Citroen BX Atout, μόλις την αγόρασα...

scrapy_coco

Member
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
19
Reaction score
34
Πόντοι
252
Age
36
Καλησπέρα everybody...
Αισίως τελείωσα με όλη τη χάρτουρα και τα μαστορια. Το αμάξι τελικά είναι 1100 μανισιο μοτερ. Έγινε σερβισ,λαδια,φίλτρα, μπουζία, αλλάχτηκαν και οι 5 φουσκες. Καινούρια λάστιχα. Το ανέβασα λοιπόν Εγνατία να το βολταρω και μετα απο λίγο έσβησε. Και δν έπαιρνε με τπτ. Τελικά ήταν μια απλή ατροφια αφου καπου ατο Σωληνάκι που έρχεται από το τεποζιτο είχε διαρροή. Το έκανα και ένα καλο πλύσιμο αλλά δν καθάρισε γιατί είχε σκόνη πολλών χρόνων. Ίσως στο τριτο πλύσιμο να δείξει καλύτερο. Αλλιώς μια αλοιφή είναι μονόδρομος νομίζω. Αύριο έρχεται και ο δεξης καθρέφτης και θα είναι έτοιμο για κτεο. Έχω πάθει πλάκα με το πόσο ήρεμο είναι το μοτερ. Πραγματικά δουλεύει σαν ραπτομηχανή. Όμως είναι ψόφιο το κκαημένο 58 άλογα αφου... Πολύ ωραία ανάρτηση με εξαιρετικο rebound. Αλλά λίγο βάρκα μου φαίνεται. Μπορώ μήπως να την σκληρυνω λιγάκι? Το σασμαν ακούγετε σε κάθε του αλλαγή.Τις αλλάζω όσο πιο απαλά μπορώ. Το είχα διαβάσει βέβαια σε άρθρο περιοδικού του 1986 που βρήκα κάπου μέσα στο φόρουμ.
Παμε τώρα στα προβληματάκια:
1)Μου χάλασε ο λεβιές και δν βάζει μεγάλη σκάλα. Έχω φως κανονικά αλλα δν κλειδώνει στη μεγάλη σκάλα αλλά ουτε και κάνει επαφή για μα την αλλάξει. Παρόλα αυτά όταν έχω κλειστά τα φώτα κάνω σήμα κανονικά.
  1. Ενώ βγάζει ζέστη το καλοριφερ, μετά από λίγο μου τον κρυώνει τον αέρα. Πρέπει να το κλείσω για να ξαναζεσταθει. Πιστεύω οτι φταίει η πομπα νερού και είναι συνέχεια ανοιχτή και δν αφήνει το μοτερ να ζεσταθεί. Παρόλα αυτά δν μπορώ να το τσεκάρω αφού δν έχει δείκτη θερμοκρασίας αν το κρατάει χαμηλά. Το βοντιλατερ δουλεύει βέβαια που και που στο ρελαντί.
  2. τα μαρκουτσια(σωληνακια) απο τη κεντρικη δεξαμενή αρχίζουν και σαπίζουν. Που μπορώ να βρω τέτοια? Γιατί ο μάστορας μου είπε ότι δν ξέρει που να ψάξει.
Αυτά τα νέα από μένα και σύντομα θα βγαλω φωτός να ανεβάσω. (μετά από ένα καλό πλύσιμο μέσα - εξω)
Ευχαριστώ που με ακούσατε και ότι βοήθεια ευπρόσδεκτη
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα ότι έκανα και στο GS-άκι.
Αλλαγή του σωλήνα βενζίνης με τεφλονένιο ή χαλκοσωλήνα, και όπου δε γίνεται, αλλαγή με καινούριο σωλήνα καυσίμου της Gates
τον ενυσχιμένο, τυλιγμένο με θερμοσυστελόμενο, για να βρεις την υγειά σου.
Όσο για τα μαρκούτσια από την κεντρική δεξαμενή, μπορούν να αλλαχθούν κι εκείνα είτε με σωλήνα Τεφλόν,
είτε με πολυαμίδιο που είναι και φθνότερο, είτε με σωληνάκι καυσίμων πάλι της Gates που δεν έχει θέμα με τα LHM.
Το τεφλόν είναι το πλέον ακριβό, αλλά είναι επένδυση, δε θα χαλάσει ποτέ και αξίζει τον κόπο.
Ρίξε μια ματιά στη γενική συζήτηση GS-GSA που ανέβασα σχετική δημοσίευση.
Και επιπλέον, όλα τα μαρκούτσια μπορούν να αλλαχθούν με τους σωλήνες που ανέφερα,
απλά θα πρέπει να γίνει δουλειά custom, που θα πάρει χρόνο, γι'αυτό και προτείνεται να γίνει από κάποιον που έχει χρόνο.
Εμένα με πηρε γύρω στα 3 χρόνια να τα κάνω σιγά σιγά.

