- Εγγραφή
- 13 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 13.228
- Reaction score
- 23.918
- Πόντοι
- 1.667
- Age
- 51
- Περιοχή
- Paris in the sixties
Σε αυτό το φόρουμ θα προσπαθήσουμε να μαζέψουμε πληροφορίες και φωτογραφίες από την κατά πολλούς τελευταία πραγματική Citroen.
H Citroen BX λοιπόν παρουσιάστηκε το 1982 αρχικά και τα κομμάτια της πρώτης σειράς κατά ομολογία σχεδόν όλων των Citroενάδων ήταν και η ομορφότερη. Συνέχισε να παράγεται μέχρι και το 1994 και στα 12 αυτά χρόνια παρήχθησαν περίπου 2,300,000 κομμάτια.
Η σχεδίαση της ήταν ακόμα ένα σημείο συζήτησης μιας και δεν θύμιζε τα ιδιαίτερου στυλ παλαιότερα αυτοκίνητα της Citroen. Στις περισσότερες χώρες που κυκλοφόρησε φορούσε των 1.4 λίτρων κινητήρα αλλά υπήρχαν και εκδόσεις 1.6 αλλά και 1.9 λίτρων ο οποίος μάλιστα ήταν και GTi με 16 βαλβίδες (ο πρώτος σε Γαλλικό αυτοκίνητο
Υπήρξαν φυσικά και κινητήρες πετρελαίου στα 1.8 και 1.9 λίτρα (ο πρώτος μάλιστα με turbo).
Μια από τις αγαπημένες μου εκδόσεις ήταν η τετρακίνητη η οποία όμως δεν κυκλοφόρησε ιδιαίτερα στην Ελλάδα.
Το 1982 η BX ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα που είχαν 4 δισκόφρενα και το μοναδικό ταμπλό με τα "κίτρινα μάτια" που συναντήσαμε και στις GS - GSA.
Σίγουρα δεν έχω αναφέρει ούτε 1/1000 από τις υπάρχουσες πληροφορίες για την BX, κάτι που θα γίνει και από εσάς τον επόμενο καιρό.
Κάποιες φωτογραφίες τις πρώτης σειράς..
H Citroen BX λοιπόν παρουσιάστηκε το 1982 αρχικά και τα κομμάτια της πρώτης σειράς κατά ομολογία σχεδόν όλων των Citroενάδων ήταν και η ομορφότερη. Συνέχισε να παράγεται μέχρι και το 1994 και στα 12 αυτά χρόνια παρήχθησαν περίπου 2,300,000 κομμάτια.
Η σχεδίαση της ήταν ακόμα ένα σημείο συζήτησης μιας και δεν θύμιζε τα ιδιαίτερου στυλ παλαιότερα αυτοκίνητα της Citroen. Στις περισσότερες χώρες που κυκλοφόρησε φορούσε των 1.4 λίτρων κινητήρα αλλά υπήρχαν και εκδόσεις 1.6 αλλά και 1.9 λίτρων ο οποίος μάλιστα ήταν και GTi με 16 βαλβίδες (ο πρώτος σε Γαλλικό αυτοκίνητο
Υπήρξαν φυσικά και κινητήρες πετρελαίου στα 1.8 και 1.9 λίτρα (ο πρώτος μάλιστα με turbo).
Μια από τις αγαπημένες μου εκδόσεις ήταν η τετρακίνητη η οποία όμως δεν κυκλοφόρησε ιδιαίτερα στην Ελλάδα.
Το 1982 η BX ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα που είχαν 4 δισκόφρενα και το μοναδικό ταμπλό με τα "κίτρινα μάτια" που συναντήσαμε και στις GS - GSA.
Σίγουρα δεν έχω αναφέρει ούτε 1/1000 από τις υπάρχουσες πληροφορίες για την BX, κάτι που θα γίνει και από εσάς τον επόμενο καιρό.
Κάποιες φωτογραφίες τις πρώτης σειράς..
Last edited: