Citroen 2CV6 James Bond 007

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Φίλοι μου, και Κώστα και Γιώργο, κανένα βοηθό θέλετε, μήπως μάθω και τίποτα???:grin: (αχ και να έμενα κοντά...).

Σε εμένα, κοντά μένεις. Και μόλις σταματήσει τις βροχές, θα ξεκουκουλώσω, και θα ξανα-αρχίσω. Οι βοηθοί και οι μαθητευόμενοι παρακολούνται να υποβάλλουν άιτηση .

Ανυπομονώ να κυκλοφορήσω με το 2 CV. Και να πάω με δαύτο στο νησί. ΕΥΤΥΧΙΑ !
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.070
Reaction score
2.425
Πόντοι
697
Age
53
Σε αναμονή της ευθυγράμμισης...
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
23.486
Πόντοι
1.667
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
Θα έπρεπε να εμένα Αθήνα και να είχα αυτό τόν χώρο, θα κάναμε φοβερή παρέα όλοι μαζί!!
Από έξω θα ήμουν μέχρι να άνοιγες την πόρτα :grin:
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.419
Reaction score
4.941
Πόντοι
777
Age
35
Περιοχή
Γρεβενα
Επιστροφή στην βάση λοιπόν και συνέχεια τών εργασιών!

Helicoil στις μπροστινές βάσεις τών αμορτισέρ διότι τα σπειρώματα ήτανε μποσικα και δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα!
31393

Απογείωση τού σασί.....
31394

Στιγμές κατά την άνοδο...
31395

Καί Landing η αλλιώς ...."Well I can ease your pain, Get you on your feet again" όπως λέγανε καί οι Floyd!
31396

Πρώτα ο Θεός αφού βρω γρασοταινια θα το καθήσω το κουβούκλιο πάνω μες στην εβδομάδα καί θα συνεχίσω με τα λοιπά μηχανικά...Στο τραπέζι συζητιέται και η μετατροπή τού μαμά κινητήρα σε 752cc! Θα δω , ακόμη δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση διότι είμαι στην φάση υπολογισμού ιπποδύναμη/βάρος, ροπές τών σχέσεων τού κιβωτίου, κόστος μετατροπής, κόστος συντήρησης καί διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
Καί φυσικά το μεγάλο μειονέκτημα ότι θα πρέπει να κόψω το καινούργιο σασί (με πονάει λίγο η καρδιά σε αυτό το κομμάτι)
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.909
Reaction score
26.422
Πόντοι
1.487
Επιστροφή στην βάση λοιπόν και συνέχεια τ:toilet:popcornών εργασιών!

Helicoil στις μπροστινές βάσεις τών αμορτισέρ διότι τα σπειρώματα ήτανε μποσικα και δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα!
View attachment 31393
Απογείωση τού σασί.....
View attachment 31394
Στιγμές κατά την άνοδο...
View attachment 31395
Καί Landing η αλλιώς ...."Well I can ease your pain, Get you on your feet again" όπως λέγανε καί οι Floyd!
View attachment 31396
Πρώτα ο Θεός αφού βρω γρασοταινια θα το καθήσω το κουβούκλιο πάνω μες στην εβδομάδα καί θα συνεχίσω με τα λοιπά μηχανικά...Στο τραπέζι συζητιέται και η μετατροπή τού μαμά κινητήρα σε 752cc! Θα δω , ακόμη δεν έχω πάρει την τελική μου απόφαση διότι είμαι στην φάση υπολογισμού ιπποδύναμη/βάρος, ροπές τών σχέσεων τού κιβωτίου, κόστος μετατροπής, κόστος συντήρησης καί διαθεσιμότητα ανταλλακτικών.
Καί φυσικά το μεγάλο μειονέκτημα ότι θα πρέπει να κόψω το καινούργιο σασί (με πονάει λίγο η καρδιά σε αυτό το κομμάτι)
Well done my friend
 
Last edited:

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.005
Reaction score
18.160
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Ηδη εχει κινητήρα Citroen Gs διαθεσιμο για το αυτοκινητο αυτο.
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.909
Reaction score
26.422
Πόντοι
1.487
Δεν βαζεις τις ζαντες του ..
burton?