Το θέμα με το λεβιέ των φώτων, ω τι σύμπτωση, το 'παθε κι εμένα το GS-άκι, με τη διαφορά ότι εμένα
όταν πατούσα να αλλάξω σε μεγάλη σκάλα, έσβηνε τη μικρή. Και δεν έκανε επαφή η μεγάλη.
Άντε να σου τύχει αυτό τη νύχτα, όταν δεν ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα.
Πας ταξίδι έξω στα χωράφια, νύχτα σκοτάδι, κάνεις να ανάψεις μεγάλη σκάλα,
και απλά σου σβήνει τη μικρή, χωρίς να σου ανάψει τη μεγάλη.
Ε εκεί στράβωσα και έβαλα δικό μου διακόπτη, και δικό μου κύκλωμα, και το 'κανα να σβήνει όταν πάω να μιζάρω.
Και του'βαλα ΚΑΙ μπιπεράκι, που να φωνάζει άμα τα ξεχάσω ανοιχτά και σβήσω τον κινητήρα
και του 'κανα ΚΑΙ αυτόματα φώτα που ανάβουν μόνο με αναμένο το διακόπτη της μηχανής, 5 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρος τ'αμάξι.

Όταν λες "πόμπα νερού", εννοείς την αντλία του νερού του κινητήρα? Δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση η αντλία να "μένει ανοιχτή",
γιατί δουλεύει συνέχεια. Μήπως εννοείς τον θερμοστάτη? Κι αν ναι, και εκεί δε βλέπω πρόβλημα, καθώς αν ο θερμοστάτης έχει κολλήσει ανοιχτός,
το νερό του κυκλώματος πάλι θα ζεσταθεί όλο, και θα ζεσταθεί ΚΑΙ το νερό στο καλοριφεράκι της καμπίνας, και θα βγάζει πάντα ζεστό αέρα.
Μάλλον κάτι άλλο είναι.

(Α και.....όταν λες "5 φούσκες".....σφαίρες εννοείς????)
 

scrapy_coco

Member
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
19
Reaction score
34
Πόντοι
252
Age
36
Αν ήμουν στη θέση σου θα έκανα ότι έκανα και στο GS-άκι.
Αλλαγή του σωλήνα βενζίνης με τεφλονένιο ή χαλκοσωλήνα, και όπου δε γίνεται, αλλαγή με καινούριο σωλήνα καυσίμου της Gates
τον ενυσχιμένο, τυλιγμένο με θερμοσυστελόμενο, για να βρεις την υγειά σου.
Όσο για τα μαρκούτσια από την κεντρική δεξαμενή, μπορούν να αλλαχθούν κι εκείνα είτε με σωλήνα Τεφλόν,
είτε με πολυαμίδιο που είναι και φθνότερο, είτε με σωληνάκι καυσίμων πάλι της Gates που δεν έχει θέμα με τα LHM.
Το τεφλόν είναι το πλέον ακριβό, αλλά είναι επένδυση, δε θα χαλάσει ποτέ και αξίζει τον κόπο.
Ρίξε μια ματιά στη γενική συζήτηση GS-GSA που ανέβασα σχετική δημοσίευση.
Και επιπλέον, όλα τα μαρκούτσια μπορούν να αλλαχθούν με τους σωλήνες που ανέφερα,
απλά θα πρέπει να γίνει δουλειά custom, που θα πάρει χρόνο, γι'αυτό και προτείνεται να γίνει από κάποιον που έχει χρόνο.
Εμένα με πηρε γύρω στα 3 χρόνια να τα κάνω σιγά σιγά.

Το θέμα με το λεβιέ των φώτων, ω τι σύμπτωση, το 'παθε κι εμένα το GS-άκι, με τη διαφορά ότι εμένα
όταν πατούσα να αλλάξω σε μεγάλη σκάλα, έσβηνε τη μικρή. Και δεν έκανε επαφή η μεγάλη.
Άντε να σου τύχει αυτό τη νύχτα, όταν δεν ξέρεις ότι υπάρχει πρόβλημα.
Πας ταξίδι έξω στα χωράφια, νύχτα σκοτάδι, κάνεις να ανάψεις μεγάλη σκάλα,
και απλά σου σβήνει τη μικρή, χωρίς να σου ανάψει τη μεγάλη.
Ε εκεί στράβωσα και έβαλα δικό μου διακόπτη, και δικό μου κύκλωμα, και το 'κανα να σβήνει όταν πάω να μιζάρω.
Και του'βαλα ΚΑΙ μπιπεράκι, που να φωνάζει άμα τα ξεχάσω ανοιχτά και σβήσω τον κινητήρα
και του 'κανα ΚΑΙ αυτόματα φώτα που ανάβουν μόνο με αναμένο το διακόπτη της μηχανής, 5 δευτερόλεπτα αφού πάρει μπρος τ'αμάξι.

Όταν λες "πόμπα νερού", εννοείς την αντλία του νερού του κινητήρα? Δε νομίζω να υπάρχει περίπτωση η αντλία να "μένει ανοιχτή",
γιατί δουλεύει συνέχεια. Μήπως εννοείς τον θερμοστάτη? Κι αν ναι, και εκεί δε βλέπω πρόβλημα, καθώς αν ο θερμοστάτης έχει κολλήσει ανοιχτός,
το νερό του κυκλώματος πάλι θα ζεσταθεί όλο, και θα ζεσταθεί ΚΑΙ το νερό στο καλοριφεράκι της καμπίνας, και θα βγάζει πάντα ζεστό αέρα.
Μάλλον κάτι άλλο είναι.

(Α και.....όταν λες "5 φούσκες".....σφαίρες εννοείς????)
Καλημερααα
Καταρχήν έχεις δίκιο σφαίρες..
Δεύτερον όλες οι πληροφορίες εξαιρετικές. Σε ευχαριστώ πολύ. Ήδη άρχισα το ψάξιμο αλλά λίγο δύσκολο να κάνω τέτοια δουλειά μονος μου. Δν έχω εμπιστοσύνη στα χέρια μου με τα αυτοκίνητα ακόμα.

Έχω ακόμα μια ερώτηση. Μπορώ να βάλω πίσω ζώνες? Θέλω να κάνω καμια βολτα τα παιδάκια μου και δν εμπιστεύομαι έτσι. Ρώτησα ένα λαμαρινα και με είπε οτι δν γίνετε. Κρίμα είναι να το δουλεύω σα διθέσιο τέτοιο αμάξι
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.749
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Έχω ακόμα μια ερώτηση. Μπορώ να βάλω πίσω ζώνες? Θέλω να κάνω καμια βολτα τα παιδάκια μου και δν εμπιστεύομαι έτσι. Ρώτησα ένα λαμαρινα και με είπε οτι δν γίνετε. Κρίμα είναι να το δουλεύω σα διθέσιο τέτοιο αμάξι
Ναι, πολύ εύκολα. Είχα κάποτε ένα τού 1983 και είχε ήδη τις υποδοχές. Εδω είχαν όλα ζώνες, οπότε και όσα προορίζονταν για άλλες αγορές, έχουν τις υποδοχές . Αγοράσα σε μία μάντρα και τις τοποθέτησα.απλα θα είναι οι παλιού τύπου ζώνες, που έχουν σταθερή τάση.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Εγώ έτυχε να βρω πίσω ζώνες από Xsara ΙΙ, και ενώ το GS-άκι είχε τις σταθερές, έβαλα του ξαρά.
Κάτσε, θα πάρω φωτό και θα ανεβάσω.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Έλα, εδώ είμαστε, φρεσκότατες







