- Εγγραφή
- 30 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 9.074
- Reaction score
- 21.373
- Πόντοι
- 1.387
- Περιοχή
- Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πιέσεις σφαιρών υδροπνευματικης bx ανά εκδοση:
Για τον φίλο μας τον Γιώργο είναι λουκούμι που ειβαι κι από ΧανιάYπηρχαν bx 4x4 αριστερα τιμονι
@CX II_Prestige φορτωσε Νικολα για την χωρα εργασιας ..
Να βγαλεις και τιποτα
Αν λετε εμενα δυστυχως ειμαι αφραγκος φοιτητης στα Χανια οποτε θα πρεπει να περιμενει η bxΓια τον φίλο μας τον Γιώργο είναι λουκούμι που ειβαι κι από Χανιά
Συγνώμη εάν το νοιώθει κάποιος προσβλητικό,
αλλά πραγματικά δεν μπορώ να μη γελάσω όποτε το διαβάζω. -(Καλά και αυτοί τόσο ξέρουν.)
Ugly Cars | The Ugliest Cars in Britain
View attachment 33288
Όσο ο καιρός περνάει τόσο την αγαπάω και περισσότερο, τόσο καταλαβαίνω πόσο πρωτοποριακό ήταν από κάθε άποψη (σχεδιαστικά, χώρους κλπ), σαν το παλιό καλό κρασί. Απλά ήταν άτυχο ως προς την ποιότητα υλικών, βέβαια ήταν στη λογική να είναι ανακυκλώσιμο σχεδόν στο σύνολό του...Για τους διάφορους που χλευάζουν τοον σχεδιασμό της BX υπάρχει αυτή η διαφήμιση του '89:
Όποιος χλευάζει τον σχεδιασμό της ΒΧ δεν έχει θέση εδώΓια τους διάφορους που χλευάζουν τοον σχεδιασμό της BX
Το ταμπλό της δεύτερης σειράς είναι λίγο....κάπως fiatΌποιος χλευάζει τον σχεδιασμό της ΒΧ δεν έχει θέση εδώ
Είναι υπέροχη και όσοι έχουν είναι τυχεροί!
Το ταμπλώ της ΒΧ 2ης γενιάς είναι πολύ ωραίο, ασχέτως αν η εταιρία έβαλε στη 1η γενιά περιστρεφόμενο ταχύμετρο και στη 2η αναλογικό. ( Παρεμπιπτόντως, την ίδια αλλαγή είχε κάνει και στις GS ). Εκτός από αυτή την αλλαγή, που έδειχνε σαν πιο 'συντηρητική' προσέγγιση, το ταμπλώ της 2ης γενιάς είναι συνολικά πιο αρμονικό και λειτουργικό.
Δεν ειναι το πρόβλημα η σχεδίαση και η ομορφιά του, ήταν -και είναι ακόμα, 40 χρόνια μετά- μια χαρά. Το πρόβλημα είναι η ποιότητα των πλαστικών που θα έπρεπε να ήταν καλύτερη.
View attachment 35981