθητήρες και η ηλεκτρονική μονάδα κάνουν τη δουλειά της σκλήρηνσης και μαλάκινσης της ανάρτησης,
αλλά η θεμελιώδης βασική αρχή λειτουργίας της υδροενεργητικής είναι αυτό που έκανε ο Μανώλης (και που περιγράφω παραπανω):

περισσότερο αέριο = πιο μαλακή ανάρτηση
λιγότερο αέριο = πιο σκληρή ανάρτηση.

Γι' αυτό και είμαι σίγουρος πως γίνεται και με έναν απλό διακόπτη, σε μια απλή εφαρμογή και όχι στην εξειδικευμένη και μελετημένη ανάρτηση
που έφτιαξε και προσφέρει η σιτροέν στο κοινό.
Απλά θέλει αλλαγή σε κάποια σημεία, αλλά γίνεται.
Ο Μανώλης έκανε την πιο απλή και βασική μορφή υδροενεργητικής.
Χωρίς περαιτέρω επεμβάσεις σε σωληνάκια, συνδέσεις, ηλεκτροβάνες κλπ.
 

Demetris

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2020
Μηνύματα
110
Reaction score
308
Πόντοι
337
Age
48
Υδροενεργητική σημαίνει να αλλάζει μόνη της σκληρότητα και απόσβεση η ανάρτηση ανάλογα με τις συνθήκες.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
οι σφαιρες με την μεγαλυτερη πιεση εχουν και μεγαλυτερη οπη για την ροη του υγρου προς τη σφαιρα αλλα και κατι εσωτερικοι δισκοι οι οποιοι δεν ξερω αν διαφερουν αναλογα με την ονομαστικη πιεση σφαιρας σε κατασταση ηρεμιας ετσι επιτυγχανετε η πιο ομαλη αναρτηση
αυτο ισρχει για τις 70αρες σφαιρες οι οποιες εχουν οπη 1,65μμ ενω οι 40αρες 1,1μμ σε μικροτερες πιεσεις παμε σε μικροτερες οπες
ζαχαρια η εμπρος σφαιρα λειτουργει σαν αποθηκη πιεσης στα 175 μπαρ μαξ οποτε δινει πιεση στο κυκλωμα και μαλιστα το λημ ετσι ωστε να ξεκουραζει την αντλια ανα τακτα διαστηματα επισης απο την αποθηκη αυτη παιρνουν και τα φρενα η πισω σφαιρα απλα δινει πιεση στον πισω αξονα ετσι ωστε να μην καθετε το αμαξι σε κατασταση ηρεμιας φυσικα νε την προυποθεση να μην υπαρχει στο κυκλωμα αλλη εσωτερικη διαρροη....και αυτο το ξερεις,,,,
τωρα σχετικα με τα παραπανω,,,,

Αν στον εμπρός άξονα έχουμε τις σφαίρες στις μπουκάλες να έχουν πίεση π.χ. 40bar, (και άρα μια Χ ποσότητα αερίου, δηλαδή Χ ποσότητα μορίων αερίου)
και η μεσαία σφαίρα έχει πίεση π.χ. 60bar (και μια Ψ ποσότητα αερίου και άρα Ψ ποσότητα μορίων),
και η μεσαία σφαίρα είναι συνδεμένη στο κύκλωμα της εμπρός ανάρτησης,
τότε τα 60bar της μεσαίας μοιράζονται ως 30 και 30 αριστερά/δεξιά, με αποτέλεσμα να έχουμε την ανάρτηση να συμπεριφέρεται
σαν να έχει η κάθε μπουκάλα 70bar.

