Citroen BX μπροσούρες και διαφημιστικό υλικό

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
εχω αναφερθεί για τα ΒΧ σε άλλο ποστ...θα πως όμως ότι την 10ετια 80 που παρουσιαστηκε το αμαξι ηταν το ονειρο οικογενειαρχη μιας και καλυπτε ανάγκες χωρων για οικογενεια .... ηταν κατι ξεχωριστο σαν σχεδιο αρχικα με τα αμφιλεγόμενα και ισως για πολλους οι δορυφόροι με τους διακοπτες (αν και οσοι πρεορχονταν από gsa visa τα ειχαν συνηθησει) ....πιο ισοροππια στο μοντελο ηρθε τελη 1986 αρχες 87 με τη σειρα 2 η οποια ηταν το αποκορύφωμα από θεμα εσωτερικου σχεδιασμου ταμπλο και διακοπτων....
Να πω ότι οι διαρροες στο αμαξι σε συγκριση με το ξανθια ηταν πολύ λιγοτερες και ηταν ενας βασικος προπομπος για την πορεια του ξανθια αλλα στην πορεια αλλα βγηκαν (για το ξανθια) ...μιας και ειχε μονο ένα χταποδι μεγαλο επιστροφης το ΒΧ σε συγκριση με το ξανθια που είναι γεματο με χταπόδια και Ταφ επιστροφων...
για το μοτερ και ειδικα η εκδοση 16Supappes με το body kit εκανε το αμαξι ξεχωριστο.
Ουσιαστικα η σειρα 2 εδειξε και το τελος των ταμπλο με το λεγομενη ροδελα ταχυμετρου και δορυφορων.....
λιγοι όμως καταφεραν να καταλαβουν ότι οι δορυφόροι ηταν σχεδιασμένοι ετσι ώστε να μην απομακρύνεις τα χερια από το τιμονι....
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
εχω αναφερθεί για τα ΒΧ σε άλλο ποστ...θα πως όμως ότι την 10ετια 80 που παρουσιαστηκε το αμαξι ηταν το ονειρο οικογενειαρχη μιας και καλυπτε ανάγκες χωρων για οικογενεια .... ηταν κατι ξεχωριστο σαν σχεδιο αρχικα με τα αμφιλεγόμενα και ισως για πολλους οι δορυφόροι με τους διακοπτες (αν και οσοι πρεορχονταν από gsa visa τα ειχαν συνηθησει) ....πιο ισοροππια στο μοντελο ηρθε τελη 1986 αρχες 87 με τη σειρα 2 η οποια ηταν το αποκορύφωμα από θεμα εσωτερικου σχεδιασμου ταμπλο και διακοπτων....
Να πω ότι οι διαρροες στο αμαξι σε συγκριση με το ξανθια ηταν πολύ λιγοτερες και ηταν ενας βασικος προπομπος για την πορεια του ξανθια αλλα στην πορεια αλλα βγηκαν (για το ξανθια) ...μιας και ειχε μονο ένα χταποδι μεγαλο επιστροφης το ΒΧ σε συγκριση με το ξανθια που είναι γεματο με χταπόδια και Ταφ επιστροφων...
για το μοτερ και ειδικα η εκδοση 16Supappes με το body kit εκανε το αμαξι ξεχωριστο.
Ουσιαστικα η σειρα 2 εδειξε και το τελος των ταμπλο με το λεγομενη ροδελα ταχυμετρου και δορυφορων.....
λιγοι όμως καταφεραν να καταλαβουν ότι οι δορυφόροι ηταν σχεδιασμένοι ετσι ώστε να μην απομακρύνεις τα χερια από το τιμονι....
Ωραίο ποστ.. Σόρρυ για το άσχετο αλλά να γιατί πολύ πιστεύουν, μεταξύ αυτών και εγώ, ότι η BX ήταν η τελευταία πραγματική Citroen
 

