Citroen BX vs modern cars?

Powerfull

Member
Εγγραφή
4 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
12
Reaction score
27
Πόντοι
52
Age
41
Έβγαλα πάλι σε κυκλοφορία φέτος το BX μου. 91' μοντέλο 1.4i kat, χωρίς υδραυλικό τιμόνι και χωρίς ABS, άλλαγμένες μπροστά σφαίρες, ξαναγέμισα τις πίσω, έβαλα και 4 μεταχ. λάστιχα, και μου δημιουργήθηκε η απορία πέρα από το νοσταλγικό κομμάτι, πόσο πρακτικό είναι πλέον σαν αυτοκίνητο για <10000χλμ το χρόνο...

Εν έτη 2017, όταν το τυπικό φτηνό χιλιάρι πλέον έχει πληρη εξοπλισμό, abs, ηλεκτρονικά συστήματα και περίπου τους ίδιους ίππους, πως στέκεται η γριά μου απέναντι σε ένα σύγχρονο entry level αυτοκίνητο; Πατάει καλύτερα στο δρόμο; Χειρώτερα; Αντίστοιχα; Ο παλιός 1.4 8v με τα 70 περίπου άλογα πως συμπεριφέρεται στο δρόμο σε σχέση με τα σύγχρονα βενζινοκίνητα 1.0 και 1.1 που πλέον βγάζουν τα ίδια περίπου άλογα; Σε θέμα κατανάλωσης;

Η γενική μου αίσθηση παλιότερα ήταν ότι το BX μου πάταγε κάτω σχεδόν οτιδήποτε entry level αυτοκίνητο <2005 και στεκότανε καλά απέναντι σε οτιδήποτε entry level <2010. Δεν είχα αποφασίσει να το αντικαταστήσω γιατί η γενική μου εντύπωση ήταν ότι για να αισθανθώ ότι πράγματι πήρα ένα καλύτερο αυτοκίνητο θα έπρεπε να δώσω >120000 ευρώ.

Τώρα που έχουν περάσει άλλα 8 χρόνια δεν έχω οδηγήσει πραγματικά entry level αυτοκίνητα εποχής, έχω όμως πολλούς γνωστούς με φτηνά αλλά σύγχρονα αυτοκίνητα να ισχυρίζονται ότι κακώς οδηγώ το BX γιατί πλέον υστερεί πολύ σε σχέση με τα δικά τους. Στέκει αυτή η δήλωση; Προφανώς γκομενοπαγίδα δεν το λες, αλλά σαν όχημα έχει πραγματικά μειονεκτήματα σε κάτι πέρα από τη παθητική ασφάλεια σε σχέση με ένα φτηνό καινούριο;

Αν η απάντηση για πάνω είναι ότι δεν υστερεί πραγματικά από ένα φτηνό καινούριο μικρό, θα το πάω και ένα κλικ παρακάτω και θα ρωτήσω πως συγκρίνεται και με αυτοκίνητα όχι entry level πλέον, αλλά της κατηγορίας του, δηλαδή μεσαία - μεγάλα σύγχρονα αυτοκίνητα.
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.236
Reaction score
2.208
Πόντοι
697
πολυ ωραίο thread.

οφι φιλε δεν μπορει να σταθεί απεναντι στα καινουργια γιατι πολυ απλα είναι πολυ ανωτερο απο αυτα...

ποσα χρόνια το εχεις?
 

Powerfull

Member
Εγγραφή
4 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
12
Reaction score
27
Πόντοι
52
Age
41
Το οδηγούσα από το 2005, το είχα πάρει στα 160k km με γενική επισκευή κινητήρα στα 150k, το συντηρούσα συστηματικά και πλήρως σαν κανονικό αυτοκίνητο μου μέχρι το 2012 όπου και το έβγαλα εκτός κυκλοφορίας. Έχω κάνει περίπου 40k km με αυτό παλιότερα, και άλλα 1.6k τώρα. Δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο, αλλά από απρόσμενες ζημιές είχα 2 φορές πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του injection, οι οποίες δυστηχώς έχουν μάλλον γίνει 3, αφού και τώρα κάποιες φορές δείχνει να μην κρατάει ρελαντί σωστά και σβήνει όταν αφήνω το γκάζι, και μια φορά δεν έδειχνε πρόθυμο να ξεκινήσει για λίγο.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Kοίτα, αν το συγκρίνεις με το σημερινό C4... Aυτοκίνητα ίδιου μεγέθους που προσωπικά είμαι οικείος και με τα δύο. Η ΒΧ υπερτερεί ξεκάθαρα σε χώρους και άνεση ανάρτησης. Στο ταξίδι, η άνεση της ΒΧ περιορίζεται από τους αεροδυναμικούς θορύβους και την χειρότερη ηχομόνωση. Αν δεν έχει κλιματισμό η έκδοσή σου, είναι ένα επίσης μείον.

