Τότε ήταν που μόλις είχαμε γνωριστεί από κοντά και είχα καταφτάσει με εκείνο το ανεκδιήγητο Skoda Octavia. Χρήστο θυμάσαι πάρα πολύ καλά και είχα κολλήσει με τη CX του Γιάννη και κυρίως, τη φοβερή GTI του '78 εκείνου του παιδιού, του Γιώργου (ένα πολύ καλό παιδί, Ελληνο - Ολλανδός, έχουμε καιρό να τον δούμε). Αυτήν φαίνεται να κοιτάζω στη φωτογραφία και σε αυτήν κάθισα μέσα (η σύμπτωση είναι φοβερή, τώρα κάθισα μέσα σε SM, λέτε???). Δεν πίστευα ότι ποτέ θα μπορούσα να αποκτήσω μία CX και για αυτό αρχικά κοιτούσα ΧΜ. Δίσταζα για οτιδήποτε, αλλά χάρη στον Κώστα κατάφερα και να αποκτήσω και να είναι και CX.
H SM, κακά τα ψέματα, είναι το όνειρο των περισσοτέρων. Είναι το αυτοκίνητο που μόλις το βλέπουν αυτοί που δεν τη ξέρουν, ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους για να πιστέψουν εάν είναι ξύπνιοι ή βλέπουν όνειρο... Και είναι καλό, κατά τη γνώμη μου, το γεγονός ότι η αξία της διεθνώς έφτασε ένα ανώτατο επίπεδο, γύρω στα 50000 ευρώ, δεν πάει παραπάνω, όντας πολύ ανώτερη από κλασσικά πολλών εκατοντάδων, ή και εκατομμυρίων ευρώ. Οι λάτρεις φοβούνται τη συντήρησή της , κάτι που ρίχνει την τιμή της και εάν στο εξωτερικό τη φοβούνται μία, εμείς εδώ θα τη φοβόμασταν χίλιες! Ήδη ανησυχούμε για αυτά που έχουμε ήδη.
Όμως, εδώ κυκλοφορώ με ένα χιλιοσαραβαλιασμένο αυτοκίνητο το οποίο αδυνατώ οικονομικά να συμμαζέψω, πόσο μάλλον να πάρω μία SM. Στα όνειρά μου ναι!