2cv κατανάλωση !

Christodoulos

Member
Εγγραφή
17 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
121
Reaction score
144
Πόντοι
267
Age
42
Καλησπέρα στο παρεάκι , μετά από ένα χρόνο έπανα-κυκλοφορίας του 2cv μου , ήρθε η ώρα που στο τελευταίο γέμισμα βενζίνης , αποτύπωσα στην μνήμη μου τα χιλιόμετρα που έγραφε ο χιλιομετρητης, και λοιπον σήμερα που φούλαρα , έχω προβληματιστεί έντονα … 200 χιλιόμετρα σκάρτα , 19 λίτρα ! 10 λίτρα στα 100 !;;;! Έχει κανείς κάποια ιδέα τι πρέπει να κοιτάξω , τι πιθανόν να θέλει ρύθμιση … γενικότερα κάτι , κάποια συμβουλή - ιδέα ;;;
*η maya μου (το 2cv) φοράει το μονό καρμπυρατέρ ….
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.695
Πόντοι
697
Age
50
Καλησπέρα στο παρεάκι , μετά από ένα χρόνο έπανα-κυκλοφορίας του 2cv μου , ήρθε η ώρα που στο τελευταίο γέμισμα βενζίνης , αποτύπωσα στην μνήμη μου τα χιλιόμετρα που έγραφε ο χιλιομετρητης, και λοιπον σήμερα που φούλαρα , έχω προβληματιστεί έντονα … 200 χιλιόμετρα σκάρτα , 19 λίτρα ! 10 λίτρα στα 100 !;;;! Έχει κανείς κάποια ιδέα τι πρέπει να κοιτάξω , τι πιθανόν να θέλει ρύθμιση … γενικότερα κάτι , κάποια συμβουλή - ιδέα ;;;
*η maya μου (το 2cv) φοράει το μονό καρμπυρατέρ ….
Κατ' αρχήν, θα πρέπει να είσαι σίγουρος ότι είναι πράγματι τόσα τα λίτρα, μην και θυμάσαι λάθος κάτι πχ χιλιόμετρα.

Μετά, να ανακαλέσεις, αν αυτό, στο κάνει καιρό, απλώς δεν το έχεις αντιληφθεί, και φάνηκε στο γέμισμα.

Επόμενο, ( θεωρία πάντα, πριν αρχίσουν τα βιδολογικά ), είναι να θυμηθείς πότε έκανες σέρβις τελευταία φορά. Μηπως είναι ......πολύς καιρός ?

Μετά, θα πας να βάλεις το δάκτυλο στην εξάτμιση. Θα το περιστρέψεις, και θα δείς το χρώμα. Αν είναι λευκόκαφογκρι, έχασες. Σε κλέβουν στο βενζινάδικο.

Αν είναι μαύρο, μέχρι πολυυυυυυυυυυυ μαύρο, με υφή πυκνή, ίσως και λασπωδη, έχεις πλούσιο μίγμα ( κανονικά 14 προς 1 ), και το καύσιμο φεύγει άκαυστο.

Αυτό μπορεί να συμβαίνει επειδή
α) το πατάς πολύ, και τροφοδοτείται
β) εχεις φορτία
γ) εχεις λάθος ρύθμιση τροφοδοσίας

Πρώτο και εύκολο, δες το φίλτρο αέρα. Αν βούλωσε, .....φτιάχτο. Αν είναι καθαρό, η ρύθμιση μίγματος είναι λάθος. Θέλεις ρύθμιση.

Μπορεί, λέω μπορεί, να σου δίνουν νοθευμένο καύσιμο, οπότε, η κατανάλωση εξακολουθεί να είναι 6-7-8-9, αλλά, δείχνει 10-11-12 επειδή τα υπόλοιπα, ΔΕΝ προσφέρουν έργο, μια και δεν έχουν θερμογόνο δύναμη.

Επόμενη κίνηση, αν μπορείς, βλέπεις τα μπουζί. Το μπουζί, ειναι ο κατάσκοπος. Η εικόνα τους, θα σου απαντήσει σε πολλά.

Η μεγάλη κατανάλωση, είναι αποτέλεσμα πολλών παραμέτρων, πχ κίνηση, φορτία, άκρατο πάτημα πετάλ, αλλά, και κακής ρύθμισης μίγματος, κολλημένο τσόκ, κακος χρονισμός, κλπ. Κάπια από αυτά, δεν αλλάζουν σε 24 ώρες, κάποια ναι.

