Adblue HDI Urea error - Citroen C4 Picasso

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.484
Reaction score
21.990
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Διάβαζα για αυτό το πρόβλημα σε διάφορα fora αλλά & FB ομάδες που συμμετέχω σε πολλά αυτοκίνητα του PSA group από το 2014 αλλά πίστευα ότι δεν θα μου συμβεί. Απλά γιατί το δικό μου κυκλοφόρισε τον Γενάρη του 2018.

Δυστυχώς μου συνέβει και όταν άναψε η σχετική ένδειξη και με δεδομένο ότι γνώριζα εξ αρχής ότι η επισκευή κοστίζει 1300+ ευρώ κόντεψα να τρακάρω.
Μετά το πρώτο σοκ επικοινώνησα με τον Χορέβα όπου με ενημέρωσε ότι καλύπτει μέρος της επισκευής η Citroen αλλά η ανακούφιση δεν κράτησε πολύ γιατί μου είπε ότι το αυτοκίνητο είναι εισαγωγής και ενδέχεται να υπάρξει πρόβλημα.

Μίλησε με εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (Ω Hellas) και έκλεισα το ραντβού. Ευτυχώς δεν τέθηκε θέμα και μετά από αναμονή 2 ημερών ενημερώθηκα ότι τελικά η συμμετοχή μου μαζί με τα εργατικά θα μου κοστίσει 415 ευρώ. Σε σχέση με τα 1300 που είχα προετοιμαστεί να δώσω σίγουρα τα πράγματα είναι πολύ καλύτερα αλλά γεννιέται το εξής ερώτημα. Από μια μικρή έρευνα που έκανα έμαθα πως 1 στα 4 diesel του group κάποια στιγμή θα πάθει αυτή την ζημιά, εντός ή εκτός εγγύησης. Είναι πρόβλημα που παρουσιάζεται από τότε που ξεκίνησε να χρησιμοποιείται αυτή η τεχνολογία και πραγματικά απορώ. Πόσο δύσκολο είναι για ένα τόσο μεγάλο όμιλο να βελτιώσει αυτό αναθεματισμένο tank και το προβληματικό καπάκι από την στιγμή που ειναι διαπιστωμένο από το 2014?

Γιατί δεν έγινε μια ανάκληση?
Μαθαίνω ότι το ίδιο πρόβλημα εμφανίζεται και στα νέα 2008, 208, 3008, 308 αλλά C3 Air, C5 Air κλπ.

Για να μην στέκομαι μόνο στα αρνητικά σίγουρα το ότι καλύπτει μεγάλο μέρος του κόστους η εταιρία στα εκτός εγγύησης λέει κάτι.
Και μια μη διασταυρωμένη πληροφορία. Η εταιρία καλύπτει όλο το κόστο εκτός των εργατικών. Η και καλά συμμετοχή, ανάλογα την παλαιότητα, του πελάτη στο κόστος του ανταλλακτικού είναι ένα ωραιότατο καπέλο από τους εδώ επίσημους αντιπροσώπους για ευνόητους λόγους.

27355
 

visa chrono

Member
Εγγραφή
1 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.360
Reaction score
24.944
Πόντοι
1.487
308 ηταν δεν ηταν 1 χρονου το εβγαλε
Τοτε δεν υπηρχε καν σαν στοκ ανταλλακτικο περιπου 30 ημερες στην αντιπροσωπια ..παρατημενο ..
Το αλλαξαν μεσα στην εγγυηση ..
Εκεινο το αμαξακι μονο αυτο εβγαλε και ακομα το εχω στο νου μου ..
Τι καλο και ωραιο αμαξι ...
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.137
Reaction score
15.439
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
:cry:
Εισαι ΤΥΧΕΡΟΣ στο θεμα κοστος.

30 σελιδες ταλαιπωριας και κυνηγιου για την επιβαρυνση απο την επισημη απο διαφορα μελη..
Τα post του jalbanis ιδιως πολυ χρησιμα.

Το προβλημα επισης ταλαιπωρει και ιδιοκτητες αλλων μαρκων πο υχρησιμοποιουν το ιδιο συστημα.

Το συγκεκριμενο ζητημα ειναι ο λογος που επεισα τον πατερα μου να μην προβει σε αγορα οποιουδηποτε PSA blueHDI αλλα μονο eHDI οπως και εγινε.

Επισης ,σε κοστος ολο που ανεβαινει, υπαρχει ενα προσθετο (ή υποκαταστατο του AdBlue) πλεον το οποιο αποτρεπει την κρυσταλλοποιηση του AdBLue με συνεπεια την ολικη αλλαγη δοχειου-αντλιας. Λεγεται CLEARNOX και παραγεται απο την Total.
 