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Pierre Boulanger θα διαφωνησω μαζι σου τελευταια γνησια σιτροεν είναι η ξανθια γιατι...
1.εχει υγρα LHM και όχι LDS
2.το κύκλωμα φρενων είναι αμεσα συνδεδεμενο με την αναρτηση όπως και τι τιμονι.
3.Εχει ακομα τις κλασσικες στρογγυλες σφαιρες που αλλαζουν περιπου κάθε50-60.000 χλμτρα και όχι αυτε τις πλακουτσωτες του c5
4.Η ρυθμισγ υψους γινετε μεσω μοχλου αλα παλαια και όχι με μπουτον
5. η αντλια υψηλς πιεσης είναι ακομα με κινηση με ιμαντα και όχι ηλεκτρικη
6.Ειναι το τελευταιο υδροπνευματικο που διατηρεί την μαλακοτητα και τις κλισεις ...μπες σε C5 και ελα να με βρεις....
ε μετα από αυτά πιστευω να αναθεωρήσεις..........
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Pierre Boulanger θα διαφωνησω μαζι σου τελευταια γνησια σιτροεν είναι η ξανθια γιατι...
1.εχει υγρα LHM και όχι LDS
2.το κύκλωμα φρενων είναι αμεσα συνδεδεμενο με την αναρτηση όπως και τι τιμονι.
3.Εχει ακομα τις κλασσικες στρογγυλες σφαιρες που αλλαζουν περιπου κάθε50-60.000 χλμτρα και όχι αυτε τις πλακουτσωτες του c5
4.Η ρυθμισγ υψους γινετε μεσω μοχλου αλα παλαια και όχι με μπουτον
5. η αντλια υψηλς πιεσης είναι ακομα με κινηση με ιμαντα και όχι ηλεκτρικη
6.Ειναι το τελευταιο υδροπνευματικο που διατηρεί την μαλακοτητα και τις κλισεις ...μπες σε C5 και ελα να με βρεις....
ε μετα από αυτά πιστευω να αναθεωρήσεις..........
Σε τίποτα από όλα αυτά δεν θα διαφωνήσω γιατί ισχύουν. Όταν όμως λέω τελευταία Citroen αναφέρομαι σε κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και που έκαναν τις Citroen να ξεχωρίζουν από την μάζα. Όπως για παράδειγμα το spaceship dashboard.. Επίσης όταν έβγαινε η BX παράλληλα η Citroen παρήγαγε και την θρυλική CX (τουλάχιστον μέχρι το 1991) αυτό και μόνο έδωσε φως στην ΒΧ. Φως που όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορούσε να δώσει η BX σε κανένα άλλο μεταγενέστερο μοντέλο μιας και ήταν δανικό. Άλλωστε με το τέλος της CX το 1991 και του 2cv ένα χρόνο νωρίτερα ήδη η Citroen έχασε την πρωτοτυπία της, την μοναδικότητα της που την έκανε να ξεχωρίζει.

Η Xantia ήταν μια Peugeot Μανόλη, μου με Citroen χαρακτηριστικά βεβαίως που προ ανέφερες. Μια απέλπιδα προσπάθεια από την Citroen να θυμίσει... Citroen έγινε με την XM αλλά και εδώ οι απόψεις διίστανται για το αν τα κατάφερε..

Αυτή είναι βέβαια η άποψή μου και τίποτα περισσότερο :)
 
Last edited:

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
Pierre Boulanger θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα ειδικα στο κομματι ότι τελειώνοντας το 2cv & CX σχεδιαστικα σημαινει και το τελος της σιτροεν καθαρα σαν σχεδιασμο..
Ακομα και η ΒΧ μοιραζονταν κοινο πατωμα με το 309 όπως και το χαντια με το 405 όμως τα πεζω ηταν απλα συντηριτικου σχεδιασμου και τα σιτροεν ξεφευγαν λιγο από την κοινη σχεδιαση....
Με την ΧΜ απλα ηθελε να μπει δυναμικα στην μεγαλη κατηγορια απλα δεν τα καταφερε λογω ασθενειων του παρελθοντος...
Με το χανθια απλα εβαλε οριο της υδρο για τα 1600 κυβικα και πανω κατι που ανεβασε τον πηχη στα 1800 κυβικα και πανω με την C5 πρωτης γενιας και με την ελευση του νεου C5 απλα την εβαλε στάνταρτ στα 2λιτρα και κατά παραγγελεια στα 1800 16ν σε πολύ λγα κομματια
Αν κατι κραταει ακομα το ονομα σιτροεν είναι η υδρο και τιποτα άλλο..παυση της υδρο στα μοντελα σημαινει σταδιακο κλεισιμο της εταιριας μιας και ο ανταγωνισμος εχει να δωσει πιο πολλα πραγματα σε συμβατικο...για να λεμε και την αληθεια εκει εξω είναι πολλα μοντελα πολύ καλυτερα από την C5...
Σορρυ για το οφ τοπικ ...σκεφτομαι να ανοιξω καποιο θεμα σιτροεν εχτες ...σιτροεν σημερα...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.735
Reaction score
4.016
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
ok Pierre Boulanger πραγματι υπαρχει...α ρε το φορουμ μας όλα τα εχει!!!!!!!!
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Pierre Boulanger θα διαφωνησω μαζι σου τελευταια γνησια σιτροεν είναι η ξανθια γιατι...
1.εχει υγρα LHM και όχι LDS
2.το κύκλωμα φρενων είναι αμεσα συνδεδεμενο με την αναρτηση όπως και τι τιμονι.
3.Εχει ακομα τις κλασσικες στρογγυλες σφαιρες που αλλαζουν περιπου κάθε50-60.000 χλμτρα και όχι αυτε τις πλακουτσωτες του c5
4.Η ρυθμισγ υψους γινετε μεσω μοχλου αλα παλαια και όχι με μπουτον
5. η αντλια υψηλς πιεσης είναι ακομα με κινηση με ιμαντα και όχι ηλεκτρικη
6.Ειναι το τελευταιο υδροπνευματικο που διατηρεί την μαλακοτητα και τις κλισεις ...μπες σε C5 και ελα να με βρεις....
ε μετα από αυτά πιστευω να αναθεωρήσεις..........
και στις CX μετά το '85, το ύψος αλλάζει με μπουτόν...
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Pierre Boulanger θα συμφωνησω μαζι σου απολυτα ειδικα στο κομματι ότι τελειώνοντας το 2cv & CX σχεδιαστικα σημαινει και το τελος της σιτροεν καθαρα σαν σχεδιασμο..
Ακομα και η ΒΧ μοιραζονταν κοινο πατωμα με το 309 όπως και το χαντια με το 405 όμως τα πεζω ηταν απλα συντηριτικου σχεδιασμου και τα σιτροεν ξεφευγαν λιγο από την κοινη σχεδιαση....
Με την ΧΜ απλα ηθελε να μπει δυναμικα στην μεγαλη κατηγορια απλα δεν τα καταφερε λογω ασθενειων του παρελθοντος...
Με το χανθια απλα εβαλε οριο της υδρο για τα 1600 κυβικα και πανω κατι που ανεβασε τον πηχη στα 1800 κυβικα και πανω με την C5 πρωτης γενιας και με την ελευση του νεου C5 απλα την εβαλε στάνταρτ στα 2λιτρα και κατά παραγγελεια στα 1800 16ν σε πολύ λγα κομματια
Αν κατι κραταει ακομα το ονομα σιτροεν είναι η υδρο και τιποτα άλλο..παυση της υδρο στα μοντελα σημαινει σταδιακο κλεισιμο της εταιριας μιας και ο ανταγωνισμος εχει να δωσει πιο πολλα πραγματα σε συμβατικο...για να λεμε και την αληθεια εκει εξω είναι πολλα μοντελα πολύ καλυτερα από την C5...
Σορρυ για το οφ τοπικ ...σκεφτομαι να ανοιξω καποιο θεμα σιτροεν εχτες ...σιτροεν σημερα...
ε, πάντως για μένα, μπορει το ΒΧ, το ΧΜ και το Ξαντιά, να ήταν φταιγμένα από την PSA, αλλά ανήκαν ξεκάθαρα στο οικογενειακό δέντρο των Σιτροέν... Είχαν τις ις ιδιορυθμίες της Σιτροέν, που σιγά σιγά εξαλείφονταν, αλλά υπήρχαν ακόμα. Ενώ ας πούμε το c6, όσο καταπληκτικό και να είναι, τουλάχιστονμ προσωπικά δεν μου βγάζει την αίσθηση της 'συνέχειας' με την παλία Σιτροέν, που ακόμα και το ΧΜ ή το Ξαντιά μου το έβγαζε...
 
Top Bottom