Οπότε, αναλογίσου από πότε ίσως να στο έκανε, τι έκανες σε εκείνες τις συνθήκες, μήπως κάτι άλλαξες πχ βενζινάδικο, κάποιος το ρύθμισε, ήσουν σε κίνηση με σταμάτα - ξεκίνα και με 4 άτομα, κλπ.

Σκέψου, και μας ξαναλές.
 
Last edited:
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Κι αν τα χιλιόμετρα έγιναν όλες σε πολύ μικρές διαδρομές, μέχρι τον φούρνο για παράδειγμα, με την μηχανή να δουλεύει συνέχεια κρύα...
 

Christodoulos

Member
Εγγραφή
17 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
121
Reaction score
144
Πόντοι
267
Age
42
Κι αν τα χιλιόμετρα έγιναν όλες σε πολύ μικρές διαδρομές, μέχρι τον φούρνο για παράδειγμα, με την μηχανή να δουλεύει συνέχεια κρύα...
Αυτό συμβαίνει … σπίτι δουλειά είναι στα 2 χιλιόμετρα … μετά οι αποστάσεις πάλι να είναι ΜΑΞ στα τρια …
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.695
Πόντοι
697
Age
50
Αυτό συμβαίνει … σπίτι δουλειά είναι στα 2 χιλιόμετρα … μετά οι αποστάσεις πάλι να είναι ΜΑΞ στα τρια …
Με τέτοιες συνθήκες, δεν πρέπει να έχεις παράπονο.

Απλώς, κάποιος πρέπει να σου πεί, ότι τέτοια χρήση, εκτός από την υπερβολική κατανάλωση, λόγω πλούσιου μίγματος εκκίνησης, καταστρέφει

α ) την μηχανή, μια και δεν φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας, και παραμένουν οι υγρασίες / συμπυκνώματα στο λάδι, οι συμπυκνώσεις της βενζίνης στους κυλίνδρους που σπάνε το λιπαντικό στρώμα, αρα υπερβολική φθορά

β ) την μπαταρία που δεν προλαβαίνει να φορτίσει ούτε το ρεύμα της μιζιάς

γ ) την εξάτμιση που θα σκουριάσει από την υγρασία που δεν εξατμίζεται

Τα 2 χιλιόμετρα, δεν είναι αρκετά. ή πάενε με τα πόδια ,:cry: ποδήλατο, :devil: ωτο - στοπ, :kill:ή κάνε και 3 κύκλους, να γράψεις 6-7-8 πριν σταματήσεις . :up:
 

Christodoulos

Member
Εγγραφή
17 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
121
Reaction score
144
Πόντοι
267
Age
42
Με τέτοιες συνθήκες, δεν πρέπει να έχεις παράπονο.

Απλώς, κάποιος πρέπει να σου πεί, ότι τέτοια χρήση, εκτός από την υπερβολική κατανάλωση, λόγω πλούσιου μίγματος εκκίνησης, καταστρέφει

α ) την μηχανή, μια και δεν φτάνει σε θερμοκρασία λειτουργίας, και παραμένουν οι υγρασίες / συμπυκνώματα στο λάδι, οι συμπυκνώσεις της βενζίνης στους κυλίνδρους που σπάνε το λιπαντικό στρώμα, αρα υπερβολική φθορά

β ) την μπαταρία που δεν προλαβαίνει να φορτίσει ούτε το ρεύμα της μιζιάς

γ ) την εξάτμιση που θα σκουριάσει από την υγρασία που δεν εξατμίζεται

Τα 2 χιλιόμετρα, δεν είναι αρκετά. ή πάενε με τα πόδια ,:cry: ποδήλατο, :devil: ωτο - στοπ, :kill:ή κάνε και 3 κύκλους, να γράψεις 6-7-8 πριν σταματήσεις . :up:
Το αυτοκίνητο ξανά κυκλοφόρησε για καθημερινή χρήση … τα e moji που έβαλες δίπλα σε κάθε άλλο μεταφορικό μέσο για την κίνηση μου τα λέει όλα … :dance::dance: … το θέμα άνοιξε σαν απορία περισσότερο γιατί δεν το είχα ποτέ στο μυαλό μου να δω «ποσό καίει» …
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.695
Πόντοι
697
Age
50
....'ντάξει. Είπα να ενημερώσω, ( .....να δείξω ότι ξέρω, εκλογές έρχονται :D ), οι αποφάσεις, δικές σου.