Από την αριστερή μεριά, κατάφερε κι έκατσε σωστά και έβαλα και το μπουλόνι που υπήρχε, αλλά από την δεξιά δεν καθόταν όπως θα ήθελα
και αποφάσισα να βάλω αυτούς τους ναυτιλιακούς συνδέσμους, που αντέχουν αρκετά κιλά.
Και το μπουλόνι θα καθόταν, αλλά θα ήταν λίγο σηκωμένο το καρούλι και δε μ'άρεσε.
Επίσης, τα καρούλια αυτά είναι βγαλμένα από τη θήκη τους (αν θυμάμαι καλά), και μέσα στη θήκη υπήρχε και μια μπίλια
την οποία έβγαλα, για να μη την έχω μπελά. Είναι η μπίλια που κομπλάρει το καρούλι αν τ'αυτοκίνητο έχει κλίση.

Το μόνο που θα χρειαστείς πιστεύω είναι τα μπουλόνια, που αν θυμάμαι καλά είναι με κεφάλι 17-άρι.
Όσο για την τρίτη αγκράφα που φαίνεται στις φωτό, απλά κάθεται κάτω απ'το κάθισμα. Μόνο τις δυο έχω ενεργές.
Τρίτη ζώνη δεν έβαλα, αν και εγώ μπορώ, καθώς η εταζέρα πίσω είναι μέταλλο.
Σωστός????

(Α, και να μην διστάζεις να φτιάχνεις πράματα σ'αυτοκίνητο και να εμπιστεύεσαι τα χέρια σου, τα πάντα μπορείς να κάνεις.
Άμα είσαι θεσαλλονίκη μπορούμε να κανονίσουμε, αλλά έχε υπόψη πως οι δικές μου λύσεις είναι "ακριβές" και κρατάνε για πάντα
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: )
 

scrapy_coco

Member
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
19
Reaction score
34
Πόντοι
252
Age
36
Έλα, εδώ είμαστε, φρεσκότατες







Από την αριστερή μεριά, κατάφερε κι έκατσε σωστά και έβαλα και το μπουλόνι που υπήρχε, αλλά από την δεξιά δεν καθόταν όπως θα ήθελα
και αποφάσισα να βάλω αυτούς τους ναυτιλιακούς συνδέσμους, που αντέχουν αρκετά κιλά.
Και το μπουλόνι θα καθόταν, αλλά θα ήταν λίγο σηκωμένο το καρούλι και δε μ'άρεσε.
Επίσης, τα καρούλια αυτά είναι βγαλμένα από τη θήκη τους (αν θυμάμαι καλά), και μέσα στη θήκη υπήρχε και μια μπίλια
την οποία έβγαλα, για να μη την έχω μπελά. Είναι η μπίλια που κομπλάρει το καρούλι αν τ'αυτοκίνητο έχει κλίση.

Το μόνο που θα χρειαστείς πιστεύω είναι τα μπουλόνια, που αν θυμάμαι καλά είναι με κεφάλι 17-άρι.
Όσο για την τρίτη αγκράφα που φαίνεται στις φωτό, απλά κάθεται κάτω απ'το κάθισμα. Μόνο τις δυο έχω ενεργές.
Τρίτη ζώνη δεν έβαλα, αν και εγώ μπορώ, καθώς η εταζέρα πίσω είναι μέταλλο.
Σωστός????