αυτο πρακτικα δε μπορει να γινει διοτι η μετρουμενη πιεση ειναι στο αζωτο της σφαιρας και οχι στο κυκλωμα αυτο για να γινει θα ηταν εφικτο εαν υπηρχε σωληνας πιεσης στην σφαιρα επανω...τωρα ο συσσωρευτης ειναι 62 μπαρ ονομαστικη πιεση εμπρος σφαιρων 55 απλα θα τις πιεζε λογω διαφορας πιεσης και το αμαξι θα ηταν σκληρο στις 70αρες απλα δεν θα εκανε τιποτα απλα θα πιεζε η σφαιρα της αναρτησης τον συσσωρευτη λογω διαφορας πιεσης.....και θα ηταν μη ελεγχομενο...σε περιπρωση σπασιματος μιας εκ των 3 σφαιρων εμπρος εφοσον αυτες ειναι σε κοινο κυκλομα αεριου αζωτου αμεσα θα εχανες ολο το αεριο και απο τις 3 σφαιρες.......για αυτο λοιπον οτι εχουν κανει με ηλεκτροβαλβιδες επενεργουν μονο και μονο στο κυκλωμα του λημ και οχι το κυκλωμα του αεριου.....
πρακτικα ναι γινετε αλλα......αλλα......αν ομως με τις βαλβιδες που εχω βαλει εγω θες να βγαλεις μια σφαιρα πως θα την βγαλεις....πρεπει να βαλεις κολλεκτερ που να αντεχει 250 μπαρ τουλαχιστον να εχει ειδικες αντεπιστροφες που οταβ θα θες να βγαλεις μια σφαιρα να μην χανεις το αζωτο απο ολες τις αλλες,....γθια σκεψου το λιγο.....πως θα γεμισω μια σφαιρα με ονομαστικη πιεσγ 55 μπαρ.....δε γινετε.....
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Όχι, καμία σχέση με τις βαλβίδες που έβαλες στις σφαίρες. Δε μιλώ για αυτές. Ούτε μιλώ για την σφαίρα του συσσωρευτή πάνω στον ρυθμιστή πίεσης.
Ούτε και για τις επιπλέον σφαίρες που έχει το Ξάνθια για να μην κάθεται.
Για τις μεσαίες σφαίρες της υδροενεργητικής μιλώ, που τις συνδέει και ξεσυνδέει η μονάδα στα υδροενεργητικά.
Αυτό που γίνεται στα υδροενεργητικά με τη χρήση μιας μεσαίας σφαίρας, (όχι του συσσωρευτή, όχι σφαίρες για να μην κάθεται),
εσύ το κάνεις με δυο σετ σφαιρών.
Κάτσε να στο ζωγραφίσω :D



Οι πιέσεις στις σφαίρες είναι στην "άφορτη" κατάσταση και όχι σε λειτουργία.
Όταν και οι τρεις σφαίρες είναι συνδεμένες και σε λειτουργία, οι ακριανές συμπεριφέρονται σαν να έχουν πίεση "άφορτη" 70 bar,
και γι' αυτό μαλακώνει η ανάρτηση.
Αν απομονωθεί η μεσαία, π.χ. με μια ηλεκτροβάνα,
τότε οι ακριανές συμπεριφέρονται σαν να έχουν "άφορτη" πίεση 40 bar.

Αυτή είναι η βασική αρχή λειτουργίας της υδροενεργητικής.
Από μόνη της φυσικά και αλλάζει σκληρότητα και απόσβεση, γιατί τη μεσαία τη σφαίρα στο σχήμα την συνδέει και αποσυνδέει η ηλεκτρονική μονάδα,
αλλά ως λειτουργία έτσι δουλεύει όπως στο σχήμα.
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
σε πιεση η αναρτηση οι ακριανες δεν εχουν ποτε 70 μπαρ τερμα πανω το ειχα μετρησει πρεπει να εχουν φουλ πιεση στα 170 μπαρ.....λοιπον θα με κανεις να μετρησω πιεση στις σφαιρες σε ολα τα σταδια αναρτησης και παλι δε μπορω να καταλαβω ρε ζαχαρια τον συλλογισμο σου
 
Last edited:

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Φυσικά και ΔΕΝ θα έχουν 70bar όταν δουλεύουν. Αφού "άφορτη" γράφω την πίεση.
Μη μετράς τίποτα.....χαχαχα....όχι, δε χρειάζεται :lol::lol::lol::lol:
Απλά, η επιπλέον "ποσότητα" αερίου στην μεσαία, τα επιπλέον μόρια, πως να το πούμε....???
έχουν ως αποτέλεσμα οι ακριανές να συμπεριφέρονται σαν να "είχαν" (άφορτες) 70bar.
Φυσικά και θα εξισορροπηθούν οι πιέσεις όταν δουλεύουν, απλά η επιπλέον ποσότητα αερίου στη μεσαία,
έχει ως αποτέλεσμα να περισσεύει η ποσότητα αερίου στο κύκλωμα του κάθε άξονα.
Και το τελικό και απτό αποτέλεσμα είναι να μαλακώνουν οι αναρτήσεις.
Ακριβώς όπως έκανες με τις 70-άρες, που μαλακώνει η ανάρτηση.
Σκέψου το κι έτσι:
Τι ωραία που θα ήταν, αν γινόταν σε κάθε μια μπουκάλα, να μπορούσαμε να βιδώσουμε δυο σφαίρες,
μια με λιγότερη πίεση, π.χ. 40bar (άφορτη....ΟΚ), και μια με περισσότερη πίεση π.χ. 70bar,
και να είχαμε δυο ηλεκτροβάνες,
που με έναν διακόπτη να κλείνουμε την μια και ταυτόχρονα να ανοίγει η άλλη, και το ανάποδο,
ώστε να μη χρειάζεται να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία για να αλλάζεις σετ.
Και για τις 4 μπουκάλες όμως.....ε? καλή μαγκιά?
Ε, αυτό έκανε η σιτροέν, με μία μεσαία σφαίρα.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
222
Reaction score
332
Πόντοι
287
Age
48
Έτσι έτσι, πάντως οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον @xantiamanolis,
γιατί με την πατέντα του με βοήθησε να καταλάβω πως δουλεύει η υδροπνευματική
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
Φυσικά και ΔΕΝ θα έχουν 70bar όταν δουλεύουν. Αφού "άφορτη" γράφω την πίεση.
Μη μετράς τίποτα.....χαχαχα....όχι, δε χρειάζεται :lol::lol::lol::lol:
Απλά, η επιπλέον "ποσότητα" αερίου στην μεσαία, τα επιπλέον μόρια, πως να το πούμε....???
έχουν ως αποτέλεσμα οι ακριανές να συμπεριφέρονται σαν να "είχαν" (άφορτες) 70bar.
Φυσικά και θα εξισορροπηθούν οι πιέσεις όταν δουλεύουν, απλά η επιπλέον ποσότητα αερίου στη μεσαία,
έχει ως αποτέλεσμα να περισσεύει η ποσότητα αερίου στο κύκλωμα του κάθε άξονα.
Και το τελικό και απτό αποτέλεσμα είναι να μαλακώνουν οι αναρτήσεις.
Ακριβώς όπως έκανες με τις 70-άρες, που μαλακώνει η ανάρτηση.
Σκέψου το κι έτσι:
Τι ωραία που θα ήταν, αν γινόταν σε κάθε μια μπουκάλα, να μπορούσαμε να βιδώσουμε δυο σφαίρες,
μια με λιγότερη πίεση, π.χ. 40bar (άφορτη....ΟΚ), και μια με περισσότερη πίεση π.χ. 70bar,
και να είχαμε δυο ηλεκτροβάνες,
που με έναν διακόπτη να κλείνουμε την μια και ταυτόχρονα να ανοίγει η άλλη, και το ανάποδο,
ώστε να μη χρειάζεται να κάνεις όλη αυτή τη διαδικασία για να αλλάζεις σετ.
Και για τις 4 μπουκάλες όμως.....ε? καλή μαγκιά?
Ε, αυτό έκανε η σιτροέν, με μία μεσαία σφαίρα.
σε επιασα.....
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.649
Reaction score
3.852
Πόντοι
827
Age
48
Περιοχή
Πρεβεζα
Έτσι έτσι, πάντως οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον @xantiamanolis,
γιατί με την πατέντα του με βοήθησε να καταλάβω πως δουλεύει η υδροπνευματική
:thumbs::thumbs::thumbs::thumbs:
εκα ρε σιγα που δεν ηξερες πως δουλευει η αναρτηση.....οτι θελεις λες τωρα με τοση δουλεια που εχεις ριξει στο gs ...
 
Top Bottom