Απλώς σημείωσε ότι θα πρέπει να μειώσεις τα χιλιόμετρα των αλλαγών του λαδιού, για να αντισταθμίσεις τις αρνητικές συνέπειες. :rtfm:
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.228
Reaction score
23.918
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
Αυτό συμβαίνει … σπίτι δουλειά είναι στα 2 χιλιόμετρα … μετά οι αποστάσεις πάλι να είναι ΜΑΞ στα τρια …
Και πάλι πολλά είναι.. Εγώ θυμάμαι 5.5 με 6 L max
 

Christodoulos

Member
Εγγραφή
17 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
121
Reaction score
144
Πόντοι
267
Age
42
Το ότι οι μικρές αποστάσεις μπορεί να εκτοξεύσουν την κατανάλωση , συγχωρέστε με … δεν το κατανοώ … δεν μου στέκει !
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.652
Reaction score
13.151
Πόντοι
1.077
Age
50
Περιοχή
Αθήνα
Το ότι οι μικρές αποστάσεις μπορεί να εκτοξεύσουν την κατανάλωση , συγχωρέστε με … δεν το κατανοώ … δεν μου στέκει !
Οι μικρές αποστάσεις γενικά έχουν πολλές εκκινήσεις από στάση, όπου η κατανάλωση αυξάνεται κατακόρυφα. Πολλές εκκινήσεις από στάση, ή αλλαγές ταχύτητας κίνησης σε μικρές αποστάσεις, όπως π.χ. στην πόλη, ίσον με πολλές αλλαγές της αδράνειας, της τρέχουσας κινητικής κατάστασης του αυτοκινήτου δηλαδή, για τις οποίες χρειάζεται παραγωγή έργου/ενέργειας. Έτσι η αδράνεια επηρεάζει και την κατανάλωση, εκτός από τη δυναμική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. (για αυτό το χαμηλό βάρος είναι σωτήριο και για τα δύο!). Για αυτό και οι καταναλώσεις είναι πολύ υψηλότερες μέσα στην πόλη από ό,τι εκτός.
 
Εγγραφή
18 Οκτωβρίου 2014
Μηνύματα
6.419
Reaction score
16.750
Πόντοι
1.287
Περιοχή
Région parisienne
Δουλεύει συνεχεια κρύος ο κινητήρας κι άρα καιει συνέχεια πλούσιο μείγμα
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Όχι, όντως οι μικρές αποστάσεις και οι συνεχείς εκκινήσεις δεν κάνουν καλό στην κατανάλωση. Το λέει κι ο θείος Skotty.
Πάντως για να είσαι και σίγουρος, δες και την ευθυγράμμισή σου.
Εμένα στο GS με καίει παραπάνω ΚΑΙ επειδή έχει χάλια ευθυγράμμιση, αλλά ΚΑΙ επειδή πατινάρει κι ο συμπλέχτης, οπότε δες κι από κει αν είσαι σωστά.
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
966
Reaction score
2.823
Πόντοι
587
Age
35
Τωρα θα πω κατι,που δεν θα το πιστευα,αν δεν μου ειχε τυχει..
Οταν ξεκινησε η ιστορια με τις καραντινες,αποφασισα να φουλαρω το αμαξι και να το παρκαρω,για ωρα αναγκης.Το βενζιναδικο ειναι στο διπλα τετραγωνο.Απο εκει ηρθα,παρκαρα το αμαξι και δεν το ξανακουνησα.
Μετα απο καποιες μερες που πηγα να το παρω,παρατηρησα οτι ο δεικτης ειχε πεσει αισθητα.Κοιταξα,και ειδα κατω απο το ρεζερβουαρ-και συγκεκριμενα ακριβως κατω απο το εξαεριστικο σωληνακι του ρεζερβουαρ-ενα μεγαλο μαυρο λεκε στην ασφαλτο.
Καπου πηγε το μυαλο μου,αλλα εδιωξα αυτη τη σκεψη ως αβασιμη..

Μετα απο λιγο καιρο,και αφου ειχα ξαναγεμισει παλι,ειχα παρκαρει το αμαξι με το πλαι του σε επικλινες εδαφος.
Πηγα να το παρω λοιπον μια μερα(παρεμπιπτοντως ηταν περιπου τετοια εποχη οπως σημερα,και παρομοια ζεστη),και...επιβεβαιωθηκα..
Η βενζινη ξεχειλιζε απο την ταπα και χυνοταν στο δρομο...:hypno:

Αραγε το ειχαν παραξεχειλισει για να στρογγυλεψουν την τιμη,και η ελαχιστη ζεστη ηταν αρκετη για να αρχισει να χυνεται;
Μηπως ειχε καποιο διογκωτικο η βενζινη,και με τη ζεστη παραδιογκωθηκε;