Τώρα στην οδική συμπεριφορά, μηχανολογικά η ΒΧ έχει το πλεονέκτημα. Μικρότερη αδράνεια λόγω μικρότερου βαρους, και πιο εξελιγμένη ανάρτηση μπροστά και πίσω +χαμηλότερο κέντρο βάρους. Προυπόθεση να είναι καλοσυντηρημένη. Φρένα έχεις (θεωρητικά) το πλεονέκτημα με τα 4 δισκόφρενα και το μικρό βάρος.
Μεγάλο πλεονέκτημα το ABS για την C4. Σε φρενάρισμα πανικού, τουλάχιστον για εμάς τους μέσους οδηγούς, είναι σωτήριο.

Παθητική ασφάλεια, η απόσταση τεράστια υπέρ της C4.

Tώρα συνολικά, αν είναι πρακτικότερο να έχεις ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, από ένα 30 χρονών, η απάντηση νομίζω είναι, ναι.
Σε αυτό το φόρουμ, όλοι λατρεύουμε τα παλιά Σιτροέν. όμως οι περισσότεροι από μας, έχουμε και κάποιο σύγχρονο αυτοκίνητο για τις καθημερινές μας ανάγκες.

Σε ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, δεν ανησυχείς για τα ανταλλακτικά, δεν ανησυχείς για την σκουριά για να το βάζεις καθημερινά σε γκαράζ, τα πλαστικά του δεν πολυμερίζονται με την ταχύτητα των πλαστικών της δεκαετίας του '80 όταν μένουν στον ήλιο, δεν θέλει ζέσταμα τα κρύα πρωινά, δεν κοπιάζεις για να πάρει μπρος με το κρύο, είναι πιο οικονομικό σε καύσιμο και πολλά άλλα.



Μετά, είναι και το υποκειμενικό κομμάτι... Πόσο σημασία δίνεις στα μπιχλιμπίδια των σύγχρονων αυτοκινήτων(ηλεκτρικα χειρόφρενα, κάμερες οπισθοπορίας, οθόνες touch κλπ) και πόσο σε μαγεύει η αίσθηση να οδηγείς ένα modern classic.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
. Δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο, αλλά από απρόσμενες ζημιές είχα 2 φορές πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά του injection, οι οποίες δυστηχώς έχουν μάλλον γίνει 3.
Εκεί πονάνε όλες οι παλιές ηλεκτρονικές αναφλέξεις. Για αυτό είναι πλεονέκτημα από θέμα αξιοπιστίας για αυτοκίνητα κλασικά 30+ χρόνων να έχουν καρμπυρατέρ.
+την μυρωδιά της βενζίνης για τους ρομαντικούς.

άσχετο, τον ιμάντα χρονισμού (αν έχει ιμάντα χρονισμού) να φροντίσεις να αλλάξεις
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.617
Reaction score
9.905
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Εκεί πονάνε όλες οι παλιές ηλεκτρονικές αναφλέξεις. Για αυτό είναι πλεονέκτημα από θέμα αξιοπιστίας για αυτοκίνητα κλασικά 30+ χρόνων να έχουν καρμπυρατέρ.
+την μυρωδιά της βενζίνης για τους ρομαντικούς.

άσχετο, τον ιμάντα χρονισμού (αν έχει ιμάντα χρονισμού) να φροντίσεις να αλλάξεις
Αχ αυτή η μυρωδιά... Κάθε φορά που ανοίγω το γκαράζ, μου έρχεται η μυρωδιά της βενζίνης... Και τραβώ δύο βαθιές "τζούρες", γεμάτες αναμνήσεις και νοσταλγία από τη GS με την οποία μεγάλωσα...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.943
Reaction score
20.616
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Καλώς ήρθες καταρχήν.