Θα παει που θα παει ψηλα ακομα μια υπερβαση...

Ciaob..kosti ..
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.419
Reaction score
4.941
Πόντοι
777
Age
35
Περιοχή
Γρεβενα
Δεν βαζεις τις ζαντες του ..
burton?

Θα παει που θα παει ψηλα ακομα μια υπερβαση...

Ciaob..kosti ..
Φίλε κρονε έχω έρωτα με τις μαμά ζάντες τού 2cv :love:...Θα τίς πάω για αμμοβολή και μετά βάψιμο σε μαμά απόχρωση!! Σχετικά με τα περί Burton μακάρι να μας επέτρεπε η νομοθεσία να έχουμε Burton car...Θα το είχα κάνει χθές!!!:dscabrio:
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.909
Reaction score
26.422
Πόντοι
1.487
Και καλα θα κανεις κωστη!!

Ξερω και εναν ακομα που θα ειχε παρει burton χθες ..μπορει και lomax

Keep going my friend
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.052
Reaction score
23.486
Πόντοι
1.667
Age
50
Περιοχή
Paris in the sixties
έχω έρωτα με τις μαμά ζάντες τού 2cv
Μια από τα ίδια αγαπητέ Κώστα. Τέτοιο έρωτα έχω και εγώ που έφτασα σε σημείο να τις αγοράσω από Γαλλία καινούργιες όταν ανακατασκεύαζα. Απλά γιατί ήξερα ότι όσο και καλή δουλειά να γίνει σε προεργασία και βαφή δεν θα ήταν σαν τις καινούργιες :thumbs:
Καλή συνέχεια αγαπητέ!
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.426
Reaction score
18.459
Πόντοι
1.287
Age
50
Περιοχή
Italy Milan
Μια από τα ίδια αγαπητέ Κώστα. Τέτοιο έρωτα έχω και εγώ που έφτασα σε σημείο να τις αγοράσω από Γαλλία καινούργιες όταν ανακατασκεύαζα. Απλά γιατί ήξερα ότι όσο και καλή δουλειά να γίνει σε προεργασία και βαφή δεν θα ήταν σαν τις καινούργιες :thumbs:
Καλή συνέχεια αγαπητέ!
Κ εγώ μια από τα ιδια, έβαλα καινούργιες ζαντες με λαστιχα michelin... άλλη αίσθηση
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.419
Reaction score
4.941
Πόντοι
777
Age
35
Περιοχή
Γρεβενα
Καλωδίωση από το μηδέν.....Τα καλώδια δεν μπορώ να πω ότι είναι το δυνατό μου κομμάτι αλλά η παλιά τού καλωδίωση ήτανε πολύ χάλια...Ο χαλκός είχε οξειδωθεί σχεδόν στο 80% τής καλωδίωσης καί ήτανε πραγματικά επικίνδυνο.Οποτε αγορά καινούργιων καλωδίων, ακροδεκτών καί πάμε από την αρχή.. Είναι μία βαρετή διαδικασία αλλά αναγκαία!
31506

Πρόχειρη Τοποθέτηση τού καντράν για να δούμε ότι όλα πάνε καλά σχετικά με τα μήκη τών καλωδίων καί τών συνδέσεων αλλά καί για το ψυχολογικό κομμάτι..
31507

Τοποθέτηση πίσω φαναριών και πλαισίου πινακίδας.Το νίκελ πλαίσιο πινακίδας θα το σκεφτώ αν το αφήσω αλλά είναι δώρο.....
31508