Παντως,μιας και ο φιλος αναφερει οτι το ειχε φουλαρει,ας κοιταξει και αυτο το ενδεχομενο..
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.005
Reaction score
1.326
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Όχι, όντως οι μικρές αποστάσεις και οι συνεχείς εκκινήσεις δεν κάνουν καλό στην κατανάλωση. Το λέει κι ο θείος Skotty.
Πάντως για να είσαι και σίγουρος, δες και την ευθυγράμμισή σου.
Εμένα στο GS με καίει παραπάνω ΚΑΙ επειδή έχει χάλια ευθυγράμμιση, αλλά ΚΑΙ επειδή πατινάρει κι ο συμπλέχτης, οπότε δες κι από κει αν είσαι σωστά.
Ο Scotty που μαρσάρει τα κορόλα;
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.263
Reaction score
3.019
Πόντοι
777
Age
54
( τσέλικα είναι το δικό του.) :ninja:
Για την διαρροή βενζίνης τώρα: για τι αυτοκίνητο μιλάμε? 2CV?
 

Christodoulos

Member
Εγγραφή
17 Νοεμβρίου 2019
Μηνύματα
121
Reaction score
144
Πόντοι
267
Age
42
Τωρα θα πω κατι,που δεν θα το πιστευα,αν δεν μου ειχε τυχει..
Οταν ξεκινησε η ιστορια με τις καραντινες,αποφασισα να φουλαρω το αμαξι και να το παρκαρω,για ωρα αναγκης.Το βενζιναδικο ειναι στο διπλα τετραγωνο.Απο εκει ηρθα,παρκαρα το αμαξι και δεν το ξανακουνησα.
Μετα απο καποιες μερες που πηγα να το παρω,παρατηρησα οτι ο δεικτης ειχε πεσει αισθητα.Κοιταξα,και ειδα κατω απο το ρεζερβουαρ-και συγκεκριμενα ακριβως κατω απο το εξαεριστικο σωληνακι του ρεζερβουαρ-ενα μεγαλο μαυρο λεκε στην ασφαλτο.
Καπου πηγε το μυαλο μου,αλλα εδιωξα αυτη τη σκεψη ως αβασιμη..

Μετα απο λιγο καιρο,και αφου ειχα ξαναγεμισει παλι,ειχα παρκαρει το αμαξι με το πλαι του σε επικλινες εδαφος.
Πηγα να το παρω λοιπον μια μερα(παρεμπιπτοντως ηταν περιπου τετοια εποχη οπως σημερα,και παρομοια ζεστη),και...επιβεβαιωθηκα..
Η βενζινη ξεχειλιζε απο την ταπα και χυνοταν στο δρομο...:hypno:

Αραγε το ειχαν παραξεχειλισει για να στρογγυλεψουν την τιμη,και η ελαχιστη ζεστη ηταν αρκετη για να αρχισει να χυνεται;
Μηπως ειχε καποιο διογκωτικο η βενζινη,και με τη ζεστη παραδιογκωθηκε;

Παντως,μιας και ο φιλος αναφερει οτι το ειχε φουλαρει,ας κοιταξει και αυτο το ενδεχομενο..
Διαρροή έχω , όταν φούλαρω , στην Ενωση του εξωτερικού σωλήνα με το τεπόζιτο … είμαι η χαρά του βενζινά, είναι και φίλος και όποτε πάω πρώτα βάζει το λάστιχο με το νερό να τρέχει κάτω από το αυτοκίνητο και μετά με ρωτάει , φουλαρω ;
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.692
Reaction score
3.695
Πόντοι
697
Age
50
Διαρροή έχω , όταν φούλαρω , στην Ενωση του εξωτερικού σωλήνα με το τεπόζιτο … είμαι η χαρά του βενζινά, είναι και φίλος και όποτε πάω πρώτα βάζει το λάστιχο με το νερό να τρέχει κάτω από το αυτοκίνητο και μετά με ρωτάει , φουλαρω ;
Πήρα νέο κολάρο με κιλιέδες με 15 Ε.

Το παληό, ήταν ξύλο, και δεν στεγανοποιούσε. Αλλά, εγώ τα ξήλωσα όλα.



Π΄ντως, από τα ιστορικά μου αρχεία, 5,5 με 7,5 , επαρχιακό με 2 άτομα + φορτίο και πόλη.

Εξω, ανοικτά, με 90-100, πάει και 5 / 100.
 
Top Bottom