Μόνο και μόνο που έχεις μια Citroen BX θα πρέπει να αισθάνεσαι ευτυχής λόγω της υδροπνευματικής ανάρτησης και φυσικά γιατί έχεις ένα future classic.
Σίγουρα η απουσία κλιματισμού είναι ένα πρόβλημα ειδικά 3-4 μήνες το χρόνο. Δεν ξέρω αν τα οικονομικά σου επιτρέπουν την αγορά ενός μικρού "σύγχρονου" αυτοκινήτου, σε κάθε περίπτωση μη σκοτώσεις την ΒΧ για να συμπληρώσεις το ποσό κτήσης του.
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.267
Reaction score
2.952
Πόντοι
697
Age
46
Το σίγουρο είναι οτι οδική συμπεριφορά και κράτημα συγκρίνεται μόνον με άλλες ύδρο και σαφώς πολύ ανώτερο οποιουδήποτε άλλου παλιού, σύγχρονου και πιθανότατα μελλοντικού μοντέλου.
Εκεί που υπάρχει απόσταση τεράστια σε σχέση με τα σύγχρονα ειναι στα θέματα ασφάλειας. Σκέψου οτι μιλάμε για μοντέλο ουσιαστικά των αρχών των '80.
Επίσης και το air condition είναι ένα θέμα σοβαρό.
Αλλά μη σε προβληματίζει η άποψη των φιλων σου...καν τους μια βολτουλα σε διαδρομή με στροφηλικι να ξεχάσουν και αυτά που ξέρουν
 

Powerfull

Member
Εγγραφή
4 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
12
Reaction score
27
Πόντοι
52
Age
41
Σοβαρά, θεωρείται ότι έχει ακόμα τόσο καλό κράτημα, στην εποχή των 10 ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρησης πέδησης, δύναμης, φρεναρίσματος, ESP κτλ; Το ABS κάνει πράγματι τόση διαφορά; Τα λοιπά ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρησης πέδησης που έχουν τα καινούρια;

Η δικιά μου έχει air condition, αλλά λόγω διαρροών αναγκάζομαι να συμπληρώνω αέριο στην αρχή κάθε καλοκαιριού για να δουλεύει. :p

Για μπιχλιμπίδια, έχω αισθητήρες παρκαρίσματος, ηχεία blaupunkt, mp3 player, και inverter 12v to 220v, δεν χρειάζεται να δώσω 9000 για να μου τα δώσει έτοιμα ο κατασκευαστής. :p

Πρόβλημα στην εκκίνηση με κρύο - ζέστη - βροχή δεν είχα ποτέ, όσο το Injection λειτουργούσε κανονικά και η μπαταρία ήταν φορτισμένη, με λίγα γυρίσματα της μίζας το αμάξι έπερνε, δεν θυμάμαι σχεδόν ποτέ να αναγκάστηκα να πατήσω 2η 3η φορά τη μίζα όταν ήταν στα καλά του. Ούτε ζέσταμα ήθελε ποτέ.

Την ανάρτηση την κρατάω συντηρημένη. Γενικά όλα τα βασικά μέρη του αυτοκινήτου τα προσέχω στο βαθμό που τα εντοπίζει ο μηχανικός μου.

Παθητική ασφάλεια το ξέρω ότι υστερεί

ανταλλακτικά μέχρι στιγμής δεν έχω συναντήσει ιδιαίτερα προβλήματα, τουλάχιστον όσο δεν θεωρείται πρόβλημα το κόστος.

Για σκουριές και τέτοια που λες, γιατί, είχα την εντύπωση ότι η δικιά μου γενιά bx δεν είχε θέματα με σκουριές, πέρα προφανώς από τις λαμαρίνες που δείχνουν φθορά και το σαλόνι που τα πλαστικά φαίνονται πιο άσχημα, δεν περιμένω να συναντήσω κάτι πέρα από αισθητικά θέματα. Η κάνω λάθος και πρέπει να φοβάμαι κάτι λειτουργικό; Άσε που σε ένα καινούριο αυτοκίνητο έχεις λόγο να το βάλεις

Για την κατανάλωση που λέμε έχουμε κάποια εικόνα πως συγκρίνεται ένα καινούριο αμάξι 70 αλόγων με το δικό μου; Θυμάμαι πχ να έχω κατέβει από Χαλκιδική - Αθήνα με 3/4 ντεπόζιτο (παίζοντας πάντα γύρω στα 90 - 100 χλμ/ώρα), δηλαδή καμιά 35ρια λίτρα βενζίνη για καμιά 700ρια χλμ; πόσο λιγότερο δηλαδή θα έκαιγε ένα καινούριο 1000ρι - 1100ρι; Ναι θυμήσω πάλι πως έχω την 1.4 mono injection έκδοση. :/

