GS Citroen GS Birotor

Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
οι δυο τελυτ;ιες ν; μετ;φερυοθν. Προφ;νως δεν ειναι μπιροτορ
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.800
Reaction score
3.872
Πόντοι
697
Age
51
...χαίρομαι που υπάρχει αναφορά στην wankel.

Ο κινητήρας αυτός, παρούσίαζε τεράστια προβλήματα στην στεγανοποίηση των θαλάμων καύσης, και λόγω της αρχής λειτουργίας, είχε τεράστια κατανάλωση ( όπως έχουν τα δίχρονα - ταυτόχρονη αποκάλυψη θυρίδων εισαγωγής - εξαγωγής, εξαγωγή άκαυστου καυσίμου, κλπ.

Δεν είχε κραδασμούς λόγω της περιστροφικής λειτουργίας, υψηλή απόδοση και στροφές, που επίσης επιβάρυναν τις στεγανοποιήσεις. Και ήθελε και λάδι, για την λίπανση των ακμών.

Μόνο ελάχιστοι έμειναν να πειραματίζονται, δοκιμάστηκε ακόμα και σε αργόστροφους diesel, ακόμα και ναυτικών εφαρμογών, αλλά και εκεί, ........αποτυχία.

Πλέον, κανείς δεν ασχολείται ( φανερά ).
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.059
Reaction score
1.451
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Θαύμα της μηχανικής το Birotor
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.464
Reaction score
16.895
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Το μπιροτορ είχε το μπροστινό σύστημα της cx. Όχι των άλλων GS.

Τι αυτό οι οι τροχοί ήταν 14 ιντσών κι όχι 15 οπως στα αλλα GS ..

O Κώστας στην Αυστρία καποτε έψαχνε ένα μπιροτορ νομίζω
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.258
Reaction score
24.013
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Το μπιροτορ είχε το μπροστινό σύστημα της cx. Όχι των άλλων GS.

Τι αυτό οι οι τροχοί ήταν 14 ιντσών κι όχι 15 οπως στα αλλα GS ..

O Κώστας στην Αυστρία καποτε έψαχνε ένα μπιροτορ νομίζω
Σωστά και είναι από τα λίγα που το έχουν ξεφύγει (προς το παρόν)
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Κατόπιν παραγγελίας απευθείας στη Citroen Γαλλίας. Εκτός καταλόγου δηλαδή. Παρά το ότι επίσημα δε φαίνεται να υπήρχε το χρώμα ,πηγές επιβεβαιώνουν την ύπαρξη 3 εργοστασιακών bleu delta εν ζωή.

Και πραγματικά, άλλο παράδειγμα, υπάρχει στην Ολλανδία εργοστασιακή παραγγελία Xantia Activa στο bleu grand pavois που είναι κωδικός στα zx 2.0 16v, saxo/xsara και μάλιστα με το exclusive σαλόνι δερμα-alcantara που αμφότερα δεν ήταν επιλογή στις Activa.
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.704
Reaction score
13.334
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Κατόπιν παραγγελίας απευθείας στη Citroen Γαλλίας. Εκτός καταλόγου δηλαδή. Παρά το ότι επίσημα δε φαίνεται να υπήρχε το χρώμα ,πηγές επιβεβαιώνουν την ύπαρξη 3 εργοστασιακών bleu delta εν ζωή.

Και πραγματικά, άλλο παράδειγμα, υπάρχει στην Ολλανδία εργοστασιακή παραγγελία Xantia Activa στο bleu grand pavois που είναι κωδικός στα zx 2.0 16v, saxo/xsara και μάλιστα με το exclusive σαλόνι δερμα-alcantara που αμφότερα δεν ήταν στους καταλόγους.
Φαντάζομαι 6κύλινδρη Xantia Activa με αυτό το χρώμα.... Το Όνειρο!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Και μια ωραία ιστορία με αφορμη τη συγκεκριμένη βάσει πινακίδας, birotor bleu delta:

Μεταφράζω με Google translate:
"Το 1976, ο Michel Picard εργάστηκε για τον πατέρα του στο πρακτορείο Citroën στο Sully sur Loire (45). Ως πρώτος Citroënist, είχε ήδη αφήσει στην άκρη 2 GS Birotor και ένα M35. Γνώριζε καλά τον επιθεωρητή μετά την πώληση κ. Joannon. Η αποστολή του τελευταίου ήταν να πάρει πίσω τους Birotors με σκοπό την καταστροφή τους. Τα δελτία εγγραφής επιστράφηκαν στις νομαρχίες ώστε να μην υπάρχουν πλέον επίσημα. Τα οχήματα συγκεντρώθηκαν σε έναν διακόπτη στο Pacy sur Eure για να καταστραφούν. Ωστόσο, ήταν ακόμα δυνατό να ψωνίσεις εκεί. Ο Μισέλ λοιπόν πηγαίνει στο διαλυτήριο με τη σύντροφό του. Ανακαλύπτουν ένα χωράφι με εκατό Birotors παρκαρισμένο δίπλα-δίπλα, εκτεθειμένο σε όλους τους ανέμους. Αρκετός αριθμός ανταλλακτικών είχε ήδη παρθεί από ορισμένους. Ο Michel κάνει την επιλογή του ανάμεσα στα ολοκληρωμένα σετ: θα είναι ένα μπλε Birotor με φιμέ τζάμια και ανοιγόμενη οροφή. Έχει καλό γούστο. Ο Μισέλ θα απολαμβάνει το αυτοκίνητο κάθε μέρα τοποθετώντας τις πινακίδες του γκαράζ W σε αυτό.
Το 1984, ο κ. Picard senior αποφάσισε να αναλάβει την παραχώρηση Draguignan στο Var. Αυτή είναι η μεγάλη κίνηση, το 3 Birotor και το M35 θα είναι μέρος του ταξιδιού. Ο διάσημος κασκαντέρ Rémy Julienne είχε ως βάση του την παραχώρηση Nemours. Πήρε το DS του για τις ταινίες του από την οικογένεια Picard. Ο γιος του, που έγινε φίλος με τον Μισέλ, συμφώνησε να μεταφέρει 8 από τα οχήματά τους στο νότο.
Στο χώρο του ξενοδοχείου, το αυτοκίνητο θα είναι σταθμευμένο υπό κάλυψη ενώ περιμένει και τελικά δεν θα οδηγείται πλέον. Μετά την αντιπροσωπεία, ο Michel ανέλαβε ένα γκαράζ στο κέντρο της πόλης του Draguignan. Απασχολημένος με τα επαγγελματικά του καθήκοντα, δεν πρόλαβε να τα φροντίσει. Όταν συνταξιοδοτήθηκε, αποφάσισε να το αποχωριστεί. Στη συνέχεια μου πρότεινε να φροντίσω την πώληση. Μόλις το αυτοκίνητο φτάσει στο σπίτι, συνειδητοποιώ πόσο σπάνια είναι η διαμόρφωσή του. Είναι ένα από τα 3 Delta blue Birotors που έχουν καταγραφεί μέχρι σήμερα. Αποφασίζω λοιπόν να το αγοράσω. Το αυτοκίνητο θα πρέπει να περιμένει άλλα δέκα χρόνια πριν το αποκαταστήσω πλήρως το 2022. Από τότε το χρησιμοποιώ τακτικά προς μεγάλη μου ευτυχία."
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.692
Reaction score
20.195
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Τη παρατηρώ και ήταν πραγματικά πανέμορφο αυτοκίνητο και πολύ πιο "macho" από τις απλές:
34114


34115


34116
 
Top Bottom