- Εγγραφή
- 13 Νοεμβρίου 2012
- Μηνύματα
- 12.484
- Reaction score
- 21.990
- Πόντοι
- 1.547
- Age
- 49
- Περιοχή
- Paris in the sixties
Διάβαζα για αυτό το πρόβλημα σε διάφορα fora αλλά & FB ομάδες που συμμετέχω σε πολλά αυτοκίνητα του PSA group από το 2014 αλλά πίστευα ότι δεν θα μου συμβεί. Απλά γιατί το δικό μου κυκλοφόρισε τον Γενάρη του 2018.
Δυστυχώς μου συνέβει και όταν άναψε η σχετική ένδειξη και με δεδομένο ότι γνώριζα εξ αρχής ότι η επισκευή κοστίζει 1300+ ευρώ κόντεψα να τρακάρω.
Μετά το πρώτο σοκ επικοινώνησα με τον Χορέβα όπου με ενημέρωσε ότι καλύπτει μέρος της επισκευής η Citroen αλλά η ανακούφιση δεν κράτησε πολύ γιατί μου είπε ότι το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής και ενδέχεται να υπάρξει πρόβλημα.
Μίλησε με εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (Ω Hellas) και έκλεισα το ραντβού. Ευτυχώς δεν τέθηκε θέμα και μετά από αναμονή 2 ημερών ενημερώθηκα ότι τελικά η συμμετοχή μου μαζί με τα εργατικά θα μου κοστίσει 415 ευρώ. Σε σχέση με τα 1300 που είχα προετοιμαστεί να δώσω σίγουρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα αλλά γεννιέται το εξής ερώτημα. Από μια μικρή έρευνα που έκανα έμαθα πως 1 στα 4 diesel του group κάποια στιγμή θα πάθει αυτή την ζημιά, εντός ή εκτός εγγύησης. Είναι πρόβλημα που παρουσιάζεται από τότε που ξεκίνησε να χρησιμοποιείται αυτή η τεχνολογία και πραγματικά απορώ. Πόσο δύσκολο είναι για ένα τόσο μεγάλο όμιλο να βελτιώσει αυτό αναθεματισμένο tank και το προβληματικό καπάκι από την στιγμή που ειναι διαπιστωμένο από το 2014?
Γιατί δεν έγινε μια ανάκληση?
Μαθαίνω ότι το ίδιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα νέα 2008, 208, 3008, 308 αλλά C3 Air, C5 Air κλπ.
Για να μην στέκομαι μόνο στα αρνητικά σίγουρα το ότι καλύπτει μεγάλο μέρος του κόστους η εταιρία στα εκτός εγγύησης λέει κάτι.
Και μια μη διασταυρωμένη πληροφορία. Η εταιρία καλύπτει όλο το κόστο εκτός των εργατικών. Η και καλά συμμετοχή, ανάλογα την παλαιότητα, του πελάτη στο κόστος του ανταλλακτικού είναι ένα ωραιότατο καπέλο από τους εδώ επίσημους αντιπροσώπους για ευνόητους λόγους.
Δυστυχώς μου συνέβει και όταν άναψε η σχετική ένδειξη και με δεδομένο ότι γνώριζα εξ αρχής ότι η επισκευή κοστίζει 1300+ ευρώ κόντεψα να τρακάρω.
Μετά το πρώτο σοκ επικοινώνησα με τον Χορέβα όπου με ενημέρωσε ότι καλύπτει μέρος της επισκευής η Citroen αλλά η ανακούφιση δεν κράτησε πολύ γιατί μου είπε ότι το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής και ενδέχεται να υπάρξει πρόβλημα.
Μίλησε με εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (Ω Hellas) και έκλεισα το ραντβού. Ευτυχώς δεν τέθηκε θέμα και μετά από αναμονή 2 ημερών ενημερώθηκα ότι τελικά η συμμετοχή μου μαζί με τα εργατικά θα μου κοστίσει 415 ευρώ. Σε σχέση με τα 1300 που είχα προετοιμαστεί να δώσω σίγουρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα αλλά γεννιέται το εξής ερώτημα. Από μια μικρή έρευνα που έκανα έμαθα πως 1 στα 4 diesel του group κάποια στιγμή θα πάθει αυτή την ζημιά, εντός ή εκτός εγγύησης. Είναι πρόβλημα που παρουσιάζεται από τότε που ξεκίνησε να χρησιμοποιείται αυτή η τεχνολογία και πραγματικά απορώ. Πόσο δύσκολο είναι για ένα τόσο μεγάλο όμιλο να βελτιώσει αυτό αναθεματισμένο tank και το προβληματικό καπάκι από την στιγμή που ειναι διαπιστωμένο από το 2014?
Γιατί δεν έγινε μια ανάκληση?
Μαθαίνω ότι το ίδιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα νέα 2008, 208, 3008, 308 αλλά C3 Air, C5 Air κλπ.
Για να μην στέκομαι μόνο στα αρνητικά σίγουρα το ότι καλύπτει μεγάλο μέρος του κόστους η εταιρία στα εκτός εγγύησης λέει κάτι.
Και μια μη διασταυρωμένη πληροφορία. Η εταιρία καλύπτει όλο το κόστο εκτός των εργατικών. Η και καλά συμμετοχή, ανάλογα την παλαιότητα, του πελάτη στο κόστος του ανταλλακτικού είναι ένα ωραιότατο καπέλο από τους εδώ επίσημους αντιπροσώπους για ευνόητους λόγους.