Γενικά δεν είχα ποτέ την αίσθηση ότι το bx μου ήταν λιγότερο <<πρακτικό>> από ένα καινούριο, η αξιοπίστία του ήταν καλή, τουλάχιστον όσο έσκαγα 300-500 ευρώ το χρόνο για τις αναγκαίες (και αναμενόμενες για τη χρήση, με εξαίρεση το injection που ήταν κλασική πληγή αξιοπιστίας) επισκευές και τα σέρβις του, και έβρισκα ιδιαίτερα βολικό ότι ήταν μεγάλο και άνετο αλλά φαινόταν να καίει και να θέλει συντήρηση σαν μικρό.

Γενικά με ενδιαφέρει να έχω μια καλή αίσθηση για την αξία του σήμερα σαν αυτοκίνητο, as in με πέρνει από το σημείο Α και με πηγαίνει στο σημείο Β με άνεση, ασφάλεια, οικονομία, όχι σαν κάτι συλλεκτικό που έχω για να το κοιτάω. loves driving, hates garages! :D
 
Last edited:

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.617
Reaction score
9.905
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Σοβαρά, θεωρείται ότι έχει ακόμα τόσο καλό κράτημα, στην εποχή των 10 ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρησης πέδησης, δύναμης, φρεναρίσματος, ESP κτλ; Το ABS κάνει πράγματι τόση διαφορά; Τα λοιπά ηλεκτρονικά συστήματα διαχείρησης πέδησης που έχουν τα καινούρια;
Αφενός να σε καλωσορίσω και εγώ στην παρέα μας και αφετέρου να πω ότι ο ami8 πιο πάνω στη πρώτη πρότασή του τα είπε όλα σχετικά με το κράτημα... Η φιλοσοφία της υδροπνευματικής ξέρεις ποια ήταν και μπορείς να περιηγηθείς στα τόσα πολλά σχετικά θέματα του φόρουμ που απαντούν σε αυτές τις ερωτήσεις σου. Χαρακτηριστικό το σχετικό βίντεο που υπάρχει στο Youtube με το συγκριτικό τεστ μίας CX Turbo 2 με τα αντίστοιχα, σύγχρονά της Mercedes, Audi, Fiat, όπου φαίνεται πως ο συνδυασμός της υδροπνευματικής με την εκπληκτική γεωμετρία της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια, κλίση βραχιόνων που συνέβαλε στα χαρακτηριστικά αντιβύθισης, κ.λ.π.), εκτός από την παντός εδάφους και συνθηκών πρόσφυση προσέδιδε και χαρακτηριστικά αντιμπλοκαρίσματος τροχών στο φρενάρισμα, δηλαδή σταματούσε το αυτοκίνητο χωρίς να φύγει από την πορεία του.. Δες το βίντεο εδώ:

Θα σου μιλήσω και με γεγονότα, με την προσωπική μου εμπειρία: Είμαι κάτοχος μίας CX 20 TRE (αυτή που βλέπεις στο avatar), την οποία απέκτησα πριν από ενάμιση χρόνο χάρη στον citrobella, εξαιρετικό μέλος του φόρου μας (δες, εάν θέλεις, όλη την ιστορία στο thread "H CX 20 TRE του Νίκου"). Είναι 31 ετών και την εισήγαγα ατελώς με ιστορικές πινακίδες. To καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι ένα Skoda Octavia 1.6 TDI DSG, μοντέλο αρχών του '14 με 70000χλμ. Το Octavia με έχει αφήσει 3 φορές από αντλία νερού, 1 από το DSG (πολύ σοβαρό!) και πριν από μια εβδομάδα άλλαξα όλα τα αμορτισέρ και τα τακάκια, διότι είχαν διαλυθεί... Μπαινοβγαίνω στα συνεργεία και υποχρεωτικά, αυτές τις λίγες ημέρες (να μην παραβιάζω και το νόμο περί ιστορικού...), ανέλαβε καθήκοντα η CX (η οποία έχει και κλιματισμό!).