Last edited:

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.484
Reaction score
21.990
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Τα διάβασα Χρήστο. Κάποιο σχόλιο για την συμμετοχή στο κόστος ανταλλακτικού μιας και παλιότερα δεν ετίθετο θέμα ακόμα και στα εκτός εγγύησης?
Αν έχειες κάποιο κονέ σε επίσημο service μάθε πλιζ χωρίς φυσικά να το κατονομάσεις
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.927
Reaction score
10.894
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Απόστολε, ευτυχώς που δεν ήταν κάτι τόσο ακριβό τελικά. Στο δικό μου που είναι eHDI, πριν από μερικούς μήνες, είχε αστοχήσει η αντλία του ειδικού λαδιού για το DPF. Άδειασε το λάδι, το γέμισε ο μηχανικός και βρήκε μία αντλία μεταχειρισμένη, με όλο το κόστος τελικά να ανέρχεται στα 70 ευρώ. Πάλι καλά διότι μόλις είδα τις ενδείξεις του DPF στον πίνακα οργάνων, τρόμαξα για κάτι πολύ σοβαρό..

Υ.Γ. Το δικό μου Picasso, δυστυχώς, ύστερα από τόσα τρακαρίσματα που έχει πάθει δε βλέπω να περνάει τον επικείμενο χειμώνα... Έχει μαζέψει διάφορα πάλι.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
7.137
Reaction score
15.439
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Δουβλινο
Αποστολή καλησπέρα.. διάβασα λίγο παραπάνω για το Clearnox. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι χρησιμοποιείται αντί του AdBlue και μάλιστα η χρήση του συνιστάται μετα τον καθαρισμό του κυκλώματος πχ όπως στην περίπτωση σου. Θα το συζητουσα με τον Χορεβα ή και με τρίτο.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.484
Reaction score
21.990
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Απόστολε, ευτυχώς που δεν ήταν κάτι τόσο ακριβό τελικά. Στο δικό μου που είναι eHDI, πριν από μερικούς μήνες, είχε αστοχήσει η αντλία του ειδικού λαδιού για το DPF. Άδειασε το λάδι, το γέμισε ο μηχανικός και βρήκε μία αντλία μεταχειρισμένη, με όλο το κόστος τελικά να ανέρχεται στα 70 ευρώ. Πάλι καλά διότι μόλις είδα τις ενδείξεις του DPF στον πίνακα οργάνων, τρόμαξα για κάτι πολύ σοβαρό..

Υ.Γ. Το δικό μου Picasso, δυστυχώς, ύστερα από τόσα τρακαρίσματα που έχει πάθει δε βλέπω να περνάει τον επικείμενο χειμώνα... Έχει μαζέψει διάφορα πάλι.
Πας δηλαδή για νέο αυτοκίνητο? Λυπάμαι που το διαβάζω.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
12.484
Reaction score
21.990
Πόντοι
1.547
Age
49
Περιοχή
Paris in the sixties
Αποστολή καλησπέρα.. διάβασα λίγο παραπάνω για το Clearnox. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι χρησιμοποιείται αντί του AdBlue και μάλιστα η χρήση του συνιστάται μετα τον καθαρισμό του κυκλώματος πχ όπως στην περίπτωση σου. Θα το συζητουσα με τον Χορεβα ή και με τρίτο.
Αυτό είναι Χρήστο όπως το λες. Αγόρασα ήδη από τον Χορέβα ένα μεγάλο 20λιτρο μπιτόνι (40€)
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
3.927
Reaction score
10.894
Πόντοι
1.017
Age
49
Περιοχή
Αθήνα
Πας δηλαδή για νέο αυτοκίνητο? Λυπάμαι που το διαβάζω.
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω την οικονομική άνεση αυτήν τη στιγμή να πάρω ούτε με δόσεις, ή Leasing. Ακόμα και το σέρβις της CX δεν το έχω κάνει ακόμα (έχουν περάσει 7500 χιλιόμετρα, αλλά πάνω από ένας χρόνος και τα λάδια τα αλλάζω κάθε 5000) για οικονομικής φύσης λόγους (καθυστέρηση πληρωμών εφημεριών από τη δουλειά μου). Και δεν ξέρω τι να κάνω, πραγματικά, διότι το αυτοκίνητο είναι πολύ σημαντικό για την οικογένειά μου, κάνω 30000χλμ το χρόνο.

Το αυτοκίνητο έχει πάθει τόσες ζημιές και τρακαρίσματα χωρίς να έχω φταίξει ποτέ στο παραμικρό, απόρροια της τρέλας και αθλιότητας που επικρατεί στους δρόμους, όπως επίσης και των περίεργων ωρών που κυκλοφορώ, λόγω της δουλειάς της δικής μου και της γυναίκας μου (αν και κάθε ώρα βλέπω να γίνονται αθλιότητες στους δρόμους!).
 
Top Bottom