(Α, και να μην διστάζεις να φτιάχνεις πράματα σ'αυτοκίνητο και να εμπιστεύεσαι τα χέρια σου, τα πάντα μπορείς να κάνεις.
Άμα είσαι θεσαλλονίκη μπορούμε να κανονίσουμε, αλλά έχε υπόψη πως οι δικές μου λύσεις είναι "ακριβές" και κρατάνε για πάντα
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: )
Μια Χαρά δουλειά έκανες.. Λοιπόν άνοιξα πορπ αγκαζ και ξήλωσα ότι βρήκα. Το BXακι έχει θάλαμο και αναμονή παξιμάδι γι αυτην την δουλειά. Και έτοιμες τρύπες με παξιμαδι και αυτές για το θυλικό. Πηγα μαστορα σήμερα έκανα κατι μερεμέτια και με έδειξε ένα παρατημένο c5, πάνε ξήλωσετες μου λέει και βάλτες.
Εγώ είμαι απο Κομοτηνή. Αλλά αν κάνετε συγκεντρώσεις εκεί οι citroenακιδες μπορώ να το κανονίσω σου-κου να κατέβω.. Να ευχαριστηθώ και βόλτα
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Κομοτηνή.....ααααααα.....εδώ Έβρος. Δε ξέρω για συγκεντρώσεις. Νέος είμαι ακόμα.
Βάλε χέρι στο C5 και πάρε τις ζώνες, και βγάλε και τη μπίλια, γιατί είναι απλά μπελάς.
Το καρούλι δουλεύει και χωρίς αυτές. Από το Ξάντια ενός φίλου, που ο μπαμπάς του το πέταξε, πρόλαβα και πήρα όλες τις ζώνες,
και άλλαξα του οδηγού στο C5, και την έκανα και βίντεο


γλύτωσα 300€, ας είναι καλά ο άνθρωπος....
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.823
Πόντοι
587
Age
35
Έχω ακόμα μια ερώτηση. Μπορώ να βάλω πίσω ζώνες? Θέλω να κάνω καμια βολτα τα παιδάκια μου και δν εμπιστεύομαι έτσι. Ρώτησα ένα λαμαρινα και με είπε οτι δν γίνετε. Κρίμα είναι να το δουλεύω σα διθέσιο τέτοιο αμάξι
Oxι απλως εχουν τις υποδοχες,αλλα νομιζω οτι καποια μοντελα ειχαν επανω στο ραφι και καλυμμα ωστε να μην φαινεται το καρουλι της ζωνης.Δεν θυμαμαι ακριβως γιατι εχουν περασει πολλα χρονια,αλλα οταν καναμε ''ανακαινιση'' στο σαλονι του δικου μας atout,βαλαμε μεχρι και αυτα τα καλυμματα(χωρις να βαλουμε ζωνες εννοειται).Οποτε φανταζομαι σε καποιο ανακυκλωτηριο θα βρεθει κατι ωστε να γινει μια οσο πιο κοντα στο εργοστασιακο μετατροπη.

Α,οσο γι αυτο που ειπε ο λαμαρινας....τα ιδια ελεγαν και στον αδερφο της γιαγιας μου,οταν πηγε να βαλει ζωνες σε ενα austin a30 που ειχε...τελικα τσαντιστηκε και τις εβαλε μονος του...:whip:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Κομοτηνή.....ααααααα.....εδώ Έβρος. Δε ξέρω για συγκεντρώσεις. Νέος είμαι ακόμα.
Βάλε χέρι στο C5 και πάρε τις ζώνες, και βγάλε και τη μπίλια, γιατί είναι απλά μπελάς.
Το καρούλι δουλεύει και χωρίς αυτές. Από το Ξάντια ενός φίλου, που ο μπαμπάς του το πέταξε, πρόλαβα και πήρα όλες τις ζώνες,
και άλλαξα του οδηγού στο C5, και την έκανα και βίντεο


γλύτωσα 300€, ας είναι καλά ο άνθρωπος....
εχω 2 ερωτηματα...μετρησες τις ζωνες αν εχιυν το ιδιο μηκος? διοτι αν ειναι μακρυτερη δεν θα φτανει στο τυλιγμα και ειναι κοντοτερη δε ξερω αν τεντωνει στο ιδιο μηκος
και δευτερον πως εραψες την θηλια για να μπει ο πυρος μηπως επρεπε να πας σε καποιο ταπετσερη να φτιαξεις πρωτα την θηλια και μετα να εννωσεις τις 2 για μπορεσεις να τις περσεις απο την διαδρομη?
και μια φιλικη παρατηρηση με το ροποκλειδο δεν ξεβιδωνουμε μονο βιδωνουμε.....ωραια δουλεα,,,,,για μτχνη κοιταξες να δεις αν υπαρχει φυσικα χωρις τον προεντατηρα?
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Oxι απλως εχουν τις υποδοχες,αλλα νομιζω οτι καποια μοντελα ειχαν επανω στο ραφι και καλυμμα ωστε να μην φαινεται το καρουλι της ζωνης.Δεν θυμαμαι ακριβως γιατι εχουν περασει πολλα χρονια,αλλα οταν καναμε ''ανακαινιση'' στο σαλονι του δικου μας atout,βαλαμε μεχρι και αυτα τα καλυμματα(χωρις να βαλουμε ζωνες εννοειται).Οποτε φανταζομαι σε καποιο ανακυκλωτηριο θα βρεθει κατι ωστε να γινει μια οσο πιο κοντα στο εργοστασιακο μετατροπη.

