Μετά από 3 χρόνια ακινησίας, και πάλι στο δρόμο για το τέλος του 21 η 1.4i kat, με καινούριες πινακίδες πλέον!
Αλλαγή μπαταρία (dead)
αντλία βενζίνης (dead)
σωληνάκι βενζίνης (εντελός ξεραμένο, διαλύθηκε όταν το βγάλαμε για να δοκιμάσουμε την αντλία
πατέντα σε μια διαρροή από μια από τις σωλήνες του χταποδιού του υδραυλικού υγρού (ξεραμένο, περίεργο, το είχα αλάξει το 2017, πότε πρόλαβαν οι σωλήνες του και ξεράθηκαν για να ανοίξει; το πήγα σε ένα τοπικό συνεργείο και του έκαναν bypass στο κομμένο σημείο)
αλλαγή 2 λάστιχα με μεταχ.
Συνολικά <180 ευρώ μαζέματα, πιστεύω καλύτερη λύση από το να νοικιάσω ή να ψάχνω άλλο μεταχ. για τους μήνες που είμαι Ελλάδα.
το ποτενσιόμετρο του injection είχε χρειαστεί τελικά αλλαγή από το 18 για να μην σβήνει το αμάξι στο ρελαντί, 80Ε κόστος για μεταχ.
Το σασμάν μου θέλει πολύ προσοχή ειδικά 1η και 2α, ειδικά όσο είναι κρύο το αμάξι, για να μην χτυπάει όταν βάζω ταχύτητες.
η μίζα έδειχνε να ζορίζεται, αλλά τώρα που κυκλοφορεί καμια βδομάδα δείχνει να έφτιαξε μόνη της.
Η ανάρτηση ακόμα λειτουργεί αλλά δεν νιώθω το πάτημα του αυτοκινήτου τόσο σίγουρο όσο το θυμάμαι, δεν ξέρω αν είναι θέμα της κρεμαριέρας, αν πρέπει να κοιτάξω να γεμίσω τις σφαίρες ή αν απλά επειδή το κύριο όχημα που οδηγώ τα τελευταία χρόνια είναι το vanάκι nissan nv200 του 2018 μου φαίνεται χειρότερη.
τριξίματα, τριξίματα παντού!
Still, it feels good to be back driving it again. Δεν βλέπω πολλές BX πλέον στο δρόμο (βασικά δεν θυμάμαι να έχω δει καμία).