Ασταρωμα καί τρίψιμο πίσω φτερού.... Πολύ τρίψιμο.......
31510

Καί βάψιμο!
31509
 

Flaminio Bertoni

Super Moderator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
6.426
Reaction score
18.459
Πόντοι
1.287
Age
50
Περιοχή
Italy Milan
@KostasX respect! Κ για το κοντέρ με τα μίλια, εάν θες άλλαξε θέση στα μπουτον με τα αλαρμ κ τα φωτα ομίχλης...κ το αντίστοιχο πορτοκαλί λαμπάκι! Εύγε πάντως για την απίστευτη δουλειά, η καλωδίωση τα σπάει πραγματικά!
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.909
Reaction score
26.422
Πόντοι
1.487
@KostasX respect! Κ για το κοντέρ με τα μίλια, εάν θες άλλαξε θέση στα μπουτον με τα αλαρμ κ τα φωτα ομίχλης...κ το αντίστοιχο πορτοκαλί λαμπάκι! Εύγε πάντως για την απίστευτη δουλειά, η καλωδίωση τα σπάει πραγματικά!
Τωρα που εχουμε πολλες βιδες να του στειλεις τις βιδες στο ταμπλο.. @Flaminio Bertoni

@KostasX keep going my friend ωραια πραγματα
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.396
Reaction score
3.212
Πόντοι
697
Age
50
Καλωδίωση από το μηδέν.....Τα καλώδια δεν μπορώ να πω ότι είναι το δυνατό μου κομμάτι αλλά η παλιά τού καλωδίωση ήτανε πολύ χάλια...Ο χαλκός είχε οξειδωθεί σχεδόν στο 80% τής καλωδίωσης καί ήτανε πραγματικά επικίνδυνο.Οποτε αγορά καινούργιων καλωδίων, ακροδεκτών καί πάμε από την αρχή.. Είναι μία βαρετή διαδικασία αλλά αναγκαία!
Κώστα, θα ήθελα να αναφερθώ σε κάτι σχετικό με τα ηλεκτρικά.

Ως γνωστόν, το ηλεκτρικό κύκλωμα του 2CV, είναι .....άστα να πάνε. Οπότε, μια και αντικαθιστάς, ίσως θα έπρεπε να προσέξεις κάποια σημεία, και να μην αντιγράψεις 100 % το υφιστάμενο.

Ενα βασικό, είναι τα φώτα και η παροχή τους.

Τα φώτα στάθμευσης ( μικρά ) , πορείας ( μεσαία ) και οι προβολείς ( τα "μεγάλα" ), παροχετεύονται μέσω του περιστροφικού διακόπτη στο τιμόνι.

Ο διακόπτης αυτός, έχει ένα ανάπτυγμα σε λαμάκι, και και με την περιστροφή κλείνει τις επαφές παροχής ανα θέση, αλλά το αρνητικό είναι ότι διέρχεται όλο το ρεύμα από τον διακόπτη και το λαμάκι. Αυτό κάνει σκεδάσεις, θερμοκρασίες, και ενέχει μεγάλο κίνδυνο φωτιάς.

Ο τρόπος για να το αποφύγεις, είναι να δίνει ο περιστροφικός διακόπτης σε ρελέ, μέσα στο "μηχανοστάσιο", και από εκεί, καθαρό ρεύμα με κοντές καλωδιώσεις διατομής, να δίνει στα φώτα.

Οπότε, από μπαταρία, δίνουμε ρεύμα στο ρελέ, και οταν με τον διακόπτη οπλίζει, το ρελέ δίνει στα φώτα. Εννοείται ότι το κύκλωμα αυτό εμπεριέχει δική του ασφάλεια, Αποφεύγεται η διαδρομή - παροχή στον διακόπτη και μετά στα φώτα, με την όλη ένταση και το κύκλωμα της υψηλής έντασης παραμένει κοντό ( προκαλούνται πτώσεις τάσης ανα μονάδα μήκους ) και ασφαλές . Και η φωτιστική ένταση παραμένει σταθερή.

Φυσικά, μπορούν να γίνουν και άλλες αντικαταστάσεις, αλλά αυτή είναι μία από τις βασικότερες αναφορικά με την ασφάλεια. Και μπορεί κάποιος να ανεβάσει και τα W των φωτιστικών, στα όρια αντοχής των καθρεπτών.

Δεν ξέρω αν άλλοι φίλοι εδώ έχουν εμπειρίες / περιστατικά από αυτό το κύκλωμα, ή / και άλλες προτάσεις.

Αν θέλεις σκαρίφημα, πες μου. :cool:
 
Top Bottom