Α,οσο γι αυτο που ειπε ο λαμαρινας....τα ιδια ελεγαν και στον αδερφο της γιαγιας μου,οταν πηγε να βαλει ζωνες σε ενα austin a30 που ειχε...τελικα τσαντιστηκε και τις εβαλε μονος του...:whip:
εχει υποδοχες για πισω ζωνες βρες τες σε ανακυκλωτηριο κομπλε και θα εισε οκ να τις παρεις μαζι με τις βιδες και αν μπορεις παρε και τις μπροστινες ισως αι απο ξανθια να σου κανουν δε ξερω
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Έλα Μανώλη, ναι σωστά λες, και την πάτησα με το ροπόκλειδο, γι' αυτό και στα επόμενα βίντεο φροντίζω να ξεβιδώνω με την καστάνια.
Η ζώνη του C5 είναι τελικά περίπου μισό μέτρο πιο μακρυά από του Ξάνθια, κι αυτή που έβαλα όμως δεν έχει θέμα με τέρμα τέντωμα,
Μόνο αν κάνω μέχρι τέρμα πάνω στο τιμόνι τερματίζει. Και σε περίπτωση σύγκρουσης, θα μαγκώσει ο μηχανισμός πριν το τέρμα ξετύλιγμα,
οπότε υπάρχει ΚΑΙ η τριβή των στρωμάτων της τυλιγμένης ζώνης στο καρούλι, αλλά ΚΑΙ το ράψιμο στον πείρο.
Το ράψιμο στον πείρο έγινε με κλωστή για καλύμματα τιμωνιών, εκείνη που είναι πολλές στρώσεις και από πλαστικό,
και είναι χοντρή και κρατάει. Τρεις γραμμές έγιναν, με κάπου 10-12 ραφές η κάθε γραμμή.
Γι'αυτό και στο βάλσιμο μου 'βγαλε το λάδι μέχρι να περάσει όπως δείχνω στο βίντεο, πατώντας την με το κατσαβίδι.
Εννοείται πως ο ταπετσέρης θα έκανε καλύτερο ράψιμο με μηχάνημα, αλλά το θέμα ήταν να γίνει επιτόπου
και αφού έχει περαστεί από τον χαλκά στην κολόνα. Και απλά δεν ήθελα να ανοίγω ΚΑΙ το πάνω πλαστικό που έχει τον πάνω αερόσακο.
Ήθελα την πιο ελάχιστη δυνατή επέμβαση, γι'αυτό και το'κανα με το χέρι. Μια χαρά έγινε και δεν ανησυχώ.
Και εκεί που η μανίσια επειδή ήταν πιο μακρυά, είχε αρχίσει να μην τυλίγεται καλά, (πήρε ξεχαρβάλωνε το ελατήριο του καρουλιού)
αυτή που είναι λίγο πιο κοντή τυλίγεται πιο ωραία κι εύκολα.
Και τέλος, δε μπήκα στον κόπο να ψάξω για μεταχειρισμένη, γιατί κι εκείνη σίγουρα θα την δίνανε με τον προεντατήρα.
ή τουλάχιστο έτσι υποπτεύθηκα, οπότε αφού υπήρχε η τσάμπα λύση του Ξάνθια, δε μπήκα στον κόπο καν.
Ίσως από τις λίγες περιπτώσεις που το τσάμπα είναι και καλό. :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
οκ σκεφτηκες το γεγονος να πας να ραψεις το σημειο του πυρου σε ταπετσιερη με μηχαν θα αντιμετιποιζες δυσκιλια να μπει η ζωνη στην θεση της ?
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Ναι, έτσι, σωστά κατάλαβες, η σχισμή είναι αρκετή ώστε να περάσει μόνο ένα φύλο της ζώνης, και με το ζόρι ενάμισι.
Διπλή ζώνη δε μπαίνει. Πρέπει να ζεσταθεί ώστε να μαλακώσει λίγο και να πατηθεί και να τραβηχτεί.
Εγώ που την έβαλα κρύα, μπήκε πολύ δύσκολα. Πιστεύω θα μπορούσε να γίνει και σε ταπετσέρη,
αλλά θα 'πρεπε να πάει το αυτοκίνητο ανοιγμένο στον ταπετσέρη, μόνο και μόνο για να γίνει ένα ραψιματάκι στην άκρη της ζώνης,
και δε ξέρω αν ο ταπετσέρης θα το δεχόταν, και μη μου αρχινούσε τίποτα γνωστά Ελληνικά ότι "δε το κάνεις σωστά" κλπ,
και είπα να γλιτώσω απ'όλα αυτά.
 