Αρχικά, σε 4 ημέρες έκανα 600χλμ στην Αθήνα χωρίς να κάνει κιχ. Τέλη Μαϊου πήγα Θεσσαλονίκη, έμεινα 2 ημέρες και επέστρεψα ύστερα από 1200χλμ, πάλι με την απόλυτη άνεση και ασφάλεια που κανένα σύγχρονο που έχω οδηγήσει δεν μπορεί να πλησιάσει καν... Όταν έφευγα, είχε έναν απίστευτο κατακλυσμό στην Αθήνα, είχαν πλημμυρίσει οι δρόμοι, είχαν ακινητοποιηθεί κάποια αυτοκίνητα, αλλά εγώ όχι μόνο δε σταμάτησα πουθενά, αλλά ήταν σα να μην κατάλαβα τίποτα... Θέλω ώρες να περιγράφω το πως στρίβει και πως συμπεριφέρεται σε σύγκριση με σύγχρονα αυτοκίνητα, ακόμα και σπορ και πολύ ακριβά (όπως η BMW M5 V10, ή η Porsche Boxster S προηγούμενης γενιάς... πρώην αυτοκίνητα του αδελφού μου... μιλάμε πάντα σε πραγματικές συνθήκες δρόμου).

Κανένα αυτοκίνητο, ό,τι συστήματα και εάν έχει, ηλεκτρονικά ή μη, μπορεί να πλησιάσει έστω και ελάχιστα, την απόδοση αυτών των υδροπνευματικών Citroen και ευχή όλων μας είναι να βρει κάποτε το δρόμο της αυτή η πάλαι ποτέ αγαπημένη μας εταιρεία...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
11.943
Reaction score
20.616
Πόντοι
1.547
Age
48
Περιοχή
Paris in the sixties
Αφενός να σε καλωσορίσω και εγώ στην παρέα μας και αφετέρου να πω ότι ο ami8 πιο πάνω στη πρώτη πρότασή του τα είπε όλα σχετικά με το κράτημα... Η φιλοσοφία της υδροπνευματικής ξέρεις ποια ήταν και μπορείς να περιηγηθείς στα τόσα πολλά σχετικά θέματα του φόρουμ που απαντούν σε αυτές τις ερωτήσεις σου. Χαρακτηριστικό το σχετικό βίντεο που υπάρχει στο Youtube με το συγκριτικό τεστ μίας CX Turbo 2 με τα αντίστοιχα, σύγχρονά της Mercedes, Audi, Fiat, όπου φαίνεται πως ο συνδυασμός της υδροπνευματικής με την εκπληκτική γεωμετρία της ανάρτησης (διπλά ψαλίδια, κλίση βραχιόνων που συνέβαλε στα χαρακτηριστικά αντιβύθισης, κ.λ.π.), εκτός από την παντός εδάφους και συνθηκών πρόσφυση προσέδιδε και χαρακτηριστικά αντιμπλοκαρίσματος τροχών στο φρενάρισμα, δηλαδή σταματούσε το αυτοκίνητο χωρίς να φύγει από την πορεία του.. Δες το βίντεο εδώ:

Θα σου μιλήσω και με γεγονότα, με την προσωπική μου εμπειρία: Είμαι κάτοχος μίας CX 20 TRE (αυτή που βλέπεις στο avatar), την οποία απέκτησα πριν από ενάμιση χρόνο χάρη στον citrobella, εξαιρετικό μέλος του φόρου μας (δες, εάν θέλεις, όλη την ιστορία στο thread "H CX 20 TRE του Νίκου"). Είναι 31 ετών και την εισήγαγα ατελώς με ιστορικές πινακίδες. To καθημερινό μου αυτοκίνητο είναι ένα Skoda Octavia 1.6 TDI DSG, μοντέλο αρχών του '14 με 70000χλμ. Το Octavia με έχει αφήσει 3 φορές από αντλία νερού, 1 από το DSG (πολύ σοβαρό!) και πριν από μια εβδομάδα άλλαξα όλα τα αμορτισέρ και τα τακάκια, διότι είχαν διαλυθεί... Μπαινοβγαίνω στα συνεργεία και υποχρεωτικά, αυτές τις λίγες ημέρες (να μην παραβιάζω και το νόμο περί ιστορικού...), ανέλαβε καθήκοντα η CX (η οποία έχει και κλιματισμό!).

