Ναι, ακριβώς !
Αλλά με τεχνική. Χρησιμοποιείς μαστούς από αυτοκίνητα με ηλιοροφή, ( θα βάλω φωτό κάποια στιγμή ) , που είναι στα κανάλια αποχέτευσης της οροφής, δίπλα στα φτερά, που έχουν σχήμα ανάποδο NASA, δηλαδή κάνει υποπίεση στην κίνηση, και τραβάει ότι νερό έχει. Οπότε, ναι μεν κάνεις τρύπες, αλλά συγκεκριμένων διαστάσεων, και σε συγκεκριμένο σημείο.
Βασικά, το νερό φεύγει λόγω βαρύτητας, αλλά, και ότι έχει μέσα, στραγγίζει. Φυσικά, αν μπείς σε στάθμη νερού μέχρι εκεί, θα πάρει λίγο νεράκι, εκτός και αν είναι ποιοτικά και έχουν ανεπίστροφο, αλλά, αποχετεύει όλα τα νερά που μπορεί να μπούν από οροφή - παράθυρα σε κάποια βροχή, κλπ.
Φυσικά, αν έχεις χαλιά, ποτίζουν, αλλά με τα λάστιχα, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Κάποια αυτοκίνητα έχουν τέτοιο μαστό, λιιιιιγο διαφορετικό, και στο "πηγάδι" της ρεζέρβας, αλλά αυτός είναι τεράστιος.
Η θέση είναι εκτός σασί, στις άκρες προς την πόρτα, που είναι λαμαρινίτσα.
Το αυτό κάνεις ( αν θέλεις ), και στο κάτω μέρος του σασί, με μεγάλο τρυπάνι, για να αερίζει. Θέλει όμως τεχνική, για να μην κρατάει σκόνη --> λάσπη, που είναι ότι χειρότερο. Δεν αδυνατίζει η αντοχή, μια και οι φορτίσεις είναι στα άνω-κάτω νεύρα. ή "νευρώσεις" με κοψίματα, σε προεπιλεγμένα σημεία. Αλλη πατέντα.
Πατέντα δικιά μου, δεν ξέρω αν έχει σκεφτεί άλλος την τσαχπινιά.