scrapy_coco

Member
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
19
Reaction score
34
Πόντοι
252
Age
36
Γεια σας κύριοι.. Έπλυνα 2-3 φορες το αμάξι μέχρι να καθαρίσει τελείως από τη σκόνη. Έβγαλα μερικες φωτογραφίες. Επίσης λύθηκε και το πρόβλημα με τις ζώνες πίσω,αρκεί να βρω χρόνο να παω να τις ξηλωσω από το c5. Σας ευχαριστώ για όλα. Τώρα να σας κάνω μια ερώτηση. Πως θα γίνει να βρούμε μασπιε και φρυδακια φουσκωμένα(τα πίσω) όπως το gti 1.6. Το βλέπω και τρελενομαι με την οριζόντια αεροτομή και τα φουσκωματακια του και θέλω και γω να το κάνω τέτοιο look.
Λέτε να μπορεί ο λαμαρινας να μπορεί να με κάνει τέτοια δουλειά από μόνος του?
Έχω οργώσει το car να βρω κανέναν τέτοιο να παω και την πορτα πίσω με την αεροτομή αλλα τζίφος.
 

scrapy_coco

Member
Εγγραφή
4 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
19
Reaction score
34
Πόντοι
252
Age
36
Some photos...
 

Attachments

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Σωστός ο Μαξ, γιατί να το χαλάσεις? Μια χαρά είναι. Και γιατί να βάλεις επιπλέον βάρος? Και μετωπική επιφάνεια?
Καλύτερα να δώσεις τα λεφτά για αναβάθμιση του κυκλώματος των υδραυλικών,
να μην έχεις κανέναν πονοκέφαλο. (κατά την ταπεινή μου γνώμη) :lol::lol::lol::lol:
ή να αλλάξεις των εσωτερικό φωτισμό με LED-άκια.
 
Last edited:

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
26.870
Πόντοι
1.607
Χαρα και ευτυχια για ολους την νεα χρονια ..

-Αγορασε πισω προφυλακτηρα και βαψε σε ενα φανοποειο ..(after market ειναι φθηνος ακομα)
- Παρε ζωνες απο 2-3 αμαξια bx που καθονται σε ανακυκλωτηριο θεσσσλονοκη και περιξ..(δες στο ελληνικο car)
-βρες top mount και αγορασε (δυσκολο) η αγορασε 2 μτχ και στειλτα εξω να στα φτιαξουν..
-Αλλαξε ολες τις επιστροφες με καινουργιες χωρις ελληνικες πατεντες μυαλου..
-Μην πειραξεις τιποτα απο οσα καταφερε το αμαξι να σωσει εν ετη 2022..αστο ενα ταπεινο atout... και αντικατεστησε οτι εχει φθαρει με αντοιστιχα του μοντελου..
-Κανε βολτες να το χαρεις...

Αυτα τα λιγα ... καλη συνεχεια

Ciao .. Happy new year..
 
Top Bottom