Αρχικά, σε 4 ημέρες έκανα 600χλμ στην Αθήνα χωρίς να κάνει κιχ. Τέλη Μαϊου πήγα Θεσσαλονίκη, έμεινα 2 ημέρες και επέστρεψα ύστερα από 1200χλμ, πάλι με την απόλυτη άνεση και ασφάλεια που κανένα σύγχρονο που έχω οδηγήσει δεν μπορεί να πλησιάσει καν... Όταν έφευγα, είχε έναν απίστευτο κατακλυσμό στην Αθήνα, είχαν πλημμυρίσει οι δρόμοι, είχαν ακινητοποιηθεί κάποια αυτοκίνητα, αλλά εγώ όχι μόνο δε σταμάτησα πουθενά, αλλά ήταν σα να μην κατάλαβα τίποτα... Θέλω ώρες να περιγράφω το πως στρίβει και πως συμπεριφέρεται σε σύγκριση με σύγχρονα αυτοκίνητα, ακόμα και σπορ και πολύ ακριβά (όπως η BMW M5 V10, ή η Porsche Boxster S προηγούμενης γενιάς... πρώην αυτοκίνητα του αδελφού μου... μιλάμε πάντα σε πραγματικές συνθήκες δρόμου).

Κανένα αυτοκίνητο, ό,τι συστήματα και εάν έχει, ηλεκτρονικά ή μη, μπορεί να πλησιάσει έστω και ελάχιστα, την απόδοση αυτών των υδροπνευματικών Citroen και ευχή όλων μας είναι να βρει κάποτε το δρόμο της αυτή η πάλαι ποτέ αγαπημένη μας εταιρεία...
Απολαυστικός ο Νίκος για μια ακόμα φορά..
Ένα like είναι φτωχό..
Πραγματικός και γνήσιος Citroenas. Respect!
 

ami8_gs_ds_bx

Member
Εγγραφή
31 Δεκεμβρίου 2013
Μηνύματα
1.267
Reaction score
2.952
Πόντοι
697
Age
46
Έβγαλα πάλι σε κυκλοφορία φέτος το BX μου. 91' μοντέλο 1.4i kat, χωρίς υδραυλικό τιμόνι ...
Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι;...Μου κάνει εντύπωση αυτό...δεν είναι στο κύκλωμα lhm ανάρτηση, φρένα κλπ;
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.617
Reaction score
9.905
Πόντοι
947
Age
48
Περιοχή
Αθήνα
Απολαυστικός ο Νίκος για μια ακόμα φορά..
Ένα like είναι φτωχό..
Πραγματικός και γνήσιος Citroenas. Respect!
Σε ευχαριστώ πολύ! Απλώς είναι κάτι που εκφράζει όλους μας και χάρη στην παρέα μας, κατάλαβα ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν ήμουν ένας "γραφικός", ορμώμενος και επηρρεασμένος από τις παιδικές του αναμνήσεις με το αυτοκίνητο που μεγάλωσε, αλλά ότι οι Citroen που αγαπήσαμε κρύβουν μία πραγματική μαγεία και ουσία στην αυτοκίνηση.:citroen::citrolove:
 

tryphon

Member
Εγγραφή
25 Νοεμβρίου 2015
Μηνύματα
1.236
Reaction score
2.208
Πόντοι
697
Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι;...Μου κάνει εντύπωση αυτό...δεν είναι στο κύκλωμα lhm ανάρτηση, φρένα κλπ;
ουτε εμενα εχει η trs..

αποδειχτηκε μεγαλο αβανταζ που δεν εχει!!!!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι;...Μου κάνει εντύπωση αυτό...δεν είναι στο κύκλωμα lhm ανάρτηση, φρένα κλπ;
γιατί σου κάνει εντύπωση; Ούτε τα GS έχουν...

Αχ αυτή η μυρωδιά... Κάθε φορά που ανοίγω το γκαράζ, μου έρχεται η μυρωδιά της βενζίνης... Και τραβώ δύο βαθιές "τζούρες", γεμάτες αναμνήσεις και νοσταλγία από τη GS με την οποία μεγάλωσα...
εγώ την χάνω αυτήν μυρωδια!
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.728
Reaction score
14.331
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Δουβλινο
Βαλε καμια φωτογραφια!
 

Powerfull

Member
Εγγραφή
4 Ιουνίου 2017
Μηνύματα
12
Reaction score
27
Πόντοι
52
Age
41
Κάτι θα κάνουμε αλλά δεν νομίζω να ενθουσιαστήτε κιόλας. :D
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
5.161
Reaction score
13.047
Πόντοι
1.137
Περιοχή
Région parisienne
Κάτι θα κάνουμε αλλά δεν νομίζω να ενθουσιαστήτε κιόλας. :D
Μια μάχιμη ΒΧ εννεοίται θα την αγαπήσουμε
 
Top Bottom